لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های جهان که میتواند انتخابی عالی برای نوروز 98 شما باشد
بهترین هتل های جهان که میتواند انتخابی  عالی برای نوروز 98 شما باشد

بهترین هتل های جهان که میتواند انتخابی عالی برای نوروز 98 شما باشد

هتل های لوکس از آسپن گرفته تا آتن در حال بازگشایی هستند و سال ۲۰۱۹ به نظر می رسد که یک سال خوب برای صنعت هتلداری باشد. برخی از آن ها یک پروژه هیجان انگیز کوچک کارآفرینی هستند، در حالی که برخی دیگر در مقیاس بزرگ و دارای برند های بزرگی هستند مانند باهایی و ریشیکش. هر دو آنها توجه ویژه ای به جزئیات و تمایلی به بازنویسی قواعد دارند. و در بین، این برند ها در حال پیدا کردن مکان های دور افتاده و اطراف شهرهای بزرگ برای افزودن به مجموعه خود هستند. در زیر به معرفی دوازده هتل بسیار شیک در سال ۲۰۱۹ در جهان می پردازیم. پس با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
اروپا
The Fife Arms ، اسکاتلند
ایوان و مانولا ویرث، زوج قدرتمند هنری سوییسی ( بنیانگذار هانسر و ویرث) نیروهای خلاق در پس این لژ جدید هایلند هستند. آن ها این هتل را در ماه دسامبر و پس از دو سال تعمیرات گسترده افتتاح کردند. آن ها این لژ را به یک مسافرخانه به سبک قرن ۱۹ تبدیل کردند. مجموعه هنری این هتل شامل بیش از ۱۲۰۰۰ اثر هنری از هنرمندان مشهوری چون ژانگ انلی، گویلرمو کویتکا، سوبود گوپتا و بارتی کهر و یک مجموعه برجسته از آثار هنری اسکاتلند می باشد.
هتل آستیر پلس چهار فصل، آتن
Four Seasons Astir Palace Hotel, Athens
شاید فکر می کردید که هتل چهار فصل سرآمد تمام پایتخت های اروپایی است، اما واقعیت این است که هنوز این موضوع صحت ندارد. سال 2019 شاهد چندین افتتاحیه خواهد بود که به طور کلی باعث تغییر این سال خواهد شد و با روز رسانی اصلی یک هتل تاریخی شروع می شود که انتظار می رود زمستان یا بهار امسال شروع به کار کنند. در حال حاضر هتل چهار فصل حس و حال راحتی را برای بازدیدکنندگان خارجی به ارمغان آورده آورده است در حالی که آن ها را فقط با فاصله ۳۰ دقیقه از مرکز شهر اقامت می دهد.
وسکونت، ایتالیا
Il Vesconte, Italy
این هتل در شمال لاتزیو قرار دارد، اما این اقامتگاه سلطنتی قرن شانزدهمی یکی از زیباترین جواهرات پنهان این کشور است. امسال، کنت جوان جاه طلب و جذاب که خانه خانوادگی اش را به یک تخت خواب و صبحانه تبدیل کرده تا تاریخچه آن را حفظ کند در حال توسعه آن به یک هتل با خدمات کامل است. قرار است این هتل پنج اتاق خواب جدید با پارچه های ایترو و عتیقه های خانوادگی (که مجموع آن ها ۱۸ عدد است)، یک بار در اصطبل اسب ها، یک رستوران و یک محل برای چشیدن مزه شراب در اتاق شکار داشته باشد.
آسیا
رافلس، سنگاپور
Raffles Singapore
در اواسط سال ۲۰۱۹، این هتل افسانه ای که از سال ۱۸۸۷ بزرگ ترین هتل آسیا بوده، پس از یک بازسازی عظیم که در سال ۲۰۱۷ آغاز شد، دوباره متولد خواهد شد. همراه با سه گروه جدید مجموعه، رستوران های جدیدی وجود خواهد داشت که توسط تعدادی از آشپزهای مشهور از جمله آلین دوکاسه، آن سوفی پیک و جرمی لیونگ. بار لانگ و اسلینگ سنگاپور هیچ جایی نمی روند.
شاهاروت شش حس، اسرائیل
Six Senses Shaharut, Israel
بار دیگر، علامت تجاری آسیایی “شش حس” در حال پیشروی در مسیر مورد انتظار است. ( این برای آنها یک جسارت است که یک دهه پیش به عمان سفر کردند و اخیرا به ساحل ترکیه رسیدند). هدف در اینجا نمایش میراث غنی انجیل در دره صحرای نگب است. اما انتظار بیش از گردشگری مذهبی را داشته باشید: فضای خالی فریبنده صحرا، غروب چشمگیر بر فراز صخره ها و تپه های ماسه ای، ۶۰ سوئیت و ویلا که در چشم انداز گنجانده شده اند و البته یک برنامه سلامتی نیز هست.
تاج ریشیکش، هند
Taj Rishikesh, India
افتتاح این هتل در ماه مارس و در شهر مقدس ریشیکش رخ می دهد ( این هتل یکی از مراکز یوگا هند است.). بیتلز آشرام (جایی که در آنجا با ماهاریشی آشنا شده است)، امسال دوباره نوسازی و بازگشایی شد و دلیل دیگری برای بازدید از آن افزود. این ملک در زمین خوبی بنا شده و مانند بیشتر اقامتگاه های تاج دارای جیوا اسپا است که فعالیت های آیورودیک را در آفر های خود اعمال می کند.
اقیانوسیه
کوکویی کوکویی، بورا بورا
Coqui Coqui, Bora Bora
اولین محل اقامت کوکویی کوکویی و اسپا در تولوم، به قرار دادن محل مکزیکی در این نقشه کمک کرد. شرط خوبی است که هتلداران یک جادوی مشابه را در اینجا انجام دهند. یکی از آن ها، عطرساز نیکولاس از قبیله یوکاتان است که در حال حاضر فصل جدید خود را آغاز کرده است. او شیک در این محل یک عطرسازی با استفاده از گل های پولینسیان، میوه ها، جنگل ها و گیاهان باز کرده است. انتظار می رود که یک هتل لوکس در اواخر سال جاری به آن بپیوندد.
جزیره نوکوتپیپی، پولینسیای فرانسوی
Nukutepipi Island, French Polynesia
این اقامتگاه خصوصی و جزیره ای بخشی از ویلا های لاکچری سان ست است، مجموعه ای خصوصی که توسط کارآفرین کانادایی گای لالیبرته بنا شده است. این جزیره برای استفاده انحصاری فروخته شد، این جزیره اقامتی مناسب با ۵۲ مهمان در ۱۶ ویلای ساحلی و خانه های ییلاقی فراهم کرده است. این چشمه آب معدنی دارای درمان هایی به سبک تایتی است و ورزش های آبی دارای طیف گسترده ای هستند که از غواصی گرفته تا شنا کردن با نهنگ خواهد شد.
آفریقا
کمپ ماگاشی، رواندا
Magashi Camp, Rwanda

رواندا در حال حاضر بر روی نقشه جغرافیا قرار دارد به لطف مرکز حفاظت شده گوریل مجری معروف تلوزیون الن دجنرس و پروشا دروسی به همراه فاند گوریل دیان فوسی و کمپ های سافاری مانند اقامتگاه نمادین حیات وحش لژ بیساته.

این یک داستان موفقیت آمیز برای بقا است. جدید ترین مکان برای تجربه آن در کمپ حیات وحش ماگاشی است، کمپ شش خیمه ای با یک سالن لوکس، ناهارخوری و بار، زیرزمین شراب و استخر. این کمپ در شمال شرقی آکاگرا مشرف به دریاچه رونیاکازینگا (خانه یکی از پر تراکم ترین مناطق آفریقا، برخی از کوروکودیل های بسیار بزرگ) واقع شده است، منطقه ای که در آن شکار غیر قانونی ممنوع شده و حیات وحش در حال حاضر زنده شدن است.
سونوپ، نامیبیا
Sonop, Namibia
هتل های زانیر، شرکتی که مالک هتل های Le Chalet در کوه های آلپ فرانسه و Phum Baitongدر کامبوج هستند، در تابستان امسال نام تجاری خود را در صحرای نامیب به ارمغان آورده اند. این اقامتگاه غیر معمولی که به سبک دوره استعماری بریتانیا از دهه ۱۹۲۰ طراحی شده است، عقب نشینی پر هزینه را در یک چشم انداز وسیع در صحرای چشم ارائه می دهد. این هتل ها در بالای تخته سنگ ها ساخته شده اند که شامل ۱۰ چادر بزرگ هستند که با اشیای عتیقه زیبا، فرش های رنگارنگ و چوب با ارزش فراوان تزئین شده اند. این هتل همچنین یک چشمه آب گرم، یک مرکز تناسب اندام و یک استخر بی نهایت گرم را در فضای باز ارائه می دهد که چشم اندازی بزرگ به سوی بیابان دارد.
تولودی، بوتسوانا
Tuludi, Botswana
تابستان امسال، انتخاب طبیعی اپراتور زیباترین و اردوگاه خود را در خصوصی در دلتای افتتاح خواهد کرد. این هتل به این دلیل منحصر به فرد نیست که تنها هفت چادر کمیاب دارد، بلکه به این دلیل که بازدیدکنندگان بسیار کمی در حدود نیم میلیون هکتار از زمین های بکر دست نخورده وجود دارد. حیوانات در این مکان فراوان هستند.
آمریکای لاتین
آنانتارا مارائو باهایی، برزیل
Anantara Maraú Bahia, Brazil

نیروگاه بادی لوکس بانگوکی در سال ۲۰۱۹ در حال انتقال به سوی آمریکا است. اولین هتل آن در ساحل غربی اقیانوس اطلس، یک بنای کاملا بازسازی شده از یک ملک قبلی بوده است، یک اقامتگاه ۳۰ ویلایی که بر روی یک خط ساحلی خلوت قرار دارد که منزلگاه یک جنگل بارانی بکر، محل میراث جهانی و فرهنگ برزیلی است. در این مکان، انتظار لوکس بودن را داشته باشید.

معرفی هتل آریان نور - اقامتگاهی در میان دریا و جنگل
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر