لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> گران قیمت ترین خانه های جهان
گران قیمت ترین خانه های جهان

گران قیمت ترین خانه های جهان

با پیشرفت علم و ظهور تکنولوژی، بشر در پی ساخت سازه هایی عظیم و مقاوم بر آمد. مواد اولیه و مصالح ساختمانی از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی داشته است. اما در این میان خانه هایی ساخته شدند که شهرت زیادی یافتند.

دکوراسیون مدرن و به روز این خانه ها، آنها را نسبت به دیگر سازه های بشری متفاوت نموده است. هر یک از این خانه ها در یکی از کشورهای جهان قرار گرفته اند. امروزه سفر به هر یک از نقاط جهان و رزرو هتل در آن نقطه، کار ساده و بی دردسری است.

عمارت Updown Court:
در ۲۵ کیلومتری شهر لندن یک خانه مسکونی با ارزش وجود دارد که قدمت آن به قرن ۱۹ میلادی باز می گردد. شهرت این عمارت اعیانی به دلیل وجود برخی از امکانات گران قیمت آن است.
این عمارت دارای ۲۲ اتاق بزرگ است. موزاییک هایی از جنس طلای ۲۴ عیار کف این عمارت را مزین نموده است. قدم زدن بر روی این موزاییک ها می تواند آرزوی هر فردی باشد. ۵ استخر مختلف در اطراف ساختمان عمارت و داخل آن وجود دارد.

سینمای خانگی این عمارت گران قیمت، آماده میزبانی از ۵۰ نفر به صورت هم زمان است. زمین تنیس و زمین بولینگ در داخل عمارت، فرصت ورزش کردن در طول روز را برای افراد مهیا خواهد کرد. محوطه ورودی عمارت نیز از بهترین سنگ های مرمر پوشیده شده است.

سیستم گرمایشی فوق مدرن این عمارت، زمستان هایی دلچسب را رقم می زند. همچنین در بخشی از این سازه، مکانی برای فرود بالگرد طراحی شده است. این امر امکان حمل و نقل افراد عمارت با بالگرد را فراهم می کند.

ساختمان Hearst:
این ساختمان عظیم در سال ۱۹۷۴ میلادی در بورلی هیلز ساخته شده است. ساختمان Hearst دارای یک معماری منحصر به فرد و بسیار زیبا است. بزرگترین شاخصه این ساختمان با شکوه شکل H مانند آن است.
hearts
این ساختمان دارای ۲۹ اتاق خواب لوکس و زیبا است. کلاب شبانه در ساختمان Hearst، محیطی برای خوش گذرانی های شبانه است. در این ساختمان می توان به راحتی تفریح کرد. سینما، زمین تنیس و حتی سه استخر این بنا می تواند هر فردی را سرگرم نماید.

دکوراسیون داخلی این ساختمان تلفیقی از هنر سنتی و مدرن اروپا است. رنگ غالب در طراحی داخلی ساختمان Hearst، قهوه ای روشن است. این بنا در حدود ۱۶۵ میلیون دلار قیمت گذاری شده است.

قصر ماریا کری:
این قصر زیبا جزو گران قیمت ترین خانه های جهان به شمار می رود. در سال ۲۰۰۸ میلادی، طی یک رده بندی این قصر ۱۲۵ میلیون دلار قیمت گذاری شده است. مساحت بسیار زیاد این بنا جزو ویژگی های بارز آن است.
قصر ماریا کری

در این قصر می توان مجموعه ای از زمین های ورزشی نظیر زمین تنیس و استخر را دید. باغ بزرگ این قصر بسیار زیبا و سر سبز است. اتاق های قصر ماریا کری، دارای دکوراسیون لوکس و سیستم های مدرن و پیشرفته ای هستند. این قصر نیز در بورلی هیلز قرار دارد.
بیشتر بخوانید:

ویلای لئوپولدا:
فرانسه محل قرار گیری ولای لئوپولدا است. این ساز زیبا و گران قیمت در سال ۱۹۰۲ میلادی برای پادشاه لئوپولد دوم بلژیک ساخته شد. وسعت بسیار زیاد این ویلا سبب شده تا ۵۰ باغبان در آن به صورت مداوم فعالیت داشته باشند.
سال ها پیش ادموند صفرا، یکی از ثروتمندان لبنان، این ویلا را خریداری نمود و بعد از مرگ وی، همسرش لیلی صفرا در آن زندگی کرد. نمای زیبای باغ های اطراف ویلا بر جذابیت آن افزوده است.
لئوپولدا

درختان لیمو، آلو، نارنج و زیتون در مساحتی ۶۰۰۰۰ متر مربعی، در اطراف ویلا قرار دارند. این ویلای گران قیمت دارای ۱۱ اتاق است. ۱۴ حمام و استخر مجهز این بنا بسیار لوکس هستند. سالن های ورزشی و زمین بولینگ مجموعه نیز نمونه ای از امکانات رفاهی لئوپولدا محسوب می گردند. این بنای لوکس و زیبا در حدود ۷۵۰ میلیون دلار قیمت دارد.

عمارت Manalapan:
عمارت Manalapan بزرگ ترین و خاص ترین ویلای جهان به شمار می رود. این بنای عظیم مساحتی در حدود ۵.۵ هکتار دارد و در حاشیه ساحل اقیانوس اطلس ساخته شده است. این عمارت ۳ طبقه دارای امکانات رفاهی زیادی است.
۲ عدد آسانسور به صورت مجزا طبقات این عمارت را به هم مرتبط می سازند. یک کافه زیبا با دکوری آکواریومی، مکانی برای نوشیدن یک قهوه خوشمزه است. باغ سر سبز عمارت، مناسب ترین گزینه برای یک پیاده روی در عصر است.
manalapan
۱۴ اتاق خواب و ۲۴ سرویس بهداشتی مجزا، امکان استراحتی بی دغدغه را برای حاضران این ویلا فراهم می کند. وجود ۱۸ پارکینگ خودرو در ویلای Manalapan امری جالب توجه است. همچنین یک سوئیت دو هزار متری در یکی از طبقات این عمارت وجود دارد.

سالن سینما، کلاب، سالن زیبایی، زمین بولینگ و تنیس از دیگر بخش های این عمارت لوکس و پیشرفته است. منطقه ساحلی اطراف، بر جذابیت این عمارت افزوده و آن را به یکی از شاهکار های معماری مبدل نموده است.

عمارت The Manor:
در لس آنجلس آمریکا عمارتی وجود دارد که به خانه رویایی شهرت یافته است. این عمارت زیبا و بزرگ در سال ۱۹۹۱ میلادی در زمینی به وسعت ۱۷ هزار متر مربع ساخته شد. ۱۲۳ اتاق خواب مجزا در این عمارت، آن را در میان سازه های بشری منحصر به فرد کرده است.
the manor
یک زمین اسکیت سر پوشیده در این عمارت وجود دارد که به همراه زمین تنیس و زمین بولینگ، می تواند زمینه ورزش و تفریح اهالی خانه رویایی را تامین کند. وجود سه آشپزخانه در خانه رویایی از نکات جالب توجه است.

اما جالب ترین بخش خانه رویایی موزه عروسک های آن است. در این موزه انواع مختلفی از عروسک ها در ابعاد و اشکال مختلف و متنوع جمع آوری شده است. دو اتاق اختصاصی نیز در خانه رویایی وجود دارد که یکی از آنها به تعویض لباس و دیگری به کادو کردن هدایا اختصاص داده شده اند.

ساختمان وان پالم:
این ساختمان لوکس و گران قیمت در شرق جزیره جمیرا در دبی قرار دارد. ارزش این ساختمان مدرن حدود ۱۰۲ میلیون دلار است. طراحی منحصر به فرد این ساختمان بسیار زیبا و دیدنی است.
ساختمان سه طبقه وان پالم دارای ۱۲ اتاق خواب و سه پنت هاوس است. از تمام مناطق این ساختمان می توان خلیج فارس را به راحتی مشاهده کرد. همچنین این بنا دارای یک اسکله خصوصی برای ساکنان ساختمان است.
one palm
استخر کودکان و بزرگسالان به صورت مجزا در این ساختمان ساخته شده اند. همچنین چندین سالن برای تماشای فیلم در این بنا وجود دارد. با اتمام ساخت استخر بیست متری در پشت بام این مجموعه، وان پالم به بزرگترین استخر خصوصی دبی مجهز می شود.
مساحت کلی این ساختمان در حدود ۲۹۸۰۰ متر مربع است که از میزان ۱۱۵۰۰ متر مربع، به فضای باز اختصاص داده شده است. طراحی و ساخت آپارتمان وان پالم بر عهده یک شرکت مهندسی در لندن بوده است. ساخت این مجموعه با شکوه در سال ۲۰۱۸ پایان خواهد یافت.

بزرگ ترین مزرعه عمودی جهان در دبی 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر