لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> رمانتیک ترین مقاصد عاشقانه در پاریس
رمانتیک ترین مقاصد عاشقانه در پاریس

رمانتیک ترین مقاصد عاشقانه در پاریس

شهر پاریس در فرانسه بدون شک شهر عشق و مکانی برای عشاق به شمار می رود. زوج های جوان اغلب برای برگزاری مراسم ماه عسل و یا خواستگاری از یکدیگر به سوی مکان های رمانتیک فرانسه سفر می کنند. با وجود اینکه برج ایفل فرانسه هنوز هم ارزش بازدید دارد اما دیگر تنها مکان با ارزش و مهم پاریس به شمار نمی رود. گردشگرانی که به دنبال تجربه ی لحظاتی رمانتیک برای خود و شریک شان می باشند اغلب از عاشقانه ترین جاذبه های پاریس دیدن می کنند. در ادامه برترین و محبوب ترین مقاصد عاشقانه را معرفی می کنیم تا با انتخاب مناسب و رزرو هتل، سفری رویایی و رومانتیک را تجربه کنید.
1 – برج ایفل (Eiffel Tower)
در ادامه با بنا های نمادین و مهمی مانند برج ایفل آشنا شوید. بسیاری بر این باورند که برج ایفل مکان رمانتیک نیست و بیشتر یک جاذبه ی توریستی می باشد. اما به این حرف های بی پایه توجه نکنید، این برج بی نهایت شگفت انگیز می باشد به ویژه اگر در شب هنگام از آن دیدن کنید می توانید لحظاتی رمانتیک را در آن سپری نمایید.


2 – پارک د بوت شومون (Parc des Buttes Chaumont)
Parc des Buttes Chaumont
لحظاتی را همراه با عشق تان در فضای رمانتیک پارک د بوت شومون سپری کنید. این پارک زیبا و رمانتیک در شمال شرق پاریس واقع شده است و بر روی تپه‌ های سنگلاخی قرار دارد. با قدم زدن در این محیط طبیعت زیبای آن را خواهید دید، آبشاری با فضای رمانتیک، دریاچه، غار ها، صخره های بلند، کلیسای قدیمی، معابد و پل معلق بخشی از جاذبه های این پارک به شمار می روند.
3 – محله ی مون مارتر (Montmartre)
Montmartre
در محله ی تماشایی مون مارتر توقف کنید. این محله به خاطر فیلم موزیکال، عاشقانه و درام مولن روژ و کافه ی اَمِلی شهرت یافت و ناحیه ی رمانتیک پاریس به شمار می رود. از مناظر زیبای شهر لذت ببرید و خود را در خیابان های پاریس رها کنید. از میدان های جذاب محله گرفته تا کافه های دوست داشتنی، همگی دلیلی برای انتخاب محله ی مون مارتر توسط هنرمندان و روشنفکران می باشد. گفتنی است که دیوار مشهور عشق هم در منطقه مون مارتر قرار دارد.
4 – پل هنر (Pont des Arts)
Pont des Arts
گفتنی است که پل هنر بیشتر با نام پل قفل عشاق نیز معروف می باشد. این پل عشاق زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کند و زوج ها برای ابدی بودن عشق شان قفلی به پل اضافه می کنند. زیاد بودن قفل ها موجب آسیب رسیدن به ساختار پل می شود، به همین خاطر تعداد زیادی از قفل ها همواره از روی پل برداشته می شوند. پل هنر بر روی رودخانه ی سن واقع شده است و محیطی رمانتیک را تداعی می کند. برای زوج های جوان این پل به معنای عشق و دوست داشتن است. پل هنر یا پل قفل عشاق در فهرست یونسکو نیز به ثبت رسیده است.
5 – دیوار عشق (Wall of Love)
Wall of Love
مهم نیست که زوج های جوان به چه زبانی صحبت کنند، و ابراز عشق به هر زبانی که باشد نشانه و هدیه ی دوست داشتن است. دیوار عشق در محله ی مون مارتر، قرار دارد و در این دیوار می توانید واژه های دوستت دارم را در زبان مادری خود بیابید. عبارت دوستت دارم به 250 زبان زنده دنیا، 311 مرتبه روی دیوار نوشته شده است. این دیوار تمام ملت ها را با نماد عشق به یکدیگر وصل می کند.
6 – ایل سن لویی (Île Saint Louis)
Île Saint Louis
ایل سن لویی نام یک جزیره طبیعی واقع بر رود سن در شهر پاریس است که مکان مناسبی برای داشتن لحظات رمانتیک به شمار می رود. از دو سمت پاریس از طریق پل امکان دسترسی به جزیره وجود دارد. از روی پل سن لویی عبور کنید تا به جزیره ی رمانتیک پاریس برسید. به کشتی هایی که از رود سن در حال عبور می باشند چشم بدوزید و با بوسه ناگهانی عشق تان را غافلگیر کنید.
7 – میدان گالانت شمالی (Square du Vert-Galant)
Square du Vert-Galant
میدان معروف گالانت شمالی میدانی جادویی در جزیره می باشد که حیرت زوج های جوان را در پی دارد. این میدان بخشی از فضای سبز شهر محسوب می شود که می توانید از یک روز آفتابی در کنار عشق تان لذت ببرید و با تماشای کشتی های در حال عبور و مرور در طول رودخانه سن لحظات عاشقانه ای را سپری کنید.
8 – میدان دوفین (Place Dauphine)
Place Dauphine
میدان دوفین فاصله ی زیادی از میدان معروف گالانت شمالی و نوتردام ندارد. دوفین یک میدان تماشایی و زیبایی است که عشاق، هنرمندان و مردم محلی را برای گذراندن لحظاتی پر از آرامش به سوی خود جذب می کند. محیط میدان خوش منظره و رمانتیک است به همین خاطر بسیاری از عاشقان میدان دوفین را برای خواستگاری نسبت به هیاهو و شلوغی برج ایفل ترجیح می دهند. میدان دوفین به دلیل نزدیکی به منازل نسبت به دیگر مکان های رمانتیک خلوت تر می باشد. بدون شک زوج های جوان لحظات خوشی در این محیط آرام و رمانتیک سپری خواهند کرد.
9 – کاخ گارنیه یا اپرا گارنیه (Palais Garnier)
Palais Garnier
بدون شک در شبی رویایی با تماشای اپرا در کاخ گارنیه به همراه عشق تان، لحظاتی رمانتیک و به یاد ماندنی خواهید داشت. این عمارت باشکوه اپرا که در طول سال های 1861 تا 1875 ساخته شده است، دارای فضای داخلی بسیار زیبا و پر از زرق و برق می باشد که مکان مناسبی برای گذراندن عصری رمانتیک می باشد.
10 – میدان وژ (Place des Vosges)
Place des Vosges

از میدان وژ که قدیمی ترین میدان شهر پاریس به شمار می رود، بازدید کنید. این میدان بهشت پاریس به شمار می رود و پس از صرف نوشیدنی به همراه عزیز تان مکان مناسبی برای استراحت زیر نور آفتاب و یا قدم زدن در اطراف می باشد. میدان وژ به دستور پادشاه هانری چهارم در سال 1612 تاسیس شد. گفتنی است که این میدان رمانتیک تنها مکان عشاق نبوده و یک مکان تاریخی نیز محسوب می شود. با بازدید از این میدان سفری تاریخی در کنار سفر عاشقانه را تجربه خواهید کرد.

معرفی ۱۰ تا از بهترین تله کابین های اروپا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر