لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> ۱۲ اقامتگاه غیر معمول در ایرلند- از گنبدهای حبابی تا یک کافه سلف سرویس
۱۲ اقامتگاه غیر معمول در ایرلند- از گنبدهای حبابی تا یک کافه سلف سرویس

۱۲ اقامتگاه غیر معمول در ایرلند- از گنبدهای حبابی تا یک کافه سلف سرویس

آیا به اندازه کافی در هتل های مختلف اقامت داشته اید؟ حالتان از خانه های بهم می خورد؟ نظرتان در مورد ماندن در یک قایق، خیمه های کروی، قلعه های قرون وسطایی و یا فانوس دریایی برای گذراندن یک تعطیلات چطور است؟ با افزایش صنعت گردشگری، کسب و کار های بیشتر و بیشتری در ایرلند بر روی مکان های غیر معمول که از جمعیت به دور است سرمایه گذاری می کنند.
اما چرا؟ خب، گردشگری در حال افزایش است، اما فراتر از آن، رشد Airbnbها تنها برای ما این راز را فاش می کند که مردم مایلند برای اقامت در جایی متفاوت هزینه بپردازند ( آن یک شب در کتاب رکوردهای جهانی گینس و جت های بوئینگ ۷۴۷ گنجانده شده اند)، بلکه یک سکوی بسیار زیرکانه برای خدمت به آن ها نیز ایجاد کرده است. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید

در اینجا به معرفی ۱۲ مکان غیرمعمول برای اقامت در ایرلند را به شما معرفی می کنیم:
1-خانه های درختی برای زوج ها

کلبه برای زوج ها در وست کورک دقیقا همان کاری را انجام می دهد که در مورد قلع انجام می دهد، و یک انتخاب عجیب در نزدیکی Skibberee. ساختمان ها شامل سه خانه درختی می باشند که به شکل کابین های ساخته شده در جنگل هستند ( همانند هیچ کدام یک از خانه های بازی بچه های شما نیستند، در اینجا درختان کاج و صنوبر از میان طبقات و سقف عبور می کنند). به علاوه، یک عرشه خصوصی با گلدان های گرم مشرف به حومه شهر وجود دارد.

جزئیات: در اواخر هفته هزینه برای هر شب 189 یورو می باشد. برای رزرواسیون می توانید به وبسایت cottagesforcouples.ie مراجعه کنید.
2- فانوس دریایی
Lighthouse layovers

شرکت Irish Landmark Trust دارای چندین فانوس دریایی است که در آنجا می توانید در کلبه های نگهبانان پیشین در آن محل اقامت کنید (به عنوان مثال گالی هد یا لوپ هد) و یا در خود سازه (فانوس دریایی هد ویکلو، تصویر بالا). دومی شش طبقه هشت ضلعی دارد، دیوراهای ضخیم و توسط دریا در سه طرف احاطه شده است. با این وجود انتظار هیچ آسانسوری مدرنی را در اینجا نداشته باشید. ۱۰۹ پله برای رسیدن به آشپزخانه وجود دارد.

3- یک میخانه سلف سرویس
A self-catering pub

هیچ نوع بار کاری ( یا الکلی) در کار نیست. اما با این حال، این میخانه روستایی تغییر یافته که در آگلیش در نزدیکی تری گلس واقع شده، یک احساس واقعی را به شما منتقل می کند – با بار قدیمی و پمپ بنزین در محل، یک آتش باز، کف سنگی باز و یک اتاق خواب در اتاق نشیمن قدیمی. همچنین یک باغ جن و پری هم در این محل وجود دارد … و میخانه واقعی فقط به فاصله کوتاهی قرار دارد.

جزئیات: هزینه اقامت برای هر شب 200 یورو می باشد و برای رزرواسیون می توانید به وبسایت Airbnb.ie مراجعه کنید.
4- محل خواب رینگفورت
A Ring fort sleepover

پارک ملی میراث ایرلندی در وکسفورد، فرصت منحصر به فردی را برای تجربه زندگی در ایرلند قرون وسطی فراهم کرده است… در رینگفورت. در یک ساختمانی با سقف گالی پوش و دیوار های سنگی درون قلعه، یک آتش باز برای آشپزی. (نگران نباشید، یک یخچال نیز وجود دارد) و به شما لباس های آن دوره داده خواهد شد. شما می توانید از غیر معمول ترین مکان های اقامت در ایرلند را از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد بررسی کنید و حتی در صورت تمایل نمایشی برای بازدیدکنندگان داشته باشند.

جزئیات: هزینه اقامت برای شش نفر 400 یورو می باشد و برای رزرواسیون می توانید به وبسایت irishheritage.ie مراجعه کنید.
5- قلعه سیاه، Co. Tipperary
The Black Castle
این برج قرن شانزدهمی با چهار طبقه در کولباون در طی بیش از ۱۰ سال بازسازی شده که با داشتن یک تالار بزرگ و اتاق خواب مناسب برای یک پادشاه و ملکه در حال حاضر در ماه های گرم به روی باز است. “قلعه سیاه” خود را به عنوان یک قصر روستایی اصیل در معرض نمایش قرار داده است، به عنوان مثال در این قلعه هیچ گونه امکانات مدرن، وای فای، سیستم گرمایش، دوش و غیره وجود ندارد، اما در اینجا تختخواب های تجملی، دیوار های ضخیم، آتش های خروشان و درخشش مهیج شمع را پیدا خواهید کرد.
The Black Castle in Co. Tipperary

همانند تصویر بالا؟ شما می توانید یک برج دیگر را که در کاسل باون (در جزیره ای در (Lough Derg یا قلعه Ballyportray در شرکت کلر را پیدا کنید.

جزئیات: هزینه اقامت برای هر شب 300 یورو می باشد و برای رزرواسیون می توانید به وبسایت tullauncastle.com و یا airbnb.ie مراجعه کنید. همچنین در وبسایت hostunusual.com در دسترس است، وبسایتی که مختصص مکان های غیر معمول برای اقامت است.
6- یورتس در چلیر هاون
Yurts at Chléire Haven

این اردوگاه جزیره ای دوردست، یورت ها، خیمه های افراشته و چادر هایی که از کیپ تاون مشرف به اقیانوس اطلس هستند را ارائه می دهد. یورت ها، چادرهای مغولی دایره ای شکلی هستند با کوسن ها پراکنده، اجاق، تخت های واقعی و کف چوبی – در این خانه ها، شما می توانید ستاره ها را از میان دایره ای شفاف در سقف ببینید و همچنین یک اجاق گاز چوبی نیز وجود دارد.

جزئیات: هزینه اقامت برای دو نفر در هر شب 90 یورو می باشد و برای رزرواسیون می توانید به وبسایت yurt-holidays-ireland.com مراجعه کنید.
7-گنبد های حبابی در فرماناگ
Bubble Domes in Fermanagh

گنبد های حبابی Finn Lough دارای دیوار های شفافی می باشد که به این معنی است که می توانید از روی تخت خواب خود به جنگل، دریاچه و ستاره ها نگاه کنید. دکوراسیون داخلی این خانه ها بسیار شیک است، چهار پوستر بزرگ، صندلی های راحتی و در برخی از آن ها یک وان حمام نیز وجود دارد. از قبل برای این اقامتگاه رزرو کنید.

جزئیات: هزینه اقامت برای هر شب 250 یورو می باشد و برای رزرواسیون می توانید به وبسایت finnlough.comمراجعه کنید.
8- غلاف های شبانه
Overnight Pods

غلاف چوبی مانند قارچ در اطراف کشور ظاهر می شوند. این غلاف ها دارای ارتفاعی در حدود ۲/۲ متر هستند و چهار نفر می توانند بر روی تخت های واقعی بخوابند، همچنین دارای میز بزرگ غذاخوری، کمد و یخچال نیز هستند. گفته می شود که طراحی این غلاف Gallarus Oratoryدر شبه جزیره Dingle الهام گرفته شده است.

جزئیات: برای رزرواسیون می توانید به وبسایت topoftherock.ie ( هزینه اقامت برای هر شب 49 یورو) ، ardmoreglampingpods.ie ( هزینه اقامت 125 یورو) و underthethatch.co.uk ( هزینه سه شب اقامت 305/272 یورو) مراجعه کنید.
9- کابین های دنج دانبرودی
Dunbrody

این کابین های چوبی در خانه دانبرودی کوین و کاترین در چنگل افتتاح شده اند به همراه یک اتاق دو خوابه و دو اتاق تک خوابه با هزینه هر شب اقامت 150- 195 یورو.

جزیئات: هزینه اقامت برای هر شب 150- 195 یورو می باشد و برای رزرواسیون می توانید به وبسایت dunbrodyhouse.comمراجعه کنید.
10- قایق
Self-catering barges

آیا می دانستید که شما می توانید این قایق ها را برای سفر به سرزمین های آبی ایرلند اجاره کنید؟ شرکت Riversdale Holidays این قایق ها را برای دو روز بر روی اجاره می دهد مانند Sub (در تصویر بالا). گزینه دیگر این است که Scéal Eile است که یک قایق عریض در Dublin’s Grand Canal Dock با شومینه های مخصوص خود، آشپزخانه و حمام/ وان مجهز است. هزینه این قایق ها برای هر شب ۱۸۵ یورو می باشد که در وبسایت Airbnb لیست شده اند.

جزئیات: هزینه اقامت برای دو روز 360 یورو می باشد و برای رزرواسیون می توانید به وبسایت riversdaleholidays.ie مراجعه کنید.
11-کاروان های کولی ها در ویکلو
Gypsy Caravans in Wicklow

خانواده کلیسمن این کاروان های رنگارنگ را در مزرعه شان در نزدیک آشفورد ارائه می کند. شما همچنین می توانید با اسبی که این کاروان های می کشد تعطیلات خود را به جاده ها ببرید… این کاروان ها برای پنج نفر ظرفیت دارد (هزینه 940 یورو برای یک هفته). هایکرها ممکن است دوست داشته باشند بدانند که آن ها در در تعطیلات الاغ سواری نیر می کنند، جایی که می توانید راه بروید و الاغ های داشته باشید که تا وزن ۱۵ کیلوگرم چمدان های شان را از B & B به B & B در بیابان ویکلو حمل می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت visitwicklow.com مراجعه کنید.

جزئیات: برای رزرواسیون می توانید به وبسایت clissmanhorsecaravans.com مراجعه کنید.
12- چادرهای کشنده در کنمار
Killer hideaways in Kenmare

خانه های جان و فرانسیس برنان مشرف به خلیج کنمار است، با چادرهای تجملی که از ۱۵۰ یورو برای هر شب شروع می شود. این خانه ها دارای تخت خواب های دو نفره، پنبه های لوکس، میز لوازم آرایش و صبحانه هستند که به اتاق شما که در یک محل جالب با رواق های خصوصی مشرف به دریا می باشد، تحویل داده می شوند. ولخرجی واقعی را تصور کنید؟ هزینه یک خانه (مانند تصویر بالا)۳۵۰ یورو می باشد… ممکن است گران ترین چادر در ایرلند باشد.
جزئیات: هزینه اقامت برای هر شب 150 یورو می باشد و برای رزرواسیون می توانید به وبسایت dromquinnamanor.com مراجعه کنید.

محبوب ترین اقامتگاه دنیا در سایت Airbnb
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر