لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 10 هتل مجلل در مراکش
10 هتل مجلل در مراکش

10 هتل مجلل در مراکش

یکی از شناخته شده ترین اقامتگاه ها در مراکش، ریاض نام دارد که به هتل کوچکی گفته می شود که در اصل خانه های قدیمی بازسازی شده در شهرهای مراکش، صوبره و فاس یا هر شهر دیگری در کشور مراکش است. ریاض ها کوچک و با حدود 6 اتاق یا کمتر، اغلب دارای حیاطی است که صبحانه در پاسیوی آن یا در تراس روی سقف سرو می شود. ریاض ها معمولا برای داشتن یک استخر شنا بسیار کوچک هستند، اما ممکن است یک استخر شیرجه ی کوچک داشته باشند که برای خنک شدن در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد.

بعضی ریاض ها ممکن است بزرگتر باشند چون در منزل پیشین بازرگانان یا کاخ ها ساخته شده اند. به هر حال هتل های مجلل زیادی در شهرهای کوچک و بزرگ مراکش وجود دارد. این لیست، بهترین هتل های مجلل مراکش را بر اساس ارزیابی بازدیدکنندگان نشان می دهد تا با خواندن آن با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

10. ریاض ویلایی بِلانش

این هتل بوتیکی در فضایی صمیمی، ارائه دهنده¬ی 28 اتاق و سوئیت است که با ظرافت مجهز شده اند. این هتل در فاصله¬ی چند متری ساحل شنی بی نظیر آگادیر، مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات است. امکانات آن شامل استخر، جکوزی، زمین گلف، باشگاه و سونا است.

9. ال فاسیا اگودال
Al Fassia Aguedal

در مرز منطقه¬ی توریستی اگودال در شهر مراکش و با نماهایی به کوهستان های اطلس واقع است. این هتل مجلل از سه ریاض تشکیل شده: 2 تا برای اقامت و یکی اختصاصی برای غذاخوری. با معماری موقر و ظریف، این هتل ترکیبی از راحتی و حسی از جذابیت و آسودگی و دارای خدمات اختصاصی است. ال فاسیا که در دورتادور حیاطی بزرگ ساخته شده، 30 اتاق و سوئیت کاملا متفاوت عرضه می کند. تمام اتاق ها و سوئیت ها با تهویه مطبوع، وای فای و تلویزیون پرده عریض هستند.

8. هتل کاسبا دار ایلهام
Hotel Kasbah Dar Ilham

مهمانخانه¬ی دلربای کاسبا دار ایلهام که در سال 2007 ساخته شده، واقع در چند کیلومتری بیرون از شهر مراکش است. 8 اتاق دارد که همگی مجهز به تلویزیون ماهواره ای، وای فای و تهویه مطبوع و گرمایش است. هتل حمامی عربی دارد که به اسپا و ماساژ و اتاق بخار مجهز است. یک استخر شنای فضای باز به همراه فضای شنای کودکان موجود است. مهمانان می توانند در محیط اطراف با دوچرخه یا اسب گردش کنند و در رستوران می توانند از منوی طاجین های مراکشی و کوسکوس لذت ببرند.

7. کاخ امانی
Palais Amani

واقعد در بین دیوارهای شهر قدیمی، کاخ امانی یکی از بزرگترین کاخ های اصیل در شهر فاس است. بیشتر این کاخ قدیمی در دهه¬ی 1930 بازسازی شد به همین دلیل تاثیرات دکوراسیون هنری آن زمان را می توان یافت. از این مضمون با انتخاب دکور و ساخت فضایی با خلوص و غنا تجلیل شده است. اتاق ها مجهز به سیستم صوتی مخصوص و اینترنت وای فای و بیشتر آنها دارای تلویزیون است.

6. ریاض فرناتچی
Riad Farnatchi

هرگز نمی توانید تصور کنید درِ چوبی بدون اسم و زنگ کنار آن که به سختی دیده می شود، ورودی یک هتل درجه یک باشد. تمام جزئیات ریاض فرناتچی با در نظر گرفتن راحتی میهمانان کار شده، که آن را به یکی از لوکس ترین ریاض ها در شهر مراکش تبدیل کرده است. حمام با سنگ مرمر، تخت خواب های دست ساز و میز شیشه ای غذاخوری جوهره ی سبک مدرن در محیط تاریخی آن هستند.

5. تِرا میا مراکش
Terra Mia Marrakech

این هتل که روبروی کوهستان های اطلس قرار گرفته، نزدیک به سه زمین گلف و یک باشگاه اسب سواری است. بعلاوه، میهمانان هتل می توانند از امکانات تفریحی و ورزشی مجموعه مانند ماساژ، استخر فضای باز و باغ لذت ببرند.

4. هتل دار اینیوِن
Dar Ayniwen Hotel

این هتل ویلایی در نزدیکی شهر مراکش واقع است و برای لوکس بودن و راحتی اش شناخته شده است. هتل یک زمین گلف، آب درمانی روزانه و یک استخر فضای باز و همچنین اتاق بخار و سونا دارد. تجهیزات تندرستی آن شامل یک سولاریوم، یک حمام عربی و یک جکوزی است. تمام اتاق ها دارای تهویه مطبوع و مجهز به مینی بار و تلویزیون ماهواره ای است.

3. ریاض لاروسا
 Riad Laaroussa

هتلی زیبا واقع در شهر فاس، در شمال مراکش است. این هتل مجلل که درون یک کاخ قرن 17 بازسازی شده قرار دارد، سقف های بلند، درگاه های قوسی شکل، دکوراسیون سنتی و دوست داشتنی و کاشی کاری های زیبای پر جزئیات را به نمایش می گذارد. بعد از یک روز طولانی مسافرت، مهمانان می توانند با گوش سپردن به صدای فواره های داخل پاسیو زیر سایه ی درختان پرتقال خستگی در کنند. رستوران هتل غذاهای لذیذ فاسی را در پاسیو یا تراس عرضه می کند.

2. ریاض دار وان
 Riad Dar One

این هتل در محله¬ی قدیمی یهودی نشین مراکش قرار دارد و تنها چند قدم از میدان معروف جما الفنا فاصله دارد. این هتل بوتیکی جذاب به زیبایی بازسازی شده و با حفظ ساختار چوبی اش، راحتی و طراحی مدرن را اضافه نموده است. دار وان اکنون یکی از بهترین هتل های مجلل مراکش است. دارای 6 اتاق، یک پاسیوی داخلی با استخر شنا، یک سالن استراحت با تهویه مطبوع و تراس روی سقف با نماهایی بی نظیر به شهر مراکش است.

1. هتل ریاض کنیزا
 Riad Kniza Hotel
این هتل که در قلب شهر مراکش واقع است، سازه ای مجلل و کاملا بازسازی شده است که با پاسیوهای فضای باز، فواره ها، سالن های استراحت، رستوران و یک استخر شنای سرپوشیده تجهیز شده است. این هتل 11 سوئیت مجزا دارد و هر یک دارای امکانات لوکس که تلویزیون ماهواره ای و دسترسی به اینترنت از جمله آنهاست می باشد.

راهنمای سفر به اتیوپی | برنامه سفر یک ماهه
ادامه مطلب

3/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر