لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> 9 سفر مقرون بصرفه و ارزان در طول سال 2019
9 سفر مقرون بصرفه و ارزان در طول سال 2019

9 سفر مقرون بصرفه و ارزان در طول سال 2019

آیا مقصد مورد علاقه خود برای سفر را بخاطر هزینه گران آن کنار گذاشته اید؟ اما امسال می توانید محل مورد علاقه خود را رزرو کنید. همانطور که با گذر زمان محصولات بروز و تکنولوژی ثبات قیمت پیدا کرده اند، مقصدهای رویایی برای سفر هم قابل دسترس شده اند. در حال حاضر مجموع اطلاعات بسیاری در مورد لیست سفرهای مختلف در دسترس قرار گرفته است. به لطف گزینه هایی جدید برای سفر و تغییر در روند مسافرت ها، مقصدهای رویایی و گران قیمت، مقرون بصرفه شده اند.

بهتر است سریع تصمیم بگیرید، زیرا ترندهای سفر به سرعت در حال تغییر هستند و ممکن است زودتر از آنچه بفهمید این سفرها مجددا گران شوند. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.
سفر دریایی به آتلانتیک

قاره ای که تا مدتها پیش تنها ماجراجویان شجاع می توانستند به آنجا سفر کنند، در حال حاضر در دسترس ماجراجویان علاقه مند بسیاری قرار گرفته است. البته بیشتر این ماجراجویان مجبور بودند برای این سفر مخارج سنگینی را تقبل کنند. اما در حال حاضر به لطف هجمه زیادی از برنامه های مختلف برای سفر دریایی به شبه جزیره آتلانتیک از گذرگاه دریک، دسترسی به این قاره افزایش یافته است. و حتی در این میان نام آژانس ها و تورهای بزرگی دیده می شود که این خود تضمین کننده سفری سالم و ایمن برای شماست.

مالدیو
The Maldives

جزیره کوچک مرجانی در اقیانوس هند وجود دارد که تالابها، نیزارهای باتلاقی و حیات وحش غنی زیر آبی آن شهرت زیادی دارد. البته مالدیو جواهرات پنهان دیگری نظیر جزایر غیرمسکونی با مهمان خانه های محلی ارزان قیمت نیز دارد که این خود باعث جذب توریست بیشتر و رقابت با جزایر گران قیمت خصوصی شده است؛ امکانات لازم برای سفری رویایی و البته ارزان در این جزیره فراهم شده است. استفاده از لژهای مستقل نه تنها ارزان خواهد بود بلکه امکان دسترسی آسانتر به اجتماع محلی نیز فراهم می شود. اقامت در لژ محلی یا مهمانخانه ای گرم و نرم در جزایر مردابی شبی 50 دلار به ازای یک شب تمام می شود. این در حالیست که اقامت در هتل ها چیزی حدود 120 دلار برای اقامت ا نفر به ازای هر شب تمام می شود. دلیل دیگر برای مقرون صرفه بودن سفر به مالدیو چیست؟ دلار آمریکا در این کشور مورد قبول و داد و ستد قرار می گیرد. بنابراین نیازی نیست نگران تبدیل پول باشید.

دور دنیا در 21 روز
Around the World in 21 Days

آیا سفر به شش قاره دنیا تنها در طول یک سفر یکی از رویاهای شماست؟ امروزه گزینه های پیشنهادی سفر به دور دنیا از سوی آژانس ها هم از بعد برنامه سفر و هم قیمت بلطیط جت های خصوصی بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ اما چندان به مقرون به صرفه بودن و نیز ارزش واقعی سفر توجهی نشده است. اما به لطف Smart Tour این نگرش ها در حال تغییر است. Smart Tour یک اپراتور تور است که قرار است سفری 21 روزه به دور دنیا را آغاز کند؛ این سفر از نیویورک شروع و در طول سفر در لندن، قاهره، بانکوک، بالی، سیدنی و فیجی توقف خواهند داشت. سفر در لس آنجلس به پایان خواهید رسید.

هزینه این سفر با نام ” اولین سفر به دور دنیای انسانهای معمولی” 6500 دلار برای اولین افرادی خواهد بود که تا 28 فوریه رزرو تلفنی یا ایمیلی خود را در Smart Tour ثبت کنند. این سفر پنج بار ازنیویورک در ماه های جولای، آگوست، سپتامبر، اکتبر و نوامبر سال 2019 هر بار با گروهی سی نفره آغاز خواهد شد. این هزینه شامل هتل، غذا، راهنمای تور و هزینه بلیط هواپیما می باشد.


اسکی در کوههای آلپ فرانسه
Ski the French Alps

هزینه اسکی خانوادگی در ایالات متحده بالاست. پس چرا دلارهای خود را صرف سفری مقرون بصرفه برای لذت از اسکی کردن در کوههای آلپ نکنید. در حال حاضر سفر به اروپا مقرون بصرفه تر از همیشه است. به لطف پیشنهادهای اخیر Club Med، امکانات لوکسی برای این سفر فراهم شده است.

مرکز تفریحی بزرگ و تازه تاسیس Club Med Les Arcs Panorama در قسمت فرانسوی آلپ ، سفری بی نظیر را برای استفاده از امکانات اسکی در کوههای آلپ تدارک دیده است؛ هزینه این سفر 257 دلار به ازای هر شب اقامت برای یک نفر است. این هزینه که تقریبا مشابه قیمت اکثر هتل های آمریکایی است در واقع شامل هزینه های ورود و خروج از پیست اسکی، استفاده از مربیان متخصص در زمینه اسنوبورد و اسکی، بلیط برگشت، آبگرمی همراه با حمام ترکی، باشگاه تناسب اندام و استخرهای سربسته و سرباز است. این مرکز امکانات لازم برای پذیرایی از خانواده ها را نیز دارد؛ سرگرمی های شبانه روزی برای استفاده کودکان فراهم شده است.


ترکیه
Turkey

فرودگاه بزرگ و لوکس استانبول قصد دارد به بزرگترین ترمینال سرپوشیده جهان تبدیل شود و در این راستا پذیرای پروازهای ارزان قیمت بسیاری از سرتاسر دنیا در سال 2019 خواهد بود. البته خود ترکیه مقصد گردشگری ارزانی است و دلیل آن تورهای مقرون بصرفه ای است که به لطف نرخ مبادلاتی در حدود 5 به 1 رونق یافته است.

تور سفر به ترکیه توسط Trafalgar برای گردش در هفت شهر در طول هشت روز 1425 دلار است که هزینه دریافتی شامل غذا، محل اقامت، هزینه جابجایی میان شهری است ( البته هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما را شامل نمی شود). با پرداخت حدود 100 دلار بیشتر می توانید از خدمات تور 14 Day Best Of Turkey Winter Getaway استفاده کنید و در شهر تاریخی آنکارا، مرکز کشور ترکیه به گردش بپردازید.


شنا در کنار کوسه نهنگ ها در مکزیک همراه با کارشناس National Geographic
Whale Shark Swimming in Mexico with National Geographic
تصور کنید بعنوان یک مستندساز حیات وحش قرار است در کنار یک کارشناس National Geographic به شنا در کنار کوسه نهنگ ها بپردازید. دوباره به این رویا فکر کنید. دسترسی به گروهی از این متخصصان کمی آسانتر از قبل شده است. تفرجگاه همه چی تمام و استاندارد Yucatan را فراموش کنید و همراه با جمعی از متخصصان علوم و حیات وحش به دامن طبیعت بروید. تور Yucatan Adventure: Whale Sharks And Maya Ruins شما را به همراه متخصصان نشنال جئوگرافیک وارد آبهای Isa Mujeres می کند تا در کنار کوسه نهنگ ها به شنا بپردازید؛ راهپیمایی و شنا در میان مجموعه غارهای Rio Secreto، تورخصوصی به Chichen Itza، شهرهای رنگارنگ با گنجینه های نهفته در نزدیکی خرابه های باستانی مایانها از جمله برنامه های این تور است. هزینه سفر البته بدون در نظر گرفتن هزینه رفت و برگشت هواپیما، 5995 دلار به ازای هر نفر است.


آرژانتین
Argentina

هزاران نفر در جولای 2019 به آرژانتین خواهند آمد تا شاهد خسوف خورشیدی باشند؛ این کشور به لطف نرخ مبادلاتی و نیز مسیرهای پروازی جدید به این کشور، تبدیل به مقصد گردشگری ارزان و مقرون بصرفه ای برای گردشگران شده است.

قدرت دلار آمریکا از سال 2012 تقریبا ده برابر شده است و قیمت یک دلار در این کشور حدود 40 پزوس آرژانتین است. قدرت خرید هتل های آرژانتینی افزایش یافت؛ این قدرت در سال 2017 درپی افزایش ارزش افزوده مالیاتی تا حدود 20 درصد کاهش یافت تا صنعت گردشگری جان دوباره ای گیرد. بنظر می رسد این حرکت کارساز بوده است زیرا در این راستا مسیرهای پرواز ارزان قیمت نیز افزایش یافت. Norweigian Argentina یک پروژه سرمایه گذاری در آمریکای جنوبی است که توسط شاتل ایرنروژی صورت گرفته است؛ این پروژه سال گذشته آغاز بکار کرد و شروع آن در شرایطی صورت پذیرفت که پزوآرژانتین بواسطه آفر هزینه 18 دلاری پرواز از دیگر نواحی آمریکای جنوبی به شدت کاهش پیدا کرد.


ردیابی خرس های قطبی در نروژ
Norwegian Polar Bear Tracking
اگر بیشتر از پنگوئن ها به خرس های قطبی علاقه دارید، بهتر است به فکر سفر به قطب شمال باشید زیرا هیچ خرس قطبی در آتلانتیک وجود ندارد؛ هزینه سفر به این مقصد گردشگری رویایی بطور چشمگیری کاهش پیدا کرده است. اپراتور تور G Adventures با برنامه سفرهای هدایت شده خود با عنوان “Must Go Sale” در ژانویه سال 2019، کاهش چشمگیری در هزینه های سفر را طرح ریزی کرده است و اگر تا 31 ژانویه رزرو انجام دهید هزینه سفر با تور “ Reamof The Polar Bearexpedition” تا ده درصد کاهش خواهد یافت و برای هر نفر 4000 دلار تمام می شود. با تخفیف های “Must Go” در مجموع برای 300 تور معادل 25 درصد از هزینه های سفر برای گردشگران پس انداز می شود؛ از جمله این برنامه ها ، سفرهای اکتشافی در نروژ نظیر سفر دریایی Norwegian Fjords & Arctic Discovery با 15 درصد تخفیف صورت می گیرد.
فیجی
Fiji

فیجی دروازه اقیانوس آرام جنوبی است که همچون مالدیو بدنبال تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری مقرون بصرفه است؛ فیجی با فراهم کردن امکانات محلی قصد رسیدن به این هدف را دارد. اگر در طول سفر خود از تفرجگاهها استفاده نکنید این هدف محقق شده است. تور Intrepid Travel برنامه سفری با عنوان 11-Day Fihi Expedition با هزینه ای معادل 3250 دلار را تدارک دیده است. این هزینه شامل غذا، جابجایی با قایق و درفتها ( به غیر از هزینه بلیط هواپیما) و گردش در کنار دلفین هاست. این تور همچنین برنامه “ One Dollar Deposit” خود را نیز ارائه کرده است؛ در این برنامه شما می توانید یک نقطه را برای سفر آینده خود انتخاب کنید و هزینه آن را بعدا پرداخت نمایید. امکانات این سرمایه گذاری برای 1000 برنامه در بیش از 100 کشور دنیا مهیا شده است و تا 15 فوریه2019 نیز اعتبار دارد.
بهتر است هوشمندانه سفر کنید و با جمع آوری اطلاعات لازم در مورد ارزانترین سفرها از این فرصت استثنایی نهایت بهره را ببرید.

10 روش برای تبدیل شدن به گردشگری هوشیار و کم هزینه
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر