لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> جديدترين و جذاب ترين هتل در هنگ كنگ
جديدترين و جذاب ترين هتل در هنگ كنگ

جديدترين و جذاب ترين هتل در هنگ كنگ

هنگ كنگ اگر فیلم ساز معروف، وانگ كار وای، دست به طراحی یك هتل بزند، چه اتفاقی می افتد؟
این یكی از همان سوال هایی بود كه كاترین لو امید داشت به هنگام آغاز فرآیند افتتاحیه ایتون وركشاپ كه تركیبی از یك هتل، فضای اداری، محلی برای موسیقی،‌ ایستگاه رادیویی، نمایشگاه آثار هنری و … در محل تولد خود یعنی هنگ كنگ است، پاسخ آن را پیدا كند. با آشنایی با این مجموعه لوكس در هنگ كنگ، می توانید با سایت رزرو آنلاین هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر كنید.
لو كه تمام عمر از طرفداران دو فیلم معروف كارگردانی شده توسط وانگ كار وای با نام های “حال و هوای عشق” و “چانگكینگ اكسپرس” بود، زمانی كه وظیفه افتتاح ایتون را بر عهده می گرفت، سبك و سیاق دیداری این كارگردان را در ذهن خود داشت.
لو كه پدرش مدیرعامل گروه هتلسازی لانگهم بود، با یك مجوز وارد این مأموریت گردید – مأموریت افتتاح املاك رویایی خود با یك بودجه مشخص شده همراه با احترام قائل شدن و ارزش گذاردن به امیال و آرزوهای خانوادگی.

نتیجه این امر، ارائه مدلی جدید برای چگونه به نظر رسیدن ظاهر هتل ها و تأكید بر فعالیت های اجتماعی و طراحی های مقطعی و دمدمی به صورت همزمان بود.
در حالیكه برخی از هتل ها مسئولیت های شركتی و كاری خود را وارد رویه های جاری می نمایند – مانند هتل های سبز (طرفدار محیط زیست) كه از طریق ذخیره صابون برای اهدا به پناهگاه های مردمان بی خانمان و یا از طریق سود دهی به كارمندان ساعتی خود این كارها را انجام می دهند – لو می خواست كه ارزش های مورد نظر خود را به جای نشان دادن آنها صرفاً‌ در تصاویر و پوسترها، به شكلی وسیع تر و در سطح جامعه فریاد بزند.
hotel
فرآیند مورد بحث در سال 2016 و از زمانی كه لو سفری از محل اقامت خود در واشنگتن دی. سی. – كه میزبان اولین مجموعه ایتون بود – به هنگ كنگ داشت، آغاز گردید، سفری كه در آن تعدادی بالغ بر 20 نفر را در یك كافه برای چشیدن مزه های جدید دور هم جمع كرده و سوال هایی در مورد اینكه دوست دارند در شهر خود چه چیزهایی ببینند و داشته باشند، پرسید.
لو در مصاحبه ای به سی. ان. ان. تراول می گوید: “من صادقانه از آنها سوال كردم كه تغییرات اخیر در هنگ كنگ طی 5، 10 یا 20 سال گذشته را چگونه می بینند و از منظر احساسات و آرزوهایشان،‌ احساس كمبود چه چیزهایی را در این منطقه دارند؟ و پاسخ اصلی به معنای واقعی كلمه، فضای فیزیكی بود.”
اما همه چیز در مورد این فضای فیزیكی بیان نشده بود، اگرچه در شهری شلوغ و پرازدحام مانند هنگ كنگ این مسئله از لزوم و ضرورت توجه برخوردار است.
Hong Kong's coolest new hotel with a conscience
پاسخ ها همچنین پیرامون فراهم آوری فضای استعاره ای برای حاشیه نشین ها و انسان های خلاق و نوآور نیز بود. آخرهفته ای كه افتتاحیه هتل در آن انجام می شد، یك جشنواره حقوق بشری نیز برگزار گردید كه یك عبارت و شعار كلیدی در خود داشت: “فضای عمومی درخواستی”.
در پشت پرده رویدادهای یكباره، آن صفات و شخصیت های انسانی در تاروپود هتلی كه در ناحیه یائو ما تی واقع شده بود، نفوذ می كند.
اولین چیزی كه میهمانان حین وارد شدن به هتل می بینند، ‌نمایشگاهی از آثار هنری زوج های عجیب و غریب است. روی میز پیشخوان، نسخه هایی از كتاب های متنوع ممنوعه كه اخیراً از چاپ آنها در شهر ممانعت به عمل آمده است، دیده می شوند.
در بیرون و در محوطه، ساختمان با تصاویری از زوج های عجیب و غریب تزئین و آراسته شده است، خصوصاً تصویری جالب توجه كه یكی از زوجین نمی تواند به هنگ كنگ مهاجرت كرده و مجبور شده تا با شریك زندگی خود از طریق اپلیكیشن فیس تایم ارتباط داشته باشد.
Hong Kong's coolest new hotel with a conscience

لو در بخشی از مصاحبه اضافه می كند: “جوانان با بزرگ شدن و رشد كردن در هنگ كنگ كه از نظر مالی شهری فوق العاده است، تنها مكانی كه می توانند در آن از اوقات خود لذت ببرند، مراكز خرید می باشند. حقیقتاً دلم می خواست كه این مكان و فضا را برای كودكان بومی و محلی، افراد خلاق و تغییر دهنده بسازم تا در فضایی حضور بهم برسانند كه سراسر تجاری و بازرگانی نباشد. برندهای جوان مكان و فضایی برای تمرین ندارند و هیچ محلی برای اجرا برای آنها مهیا نیست. همه چیز كاملاً محدود بوده و بنابراین فكر می كنم كه آنها از حضور در این مجموعه بسیار هیجان زده هستند. همچنین نمایشگاه های آثار هنری معاصر. بسیاری از بهترین های این نوع از نمایشگاه ها تعطیل شده اند و بنابراین در اینجا واقعاً نیاز داشتیم كه بخشی از فضای موجود را برای ساخت یك نمایشگاه آثار هنری معاصر در سطح یك موسسه هنری اختصاص دهیم.”

یك جزء پراهمیت دیگر برای دیدن؟
یك پله برقی نورانی كه احساسی همانند فایه یانگ در “چانگكینگ اكسپرس” را القا می كند. البته اگر توانستید آن را درست در وسط ازدحامی از آثار هنری، موسیقی و خوراكی بیابید.

ترسناک‌ترین جاذبه‌های توریستی در چین
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر