لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> 9 سفر عاشقانه برای عاشقان ماجراجویی
9 سفر عاشقانه برای عاشقان ماجراجویی

9 سفر عاشقانه برای عاشقان ماجراجویی

این سفرها از صحراهای حماسی گرفته تا ملاقات حیات وحش از نزدیک، برای درک بُعد عاشقانه ی سفرهای ماجراجویانه طراحی شده اند و لحظات عاشقانه به یادماندنی زیادی را به شما پیشکش می کنند. در ادامه با ایران هتل آنلاین همراه باشید تا هوشمندانه سفر کنید.

1. در زیر درخشش شفق های قطبی بیاسایید

در این سفر کوتاه چهار روزه، بهترین های ایسلند در انتظار شماست. در اینجا از لحاظ جسمی و ذهنی در ناز و آسایش خواهید بود و می توانید امیدوار باشید که یک یا دو بار به تماشای منظره خارق العاده و سورئال شفق های قطبی زیبا بنشینید.
بعد از اینکه در فرودگاه سوار ماشین اجاره ای خود شدید، مستقیما به اتاقتان در هتل لوکس رانگا در جنوب ایسلند می روید که به شکل کابین چوبی ساخته شده است. در اینجا، دنیایی از ماجراجویی در اختیار شماست: تورهای هلی کوپتری انتخابی، سوار موتور برف پیما شدن یا سافاری با ماشین های سوپر جیپ برای دیدن یخرودها، چشمه های آب معدنی، آبشارها و کوهستان های کشیده شده در امتداد ساحل جنوبی شگفت انگیز.
شاید بخواهید بجای این کارها، فقط در وان های آب داغ بیرونی هتل تمدد اعصاب کنید و به دنبال شفق های قطبی چرخان در آسمان بگردید.
سفر: ایسلند رمانتیک و شفق های قطبی
با چه آژانسی: Wexas Travel
چه زمانی: هر روزه تا 30 آوریل
مدت زمان سفر: چهار روز

2. غروب های سافاری و شن هایی به سفیدی برف
Safari sunsets and sugar white sands

رویای سفر خارج از آفریقای خود را با این تور سفارشی محقق کنید. این تور لوکس هشت روزه سافاری شما را به بعضی از مشهورترین پارک های جهان می برد و چند شب جادویی را در جزیره شگفت انگیز زنگبار سپری خواهید کرد.
هر کدام از سفرها به صورت جداگانه و سفارشی برای شما و همسفر خاصتان طراحی شده اند. از مهم ترین بخش های سفر می توان به این موارد اشاره کرد: سافاری با ماشین های شاسی بلند در پارک های ملی سرنگیتی، انگورونگورو و مانیارا، معاشرت با قبیله هادزیب و استراحت در ساحل شنی و سفید نانگوی زنگبار.
سفر: تعطیلات رمانتیک، سافاری و زنگبار
با چه آژانسی: Travel Local
چه زمانی: تاریخ دلخواه در سراسر سال
مدت زمان سفر: 13 روز

3. عاشقی را در قطارهای Orient Express تجربه کنید
Discover the romance of rail on the Orient Express

خط راه آهن ونیز سیمپلن ارینت اکسپرس، بعد از گذشت این همه مدت، هنوز هم برای سفری طولانی مناسب است. گذشته ای غنی، طراحی داخلی خارق العاده و غذاهایی در سطح جهانی، گردشگران را از سراسر جهان شیفته خود کرده است و این خط بین لندن و ونیز هنوز هم توجهات را به سمت خود جلب می کند.
بعد از اینکه به سمت کوپه خودتان راهنمایی شدید، می توانید لباستان را برای شام عوض کنید یا به قسمت بار بروید و یک نوشیدنی انتخاب کنید. در حالیکه کوپه شما برای خواب آماده می شود، شما شامی کامل با نوشیدنی های متنوع بخورید و از شنیدن صدای پیانو لذت ببرید.
صبح روز بعد شما با دیدن منظره خارق العاده کوه های آلپ سوئیس از خواب بیدار خواهید شد و با عبور از اتریش، صبحانه ای درجه یک در کوپه شما سرو می شود. با عبور از ایتالیا، نهاری کامل (شامل پیش غذا، غذای اصلی و دسر) میل خواهید کرد و بعد از آن، در حالیکه از رشته کوه زیبای دولومیت عبور می کنید، وقت کافی برای گشت و گذار در بوتیک قطار را خواهید داشت. با عبور از تالاب ونتزیا، چای عصرانه سرو خواهد شد و شما سرحال و سرزنده به ونیز خواهید رسید.
سفر: ونیز سیمپلون ارینت اکسپرس
با چه آژانسی: Wexas Travel
چه زمانی: تاریخ دلخواه از مارس تا نوامبر
مدت زمان سفر: 4 روز

4. عاشقانه هایی در ریو
Get romantic in Rio

برزیل یکی از سرزنده ترین و رمانتیک ترین کشورهای آمریکای لاتین است و ریو جذابترین شهر در میان آنهاست. از شن های جذاب ایپانما گرفته تا خیابان های سنگفرش شده و افسونگری ساختمان های سبک استعماری پلورینهو در سالوادر، همگی در این تور سفارشی گنجانده شده اند.
بعد ازچند روز شلوغ در برزیل، چند روز را به خوشگذرانی و تمدد اعصاب محض خواهید گذراند و برای چنین کاری، چه جایی بهتر از شبه جزیره دورافتاده و دنج ماریو است؟در این شبه جزیره، شما در اقامتگاه بومگردی کوچکی که در جنگل های بارانی بکر قرار گرفته است، اقامت خواهید داشت که دارای سواحلی شنی، استخرهای شنای طبیعی و مانگرو (جامعه گیاهی شامل درختان و بوته‌هایی است که در زیستگاه‌های آبرفتی و آب شور ساحلی مناطق گرمسیری و زیر گرمسیری می رویند) است.
سفر: ریو رمانتیک، سالوادور و اقامتگاه بومگردی ساحلی
با چه آژانسی: Rainbow Tours
چه زمانی: تاریخ دلخواه در تمام طول سال
مدت زمان سفر: 13 روز

5. ملاقات با حیات وحش در بورنئو
Wild encounters in Borneo

نهایت ماجراجویی را در جزیره گایا، جزیره ای مرجانی که در آنسوی ساحل کتا کینابالو، و در بورنئوی باشکوه واقع شده است، شروع کنید. در این جزیره می توانید تمدد اعصاب کنید و در اطراف پارک ملی دریایی به غواصی بپردازید و بعد از آن به شهر اصلی بروید تا با حیات وحش ملاقاتی فراموش ناشدنی داشته باشید.
در ابتدا با کارهای حفاظتی شگفت انگیزی است که در مرکز بازپروری سپیلوک اورانگوتان انجام شده است، روبرو خواهید شد، سپس به منطقه حفاظت شده دره دانوم خواهید رفت تا جنگل های بارانی اولیه را ببینید و بر روی پل درختی یک پیاده روی هیجان انگیز را تجربه کنید.
در نهایت به ساحل برمی گردید تا سه روز در یکی از عالی ترین اقامتگاه های ساحلی بورنئو اقامت کنید.
سفر: جنگل های بارانی و ساحل بورنئو
با چه آژانسی: Selective Asia
چه زمانی: تاریخ دلخواه در سراسر سال
مدت زمان سفر: 10 روز

هزینه سفر: از 1695 پوند (به جز پروازهای بین المللی)
6. لحظات جادویی مسندم در عمان
Magical Musandam moments in Oman

مسندم یک مکان جغرافی عجیب و غریب است، سرزمینی تحت حکومت عمان که توسط امارات متحده عربی احاطه شده است و در مدخل تنگه هرمز جای گرفته است. اینجا محل کوه های شیبدار، روستاهای دور افتاده و فلات های پرپیج و خمی است که از سایر نقاط جهان منفصل است و شبیه هیچ جای دیگری نیست.
قرن 21 تنها توانسته به شکل خلوتگاه های ساحلی لوکس به اینجا ورود کند. هر بعد از ظهر، بعد از گذراندن روزی پر از جستجوهای شجاعانه، در این خلوتگاه ها شما در ناز و آسایش خواهید بود.
مسندم مکانی عالی برای لذت بردن از ماجراجویی های عمانی است و حقیقتا، از سایر مناطق این کشور متمایز است.
سفر: عمان: لحظات مسندم
با چه آژانسی: Holiday Architect
چه زمانی: تاریخ دلخواه در سراسر سال
مدت زمان سفر: 12 روز

هزینه سفر: از 1925 پوند
7. در برمه به ندای قلبتان گوش کنید
Follow your heart in Burma

برمه را با تجربه ای عاشقانه و فراموش ناشدنی تجربه کنید: بالن سواری همراه با سرو شامپاین بر فراز معابد باگان، شبی رویایی در کالوا، تفرج گاه کوهستانی بریتانیایی اسبق، و اقامتی دلپذیر در ساحل گاپالی با آب هایی شفاف، مردمان محلی مهمان نواز و غوطه ور شدن در خوشی تمام.
این ادیسه برمه ای طراحی شده تا شما را به قلب این کشور مسحور کننده ببرد. شما فرصت زیادی برای گشت و گذار در بازارهای محلی و اکتشاف گوشه و کنارهای پنهان صومعه ها و معابد فراموش شده و بازدید از جوامع محلی دارید. با اینکه تمام این مناظر را خواهید دید ولی تنها بخشی از روح مرموز این کشور را درک خواهید کرد.
سفر: برمه آرامشی
با چه آژانسی: Holiday Architect
چه زمانی: تاریخ انتخابی در سراسر سال
مدت زمان سفر: 14 روز
هزینه سفر: از 2400 پوند (به جز پروازهای بین المللی)

8. در سکوت صحرای اردن غرق شوید
Soak up the silence in a Jordanian desert

همانطور که آماده ی ماجراجویانه ترین سفر صحرایی زندگی تان شوید، خیلی متفکرانه به دور دست ها خیره شوید و فیلم لورنس عربستان را به خاطر آورید. اردن با مناظر صحرایی حماسی، شهرهای صحرایی صورتی رنگ و خرابه های مربوط به رومیان باستان، سرزمینی برای عاشقانه هایی واقعی است.
این سفر که از اردن شروع می شود، شما را با تمام ویژگی های قابل ارائه این کشور آشنا می کند، از قلعه جنگ های صلیبی در کراک گرفته تا شهر گمشده باستانی پطرا و خرابه های رومیان در جراش. حتی می توانید از اسپای استثنایی اقامتگاه دریای مرده هم استفاده کنید، جاییکه شما با اسکراب کردن، نیرو و جوانی مجدد کسب خواهید کرد.
حالا وقت رفتن به وادی روم است که با دره های گسترده، پل های سنگی و مناظر باورنکردنی، خاطره ای ماندگارتری در ذهن شما به وجود می آورد. به جز اینها، عصرهای رمانتیکی را در زیر آسمان پرستاره سپری خواهید کرد.
سفر: زیبایی طبیعت اردن
با چه آژانسی: Holiday Architects
چه زمانی: تاریخ انتخابی در سراسر سال
مدت زمان سفر: 13 روز

هزینه سفر: از 2260 پوند
9. در کاستاریکا حسابی تفریح کنید
Indulge yourself in Costa Rica

این تور 11 روزه سفارشی شما را به برخی از جذابترین نقاط حیات وحش کاستاریکا و بعضی از عالی ترین هتل های این کشور می برد. همه ی هتل های کاستاریکا دارای گواهینامه سختگیرانه ی گردشگری پایدار هستند، پس می توانید مطمئن باشید که سهمتان درباره نگهداری از کره زمین را ادا کرده اید.
شما تمام جاذبه های کاستاریکا را تجربه خواهید کرد: حیات وحش استثنایی، طبیعت دست نخورده و سواحل باشکوه، و تمدد اعصاب در هتل های جذابی مانند لاپا ریوز اسکولوج که به عنوان برترین هتل آمریکای مرکزی شناخته شده است، و هتل سیلنسیو لاج که هتلی بومگردی و لوکس است که با قابل دسترس ترین و متنوع-ترین جنگل های ابر آمریکای مرکزی، احاطه شده است.
سفر: کاستاریکا لوکس
با چه آژانسی: Weas Travel
چه زمانی: تاریخ انتخابی در سراسر سال
مدت زمان سفر: 10 روز
هزینه سفر: از 4245 پوند (پرواز ها نیز شامل این هزینه می شوند)

5 مقصد برتر برای مسافران تنها
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر