لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> زیباترین جاذبه های گردشگری در لس آنجلس
زیباترین جاذبه های گردشگری در لس آنجلس

زیباترین جاذبه های گردشگری در لس آنجلس

شهر لس آنجلس به پایتخت تفریحی جهان شهرت دارد. فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و موسیقی های تولید شده در شهر فرشته ها، در سراسر زمین پخش می شود و طرفداران زیادی دارد. این شهر جاذبه های گردشگری بیشماری مانند سواحل، پارک های تفریحی و آب و هوای آفتابی در طول سال دارد، با این وجود تاریخ نمایش های تجاری و فرصت دیدار با افراد مشهور توریست های زیادی را به سوی این شهر جذب می کند. برترین مجموعه های موزه، برنامه های آمفی تئاتر ها و تئاتر ها همگی نشان دهنده ی حضور گسترده ی دوستداران هنر، علاقه مندان به تاریخ و طرفداران ورزش بوده و این گردشگران در کنار فعالیت های مورد علاقه ی خود می توانند از دیگر جاذبه های گردشگری لس آنجلس لذت ببرند.

گفتنی است که شهر لس آنجلس دومین شهر پر جمعیت ایالات متحده آمریکا به شمار می رود. فعالیت های مختلف در فضای باز همانند تاریخ سینمایی این شهر جذابیت زیادی دارد. این مقصد گردشگری برای هر فردی در هر سلیقه ای مناسب می باشد. جاذبه های گردشگری طبیعی نیز در این ناحیه وجود دارد. برنامه های تفریحی مانند بازی های والیبال در ساحل و کمپینگ در کوهستان های اطراف شهر یا تماشای وال ها و قایق سواری در آب های اقیانوس آبی و زلال آرام، هر یک به نوبه ی خود جذاب و لذت بخش می باشد. در ادامه زیبا ترین جاذبه های شهر لس آنجلس را معرفی می کنیم تا با رزرو آنلاین هتل و برنامه ریزی سفری خوش تجربه نمایید. با ما همراه باشید:
10 – نشان هالیوود (Hollywood Sign)
نشان هالیوود در گذشته ارتباطی با هالیوود نداشت و با هدف تبلیغات املاک و مستغلات در تپه های هالیوود افراخته شده بود، اما با گذشت زمان و با پیشرفت صنعت فیلم سازی به علامتی برای نشان دادن افسون و هیجان صنعت فیلم هالیوود تبدیل شد. امروزه اکثر توریست های لس آنجلس ترجیح می دهند از این علامت عکس بگیرند، اما نمی توانند از نزدیک عکس بگیرند. این حروف با ارتفاع 45 فوتی (14 متری) بر روی کوهستان لی نصب شده اند و توسط موانع زیادی دسترسی به آنها محدود می باشد، یک تیم امنیتی نیز از آنها محافظت می کنند. از سراسر تینسل تاون (لقب شهر هالیوود – مرکز فیلمبرداری امریکا)، گردشگران می توانند این علامت هالیوود را تماشا کنند و بهترین مناطق برای پارک کردن و عکس گرفتن رصدخانه گریفیث، پارک دریاچه هالیوود و مرکز خرید هالیوود و هایلند می باشد.
9 – موزه صفحه و فسیل های لا بری تار (La Brea Tar Pits & Page Museum)
La Brea Tar Pits & Page Museum
یک استخر از قیر سیاه در وسط پارک سبز شهر یکی از جاذبه های عجیب گردشگری لس آنجلس می باشد، اما فسیل های لا بری تار در نزدیکی موزه صفحه جورج سی، از گنجینه های با ارزش یافته های باستان شناسی به شمار می رود. حفاری های ایجاد شده در سایت مهم و ما قبل تاریخی، منجر به کشف بزرگ ترین مجموعه فسیل های عصر یخبندان در جهان شده است. تقریبا از میان صد تن استخوان کشف شده از درون گودال، می توان گفت که قدیمی ترین آنها قدمتی بالغ بر 38 هزار سال دارد. این موزه فسیل و اسکلت های کامل حیوانات مانند گربه های دندانی صخره ای، گرگ ها و دیگر پستانداران را به طور کامل نشان می دهد. گردشگران می تواند از آزمایشگاه پالئونتولوژی یا دیرین شناسی بازدید کنند و فعالیت های دانشمندان بر روی یافته های اخیر را تماشا کنند.
8 – رودئو درايو (Rodeo Drive)
Rodeo Drive
رودئو درايو در ناحیه ای معروف به مثلث طلایی در محله اعیانی به نام بورلی هیلز قرار گرفته است، در حقیقت رودئو درايو معروف ترین خیابان خرید در شهر لس آنجلس و جهان محسوب می شود. افراد کمی از مغازه های این خیابان و لباس های طراحی شده با قیمت بسیار بالا و لوازم فروشگاه های لاکچری خرید می کنند، با وجود این شرایط، خیابان رودئو درايو، یک مکان پر طرفدار توریستی به شمار می رود. مردم در طول خیابان به ویترین های مغازه ها نگاه کرده و از لباس های طراحان درجه اول و مد سطح بالا دیدن می کنند، همچنین با بازدید از این خیابان ممکن است فرصت تماشای یک فرد مشهور که برای خرید جدید ترین مد ها به این مرکز آمده، را به دست آورید. بازار های کوچک در خیابان رودئو درايو همواره مملو از گردشگران بوده است. گفتنی است که این محله با سبک معماری اروپایی مانند و خیابان های سنگ فرش شده، بیشتر به یک پارک تفریحی شباهت دارد.
بیشتر بخوانید:
7 – اسکله سانتا مونيکا (Santa Monica Pier)
Santa Monica Pier
اسکله سانتا مونيکا که در سطح جهان شهرت زیادی دارد در واقع از دو اسکله شکل گرفته است. قسمت طولانی و بزرگ اسکله که مغازه ها و رستوران های قدیمی را در خود جای داده است، در سال 1909 میلادی ساخته شده است و ویژگی اسکله های جنوب کالیفرنیا را می توان در این بخش دید. بخش اسکله ی مجاور در سال 1916 میلادی احداث شد که بیشترین گردشگر را نیز به سوی خود جذب می کند. در میدانی که این دو اسکله به یکدیگر وصل می شوند، پارک تفریحی قدیمی به همراه چرخ فلک قدیمی، چرخ فلک چوبی و چرخ‌ و فلک‌ خورشیدی دنیا که یکی از مهم ترین جاذبه های لس آنجلس می باشد، قرار گرفته است. چرخ‌ و فلک‌ خورشیدی و هر شب با نورپردازی های زیبا، باعث جذب بیشتر گردشگران می شود. همچنین یک آکواریوم کوچک، مدرسه ی بندبازی و مجموعه ای از رستوران ها با غذا ها و طعم های عالی را در این میدان می توانید بیابید.
6 – پیاده روی مشاهیر هالیوود (Hollywood Walk of Fame)
 Hollywood Walk of Fame
در دهه 1950 میلادی ایده ای مطرح شد تا با اجرای آن مشاهیر و ستاره های صنعت هالیوود با نصب شدن در پیاده رو ها، بزرگ و گرامی داشته شود و عظمت هالیوود زنده و پابرجا بماند. در سال 1960 میلادی، پس از طراحی و نصب اولیه مابین بلوار هالیوود و خیابان گاویر بیش از 2500 ستاره اضافه شد. این پروژه توسط اتاق بازرگانی و تجارت هالیوود اجرا شد، و برنامه ی موفقیت آمیزی بوده است. سالانه بیش از ده میلیون گردشگر از این ناحیه بازدید می کنند و با قدم زدن در اطراف به دنبال نام بازیگر، خواننده، موسیقی دان، کارگردان و یا شخصیت های معروف و محبوب تلویزیونی می باشند. این ستاره ها در پیاده روی مشهور ستاره های هالیوود قرار دارد و در نزدیکی آن یک تئاتر چینی نیز وجود دارد که نقش مهمی در آموزش معروف ترین ستاره های فیلم هالیوود داشته است.
5 – استودیو های یونیورسال و عمومی هالیوود (Universal Studios Hollywood)
 Universal Studios Hollywood
استودیو های یونیورسال و عمومی هالیوود، جایگاه یکی از قدیمی ترین استودیو های فیلم می باشد که در سان فرناندو والی واقع شده است و یک پارک تفریحی مشهور و مناسب خانواده ها در این ناحیه قرار دارد. بسیاری از مجموعه لوازم بازی و سواری این شهر بازی از تصاویر و شخصیت های مهم و پر طرفدار فیلم ها استفاده می کند و با این روش تجربه ای متفاوت برای طرفداران فیلم ارائه می دهد. از بازیگران مشهور در فیلم کینگ کونگ گرفته تا فیلم علمی تخیلی دنیای آب را می توانید در این مجموعه تماشا کنید. گردشگران می توانند در تور های پشت صحنه ی فیلم ها شرکت کنند. همچنین مرکز خرید در فضای باز به نام سیتی واک در این مجموعه قرار گرفته است که گردشگران می توانند به تماشای برنامه های زنده، فیلم یا حتی به تماشای افراد مشهور بپردازند.
4 – پارک تفريحی ديزنی لند (Disneyland)
Disneyland
پارک تفريحي ديزني لند تنها یک ساعت از مرکز شهر لس آنجلس فاصله دارد و در اورنج کانتی واقع شده است. دیزنی لند اولین پارک تفریحی ساخته شده توسط شرکت والت دیزنی به شمار می رود. تقریبا از سال 1955 میلادی این مکان در شهر آناهایم به یک مقصد محبوب توریستی تبدیل شده است. بخش جدید و پرهیجان پارک به قسمت قبلی افزوده شده است، که در ساخت جاذبه ها و ماشین های بازی آن از گلدن استیت، الهام گرفته شده است. با تهیه بلیت پارک در واقع امکان دسترسی به هر دو قسمت پارک را دارید. این پارک که با دقت زیادی حفظ و نگهداری شده است از قسمت های تومارو لند و فانتزی لند تا هالیوود لند و کارز لند یا بخش بازی با ماشین ها شکل گرفته است. هنرمندان با پوششی از لباس های شخصیت های کارتونی دیزنی در اطراف پارک می چرخند و با ظاهر شدن در مقابل کودکان، آنها را به یاد کارتون های مورد علاقه شان انداخته و لحظات خوشی با آنها سپری می کنند.
3 – مرکز هنری گتی (Getty Center)
Getty Center
ژان پل گتی یکی از افراد قدرتمند و تاجر نفتی که از ثروتمندان جهان به شمار می رود در سال 1953 میلادی پل گتی تراست، را افتتاح نمود. امروزه این موزه ثروتمند ترین موسسه هنری در جهان می باشد که بودجه ی چندین موسسه ی دیگر مانند مرکز گتی که بر فراز تپه های برنت وود لس آنجلس قرار دارد را بر عهده دارد. گردشگران با کمک قطار معلق کابلی می توانند به سوی موزه رفته و از مجموعه ی آثار هنری با قدمت قرون وسطی تا آثار هنری امروز که شامل شاهکار های هنری بزرگی مانند ایریس از نقاش هلندی ون گوگ، علف خشک از مونه نقاش فرانسوی و اثر اغوا یا اغفال اروپا (The Abduction of Europa) از رامبراند نقاش معروف هلندی است را تماشا کنند. در بیرون موزه باغ های بزرگ و زیبایی با تندیس ها تزئین شده اند که مکان مناسبی برای استراحت می باشد و همچنین فرصت بازدید از چشم انداز های تماشایی شهر لس آنجلس را در این ارتفاع خواهید داشت.
2 – پارک و رصدخانه گریفیث (Griffith Park & Observatory)
Griffith Park & Observatory
پارک گریفیث یکی از بزرگ ترین پارک های شهری در ایالت متحده امریکا می باشد که به دور از ترافیک شهر لس آنجلس از گردشگران استقبال می کند. علاوه بر وجود مسیر های تپه ای و فضا های سبز، پارک مملو از جاذبه های تفریحی است از باغ وحش لس آنجلس تا تئاتر یونانی در فضای باز، در این پارک واقع شده اند. همچنین یکی دیگر از مهم ترین ساختار ها و جاذبه های شهر، رصدخانه گریفیث در این پارک قرار دارد. رصدخانه معروف گریفیث در سال 1935 میلادی ساخته شده است. این مجموعه هنری زیبا دارای نمایشگاه های متعددی است، یک کیهان سرای بزرگ و فرا زمینی و چندین تلسکوپ در این رصدخانه وجود دارد که برای استفاده عموم مردم آزاد می باشند. گردشگرانی که هنگام غروب از این رصدخانه بازدید کنند می توانند، ظهور ستاره ها در آسمان شب و نور های چشمک زن بر فراز شهر را نظاره کنند. همچنین مناظری بسیار زیبا از محیط شهر لس آنجلس را می توانید تماشا کنید.


1 – ساحل ونیز (Venice Beach)
Venice Beach
روزگاری پهنه ی تالابی در خط ساحلی جنوبی سانتا مونیکا قرار داشت که توسط تاجر تنباکو به نام ابوت کینی (Abbot Kinney) به ونیز آمریکا تغییر یافت. در سال 1904 میلادی ابوت کینی تعدادی از کانال های زهکشی را به کانال های زیبا و تماشایی تبدیل کرد و گذرگاه قوسی شکلی با الهام از سبک ونیز ایتالیا در ساحل بنا نهاد. این کانال ها امروزه یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر لس آنجلس به شمار می روند. تعداد زیادی از توریست ها ترجیح می دهند در گذرگاه بزرگ و معروف جهان که صحنه ی نمایش های خیابانی بوده و مملو از مغازه ها، دکه های غذای آماده می باشد، قدم بزنند و لحظات به یاد ماندنی را خلق کنند. همچنین زمین بازی والیبال ساحلی، میدان اسکی بازی و ساحل بدن سازی و تناسب اندام در ساحل ونیز قرار دارد و گردشگران زیادی از آنها بازدید می کند. با بازدید از ساحل زیبای ونیز سفری پر خاطره را تجربه کنید.

بحث داغ اجرای مالیات گردشگری در کشورهای مختلف
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر