لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> چگونه یک روز عالی را در دیزنی لند سپری کنیم 1
چگونه یک روز عالی را در دیزنی لند سپری کنیم 1

چگونه یک روز عالی را در دیزنی لند سپری کنیم 1

همانطور که ممکن است بدانید٬ دیزنی لند یک پارک تم دار بزرگ است که در آناهیم کالیفرنیا وقاع است. این مطلب به شما نکات و راهکارهایی را می دهد که یک روز عالی را در دیزنی لند سپری کنید و زمان انتظار خود را به حداقل و لذت بردن خود را به حداکثر برسانید و در نهایت با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

روش اول- فقط پارک دیزنی لند

۱. بلیط های خود را زود بخرید.
بجای اینکه برای خرید بلیط در صف پارک بایستید٬ بلیط های خود را زودتر و به صورت آنلاین از سایت رسمی بلیط فروشی دیزنی تهیه کنید. اگر به اندازه کافی بلیط ها را زود سفارش داده باشید می توانید آن ها را در منزل خود و قبل از رفتن به دیزنی لند تحویل بگیرید. یا می توانید بلیط های الکترونیکی خود را دانلود کرده و مستقیما از ایمیل آن ها را چاپ کنید. شما می توانید از سایت ها مختلفی بلیط های ارزان قیمت تری را نیز پیدا کنید.

. چشمتان به نرخ مبادلات و قیمت ها باشد. دیزنی گاهی اوقات بدون اضافه کردن هزینه ای٬ به بلیط های چند روزه یک روز اضافه می کند.
. بدانید چه چیزی می خرید. اگر فقط می خواهید به پارک دیزنی لند بروید و نمی خواهید در کالیفرنیا گشت و گذار کنید٬ نیازی به خرید بلیط ParkHopper نیست. به سادگی بلیط یک پارک را بخرید.
. اگر برنامه ریزی کرده اید تا در دیزنی پارک کنید٬ می توانید بلیط پارکینگ را نیز به صورت آنلاین خریداری کنید.

۲. زود به پارک بروید.
Get to the park early
صبح زود بهترین زمان پارک در طول روز است: اغلب خالی است٬ هوا خنک است و بچه ها هنوز خوشحال هستند. شما می توانید بلیط های FastPasses را بخرید و از میان جمعیت شلوغ عبور کنید. مردم در حدود یک ساعت قبل از باز شدن دروازه ها در صف می ایستند.

. اگر می خواهید به Fantasyland بروید و از آنجا استفاده کنید٬ صبح و قبل از اینکه خانواده ها ظاهر شوند این کار را انجام دهید – صف ها هیچوقت کوتاه تر نمی شوند.

۳. از FastPasses استفاده کنید.
Use FastPasses
این سیستم در ابتدا کمی ترسناک به نظر می رسد ولی از آنچه به نظر می رسد٬ راحت تر است. در اینجا به اختصار نحوه ی کار این سیستم را به شما می گوییم:

. هر ۹۰ دقیقه می توانید یک FastPasses جدید تهیه کنید. به محض اینکه به پارک وارد می شوید٬ کسی را بفرستید تا اولین دور شما را تهیه کند. ( او باید بلیط همه ی اعضا را تهیه کند.) اگر مطمئن نیستید که ۹۰ دقیقه ی شما تمام شده است یا نه٬ دفعه ی بعدی که می توانید FastPasses تهیه کنید٬ در پایین آخرین بلیط پرینت شده ی شما درج شده است.

. برای هر وسیله ای که اجازه دارید از FastPasses استفاده کنید٬ یک ایستگاه کوچک FastPasses نیز دارد که چهار الی هشت ماشین FastPasses دارد. شما یک بلیط را یکبار به ماشین می چسبانید و ماشین یک کاغذ FastPass را که بر روی آن یک زمان یک ساعته چاپ شده است را بیرون می دهد. این ها باید در همان روزی که روی آن مندرج شده است٬ استفاده شوند.

. وقتی که شما FastPasses خودتان را دارید و زمان اولین باری که چاپ شده است٬ گذشته است٬ شما باید به جای ایستادن در صف FastPass در صف انتظار بایستید که باید به طور مشخص برای هر وسیله تیک خورده باشد. کسی که در جلو ایستاده برای اطمینان از اعتبار داشتن٬ بلیط شما را چک می کند و سپس از او عبور می کنید و بلیط خود را به شخص دوم که در انتهای صف ایستاده است می دهید.

. زمان های FastPass ها به دقت اعمال می شوند. اگر بلیط شما می گوید بین ۱:۴۵ تا ۲:۴۵ ٬ شما باید در این زمان حتما حضور پیدا کنید.
. بعضی از گردش های معروف بیش از زمان FastPass طول می کشند. اگر واقعا می خواهید برای کوهستان فضایی٬ ایندیانا جونز٬ کاخ جن زده ( در طول هالویین/کریسمس) یا AstroBlasters از FastPasses استفاده کنید٬ در ساعات اولیه ی روز انجام دهید. بعضی از گردش های دیگر که از خدمات FastPass استفاده می کنند ( مثل Big Thunder Mountain Railroad یا Splash Mountain ) در انتهای روز صفوف کوتاه تری دارند و شما نیاز به استفاده از FastPasses ندارید.

۴. هوشمندانه و خوب غذا بخورید.
Eat wisely and well
غذای داخا پارک می تواند گران باشد مخصوصا وقتی می خواهید به خانواده یتان غذا بدهید. اگرچه یک سری تجربه های غذایی منحصر به فرد در آنجا وجود دارد که دلتان می خواهد امتحان کنید. در اینجا موارد کاربردی را برایتان آورده ایم که ممکن است به شما کمک کند:

. غذایتان را زودتر یا دیرتر از حالت معمول بخورید. معمولا در بین ساعت ۱۲-۱۱ اوج ساعت نهار است و ساعات ۲۰-۱۸:۳۰ نیز اوج ساعت شام است. با این روش وقتی همه در حال غذا خوردن هستند٬ شما می توانید از وسایل استفاده کنید و از ایستادن در صفوف طولانی اجتناب کنید.
. بدانید که صفوف غذایی میدان نیو اورلانز از شلوغ ترین صفوف است. برای صف های کوتاه تر به Frontierland یا Critter Country بروید.
. اگر می خواهید ارزان غذا بخورید: نهار و شام خود را بسته بندی کنید و درون قفسه قرار دهید ( نزدیک ورودی پارک). در اطراف پارک میزهای زیادی برای نشستن و غذا خوردن وجود دارد و پیک نیک کردن در جزیره ی Tom Sawyer می تواند راه خوبی برای خنک شدن در بعد از ظهر باشد. اگر نیاز دارید تا از پارک غذا بخرید٬ میوه ها اصولا ارزان هستند و غذاهای سریع به اندازه ی کافی بزرگ هستند تا بتوان آن ها را بین دو نفر تقسیم کرد.
. برای داشتن سرویس کامل غذا از قبل آن را رزرو کنید. تنها چند رستوران وجود دارد که می توانید در آن ها بنشینید و غذا بخورید مثل Blue Bayou و Cafe Orleans ولی به سرعت پر می شوند. اگر برای شما واقعا مهم است که در این رستوران ها غذا بخورید٬ از قبل آن ها را از طریق غذا خوری دیزنی رزرو کنید.
. برای غذا خوردن با شخصیت های دیزنی از قبل برنامه ریزی کنید. این مدل غذاخوردن توسط Plaza Inn ارائه می شود و در اینجا می توانید در حالی که غذا می خورید٬ با افرادی که لباس های شخصیت های دیزنی را پوشیده اند٬ تعامل کنید و عکس بگیرید. اگر بچه دارید٬ این راحت ترین روش برای برخورد با شخصیت های دیزنی است ولی به نظر گران می رسد و به سرعت پر می شوند. بهترین کار این است که از قبل رزرواسیون خود را انجام دهید.

۵. برای اوقات انتظار طولانی خود٬ غذا و بازی بیاورید تا در هزینه ی خود صرفه جویی کنید.
Bring food and games for long waits and to save money
همه ی گردش ها FastPasses ندارند و منتظر ماندن اجتناب ناپذیر است و برای شما مقدار زیادی پول صرفه جویی می کند! کیف هایی از آجیل ها٬ پاپ کورن٬ کیک٬ انگورها و کره ی بادام زمینی و ساندویچ های ژله ای بهترین ها برای بسته بندی کردن هستند و آیپاد و دی اس نیز به همراه داشته باشید.

۶. تصمیم بگیرید که چه زمانی یادگاری بخرید.
 Decide when to buy souvenirs
در حین غذا خوردن٬ چند راه مختلف برای مدیریت کردن خرید یادگاری ها بسته به نیاز شما وجود دارد. در اینجا چند برنامه ی بازی امکان پذیر وجود دارد:

. اگر می خواهید گوش های معروف موش را بپوشید ( یا هر سرپوش دیگری) ٬ آن ها را در ابتدای روز بخرید تا در همه ی عکس های شما باشند.
. اگر مطمئن نیستید که چه می خواهید٬ در زمان استراحت خود از درون چند مغازه عبور کنید و اگر چیزی چشمتان را گرفت٬ وقتی که خواستید پارک را ترک کنید٬ برگردید و آن را بخرید تا لازم نباشد در کل روز آن ها را با خود حمل کنید.
. اگر کودک دارید و نگران غر زدن آن ها برای خرید یادگاری ها هستید٬ این ترفند را آزمایش کنید. یادگاری های دیزنی ارزان قیمت تر را به صورت آنلاین بخرید٬ بسته بندی کنید. شب قبل از اینکه می خواهید به دیزنی لند بروید٬ به او بگویید میکی آمد و برای تو سوغاتی آورد (مثل بابانوئل). در این صورت آن ها چیز جدید خوبی برای سرگرم شدن دارند و شما دیگر نگران خرید کردن در پارک مخواهید بود. مشکل حل شد.

۷. بدانید در کجاها می توانید شخصیت ها را پیدا کنید.
 Know where to find characters
اگر بچه دارید٬ دیدن شخصیت های دیزنی در اولویت لیست کارهایی است که باید انجام دهید. اگرچه شخصیت ها آزادانه در پارک حرکت می کنند اما آن ها در بعضی مکان های مشخص شده همیشه هستند:

.اگر می خواهید از سخصیت ها امضا بگیرید٬ باید خودکار خیلی بزرگی داشته باشید تا آن ها بتوانند در دست بگیرند – آن ها نمی توانند به راحتی از خودکارهای معمولی استفاده کنند.
. از Toontown برای صحبت کردن با میکی و مینی و دیدن خانه ی آن ها دیدن کنید. منتظر صف های طولانی باشید. اگرچه بقیه یشخصیت ها نیز در Toontown در حرکت هستند.
. از Princess Fantasy Faire دیدن کنید: اگر با شاهزاده می خواهید عکس بگیرید٬ این تنها جایی است که می توانید با او عکس بگیریرد.سعی کنید زود بروید٬ چون ممکن است زمان انتظار شما در روزهای اوج شلوغی٬ تا ۲ ساعت طول بکشد. برای رسیدن به Faire به دنیای کوچک او بروید٬ به سمت چپ بپیچید و به راه رفتن ادامه دهید تا از دروازه ی Toontown عبور کنید یا می توانید به آسانی از مسیر قطاری دیزنی لند به استگاه Toontown استفاده کنید.
. از Pixie Hollow دیدن کنید: Pixie Hollow یکی دیگر از مکان هایی است که شخصیت های خاصی دارد و دی بین Astro Orbiter و Matterhorn قرار دارد. در اینجا نیز صف ها می توانند طولانی باشند.
. در دروازه ی مخفی شخصیت ها منتظر بمانید. اگر می خواهید به محض ورود شخصیت ها به پارک از پشت صحنه٬ با آن ها رو به رو شوید٬ در دروازه ی شمال شرقی گوشه ی خیابان اصلی٬ بین Main Street Cinema و Great Moments with Mr.Lincoln منتظر بمانید. شخصیت ها در فواصل زمانی معین در اینجا برای عکاسی و امضا گرفتن ظاهر می شوند. همچنین یکی دیگر نیز بین Main Street Camera Shop و Plaza Inn و یکی نیز نزدیک حمام که بیرون از مرکز و خارج از Tomorrowland قرار دارد.
. به Alice and Mad Hatter’s Musical Chairs در Refreshment Corner واقع در انتهای خیابان اصلی بروید. اگرچه فقط بچه های کوچک می توانند بازی کنند ولی این رویداد جالبی برای تماشا کردن است. راهنمای زمان به صورت عمومی اعلام نمی کند که ساعت چند است٬ پس هرچه زودتر از نوازنده ی پیانو بپرسید که این رویداد در چه ساعتی انجام می شود.

۸. جای خوبی را برای خودتان در نمایش ها پیدا کنید.
 Find good seating for shows and parades
دیزنی لند در طول روز و بسته به فصول سال٬ میزبان چند نمایش است و در شب ها نیز آتش بازی انجام می شود. ( برنامه ی پارک را نگاه کنید تا بدانید وقتی شما آنجا هستید چه اتفاقاتی قرار است بیافتد.) بیشتر نمایش ها شلوغ هستند ولی می توانید با یک مدیریت خوب و برنامه ریزی هوشیارانه٬ جای خوبی برای نشستن داشته باشید.

. برای نمایش ها: به سمت Tomorrowland بروید و درست قبل از اینکه وارد شوید٬ به سمت چپ بپیچید و به طرف راه King Triton Statue بروید. اینجا نقطه ای عالی برای دیدن نمایش ها بدون جمعیت است.
. برای فانتازمیک: پیدا کردن صندلی های فانتازمیک سخت است ولی شدنی است. اگر واقعا می خواهید صندلی درجه ی یک کنار ساحل داشته باشید ( مستقیما رو به روی Café Orleans ٬ کنار جایی که مردم سوار قایق می شوند تا به جزیره ی Tom Sawyer بروند) بهترین کار این است که چند ساعت قبل از آغاز نمایش یک پتو با خود بیاورید و برای خود جا بگیرید. اگر در آن شب دو نمایش اجرا شود٬ بهترین شانس شما این است که وقتی که نمایش اول تمام می شود٬ در همان اطاف باشید. به محض اینکه مردم شروع به بلند شدن از جایشان می کنند تا از محوطه خارج شوند٬ بروید و برای خودتان جا بگیرید.

9 نکته مسافرتی که فضانوردان از فضا به زمین آورده اند
ادامه مطلب

. آتش بازی ها: بیشتر مردم برای تماشای آتش بازی ها به داخل خیابان اصلی می آیند تا بتوانند ببینند که آن ها از پشت قلعه ی زیبای خفته بیرون می آیند. اگر این کاری است که می خواهید انجام دهید٬ روی یک نیمکت در میدان مرکزی نزدیک به مجسمه ی میکی و والت بنشینید یا از میز بیرون استفاده کنید که در انتهای شمالی Gibson Girl Ice Cream Parlor قرار دارد.

. دیگر آتش بازی ها: اگر برایتان مهم نیست که قلعه ی پانوراما را از دست بدهید٬ آتش بازی ها از راهی که Frontierland و Fantasyland را به هم متصل می کند و پشتBig Thunder Mountain قابل رویت است یا اگر دوست دارید ترن هوایی سوار شوید٬ سوار شدن Big Thunder نمای خاصی از نمایش را برای شما به همراه دارد – و خط مسیر به اندازه ی کافی کوتاه است که بتوانید چندبار آتش بازی را مشاهده کنید.
. اگر نمی خواهید نمایشی ببینید٬ زمان بسیار خوبی برای سوار شدن است٬ چون بقیه ی افراد مشغول هستند. استفاده از جاذبه هایی مثل Splash Mountain و Space Mountain معمولا در زمانی که آتش بازی ها و Fantasmic برگزار ی شوند٬ راحت تر است.
. از نمایش های کوچکتر مثل Dapper Dans یا میکی یا Magical Map لذت ببرید.

۹. کسی را مجبور به سوار شدن چیزی نکنید.
Don't force people to go on rides
کسی دلش نمی خواهد به اجبار کاری کند که دوست ندارد. شاید آن ها بخواهند بعد از اینکه ببینند شما چقدر از آن لذت می برید سوار شوند.

۱۰. بدانید هر محوطه ای چه زمانی تعطیل می شود.
 Know when areas close
پارک اصولا در روزهای تابستان و آخر هفته ها تا دیروقت باز می مانند و در طول ماه های سرد و روزهای هفته زودتر بسته می شود. با این حال٬ بعضی از محوطه ها وقتی که نمایش در حال اجرا باشد٬ زودتر تعطیل می کنند.

. اگر نمایش Fantasmic اجرا می شود٬ جزیره ی Tom Sawyer در غروب آفتاب تعطیل می شود.
. اگر آتش بازی باشد٬ Toontown نیز زودتر تعطیل می کند.
. Fantasyland یکی از محیط های پارک است که در انتهای شب تعطیل می شود٬ پس تصور نکنید که فقط زمانی که مردم می روند٬ می توانید سوار شوید.
. زمان تعطیل شدن هر چیزی معمولا نوشته شده شده است.

۱۱. هوشمندانه خارج شوید.
پس از آتش بازی حجم زیادی از مردم می خواهند از پارک خارج شوند ( یا اگر آتش بازی نیست٬ یک ساعت زودتر ) . خارج شدن شما کند خواهد بود و صفوف برای سوار شدن به ترن هایی که شما را به بیرون از پارک می برد٬ طولانی خواهد بود. اگر می خواهید در این شرایط گرفتار نشوید٬ آتش بازی را در اواسط آن رها کنید یا تا زمانی که پارک بسته خواهد شد٬ در اطراف باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر