لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> ديكسون تا اواخر سال 2018 در تاور بريج لندن افتتاح خواهد شد
ديكسون تا اواخر سال 2018 در تاور بريج لندن افتتاح خواهد شد

ديكسون تا اواخر سال 2018 در تاور بريج لندن افتتاح خواهد شد

گروه دومينز (Dominvs Group) از برنامه هاي خود در رابطه با هتل مجلل و ويژه ديكسون كه جزئي از كلكسيون نسخ خطي Marriott International است، پرده برداري كرد.
ديكسون كه افتتاح آن در پائيز سال 2018 خواهد بود، جديدترين هتلي است كه به “برنامه ميهمان نوازي” دومينز خواهد پيوست، نمايي كلي از برنامه هاي جاه طلبانه شركت در پيشبرد بخش هتل هاي مجلل و ويژه مي باشد.
ديكسون كه در خيابان نام آشناي تولي (Tooley Street) واقع شده است، قرار است كه تبديل به قطب جديد فرهنگي براي صنعتگران پايتخت گردد.

همه مجموعه هاي مختلف از جمله مجموعه مدرن Tate، مجموعه Shakespeare’s Globe و ديگر مجموعه هاي متنوع فرهنگي كه در سالن تئاتر بريج ارائه مي گردند، تنها به ميزان چند دقيقه با ديكسون فاصله دارند كه مي توان پياده به آن مراكز رفت.
اين ساختمان كه در سال 1905 در اصل به عنوان دادگستري و اداره پليس توسط جان ديكسون بوتلر طراحي شده بود، به منظور بازآفريني ويژگي هاي ممتاز و اصيل آن كه سالن دادگاه تماشايي و جذابش از آن جمله است، ترميم خواهد گرديد.
tower bridge
كار ساخت و ساز هتل برعهده شركت پيمانكاري McAleer & Rushe، كه يكي از بزرگترين شركت هاي طراحي و ساختمان سازي بريتانيا است، انجام خواهد گرديد و اين پروژه ارتباط قوي خود را با گروه دومينز ادامه خواهد داد.
اين دو شركت پيش از اين با يكديگر در طراحي و ساخت دو هتل در فرودگاه Aberdeen و نيز مجموعه 298 اتاق خوابه مركز شهر منچستر همكاري داشته اند.
193 اتاق اين هتل كه مشتمل بر 9 سوئيت بزرگ است، هتل مجلل باستاني را بوسيله تركيب يكپارچه فرهنگ محلي آن با آميزه اي از ميراث و طراحي معاصر، بازتعريف خواهد نمود.

رستوران Courthouse café با انعكاس هوشمندانه كاربري ساختمان به شكل سالن دادگاه، با قرارگيري در مركز محله، نه تنها از ميهمانان مقيم هتل پذيرائي مي كند بلكه به ساكنين محلي نيز خدمات ارائه مي نمايد.
هتل دیکسون لندن طراحي داخلي كه توسط تيم شركت بيست دو درجه انجام مي شود، ويتريني از احساس به سبك هنري و سبك غيرمنعطفانه است كه هوشمندانه مرز بين كهنه و نو را رسم مي نمايد.

جزئيات طراحي، آجركاري ساده، پنجره هاي بزرگ و مبلمان مدرن توسط طراحان بريتانيايي را در كنار قطعات و هنرهاي تجسمي كلاسيك تر هنرمندان محلي، در بر مي گيرد.
تمامي اتاق ها با انواع نورهاي طبيعي به همراه فناوري هاي منحصربفردي مانند تلويزيون هاي هوشمند و سرويس اينترنت Wi-Fi پرسرعت به شكل ويژه اي درآمده اند.
پشتيباني ديكسون از هنر محلي در پشت ديوارهاي هتل با برنامه هاي فرهنگي متنوعي گسترش خواهد يافت.
ميهمانان كه با دقت توسط كميته فرهنگي هتل انتخاب گرديده اند، دسترسي ويژه اي به تئاترهاي محلي و استوديوهاي اطراف هتل در خيابان تولي خواهند داشت.

بهترین هتل کرج – آدرس و جزئیات کامل به همراه عکس
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر