لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بازگشایی هتل يخی سوئد در سال 2019
بازگشایی هتل يخی سوئد در سال 2019

بازگشایی هتل يخی سوئد در سال 2019

. زمستانی ترین گشت و گذارهای زمستانی، مجدداً قدم در این منطقه نهاده اند. همزمان با شروع یخبندان های سالیانه قطب شمال، هتل یخی سوئد درب های یخی خود را به روی عموم می گشاید. اتاق های یخی آن، مثل همیشه زیبا هستند. این هتل مشهور همه ساله بازسازی شده و روح تازه ای در آن دمیده می شود – و برای 19/2018، حدود 15 سوئیت جدید توسط 34 هنرمند و طراح از 13 كشور مختلف به این هتل افزوده می شود. با آشنایی بیشتر با این هتل، می توانید با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر كنید.

از سال 2016، بخشی از هتل به لطف فناوری خنك كننده با انرژی خورشیدی ثابت و تغییر نكرده باقی مانده و این امكان برای میهمانان فراهم شده كه در تمام طول سال بتوانند دماهای سرد را تجربه نمایند.

اما به طور سنتی و معمولاً در طول چرخه هایی حدوداً 30 ساله، بخشی از هتل به شكلی ناپایدار باقی می ماند – هر ساله زمانی كه یخ های قدیمی ذوب می شوند، درخواست های جدید شركت در مناقصه ها فراخوان شده و هیئتی متشكل از هنرمندان و متخصصان حوزه یخ، بهترین بهترین ها را برای انجام پروژه بازسازی انتخاب می نمایند.

برنده های مناقصه، به سوئد سفر می كنند تا كمك كنند كه رویاهای یخ زده شان به حقیقت بپیوندد و در این مسیر از راهنمایی های متخصصین حوزه یخ نیز بهره می گیرند.

ریشه در طبیعت
امسال در ساخت بسیاری از سوئیت ها، از جهان طبیعی الهام گرفته شده است. این به نظر مناسب می رسد. دی. ان. اِی. هتل یخی با محیط اطراف و تماشایی آن در هم تنیده است. منبع تهیه یخ های این هتل، رودخانه تورن است كه در همان حوالی در جریان بوده و شمالی ترین و بزرگترین رودخانه ملی این كشور می باشد.

در بین ابداعات سال جاری، سوئیت “لیوینگ اوشن” وجود دارد كه توسط جاناتان گرین و دختر او، مارین از كشور انگلستان طراحی شده است. این سوئیت یك بهشت یخ زده در زیر آب است كه با وجود انواع مرجان ها و ماهی ها به مكانی فوق العاده تبدیل شده است.
ICEHOTEL

گرین طی مصاحبه ای عنوان می كند كه: “این سوئیت از تغییرات اقلیمی و آب و هوایی و صید بیش از حد ماهی الهام گرفته است كه اقیانوس های ما را تحت تأثیر قرار داده اند. من فكر كردم كه ایده استفاده از آب یخ زده رودخانه در بخش شمالی سوئد برای خلق اقیانوسی حاوی صدف ها، ماهی ها و مرجان ها هم می تواند هیجان انگیز باشد.” طراحی های دیگر، پر رمز و راز تر هستند. یك تیم از كشورهای سوئد، اسپانیا و اسلواكی، “هاون” را طراحی كردند، بخشی یخی، سحرآمیز و قابل جابجائی كه موجودات با ابهتی در آن وجود دارند.

Haven

طراح هاون، جوناس ژوهانسون، در این باره می گوید: “ما از ملاقات با مردم الهام گرفتیم و در پی خلق تجربه ای بودیم كه متشكل از كنجكاوی، خلاقیت و تشریك مساعی باشد.” محیط یخی و درخشان هتل توسط نورپردازی هایی ویژه، نورانی گشته و باعث شده تا حال و هوایی ماورائی به بخش های داخلی و سرد هتل بیافزاید.

خلاق باشید

سالانه تقریباً 70000 میهمان از هتل یخی بازدید به عمل می آورند، هتلی كه در آن یك دوره آموزشی جهت زنده ماندن و بقا برای كمك به میهمانان به منظور سازگاری با محیط بسیار سرد و یخی اطراف برای آنها ارائه می گردد و آموزش هایی در این زمینه به آنها داده می شود.
Blossom

همچنین اتاقك هایی گرم نیز برای آنها فراهم است – بنابراین میهمانان می توانند بین اتاق های سرد و اتاق هایی گرم برای خوابیدن كه احتمالاً برایشان مناسب تر بوده و به آن عادت دارند، جابجا شوند. نسخه كنونی از هتل یخی تا تاریخ 13 آوریل 2019 دایر خواهد بود. قیمت ها برای دو فرد بزرگسال از 1549 كرون (170 دلار) برای اتاق گرم و از 2354 كرون (260 دلار) برای اتاق یخی آغاز می گردد.
سال بعد جشن سه دهگی آثار هنری یخی در این هتل برگزار خواهد شد. ارسال آثار در حال حاضر امكان پذیر است، در صورتیكه احساس می كنید علاقه مند به ارسال آثار خود هستید، می توانید همین حالا قوه خلاقیت خود را به كار بیاندازید.

50 مورد از غیرعادی ترین هتل های جهان( قسمت 1)
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر