لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> بهترین و جدیدترین کشتی های کروز برای سال 2019
بهترین و جدیدترین کشتی های کروز برای سال 2019

بهترین و جدیدترین کشتی های کروز برای سال 2019

پیشرفت صنعت دریانوردی به صورت کشتی های تمام بخار برای سال 2019 همچنان ادامه دارد، با تعداد زیادی کشتی جدید با فناوری های جدید که آماده اند تا هفت دریا را طی کنند.
روش های جدید کشتی سازی بر استحکام و استواری تکیه دارند ( با کشتی های هیبریدی و گازی LNG که در فهرست کشتی ها هستند) و گجت هایی با تکنولوژی بالا (از دستیاران دیجیتالی روی عرشه که همیشه در دسترسند تا زیردریایی های گشتی).
و این فقط کشتی های اقیانوس پیما نیستند که تحول یافته اند، طراحی های مدرن جدید تجربه ی سفر با قایق روی رودخانه را نیز از نو تعریف می کنند، در حالی که این کشتی های سفری شگفت انگیز تجربه سفری لوکس و بی سابقه را به دورترین نقاط دنیا فراهم می کنندو می توانید با رزرو آنلاین هتل آسوده سفر کنید.
پس برای یک خیالپردازی جدی برای تعطیلات آماده شوید، با این 10 کشتی کروز جدید که برای سال 2019 آماده هستند:

کاستا اسمرالدا
شرکت ایتالیایی مذاق کاستا کروز جدیدترین و بزرگترین کشتی خود را تا به امروز راه اندازی کرد. کشتی کاستا اسمرالدا با ظرفیت 5200 مسافر در اکتبر برای 5 تا 7 شب دریانوردی در دریای مدیترانه شروع به کار می کند.
انباشته از مردم و با امکانات سوپر کشتی های بزرگ ( سرسره های آبی، کلاب کوکان، صخره نوردی، مینی گلف و…) و طراحی الهام گرفته از محله های ایتالیا این کشتی نواوری های بسیاری را به اسم برند خود ثبت خواهد کرد.
موارد قابل توجه و جدید کاستا: یک موزه با طراحی ایتالیایی و یک راهروی هوایی با کف شیشه ای که بیش از 200 متر بالاتر از سطح دریاست.
اما کاستا اسمرالدا بیشترین نواوریش را به عنوان اولین کشتی کروز با سوخت پاک، گاز طبیعی مایع سازگار با محیط زیست (LNG) که باعث کاهش چشمگیر گازهای گلخانه ای می شود، انجام داده است. اولین کشتی از بین دو کشتی که با LNG کار می کنند و همسان هستند که برای سال 2021 آماده خواهد شد.

MSC بلیسیما و MSC گرندیوسا

در سال جدید دو کشتی دارای تکنولوژی جدید برای کروزهای MSC راه اندازی می شوند، با ظرفیت 4434 نفر MSC بلیسیما در مارچ و MSC گرندیوسا با ظرفیت 4880 نفر در نوامبر افتتاح می شوند. (هر کدام در فصول اول سال راه اندازی می شوند با 7 شب دریانوردی در دریای مدیترانه).
MSC بلیسیما کشتی همسان با کشتی MSC Meravigliaست که در سال 2017 راه اندازی شد و برخی از نواوری های آن را تکرار کرده است مثل سالن سرپوشیده با سبک ایتالیایی و ناهار خوری ای که با سقف LED به طول 262 فوت پوشانده شده است، آستین هایی که با تکنولوژی بالای RFID مجهز شده است (که به شما اجازه می دهد کودکان خود را به عرشه ببرید) و دو شوی جدید از سیرک عجایب سولیل در دریا.
بلیسیما ویژگی های مخصوص به خود را نیز دارد که این باعث بالاتر رفتن قیمت آن می شود مثلا یک مدرسه جادویی برای کودکان دارد؛ یک رستوران اسپانیایی که سرآشپز آن رومن فریکسا از کمپانی میشلین است؛ و ویژگی کاملا منحصر به فرد: دستیار دیجیتال در کابین که زویی نامیده می شود.
این دستگاه که از طریق صدا کار می کند با هدف پاسخگویی به سوالات مربوط به سفر مسافران و درباره ی امکانات رفاهی کابین ها به هفت زبان، تعبیه شده است.
زویی در کشتی MSC گرندیوسا نیز تعبیه شده که اولین کشتی از کشتی های خطوط Meraviglia درجه یک و بزرگترین کشتی MSC تا به امروز است. جزئیات کشتی هنوز در حال ساخته شدن می باشند اما می توانید انتظار چیزهای مورد علاقه تان مانند گذرگاه های سرپوشیده بلندتر دارای صفحه نمایش LED و سیرک های جدید که مثل اولین موزه هنرهای زیبا در دریا نو و بدیع هستند را داشته باشید.

فلورای مشهور
Celebrity Flora

مجمع الجزایر گالاپاگوس جهت سفرهای دریایی ساخته شده است و به لطف سلبریتی جدید کشتی های کروز، فلورا شما می توانید هر طور که می خواهید در آن به گردش بپردازید.
این کشتی با ظرفیت 100 مسافر با این هدف ساخته شده که قیمت های متفاوت را شامل شود و 10 یا 11 شب سفر در همه طول سال را برای مسافران مهیا می کند (شامل دو شب اقامت قبل از سفر دریایی در هتل و انتقال هوایی از کیتو) و از ماه می راه اندازی می شود.
هنگامی که در حال غواصی با لاکپشت های دریایی یا تحسین رقص تماشایی مرغ های دریایی نیستید می توانید با استخر شنا، کابین های خصوصی یا جایگاه رصد ستارگان با تلسکوپ یا به سادگی با اتاق های مجلل فول امکانات-بزرگترین اتاق های اقامتی در منطقه می باشند-که با ایوان هایی که با فشار دکمه ظاهر می شوند، مجهز شده اند، سرگرم شوید.
یا می توانید برای اولین بار کمپ زدن در دریا را تجربه کنید، غروب تا طلوع، روی عرشه، یک تجربه بسیار خاص که شامل رصد کردن ستاره ها همراه با طبیعت شناسان، غذا خوردن به روش اردوگاهی و در فضای باز و خوابیدن زیر ستاره ها در کابین ها می شود.

آماماگنا
AmaMagna

تنها کشتی های اقیانوس گرد نیستند که در سال 2019 شروع به کار میکنند، آماماگنای 196 مسافری متعلق به کمپانی راه های آبی آما، با طراحی کشتی های رودخانه ای اما بزرگتر با عرض دو برابر کشتی های رودخانه ای استاندارد یعنی حدود 72 فوت، نیز شروع به کار می کند.
بخش داخلی بزرگتر کشتی به معنی اتاق های بیشتر برای سالن های غذاخوری چند منظوره (که در کل 4 تا هستند)، استخر آب داغ، یک سالن امکانات رفاهی وسیع و سکوی ورزش های آبی در انتهای کشتی که گردش های دسته جمعی با قایق های ساندونربا ظرفیت 14 مسافر را ارائه می دهد، می باشد.

کشتی های تفریحی آینده
ادامه مطلب

به اضافه اینکه بیشتر اتاق های روی عرشه، جادار و بزرگند، سوئیت های دارای بالکن سرتاسری، تا 355 متر مربع مساحت دارند. همچنین گلف بازان از گسترش یک برنامه جدید برای بازی گلف که آن ها را با دوره های اروپایی هماهنگ می کند، خوشحال خواهند شد.
همه این ها را می توانید در ماه می تجربه کنید، هنگامی که آماماگنا سفر هفت شبه فصلی اش در رودخانه دانوب بین بوداپست و ویلشوفن در آلمان را آغاز می کند.

پرنسس آسمان
Sky Princess

پرنسس کشتی های کروز به نام پرنسس آسمان با ظرفیت 3660 نفر در اکتبر پرده برداری خواهد شد و یک سفر کوتاه 7 تا 14 شبه در دریای مدیترانه را قبل از سفر زمستانه اش به دریای کارائیب، ارائه می دهد.
این کشتی هیجدهمین کشتی از این خطوط و چهارمین کشتی از کشتی های کلاس Princess’s Royal است، پرنسس آسمان برخی از مشخصات مورد علاقه مسافران درباره گردش دسته جمعی را داراست (مثل دیدن فیلم در کنار استخر زیر ستاره ها، پیاده روی دریایی، یک گذرگاه پل مانند با کف شیشه ای که کناره های کشتی را نشان می دهد) اما برخی از ویژگی های منحصر به فرد که مخصوص این برند است را نیز داراست مثل مدل جدیدی از سوئیت ها.
دو سوئیت در ارتفاع بسیار بالا با ظرفیت 5 نفر با بزرگترین بالکن های خصوصی به مساحت 700 متر مربع. همچنین انتظار ارتقا یافتن چیزهای دیگری را از کشتی های کلاس Royal داشته باشید مانند پناهگاه های مخصوص بزرگسالان با تعداد کابین های دو برابر و افزوده شدن دو جکوزی و یک استخر جدید در انتهای کشتی.

MS رولد آموندسن
MS Roald Amundsen

در جولای 2019 کمپانی Hurtigruten ثابت می کند نداشتن سفر اکتشافی به هیچ وجه به معنی حذف ویژگی های کشتی های آن نیست.
با زیبایی چشم نواز خود و 530 نفر ظرفیت ،MS Roald Amundsen رولز رویس کشتی های کروز به حساب می آید (این برند لوکس اتوموبیل موتور این کشتی را طراحی کرده است.)
باید توقع طراحی اسکاندیناویایی مدرن و تعداد زیادی ویژگی هیجان انگیز را از این کشتی داشته باشید: یک عرشه دو سطحی داخلی و خارجی، مرکز علمی با همه گجت ها ( جایی که مهمانان می توانند با خدمه سفر کنند یا فیلم های زیردریایی های بدون سرنشین را ببینند)، یک منطقه رفاهی با یک سونا با منظره تماشایی، یک استخر نامحدود و سوئیت هایی در پشت کشتی با جکوزی های خصوصی در فضای باز.
اما علاوه بر همه این تکنولوژی ها، تکنولوژی به یاد ماندنی این کشتی این است که به عنوان اولین کشتی ترکیبی دنیا مصرف سوخت را تا 20 درصد کاهش می دهد ( Hurtigruten دومین کشتی هیبریدی را نیز به نام the MS Fridtjof Nansen در سال 2020 راه اندازی خواهد کرد)، تکنولوژی سبز یک پیشرفت اساسی در هدف نهایی کشتی های اکتشافی و دریانوردی تمام الکتریکی و قطبی در سال های آینده است.
به سبک واقعی کشتی های اکتشافی MS Roald Amundsen برنامه سفر طولانی تری را نسبت به دیگر کشتی ها ارائه می دهد ( حدودا دو هفته بیشتر) سفر به سرزمین هایی مانند Patagonia و Antarctica یا امتداد سواحل نروژ.

کسوف تماشایی
Scenic Eclipse

خط گردش رودخانه ای «تماشایی» تنها در آب های اقیانوسی تردد نمی کند: راه اندازی کشتی 228 مسافری گردشی در آپریل به نام کسوف تماشایی بسیار سر و صدا خواهد کرد.
روی عرشه مسافران از خدمات هر خدمه به نسبت هر مهمان لذت می برند در حالی که در اسپای 6000 متری در حال خوش گذرانی هستند، در 9 رستوران یا 8 بار آن در حال تجدید انرژی هستند، در یکی از 4 استخر آن شنا می کنند یا در سوئیت هایی که بالکنی های سرتاسری دارند در حال استراحتند.
مقصدهایی با مناظر دیدنی را به لطف گردش های جمعی از طریق زودیاک ها، دو هلیکوپتر یا زیردریایی 6 نفره که تا عمق حدود 1000 متر می رود کشف می کنید. مجموعه ای از سفرهای 7 تا 21 شبه به قطب جنوب، کوبا، دریای بالتیک و فراتر از در سال افتتاح آن به شما ارائه خواهد شد.

Hanseatic Inspiration و Hanseatic Nature
Hanseatic Nature & Hanseatic Inspiration

خطوط دریاگردی آلمانی Hapag-Lloyd Cruises در سال 2019 سفرهای اکتشافی خود را گسترش خواهد داد و آن ها را سه برابر خواهد کرد به علاوه راه اندازی کشتی های همسان 230 نفری لوکس Hanseatic Nature در آپریل و and Hanseatic Inspiration در اکتبر. در حالی که Hanseatic Nature در ابتدا به مسافران آلمانی زبان خدمات می دهد، Hanseatic Inspiration به مسافران انگلیسی زبان رسیدگی می کند.
در هر کشتی 3 رستوران وجود دارد؛ یک اسپا با دو سونا؛ یک سکوی جمع شدنی با کف شیشه ای که از آن می توانید منظره را تماشا کنید و دور از عرشه اصلی قرار گرفته است؛ یک استراحتگاه با تکنولوژی بالا برای گزارشات سفر( که عصرها به بار تبدیل می شود) و یک «انجمن اقیانوسی» برای تحقیقات و مطالعات اقیانوسی مستقل.
برنامه سفر هر دو کشتی (به طور متوسط حدود دو هفته طول می کشد) نقاط دوردست کره زمین را پوشش می دهد، از قطب شمال تا آمازون و قطب جنوب و همچنین به دنبال ارائه خدمات غیر معمول در دریاچه های بزرگ با کشتی Hanseatic Inspiration در سال 2020 خواهد بود.

Spectrum of the Seas
Spectrum of the Seas

خطوط بین المللی کارائیب Royal (RCI) که به شعار بزرگتر بهتر است، شناخته می شود هر کشتی جدیدی را به عنوان فرصتی برای ساخت بهتر کشتی ها در نظر می گیرد.
کشتی بعدی آن با ظرفیت 4246 نفر در ژوئن شروع به کار می کند در حالی که در ابتدا به کروزهای چینی خدمات می دهد( با برنامه سفر آسیایی 3 تا 14 شب که از کانال های مختلف چین مسافر سوار می کند) و به عنوان اولین کشتی از کلاس کشتی های Quantum Ultra می باشد.
شما تعداد زیادی از ویژگی های شگفت انگیز RCI را تجربه خواهید کرد مانند یک اسکای پد بر روی عرشه( واقعیت مجازی با نخ ها و ترامپولین پیشرفته تر) یک مجموعه ورزشی داخلی (شامل دیوارها و کف تقویت شده)، شبیه ساز پرواز ریپکورد که با ای فلای کار می کند و مکانی برای تماشای ستاره ها به نام ستاره قطبی.
و اما چند ویژگی منحصر به فرد دیگر(با اعلان های بیشتر) مانند پیشرفت های منطقه ای مثل: مکانی برای آوازخوانی و سالن پذیرایی، سوئیت های جدید تک منظوره، مفهوم کشتی درون کشتی در منطقه خصوصی 4 عرشه ای در جلوی کشتی. این مهمانان که در کلاب های سوئیتی استراحت می کنند دسترسی فردی به رستوران ها، استراحتگاه ها، فروشگاه ها و عرشه های بیرونی را دارند.

هارمونی آمریکایی
American Harmony

صحنه گردشگری رودخانه ای ایالات متحده که آب و هوای قدیمی خود را با صدای چرخنده های پارویی در رودخانه می سی سی پی حفظ کرده است در حال تغییر این شرایط به کشتی های رودخانه ای مدرن می باشد.
هارمونی آمریکایی با ظرفیت 187 نفر در اگوست پا به پای کشتی همسانش ترانه آمریکایی (که در اکتبر راه اندازی می شود) به عنوان اولین کشتی رودخانه ای در کشور شروع به کار می کند (که در سال های آینده سه کشتی دیگر نیز به این منظور راه اندازی می شوند).
هارمونی تعداد زیادی از ویژگی های کشتی همسانش مثل سالن شیشه ای چند طبقه، یک گذرگاه جمع شدنی (متصل به قسمت جلویی کشتی) و کابین هایی با ایوان سرتاسری که از بزرگترین کابین ها در این عرصه هستند (بیش از 300 متر مربع) را داراست با این تفاوت که دارای یک عرشه اضافه کامل می باشد که فضای اضافه ای را برای سوئیت های بیشتر و بازی ها و استراحتگاه های فضای باز فراهم می کند.
7 تا 21 شب برنامه سفر در رودخانه می سی سی پی در افتتاحیه که مسافرانش را از نیوارلیان، ممفیس یا سنت پل مینسوتا سوار می کند.

دبی و رونمایی از هتل کشتی جدید و لوکس
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر