لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> چگونه یک روز عالی را در دیزنی لند سپری کنیم 2
چگونه یک روز عالی را در دیزنی لند سپری کنیم 2

چگونه یک روز عالی را در دیزنی لند سپری کنیم 2

همانطور که ممکن است بدانید٬ دیزنی لند یک پارک تم دار بزرگ است که در آناهیم کالیفرنیا وقاع است. این مطلب به شما نکات و راهکارهایی را می دهد که یک روز عالی را در دیزنی لند سپری کنید و زمان انتظار خود را به حداقل و لذت بردن خود را به حداکثر برسانید و در نهایت با بهترین سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
۱. خود را برای یک روز فشرده آماده کنید.
اگر شلوغی کم است و انرژی شما بالاست٬ این امکان وجود دارد که هر دو پارک را در یک روز بروید. سعی کنید برنامه ی خود را طوری تنظیم کنید تا مجبور نباشید به طور مداوم از میان پارک ها عبور کنید یا در انتهای روز پا درد داشته باشید.

۲. بلیط های خود را زود بخرید.
بلیط های خود را زود بخرید
بجای اینکه برای خریدن بلیط در پارک٬ در صف بایستید٬ بلیط های خود را از قبل و به صورت آنلاین در وبسایت بلیط فروشی دیزنی خریداری کنید. اگر به اندازه ی کافی زودتر خریداری کنید٬ می توانید آن ها را در درب منزل خود تحویل بگیرید یا می توانید بلیط های الکترونیکی تهیه کنید و مستقیما از طریق ایمیل خود آن را پرینت کنید.

. چشمتان به نرخ مبادلات و قیمت ها باشد. دیزنی گاهی اوقات بدون اضافه کردن هزینه ای٬ به بلیط های چند روزه یک روز اضافه می کند.
. بدانید چه چیزی می خرید.اگر می خواهید هر دو پارک را در یک روز بروید٬ یک بلیط ParkHopper تهیه کنید.
. اگر برنامه ریزی کرده اید تا در دیزنی لند پارک کنید٬ می توانید بلیط پارکینگ را نیز به صورت آنلاین خریداری کنید.

۳. زود به پارک بروید.
Get to the park early
صبح زود بهترین زمان دیزنی لند در طول روز است: اغلب خالی است٬ هوا خنک است و بچه ها هنوز خوشحال هستند. شما می توانید بلیط های FastPasses را بخرید و از میان جمعیت شلوغ عبور کنید. مردم در حدود یک ساعت قبل از باز شدن دروازه ها در صف می ایستند.

. هم پارک دیزنی لند و هم California Adventure در یک زمان باز می شوند٬ پس انتخاب کنید که ابتدا کدام را ترجیح می دهید. California Adventure در ابتدای روز معمولا خلوت تر از دو پارک دیگر بوده است ولی به علت محبوبیت محوطه ی Cars Land دیگر اینچنین نیست. بهتر است تا ابتدا پارکی را انتخاب کنید که واقعا می خواهید ابتدا به آنجا بروید. California Adventure زودتر از پارک دیزنی لند تعطیل می شود.
. اگر دنیایی از صندلی های رنگارنگ می خواهید٬ احتمالا این ایده ی خوبی خواهد بود که ابتدا به California Adventure بروید.

۴. از کارت های FastPasses در پارک های دیزنی لند بهره ببرید.
Take advantage of FastPasses throughout the Disneyland parks
این سیستم در ابتدا کمی ترسناک به نظر می رسد ولی از آنچه به نظر می رسد٬ راحت تر است. در اینجا به اختصار نحوه ی کار این سیستم را به شما می گوییم:

. هر ۹۰ دقیقه می توانید یک FastPasses جدید تهیه کنید. به محض اینکه به پارک وارد می شوید٬ کسی را بفرستید تا اولین دور شما را تهیه کند. ( او باید بلیط همه ی اعضا را تهیه کند.) اگر مطمئن نیستید که ۹۰ دقیقه ی شما تمام شده است یا نه٬ دفعه ی بعدی که می توانید FastPasses تهیه کنید٬ در پایین آخرین بلیط پرینت شده ی شما درج شده است.

. برای هر وسیله ای که اجازه دارید از FastPasses استفاده کنید٬ یک ایستگاه کوچک FastPasses نیز دارد که چهار الی هشت ماشین FastPasses دارد. شما یک بلیط را یکبار به ماشین می چسبانید و ماشین یک کاغذ FastPass را که بر روی آن یک زمان یک ساعته چاپ شده است را بیرون می دهد. این ها باید در همان روزی که روی آن مندرج شده است٬ استفاده شوند.

هفت روش برقراری ارتباط در کشوری که با زبان آن آشنایی ندارید
ادامه مطلب

. وقتی که شما FastPasses خودتان را دارید و زمان اولین باری که چاپ شده است٬ گذشته است٬ شما باید به جای ایستادن در صف FastPass در صف انتظار بایستید که باید به طور مشخص برای هر وسیله تیک خورده باشد. کسی که در جلو ایستاده برای اطمینان از اعتبار داشتن٬ بلیط شما را چک می کند و سپس از او عبور می کنید و بلیط خود را به شخص دوم که در انتهای صف ایستاده است می دهید.

. زمان های FastPass ها به دقت اعمال می شوند. اگر بلیط شما می گوید بین ۱:۴۵ تا ۲:۴۵ ٬ شما باید در این زمان حتما حضور پیدا کنید.
. بعضی از گردش های معروف بیش از زمان FastPass طول می کشند. اگر واقعا می خواهید برای بعضی از وسایل معروف ( مثل Radiator Springs٬ Soarin’ Over California٬ California Screamin’ یا Midway Mania یا Tower of Terror) از FastPasses استفاده کنید٬ در ساعات اولیه ی روز انجام دهید. بعضی از گردش های دیگر که از خدمات FastPass استفاده می کنند در انتهای روز صفوف کوتاه تری دارند و شما نیاز به استفاده از FastPasses ندارید.

۵. هوشمندانه و خوب غذا بخورید.
 Eat wisely and well
غذای داخل پارک می تواند گران باشد مخصوصا وقتی می خواهید به خانواده یتان غذا بدهید. اگرچه یک سری تجربه های غذایی منحصر به فرد در آنجا وجود دارد که دلتان می خواهد امتحان کنید. در اینجا موارد کاربردی را برایتان آورده ایم که ممکن است به شما کمک کند:

. غذایتان را زودتر یا دیرتر از حالت معمول بخورید. معمولا در بین ساعت ۱۲-۱۱ اوج ساعت نهار است و ساعات ۲۰-۱۸:۳۰ نیز اوج ساعت شام است. با این روش وقتی همه در حال غذا خوردن هستند٬ شما می توانید از وسایل استفاده کنید و از ایستادن در صفوف طولانی اجتناب کنید.
. بدانید که صفوف غذایی California Adventure٬ Fisherman’s Wharf و غذاخوری Cars Land شلوغ ترین صفوف را دارند. برای صف های کوتاه تر به Hollywood Land یا Pixar Pier بروید. در دیزنی لند٬ میدان نیواورلانز شلوغ ترین است؛ یا به Critter country یا به جای آن به Frontierland بروید.
. اگر می خواهید ارزان غذا بخورید: نهار و شام خود را بسته بندی کنید و درون قفسه قرار دهید ( نزدیک ورودی پارک). در اطراف پارک میزهای زیادی برای نشستن و غذا خوردن وجود دارد و پیک نیک کردن در جزیره ی Tom Sawyer می تواند راه خوبی برای خنک شدن در بعد از ظهر باشد. اگر نیاز دارید تا از پارک غذا بخرید٬ میوه ها اصولا ارزان هستند و غذاهای سریع به اندازه ی کافی بزرگ هستند تا بتوان آن ها را بین دو نفر تقسیم کرد.
. برای داشتن سرویس کامل غذا از قبل آن را رزرو کنید. تنها چند رستوران وجود دارد که می توانید در آن ها بنشینید و غذا بخورید مثل Blue Bayou و Cafe Orleans ولی به سرعت پر می شوند. چیزهای بیشتری نیز در California Adventure وجود دارد٬ مثل Carthay Circle و Wine Country Trattoria. اگر برای شما واقعا مهم است که در این رستوران ها غذا بخورید٬ از قبل آن ها را از طریق غذا خوری دیزنی رزرو کنید.
. برای غذا خوردن با شخصیت های دیزنی از قبل برنامه ریزی کنید. این مدل غذاخوردن توسط Plaza Inn ( دیزنی لند ) مثل سالن تم دار Pixar و گریل در California Adventure ارائه می شود. اگر بچه دارید٬ این راحت ترین روش برای برخورد با شخصیت های دیزنی است ولی به نظر گران می رسد و به سرعت پر می شوند. بهترین کار این است که از قبل رزرواسیون خود را انجام دهید.

۶. تصمیم بگیرید که چه زمانی یادگاری بخرید.
 Decide when to buy souvenirs
در حین غذا خوردن٬ چند راه مختلف برای مدیریت کردن خرید یادگاری ها بسته به نیاز شما وجود دارد. در اینجا چند برنامه ی بازی امکان پذیر وجود دارد:

. اگر می خواهید گوش های معروف موش را بپوشید ( یا هر سرپوش دیگری) ٬ آن ها را در ابتدای روز بخرید تا در همه ی عکس های شما باشند.
. اگر مطمئن نیستید که چه می خواهید٬ در زمان استراحت خود از درون چند مغازه عبور کنید و اگر چیزی چشمتان را گرفت٬ وقتی که خواستید پارک را ترک کنید٬ برگردید و آن را بخرید تا لازم نباشد در کل روز آن ها را با خود حمل کنید.
. اگر کودک دارید و نگران نغر زدن آن ها برای خرید یادگاری ها هستید٬ این ترفند را آزمایش کنید. یادگاری های دیزنی ارزان قیمت تر را به صورت آنلاین بخرید٬ بسته بندی کنید. شب قبل از اینکه می خواهید به دیزنی لند بروید٬ به او بگویید میکی آمد و برای تو سوغاتی آورد (مثل بابانوئل). در این صورت آن ها چیز جدید خوبی برای سرگرم شدن دارند و شما دیگر نگران خرید کردن در پارک مخواهید بود. مشکل حل شد.

۷. بدانید در کجاها می توانید شخصیت ها را پیدا کنید.
Know where to find characters
اگر بچه دارید٬ دیدن شخصیت های دیزنی در اولویت لیست کارهایی است که باید انجام دهید. اگرچه شخصیت ها آزادانه در پارک حرکت می کنند اما آن ها در بعضی مکان های مشخص شده همیشه هستند:

.اگر می خواهید از سخصیت ها امضا بگیرید٬ باید خودکار خیلی بزرگی داشته باشید تا آن ها بتوانند در دست بگیرند – آن ها نمی توانند به راحتی از خودکارهای معمولی استفاده کنند.
. شخصیت ها همچنان در اطراف California Adventure و بیشتر نزدیک به A Bug’s Land حرکت می کنند. اگر می خواهید شانس خود را برای پوشیدن لباس های شخصیت های دیزنی امتحان کنید٬ بهترین جا برای این کار دیزنی لند است.

۸. برای وارد شدن به دنیایی از رنگ ها از خیلی زودتر برنامه ریزی کنید.
 Plan way ahead for World of Color
نمایش های دنیای رنگ هابه طور اختصاصی در California Adventure و در طول فصل شلوغی با دو نمایش در یک شب برگزار می شود و در فصول دیگر یک نمایش اجرا می شود. اگر دوست دارید دنیای رنگ ها را ببینید٬ در اینجا راهکارهایی برای گرفتن بلیط و صندلی برای آن وجود دارد:

. برای داشتن صندلی یک FastPass تهیه کنید. صندلی های دنیای رنگ ها در محل های مختلفی توسط رنگ ها جدا شده اند و رنگ محوطه ی شما بر روی بلیط FastPass شما چاپ می شود.بلیط های پارک خودتان را بردارید و به سمت The Little Mermaid بروید و برای هر فردی بلیط جداگانه تهیه کنید. اگر بر روی هر FastPass یک رنگ مشابه زده شده است٬ آماده ی رفتن هستید.
. حدود یک ساعت قبل از شروع دنیای رنگ ها٬ به سمت محوطه ی نشستن خود در Paradise Park بروید٬ جایی که افراد راهنما شما را به سمت صندلیتان راهنمایی می کنند. پذیرش عمومی تنها در حالت ایستاده است. پس اگر می خواهید به اندازه ی کافی نزدیک و نشسته باشید٬ خیلی زودتر برسید. ( اگرچه اگر در صندلی های جلو نشسته اید آماده باشید که مقداری رنگ روی شما پاشیده می شود. )
. در دنیای رنگ ها شام بخورید. اگر می خواهید شام بخورید و برای نمایش بلیط می خواهید٬ شما دو گزینه برای غذا خوردن دارید. یا می توانید یک غذای پیک نیکی در هر زمانی که در طول روز می خواهید بخورید و بلیط یک صندلی عمومی نیز همراه با آن داشته باشید یا می توانید یک سرویس شام کامل با قیمت ثابت و یک صندلی و نمای درجه یک داشته باشید.

۹. بدانید هر محوطه ای چه زمانی تعطیل می شود.
پارک اصولا در روزهای تابستان و آخر هفته ها تا دیروقت باز می مانند و در طول ماه های سرد و روزهای هفته زودتر بسته می شود. با این حال٬ بعضی از محوطه ها وقتی که نمایش در حال اجرا باشد٬ زودتر تعطیل می کنند.

. در آخر هفته ها و در طول فصول شلوغ٬ California Adventure یک ساعت زودتر از دیزنی لند تعطیل می شود.
. اگر نمایش Fantasmic اجرا می شود٬ جزیره ی Tom Sawyer در غروب آفتاب تعطیل می شود.
. اگر آتش بازی باشد٬ Toontown نیز زودتر تعطیل می کند.
. Fantasyland یکی از محیط های پارک است که در انتهای شب تعطیل می شود٬ پس تصور نکنید که فقط زمانی که مردم می روند٬ می توانید سوار شوید.
. زمان تعطیل شدن هر چیزی معمولا نوشته شده شده است.

۱۰. هوشمندانه خارج شوید.
Exit wisely
پس از آتش بازی حجم زیادی از مردم می خواهند از پارک خارج شوند ( یا اگر آتش بازی نیست٬ یک ساعت زودتر ) . خارج شدن شما کند خواهد بود و صفوف برای سوار شدن به ترن هایی که شما را به بیرون از پارک می برد٬ طولانی خواهد بود. اگر می خواهید در این شرایط گرفتار نشوید٬ آتش بازی را در اواسط آن رها کنید یا تا زمانی که پارک بسته خواهد شد٬ در اطراف باشید.

. اگر از California Adventure خارج می شوید و در Pixar Pier یا Grizzly Peak هستید٬ راه میان بر از درون هتل Grand Californian را در نظر داشته باشید. در هتل از پارک خارج شوید٬ مستقیما از Grizzly River Rapids بروید و از داخل لابی عبور کنید٬ به سمت راست بروید و از مرکز همایش عبور کنید و با توجه به علامت ها به مرکز دیزنی بروید. وقتی بیرون آمدید٬ دوباره به راست بپیچید تا به سمت واگن های پارک شده بروید.

۱۱. استراحت کنید.
 Take breaks
به هتل خود برگردید و مقداری استراحت کنید. جمعیت و گرما می تواند طاقت فرسا باشد٬ پس مقداری استراحت کردن بسیار مهم است تا شانس این را داشته باشید که از پارک بیرون بروید. شما نمی خواهید کسی عصبانی یا بد اخلاق بشود.

۱۲. از تلفن همراه خود٬ فقط برای تماس گرفتن استفاده کنید.
Only use your cell for calling
استفاده کردن از تلفن همراه خود برای اپلیکیشن ها و عکس گرفتن٬ شارژ باتری شما را کاهش می دهد. مهم است که تلفن همراهی به همراه داشته باشید که وقتی از خانواده یا دوستانتان جدا شدید٬ کار بکند.

۱۳. لیست اولویت بندی تهیه کنید.
Make a priority list
اگر تا به حال به دیزنی لند نرفته اید٬ همه ی اطرافیان خود را جمع کنید و از آن ها بپرسید که می خواهند در دیزنی لند چه کاری انجام دهند. شاید بخواهند خانه ی همه ی شخصیت ها را در ToonTown ببینند یا به Splash Mountain بروند. در این صورت همه به چیزهایی که می خواهند می رسند.

۱۴. درباره ی پول استرس نداشته باشید.
Don't stress about money
در صورتی که مقداری نگران بودن درباره ی هزینه ها ضروری است ولی به همراه داشتن یک نو تپد یا ماشین حساب برای این کار راه درستی نیست. آب و غذای خود را به همراه ببرید یا بجای خریدن یک کتاب امضا٬ یک دفترچه به همراه داشته باشید. اگر در تمام مدت درباره ی پول نگران هستید٬ هیچکس نمی تواند بر روی لذت بردن تمرکز کند.

۱۵. بچه هایی دارید که نمی توانند سوار وسایل شوند؟
Have kids who can't go on rides
در خواست بلیط تعویضی بکنید! وقتی یک نفر در صف منتظر می ماند و بقیه ی افراد عقب می ایستند و از کودکان مراقبت می کنند و وقتی که برگشت٬ نفر بعدی جایگزین او می شود و در جلوی صف می ایستد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر