لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> افتتاح بهترین مکان‌های گردشگری‌ در سال 2019
افتتاح بهترین مکان‌های گردشگری‌ در سال 2019

افتتاح بهترین مکان‌های گردشگری‌ در سال 2019

اینکه شما گردشگری حرفه‌ای هستید به این معنا نیست که در سال 2019 برای انتخاب مقصد سفر سردرگم نشوید. در سال 2019 مکان‌های گردشگری فراوانی افتتاح خواهند شد و به شما در برنامه‌ریزی برای سفرتان در سال جدید کمک خواهند کرد. با این مکان‌ها آشنا شوید و با سایت رزرو آنلاین هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
موزه آکادمی، لس‌آنجلس، امریکا

در این موزه که بسیار پرزرق‌وبرق‌تر از یک موزه معمولی‌ست می‌توانید پی به هنر و علم سینما ببرید. آکادمی علوم و هنرهای سینما که سازمان حامی اسکار است، بیش از یک دهه است که این مجموعه را جمع‌آوری کرده و در سال جدید این موزه را افتتاح خواهد کرد. در این موزه از فیلم‌نامه‌ها گرفته تا لباس‌های بازیگران به نمایش گذاشته خواهند شد. بخش‌های جالب این موزه عبارتند از: ماکت بزرگ کوسه متعلق به فیلم آرواره‌ها، اسکار نوجوانان شرلی تِمپِل و کفش‌های سرخ بسیارمعروف دوروتی در فیلم جادوگر شهر اُز.

در روز افتتاحیه، مراسم فرش قرمز در بیرون موزه برگزار خواهد شد.
موزه آینده، دبی، امارات متحده عربی
The Museum of the Future, Dubai, UAE

نوآوری‌ها و گرایش‌های آینده را در یکی از پیشروترین شهرهای دنیا کشف کنید. در موزه آینده دبی، طراحی‌ها و ومحصولاتی که در 10 سال آینده و بیشتر ممکن است به‌کار برده شوند در معرض نمایش گذاشته خواهند شد. این موزه در نوع خود اولین خواهد بود و شامل فضایی برای نمایش پیش‌نمونه‌های جدید در حال ساخت است. بنای موزه نیز یک شگفتی معماری متفاوت در دبی است- بر خلاف آسمان‌خراش‌های خیره‌کننده متداول در شهر، این موزه، تخم‌مرغی نقره‌ای و براق است که روی آن خطاطی عربی انجام شده است.

در اواخر سال 2019 به آینده سفر کنید.
پارک ملی لیچفیلد، سرزمین شمالی، استرالیا
Litchfield National Park, Northern Territory, Australia

قرار است در این پارک که پربازدیدترین پارک استرالیا در سرزمین شمالی‌ست، بهسازی‌های گسترده‌ای به‌منظور تبدیل آن به پارکی که حتی از گذشته هم برای گردشگران ماجراجو جذاب‌تر باشد، انجام شود. به‌طور کلی، 5 استخر جدید، حداقل 3 اردوگاه جدید و مسیرهایی جدید برای دوچرخه‌سواری کوهستان و سواری با ماشین‌های 4WD به این پارک اضافه خواهند شد. اهالی آنجا عاشق این پارک ملی هستند و از آنجایی‌که ریچفیلد مساحتی در حدود 1500 کیلومتر مربع دارد مکانی ایده‌آل برای گردشگران ماجراجوست.

این بهسازی‌ها در مارچ 2019 به پایان خواهد رسید و ریچفیلد به روی عموم باز خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
برج تماشای بانکوک، تایلند
Bangkok Observation Tower, Thailand

این آسمان‌خراش شگفت‌انگیز که طراحی آن به‌شکل شمع است، خط افق کلان‌شهر بانکوک را نورانی خواهد کرد. این آسمان‌خراش مرتفع‌ترین برج تماشا در جنوب شرقی آسیا خواهد بود و با ارتفاع 450 متری خود بر فراز خیابان‌های پر جنب و جوش، در احیای کرانه رودخانه چائو فرایا مؤثر خواهد بود. علاوه بر اینکه این آسمان‌خراش بر تمام شهر مشرف است، گردشگران می‌توانند با بازدید از آن با فرهنگ و تاریخ تایلند نیز آشنا شوند. بخشی از عواید حاصل از فروش بلیط به انجمن‌های محلی خواهد رسید.

این آسمان‌خراش در دست احداث است و انتظار می‌رود که در سال 2019 افتتاح شود.
موزه مجسمه آزادی، نیویورک، امریکا
Statue of Liberty Museum, New York, USA

اگر تنها یک نماد برای امریکا وجود داشته باشد، یقیناً آن نماد، مجسمه آزادی‌ست. این موزه جایگزین نمایشگاه کوچکی که در پایین مجسمه قرار داشت خواهد شد. گردشگران با بازدید از این موزه می‌توانند بیشتر با تاریخچه و داستان ساخت این مجسمه آشنا شوند و پی به فلسفه نمادین آن ببرند. این موزه مستقل که با پیروی از اصول معماری سبز(پایدار) در جزیره لیبِرتی(آزادی) ساخته خواهد شد، چشم‌انداز وسیعی از خط افق شهر نیویورک و مجسمه آزادی را در مقابل چشمان بازدیدکنندگان قرار خواهد داد. ضمناً بازدید از این موزه رایگان است.

موزه مجسمه آزادی در سال 2019 افتتاح خواهد شد.
فضانوردی‌های تجاری
Commercial space flights
بالاخره پروژه سفر به فضا محقق خواهد شد. 4 شرکتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنند که سال 2019 سال سفرهای تجاری به فضا خواهد بود. گزینه‌های متعددی وجود خواهند داشت: شرکت فناوری‌های اکتشاف فضایی اسپیس ایکس(SpaceX) امیدوار است که در سال 2019، 2 مسافر را به ماه ببرد، شرکت بلو اوریجین(Blue Origin) در حال برنامه‌ریزی برای سفری توریستی به لبه فضاست و شرکت ویرجین گالاکتیک(Virgin Galactic) نیز به‌سختی روی پروژه سفر به فضا کار می‌کند. احتمالاً شگفت‌انگیزترین پروژه به شرکت روسی اِنِرجیا(Energia) تعلق دارد. این شرکت برای سفری توریستی به ایستگاه فضایی بین‌المللی و پیاده‌روی فضایی برنامه‌ریزی کرده است. اگر علاقه‌مند به چنین سفری هستید باید پول هنگفتی بپردازید- هزینه پیاده‌روی فضایی 100 میلیون دلار امریکا خواهد بود.
پارک تامان توگو، کوالالامپور، مالزی
Tama Tugu Park, Kuala Lumpur, Malaysia

جنگل‌های بارانی مالزی را در یکی از مدرن‌ترین شهرهای آسیایی تجربه کنید. این ریه تنفسی 27 هکتاری پر از مسیرهای دو و پیاده‌روی‌ست. این پروژه بلندپروازانه شامل 4000 اصله درخت بومی مالزی و 1000 گونه گل و گیاه است. این پارک علاوه بر طبیعتی زیبا داری اردوگاه، زمین‌های تالابی، مسیر پیاده‌روی در جنگل، مرکز آموزشی و حتی فضایی برای برگزاری رویدادها نیز می‌باشد. تامان توگو فضای سبزی‌ست که هم بومیان و هم گردشگران می‌توانند از آن بهره ببرند.

افتتاحیه این پارک در چند فاز در سال 2019 انجام خواهد شد. مسیرهای پیاده‌روی در ابتدای سال و پس از آن دیگر امکانات پارک افتتاح خواهند شد.


تور کسوف، آرژانتین و شیلی
Solar eclipse tours, Argentina and Chile

از خورشیدگرفتگی سال 2017 در امریکا استقبال زیادی شد و اینک گردشگرانی که می‌خواهند خورشیدگرفتگی جولای سال 2019 را مشاهده کنند گزینه‌های متعددی پیش رویشان خواهد بود. صدها تور با تم‌های مختلف در مناطق آتاکاما و کوکیومبوی شیلی و همچنین در چندین استان آرژانتین، از جمله بوینس آیرس وجود دارند. از میان تورهایی به‌همراه متخصصین ستاره‌شناسی و افراد باتجربه یا به‌همراه برنامه‌هایی مانند کوهپیمایی و چشیدن شراب یکی را انتخاب کنید. البته فرصت نادر تماشای خورشیدگرفتگی سرآمد برنامه‌های این تور است.

خورشیدگرفتگی در 2 جولای 2019 اتفاق می‌افتد ولی اگر می‌خواهید در یکی از این تورها شاهد کسوف باشید باید از قبل اقدام به رزرو آن کنید.
کلیما هاوس، اسلو، نروژ
The Climate House, Oslo, Norway

کلیما هاوس(خانه اقلیمی) فرصتی باورنکردنی را برای آشنایی بیشتر با تغییرات آب و هوایی طبیعی و مصنوعی در اختیار کل اعضای خانواده قرار خواهد داد و آنها را به مقابله پایدار با این تغییرات ترغیب خواهد کرد. این خانه‌ها که در باغ‌های گیاه‌شناسی تویِن قرار گرفته‌‌اند شامل فعالیت‌های روزانه متنوعی از جمله بازارگردی، جلسات بحث و تماشای فیلم و همچنین زمین بازی برای کودکان و اجراهای هنری می‌شوند. این ساختما‌ن‌ها صفر انرژی(‌ساختمان‌هایی که مصرف سالیانه انرژی آنها صفر است و آلاینده‌های کربنی تولید نمی‌کنند) هستند.
این خانه‌ها در پاییز سال 2019 افتتاح خواهند شد.

10 جاذبه توریستی برتر کشور لهستان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر