لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 15 تا از ترسناك ترين مقاصد گردشگری در جهان
15 تا از ترسناك ترين مقاصد گردشگری در جهان

15 تا از ترسناك ترين مقاصد گردشگری در جهان

در حالی كه برخی از ما، از اینكه تعطیلات خود را بدون دردسر در كنار ساحل به استراحت بپردازیم، راضی هستیم، اما بعضی از مردم نیز هستند كه به شكلی بسیار فعال در جستجوی مكان های ترسناك بوده و خود را تا حد مرگ می ترسانند. از دخمه های مملو از اسكلت جمجمه انسان گرفته تا جزیره مارها، تعدادی از ترسناك ترین مقاصد گردشگری جهان را برای شما بر می شماریم. اگر علاقه مند به مسافرت های ماجراجویانه و ترسناك هستید، با آشنایی با این 15 مكان، می توانید با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر كنید.

دخمه قبور در پاریس

دخمه قبور در شهر پاریس كه از شهرتی جهانی برخوردار است، پر است از انواع اسكلت های جمجمه و بقایای بیش از شش میلیون انسان را در خود نگاه داشته است – بهتر از این مكان، كجا را می توانید برای تجربه هالووینی ترسناك پیدا كنید؟ این عمارت دخمه ای شكل كه در قرن هجدهم میلادی به عنوان راهی برای مقابله با روند فزاینده و رو به رشد تعداد قبرها ساخته شد، دارای بخش های مختلفی می باشد كه به انواع استخوان ها و دیگر بخش های بدن اختصاص داده شده اند. مطمئناً می دانید كه بدون دلیل شهر پاریس را “شهر عشق” نام گذاری نكرده اند.

جزیره عروسك ها، مكزیك
The Island of the Dolls, Mexico

در میان كانال های زیبای خوچیمیكو در حوالی مكزیكوسیتی، جزیره وحشتناك عروسك ها (ایلادلاس مونكاس) واقع شده است: دارای عروسك هایی قدیمی كه بسیاری با اندام های ورزشی گم شده یا كاسه چشم خالی، از درختان و ساختمان ها آویزان شده و منظره ای دقیقاً مانند فیلم های ترسناك را به وجود آورده اند. در افسانه ها آمده است كه پس از آنكه چندین سال پیش یك دختر بچه در حوالی این جزیره در آب غرق شد، پرستار او، برای یادبود او عروسك هایش را در این منطقه آویزان نمود و با گذشت زمان بر تعداد این عروسك ها افزوده شده است. مردم محلی می گویند كه عروسك ها تحت مالكیت روح آن دخترك می باشند و برخی نیز شنیده اند كه بعضی اوقات این عروسك ها باهم پچ پچ هم می كنند.

سالم، ماساچوست، ایالات متحده امریكا
Salem, Massachusetts, USA

این دهكده قرار گرفته در ماساچوست مترادف و هم معنی با محاكمه جادوگران در سال 1692 می باشد كه در طی آن بیست نفر از مردم به خاطر جادوگری اعدام شدند. این دهكده با گذشته های جادوگرانه خود كاملاً خو گرفته است: خودروهای پلیس علامت ها و نشان های جادوگری را بر روی خود داشته و مردمان بومی می توانند فرزندان خود را به مدارس آموزش جادوگری بفرستند (اگرچه مطمئن نیستیم كه در این مدارس بازی كوییدیچ – بازی محبوب جادوگران – را هم انجام می دهند یا خیر).

قلعه دراكولا، رومانی
قلعه دراكولا، رومانی

نام منطقه تاریخی ترانسیلوانیا در رومانی، یادآور خون آشام های شنل سیاه است. سفری ترسناك به قلعه بران داشته باشید – قلعه ای مربوط به دوران قرون وسطی با برج هایی كوچك، كه همگان اعتقاد دارند كه الهام بخش دراكولا بوده است – فقط فراموش نكنید كه هنگام قدم گذاشتن در این قلعه كمی سیر با خود همراه داشته باشید.

جنگل خودكشی در ژاپن
جنگل خودكشی در ژاپن

در نزدیكی كوه فوجی، جنگلی به نام آكیگاهارا وجود دارد كه به عنوان یكی از معروف ترین نقاط برای خودكشی در جهان شناخته شده و با خانه مردگان در افسانه ها و اساطیر ژاپن نیز ارتباط نزدیكی دارد. مسئله خودكشی در این كشور در سال 2010 به میزانی رسید كه 200 نفر اقدام به این كار نمودند؛ در حال حاضر علائم نصب شده در بخش ورودی این جنگل، به افرادی كه قصد خودكشی دارند، هشدار می دهد كه به دنبال كمك باشند و گشت زن ها نیز معمولاً در داخل جنگل اجساد كشته شدگان را جستجو می نمایند.

جزیره مار، برزیل
جزیره مار، برزیل
كسانی كه از هر چیز لغزنده و لیز هراس دارند، بایستی از حضور در این منطقه صخره ای در برزیل خودداری نمایند، منطقه ای كه منزلگاه حدود 2000 الی 4000 افعی نیش طلایی می باشد كه نوعی مار سمی بسیار خطرناك بوده و در گودال ها و حفره ها زندگی می كند. این جزیره كه ایلا دا كوئیمادا گراند (جزیره مار) نام دارد، برای گردشگران و جهانگردان، به خاطر ایمنی خود آنها و نیز محافظت از جمعیت مارها، غیر قابل دسترس است.
طولانی ترین پل شیشه ای در جهان، چین
طولانی ترین پل شیشه ای در جهان، چین
این پل معروف كه در سال 2016 در ژانگجیاجی افتتاح شد، برای كسانی كه مشكل قلبی دارند، ‌مناسب نیست. این پل با طول 430 متر (1410 فوت) چشم اندازی را از ارتفاع 300 متری (985 فوت) بر فراز یك دره سرسبز برای گردشگران فراهم می آورد. به دلیل اینكه پیاده روی بر روی این پل ترسناك به نظر نمی رسید، بازدیدكنندگان در ماه ژوئن سال 2016 شاهد یك آزمایش ایمنی هولناكی بودند كه در آن خبرنگار بی. بی. سی. با تمام قدرت با یك چكش بزرگ ضربه هایی به كف این پل می زد.
دهكده عروسك ها در ژاپن
دهكده عروسك ها در ژاپن
در دهه 2000 زمانی كه سوكیمی آیانو پس از مدت ها غیبت به دهكده ناگورو در ژاپن بازگشت، متوجه شد كه بسیاری از مردم آنجا را ترك كرده و یا فوت شده اند. به منظور حفظ خاطرات آنها، وی شروع به ساخت عروسك هایی با تصاویر آنان نمود و آنها را در نقاط مختلف دهكده قرار داد. تا این زمان او بیش از 400 عروسك ساخته كه یك كلاس درس كامل در مدرسه این دهكده از آن جمله می باشد. این مورد ثابت می كند كه پروژه هنری یك شخص چگونه می تواند كابوس شبانه دیگران باشد.
بیشتر بخوانید:
اتاق ها و هتل های معلق در پرو
اتاق ها و هتل های معلق در پرو
آیا از ارتفاع می ترسید؟ ترسی كه هنگام خواب در یك اتاقك شیشه ای و شفاف نصب شده بر روی كناره یك صخره عمودی به انسان دست می دهد را تصور كنید. به لطف شركت جهانگردی نچورا وایو، این همان كاری است كه شما می توانید در كوهستان آند نزدیك به شهر كوسكوی پرو در ارتفاعی مشرف بر دره ای به شدت وحشتناك انجام دهید (البته می توانید مانند یك بلا از آن دوری كنید). زمانی كه می خواهید به تختخواب می روید، این امكان برایتان فراهم شده است كه از یك نردبان 123 متری آهنی در بالای یك تخته سنگ عمودی بالا رفته و یا بر روی كابل فلزی (زیپ لاین) سُر بخورید.
جاده مرگ، بولیوی
جاده مرگ، بولیوی
یك فعالیت دلچسب مانند دوچرخه سواری در كنار دره، می تواند به مثابه یك تفریح لذتبخش باشد، البته تا زمانیكه احساس نكنید كه در حال سقوط به كامینو دلوس یونگاس (جاده مرگ) هستید. این جاده بدنام تك مسیر در شمال پایتخت بولیوی یعنی شهر لا پاز، دارای هیچ گونه گارد و یا موارد ایمنی نیست و نام مستعار رعب آور خود را در دهه 90 به خاطر مرگ سالیانه حدود 200 تا 300 نفر به دست آورده است.
تیمارستان ترانس-الگنی، ویرجینیای غربی، ایالات متحده امریكا
تیمارستان ترانس-الگنی، ویرجینیای غربی، ایالات متحده امریكا
این تیمارستان در ایالت ویرجینیای غربی در فاصله بین سال های 1864 تا 1994 فعال بود، اما اوج خوشبختی آن (البته اگر بتوانید آن را اوج خوشبختی بنامید!) در دهه 1950 بود كه 2400 بیمار را در یك اتاق با ظرفیت 250 نفر به اصطلاح چپاندند. امروزه این تیمارستان تورهای گردشگری ماوراء الطبیعه ای را برگزار می نماید، تورهایی كه در آن احتمالاً با برخی از بیماران قبلی بستری در این تیمارستان، مانند دختر بچه ای به نام لیلی، روبه رو خواهید شد.
گورستان های گیت، لندن، بریتانیا
Highgate Cemetery, London, UK
یكی از معروف ترین گورستان های لندن حدود 170000 فرد را در دل خود داشته و خانه ابدی اشخاص معروفی مانند كارل ماركس، لوسین فراد، كریستینا روزتی و … می باشد. از دهه 1960 به بعد طبق برخی گزارشات، روحی دیده شده كه به “خون آشامِ های گیت” تعبیر شده و در میان قبرها كمین كرده است.
قلعه گود هُپ، افریقای جنوبی
قلعه گود هُپ، افریقای جنوبی
قدیمی ترین بنای افریقای جنوبی (كه در قرن هفدهم میلادی توسط شركت داچ ایست ایندیا ساخته شده است) برای چندین سال به عنوان زندان مورد استفاده قرار می گرفته، به طوری كه زندانی ها در آن مورد شكنجه و سوء استفاده قرار می گرفته اند. گفته می شود كه حتی امروزه نیز بعضاً صدای ضجه زندانیان قدیمی به گوش نگهبانان این بنا می رسد.
پلاكلی، انگلستان، بریتانیا
پلاكلی، انگلستان، بریتانیا
اگرچه پلاكلی عجیب و غریب در شهر كنت به راحتی به صورت یك دهكده انگلیسی سحرآمیز و جالب توجه در نظر گرفته می شود، اما گفته می شود كه در حقیقت تسخیر شده ترین مكان كشور انگلستان، همین جا است – با ادعایی مشكوك در مورد شهرت آن كه از طریق ثبت در كتاب ركوردهای گینس در سال 1989 بدست آمده است. گفته شده كه حداقل 12 روح معمولی بومی در سراسر دهكده سرگردان هستند، كه یكی از آنها پیرزنی است كه در كنار پل می نشیند، پیپ می كشد و نوشیدنی می خورد.
جزیره پووگلیا، ایتالیا
جزیره پووگلیا، ایتالیا

اجازه بدهید صریحاً بگوییم، از اینكه این جزیره ممنوعه در حوالی شهر ونیز تسخیر نشده، متعجب هستیم – مكانی كه نه تنها محل زندگی بیماران طرد شده مبتلا به طاعون بوده (دو مرتبه) بلكه در دهه 1950 نیز تیمارستانی در آن احداث شده است. یكی از پزشكان این بیمارستان روانی، كه طبق شنیده ها جراحی های مغزی را انجام می داده است (و البته همه آنها موفقیت آمیز نبوده اند)،‌ با ادعای اینكه توسط ارواح سرگردان پووگلیا عقل خود را از دست داده، از روی برج بیمارستان خود را به پایین انداخته و كشته شده است.

خلاقانه ترین زمین های بازی جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر