لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> زیباترین خطوط راه آهن جهان
زیباترین خطوط راه آهن جهان

زیباترین خطوط راه آهن جهان

سفرهای ریلی یکی انواع سفرها در جهان به شمار می روند. قطارها با سرعت در دل کوه ها و از دشت ها و جنگل ها عبور می کنند و مناطق زیبایی را به شما نشان می دهند. سفر با قطار می تواند بسیار لذت بخش باشد.
اما در نقاط مختلف جهان، مسیرهای ریلی وجود دارد که زیبایی آنها غیر قابل وصف است. سفر از میان درختان انبوه جنگلی، گذر بر فراز کوهستان ها و گذشتن از کنار دریاها و دریاچه ها، تنها چند نمونه از توصیف لحظات سفر در این مناطق است.

برای داشتن سفری لذت بخش باید مکان مناسبی را برای اقامت خود تعیین نمود. هتل های تهران مانند هتل اسپیناس پالاس تهران، نمونه هایی از بهترین هتل های بین المللی هستند که خدمات زیادی را به گردشگران ایرانی و خارجی ارائه می دهند.

قطار گلاسیر اکسپرس:
اگر اهل مطالعه و سفر باشید قطعا می دانید که سوئیس زیباترین و جذاب ترین کوهستان ها را در خود جای داده است. اما ریل قطار گلاسیر اکسپرس که جزو زیباترین مسیرهای ریلی جهان است، نیز در سوئیس قرار دارد. این ریل با گذر از میان دو منطقه سرد و کوهستانی زرمارت و آلپ مناظر جذاب و دیدنی را در برای شما نمایش می دهد. این قطار از داخل ۹۱ تونل و از روی ۲۹۱ پل عبور می کند.
قطار گلاسیر اکسپرس

جالب است بدانید این قطار به دلیل داشتن سرعت کم خود باعث می شود تا در هنگام سفر بیشتر فرصت تماشا کردن محیط اطراف را داشته باشید. شما در هنگام سفر با این قطار می توانید به مشاهده یخچال های طبیعی، کوهستان های برفی و دریاچه های یخ زده اطرافتان بپردازید و نهایت لذت را ببرید.

قطار سیبری:
همانطور که از اسم این قطار پیداست، می توانید با آن تجربه یک سفر سرد و زمستانی را داشته باشید. مسیر عبور این قطار از مسکو شروع می شود و به شهر ولادی وستوک ختم می گردد.
قطار سیبری

این مسیر ریلی بسیار طولانی، به سردترین و طولانی ترین مسیر ریلی جهان معروف است. سفر با این قطار به نقاط مختلف بین ۶ تا ۱۲ روز طول می کشد اما دیدن جاذبه های موجود در راه به گذراندن این روزها در قطار می ارزد.

قطار فلام:
اگر به زیبایی مسیر در طول سفرتان اهمیت می دهید، به شما پیشنهاد می کنیم تا با قطار فلام در نروژ سفری را تجربه کنید. این مسیر ریلی یکی از زیباترین مسیرهای ریلی جهان است که با گذر از دره های عمیق و شیب دار، رودخانه های زیبا و … جذابیت های زیادی را در مسیر شکل می دهد.
قطار فلام

بسیاری از افراد فقط برای دیدن مناظر موجود در راه با این قطار سفر می کنند. قطار فلام، قطاری مدرن و مجهز است که با گذر از مسیری به طول ۲۰ کیلومتر، هر باره مسافرانی زیادی را در امنیت و آرامش جابجا می کند.

قطار جونگافرو:
این مسیر ریلی یکی از جالب ترین مسیرهای ریلی جهان است. در این مسیر قطار تماما از داخل تونل های سنگی که در دل کوه آلپ حفر شده اند، عبور می کند. اما برای دیدن جذابیت های مسیر در داخل تونل پنجره هایی حفر شده است که دیدن مناظر را امکان پذیر می کند.
قطار جونگافرو

قطاری که در این ریل حرکت می کند قطاری مدرن و مجهز است که سرعتی نسبتا بالا دارد. شما می توانید با سفر با این قطار مدرن و گذر از تونل های سنگی جذابیت سفر خود را دوچندان کنید.

قطار کالیفرنیا زفیر:
افرادی که به دنبال سفری کم هزینه اما جذاب و دیدنی هستند، می توانند سفر با قطار کالیفرنیا زفیر را انتخاب کنند. این قطار از شیکاگو حرکت خود را آغاز کرده و در نهایت در سان فرانسیسکو به حرکت خود پایان می دهد. این قطار با حرکت از میان بیابان ها و چمنزارها و … صحنه های زیبایی را برای دیدن شما رقم می زند.
قطار کالیفرنیا زفیر

اما مهم ترین جذابیت موجود در این مسیر ریلی، کوه های سیرا نوادا است که توجه همه را به خود جلب می کند. دیدن این صحنه ها به خودی خود جذاب اند، اما پنجره هایی که از سقف تا کف قطار وجود دارند، باعث می شود تا دیدن این مناظر از داخل پنجره های قدی جذاب تر شود.

قطار آشیکاگا:
بسیاری از افرادی که در این مسیر ریلی سفر کرده اند، عقیده دارند که این مسیر، از زیباترین مسیرهای ریلی جهان است. این قطار با عبور از میان گل های اقاقیای بنفش در باغ گل های آشیکاگای ژاپن، مسیری جذاب را در مقابل چشمان شما قرار می دهد.
قطار آشیکاگا

این گل ها طوری قرار گرفته اند که تونلی از گل های اقاقیا را شکل داده اند. امکان لمس این گل ها از داخل پنجره های بزرگ و باز قطار سفرتان را دلنشین تر می کند. قطاری که در این مسیر حرکت می کند داری حرکتی آهسته است تا زمان بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. افراد اغلب از این مسیر عکس ها و فیلم های زیبای زیادی تهیه کرده اند.

قطار تازارا:
افراد زیادی برای مسافرت از تانزانیا به کاپیری سفر با این قطار را انتخاب می کنند. این قطار دارای حرکت اهسته ای است که باعث می شود تا شما راحت تر اطرافتان را ببینید و لذت ببرید. سفر با قطار تازارا در این مسیر ریلی شانس مشاهده حیات وحش آفریقا و مناظر جذاب مسیر را به شما می دهد.
قطار تازارا
اما از مهم ترین جذابیت های موجود در این مسیر، دیدن زندگی روزمره مردم در طول مسیر است. وقتی این قطار در ایستگاه های مخصوص می ایستد، افراد می توانند با مردمی که در اطراف ایستگاه زندگی می کنند، معاشرت کرده و با زندگی آنها آشنا شوند.

بزرگترین آکواریوم های جهان
ادامه مطلب

قطار برگنسبانن:
بسیاری از افراد در نروژ برای رفتن از اسلو به برگن سفر با این وسیله ریلی را انتخاب می کنند. شما با سفر به وسیله قطار برگنسبانن در مسیری کوتاه، مجموعه ای از جذابیت های فوق العاده کشور نروژ را خواهید دید.
قطار برگنسبانن
این قطار با عبور از چمنزارها، دره های باریک، یخچال های طبیعی و … مناظر دیدنی و فوق العاده ای را در مقابل چشمان شما قرار می دهد. اگر به نروژ سفر کردید، ۷ ساعت از زمان خود را برای سفر در این مسیر ریلی جذاب کنار بگذارید.

4/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر