لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین تجارب جدید غذایی برای مسافران در سال ۲۰۱۹
بهترین تجارب جدید غذایی برای مسافران در سال ۲۰۱۹

بهترین تجارب جدید غذایی برای مسافران در سال ۲۰۱۹

مسافرت های غذایی گرایشی است که در حال رونق گرفتن می باشند، چرا که در این روز ها هر کسی از شکمو ها گرفته تا معتادان رسانه های اجتماعی در حال بستن چمدان های خود و رفتن به کشور هایی هستند که در آنجا بتوانند لیستی از غذا را در این مقصد های رویایی امتحان کنند. جهان تنها خوردن صدف نیست، سال ۲۰۱۹ به اکتشاف غذا های بسیار لذیذ تبدیل شده است. پس هوشمندانه سفر کنید و حتما به رستوران هایی که در اینجا به شما معرفی می کنیم برای چشیدن طعم های مختلف سری بزنید. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

میل، کوسکو، پرو
آیا رویای بودن در غذا خوری های مرتفع و با مناظر رو به خرابه های اینکا را در محلی که توسط یکی از ۵۰ آشپز برتر جهان اداره می شود را در سر دارید؟ پس حتما سری به این رستوران بزنید. این رستوران در فوریه ۲۰۱۸ افتتاح شد و ارزش آن را دارد که به ۳۵۶۸ متر بالاتر از سطح دریا سفر کنید تا مناظر حیرت انگیز آن منطقه را به تماشا بنشینید و از امتحان کردن منوی هشت غذایی این غذا خوری به نام ” لحظات” که در تهیه آن ها از مواد غذایی بومی استفاده شده، لذت ببرید. ویرجیلیو مارتینز ( مالک رستوران مرکزی مشهور در لیما) در این رستوران مواد غذایی و تکنیک های قدیمی را با جادوی مدرن زنده می کند.

برای رسیدن به اینجا، از لیما به کوزکوس پرواز کنید ( مدت زمان: در حدود ۱ ساعت)، پس از آن ۹۰ دقیقه رانندگی کنید.
نوما، کپنهاگ

نوما، کپنهاگ، دانمارک
رستوران کپنهاگی رنه ردزپی با شور و هیجان زیادی در فوریه ۲۰۱۸ شروع به کار کرد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های جهان به شمار می رود ( حقیقتا تاثیر گذار ترین غذا های نوردیک جدید). رستوران ” نوما 2″ دارای یک منوی بسیار خلاق و فصلی می باشد: غذاهای دریایی ( فوریه تا اوایل تابستان)، سبزیجات ( اوایل تابستان تا اوایل پاییز)، بازی و جنگل (اوایل پاییز تا ژانویه).

شما می توانید رستوران نوما را در شبکه های اجتماعی (@nomacph ) برای مطلع شدن از زمان انتشار بعدی رزرواسیون فصلی دنبال کنید و سپس سریعا در سایتnoma.dk به صورت انلاین رزرو کنید.

میهارا توفوتن، بانگکوک، تایلند
رستوران توفو جدید الهام گرفته از سبک ژاپنی ها و با سر آشپزی گاگان آناند (برنده چهار جایزه ۵۰ آشپز برتز آسیا) یک تجربه ماجراجویانه و با طعم های جاه طلبانه است. رستوران میهارا توفوتن، از اواخر مارس ۲۰۱۸ توفو های با اصالت و به سبک اوماکاس را به بانکوک آورد. یک دسر بستنی سویا با شکلات سفید و سیاه، ماچا ( برگ های سبز له شده چای) و توفو های طعم شده با پسته ذائقه افراد شکاک را تغییر خواهند کرد.

برای رزرواسیون به این آدرس resv@miharatofutenbangkok.com ایمیل بزنید. این منو ۱۶ غذایی از ۳۹۰0 بات ( 122دلار) آغاز می شود. همچنین نوشیدنی ترکیبی از ساکی و شراب نیز در دسترس هستند.

لورا، شبه جزیره مورنینگتون، استرالیا
این رستوران به عنوان یک “نامه عاشقانه” به شبه جزیره زیبای مرونینگتون واقع در جنوب شرقی ملبورن تعبیر می شود. در این رستوان که ادغامی پیچیده از غذا، شراب و هنر در پوینت لیو استیت است از تماشای غروب فوق العاده از تمام زوایا لذت ببرید. رستوران لورا که نام خود را از جئوم پلنسا، مجسمه ساز اسپانیایی گرفته است، منظره هایی تماشایی از خلیج وسترن پورت و پارک مجسمه ها، که یکی از بزرگ ترین مجموعه های خصوصی استرالیا است، ارائه می دهد.

دسترسی به شبه جزیره مورنینگتون با خودرو بهتر است. رستوران لورا به فاصله یک ساعت رانندگی از ملبورن واقع شده است.
خوردن غذا در ایگلو

” خوردن غذا در ایگلو”، خانه تابستانی، سنگاپور
خانه تابستانی از سال 2017 شروع به فعالیت کرده و دارای غذا خوری های با شکوه و باغ های خوراکی می باشد و در حال حاضر شما می توانید که در حالی که در یک ایگلو با تهویه مناسب و لاکچری قرار دارید، در زیر ستاره های آسمان و در فضای شرجی شب های سنگاپور مشغول غذا خوردن باشید. هر کدام از این سه ایگلو دارای یک تم هستند، می توانید تم باهامایی، اسکاندیناوی و یا لانجی را انتخاب کنید. این ایگلو ها دارای صندلی های برای هشت مهمان هستند. بوی علف و توت فرنگی وحشی به فضای عاشقانه و روستایی این مکان می افزاید.

این رستوران که در پارک سلتار آئروسپیس، در خانه تابستانی ” خوردن غذا در گنبد” واقع شده است را می تواند با هزینه ۳۰۰ (۲۲۵ دلار آمریکا) برای هر زوج در وبسایت thesummerhouse.sg/garden-domes رزرو کنید.
خوردن غذا در ایگلو

رستوان سالت در پائول کلوور، گرابئو، آفریقای جنوبی
وقتی نوبت به ترکیب کردن غذا می رسد، این رستوران در سطح فوق العادی قرار دارد. در رستوان سالت، شش نوع مختلف از نمک بر روی هر میزی قرار داده شده است و هر غذا نه تنها با یک سرو شراب خاص همراه است بلکه یک نمک خاص نیز همراه است. این رستوران که در دره الگین در نزدیکی کیپ تاون واقع شده است، در کارخانه شراب سازی پائول کلوور مستقر شده است. می توانید احساس خود را با سر آشپز کرگ کورمک و بئو دو تیوت به چالش بکشید.

رستوران سالت در گرابئو و در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی کیپ تا ون واقع شده است و برای صبحانه و ناهار باز است و دارای منوی دو (275 راند ، 22 دلار آمریکا) یا سه غذایی ( 340راند، 28 دلار آمریکا) می باشد.

رستوران بازار ماهی، ادینبورگ، اسکاتلند
این رستوران جدید با سال ها برنامه ریزی، یک اثر مشترک است که توسط برت آستین، سرآشپز سابق آستین، روی برت و گری ولش از رستوران ولش فیش مونگر ساخته شده است. این رستوران از بهار ۲۰۱۸ باز است و در محوطه بازار ماهی سابق در اسکله نیوهاون پیر ساخته شد که در آن تاجران و فروشندگان ماهی در قرن ۱۹ تجارت خود را انجام می دادند. طراحی داخلی رستوران بازار ماهی درای معماری به جا مانده از دوره ویکتوریا است و یک مکان ایده آل برای لذت بردن و خوردن خرچنگ های دریایی، صدف و شامپاین و یا یک شام سنتی ماهی و چیس است.

از این رستوران در بهار/ تابستان برای ماهی و چیپس ها بر روی عرشه و با تماشای مناظر بی وقفه خلیج فیرث فورث دیدن کنید.

هفته غذای اردن، امان، اردن
این جشنواره جدید که تاریخچه و تنوع فرهنگ غذایی اردن را جشن می گیرد در راس العین و در امان برگزار شد. ۲۰۰ تولید کننده از جمله سر آشپزان و کشاورزان کالاهای خود را در شب های خنک تابستان در ماه جولای به نمایش می گذارند. در غرفه های غذا قدم بزنید، نمونه غذاهای اردنی که از شهرهای مختلف کشور هستند را امتحان کنید، هنرنمایی سر آشپز ها را تماشا کنید، در یک کلاس آشپزی ثبت نام کنید و محصولات هنری محلی را خریداری کنید، همه این ها در یک فضای کارناوالی.

هزینه پذیرش در هفته غذایی اردن 2 دینار اردن و یا 80/2 دلار آمریکا است با تخفیف ویژه در اپلیکیشن کارمین تاکسی امان. www.jordanfoodweek.com
موس، تالاب آبی

موس، تالاب آبی، ایسلند
تالاب آبی اسلند سابقا در بین بازدید کنندگانی که به دنبال نعمت حمام آفتاب در هوای آزاد هستند محبوب است، اما در حال حاضر این منطقه یک غذا خوری به نام رستوران موس به همراه هتل لوکس جدید اش را نیز عرضه می کند. از آوریل ۲۰۱۸، رستوران ها قادر به لذت بردن از غذاهای سنتی ایسلند هستند ( ولخرجی در منوی هفت غذایی خوشمزه بر روی میز های ۱۰ صندلی سر آشپز)، مناظر آتشفشانی و شراب های منحصر به فردی که از سال ۱۲۲۶ یخ زده اند.

تالاب آبی در بین ریکیاویک و فرودگاه بین المللی کفلاویک قرار دارد. ترنسفر های اتوبوس در بین هر دو مکان در حال رفت و آمد هستند.

کلاب شام تمدن ها، لندن
این سری از کلاب های شام که در ماه مارس ۲۰۱۸ شروع به کار کردند در مکان های فوق العاده ای در اطراف لندن برگزار می شوند. در این کلاب ها باید انتظار غذا های موضوعی، موسیقی و داستان های مربوط به تاریخ و فرهنگ به همراه برپایی”یک جشن عربی: ۱۰۰۱ طعم، صدا و داستان هایی از سوریه” را داشته باشید که در گرند استودیو خانه لیتون برگزار می شود. ” جشن سوریه قرن سیزدهمی” که از غذاخوری هایی الهام گرفته که در ضیافت های شام در سواحل رودخانه باستانی بارادا و فرات برگزار می شوند. این جشن ها در موزه کانال لندن برگزار می شوند.
کلاب شام ابتکاری از سوی ساکبه، یک شرکت غذایی و رویدادی است.

عشق ابدی آنتونی بوردین نسبت به فیلیپین
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر