لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> اماکن برتر برای سفر در سال ۲۰۱۹ پارت اول
اماکن برتر برای سفر در سال ۲۰۱۹  پارت اول

اماکن برتر برای سفر در سال ۲۰۱۹ پارت اول

ما با ارتباط برقرار کردن با کارشناسان سفر متوجه شدیم که آن ها می خواهند در این سال به کجا سفر کنند. از یک شهر رنگارنگ ساحلی در Belize که به آرامی کشف شده است تا یک کشور اروپایی غیر منتظره با صحنه های هنری جدید٬ در اینجا هیجان انگیزترین مکان های سراسر جهان برای سفر کردن را در سال ۲۰۱۹ آورده ایم تا بتوانید با کمک وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

کجا: آنگویلا٬ جزیره های دریای کارائیب

انتخاب شده توسط: تیفانی داود یک کارشناس هتل لوکس در جهان و یکی از تاثیرگذاران سفرهای لوکس می باشد و با نام Luxe Tiffany مشهور است و بنیانگذار Luxe Social Media می باشد.
چرا: شما به سختی می توانید سواحلی دیدنی تر از سواحل دریای کارائیب در آن طرف دریای بریتانیا و قلمروی آنگویلا٬ پیدا کنید. از امتداد طولانی شن و ماسه ی سفید پوشیده از خلیج Rendezvous تا خلیج درخشان Maundays٬ آنگویلا یک ماه عسل عالی و مکانی ایده آل برای تعطیلات خانوادگی است. Belmond Cap Juluca ی نمادین٬ به زودی در تاریخ ۱۵ دسامبر بعد از بازسازی کامل و با استخر لبه ای با نمای بدون انتها از اقیانوس و همچنین با زرق و برق های ونیزی در رستوران جدید Cip’s by Cipriani افتتاح خواهد شد. در اینجا همچنین یک Cap Shak جدید وجود دارد٬ جایی که شما بر روی ساحل BBQ نوشیدنی مزه مزه می کنید و با موزیک محلی آن جا به آرامی می رقصید.

کجا: لوس کابوس٬ مکزیک
Los Cabos
انتخاب شده توسط: میچائلا گازی یک مجری رسانه٬ موسس شرکت و مجری برنامه ی تلویزیونی است. او همچنین تهیه کننده ی اجرایی دو نمایش تلویزیونی آنلاین٬ Michaela’s Map و OhThePeopleYouMeet می باشد.در شهر نیویورک ساکن است٬ او همچنین استاد راهنمای مطالعات حرفه ای در دانشگاه نیویورک می باشد. جایی که او درسی را تحت عنوان “ داستان گویی سفر: ایجاد محتوای ویدویی”.

چرا: ممکن است فکر کنید که لوس کابوس را می شناسید ولی آیا می دانستید که یکی از بزرگترین پارک های ملی دریایی محافظت شده در جهان تنها ۶۰ مایلی جنوب است؟ در پارک ملی Cabo Pulmo بیش از حد ماهیگیری انجام شده و پارک به صورت رسمی در دهه ی ۹۰ محافظت شده شد؛ اینجا همچنین به خاطر تنوع زیستی٬ بهره وری دریایی بالایی و زیبایی اش٬ یکی از مکان های یونسکو می باشد. Cabo Pulmo حدود پنج مایل در امتداد ساحل Baja California Sur می باشد و خانه هایی روی تپه های قدیمی ساحل غربی آمریکای شمالی دارد. ( مردان ماهیگیر فکر می کردند تا چگونه استاد شیرجه زدن شوند تا اقیانوسی سالم و پر از ماهی داشته باشند.) در آنجا می توان لاکپشت های دریایی٬ شیرهای دریایی٬ دلفین ها و وال های گوژپشت را یافت. با تشکر از موفقیت پارک ملی دریایی٬ امروزه مسافران می توانند سوار قایق های کایاک شوند٬ بروند ایستاده پارو زدن را تجربه کنند و یا با اسکوبا به زیر آب بروند و با شیرهای دریایی و حتی گاوکوسه (دوستانه) شنا کنید. به لوس کابوس برگردیم٬ از مزرعه ی طبیعی انریکه سیلوا و رستورانی در Los Tamarindos بازدید کنید. جایی که می توانید تولید خودتان را انتخاب کنید و با او غذا درست کنید. تعدادی هتل نیز برای چک کردن وجود دارند٬ مثل هتل تازه بازگشایی شده ی Montage Los Cabos و Four Seasons Costa Palmas که به تازگی و در سال ۲۰۱۹ بازگشایی می شود. انتخاب من: هتل قابل تحمل El Ganzo که دارای برنامه ی هنرمند در محل اقامت و یک استودیوی ضبط موسیقی است. این هتل همچنین از مرکز هنری انجمن کودکان در سراسر خیابان حمایت می کند.

سفر در شرایط بیماری و اهمیت صرف غذا های سالم
ادامه مطلب

کجا: کنیا
Kenya
انتخاب شده توسط: ناتالی بیورگارد یک راهنمای سفر در AFAR می باشد٬ جایی که سفرهای پیش رو و بهترین هتل ها را پوشش می دهد.
چرا: خطوط هوایی کنیا شروع به ارائه ی خدمات پروازهای مستقیم از JFK نیویورک به نایروبی کرده است که برای بسیاری از مسافران راه گشت و گذار را باز می کند چون از چندین مسیر می توانند به کنیا برسند. این بهار Delta نیز شروع به ارائه ی پروازهای مستقیم از آتلانتا به نایروبی کرده است. در کنیا٬ من Fairmont را دوست دارم که سه دارایی در سراسر کشور دارد. Fairmont The Norfolk نایروبی فقط بر روی هتل بودن متمرکز نشده است بلکه مرکز فرهنگی هنری است که با نمایش فرهنگ پویای شهر با نمایشگاه های هنرمندان کنیایی و طراحان محلی٬ طراحی شده است. در Fairmont Mount Kenya Safari Club این ملک درحال تلاش برای حفاظت از حیوانات و همچنین فرهنگ افرادی است که در آن زندگی می کنند. همچنین تجربه ی گشت و گذار نهایی را نیز برایتان به همراه دارد: هیچ جا را در آفریقا نمی توانید پیدا کنید که تا این حد به حیوانات نزدیک باشید.

کجا: مونتنگرو
Montenegro
انتخاب شده توسط: یوانا کوفلیک مدیر خدمات در Marchay می باشد که یک جامعه مبتنی بر عضویت است و برنامه ی سفرهای لوکس را برای افراد منتخب طبقه ی ممتاز را برنامه ریزی می کند.

چرا: با مناظر نفس گیر٬ سواحل کشف نشده٬ شهرهای میراث جهانی یونسکو و غذاهای عجیب غریب اروپایی٬ این کشور باید در گزینه های انتخابی هر فردی در سال ۲۰۱۹ باشد. در حالی که در زمان گذشته به عنوان توقفگاه مسافرانی که می خواستند به کرواسی سفر کنند٬ بوده ولی اکنون این بهشت دریای آدریاتیک رونق و توسعه ی زیادی را در سال گذشته پشت سر گذاشته و به کشوری کامل برای گشت و گذار تبدیل شده است. Aman Sveti Stefan افسانه ای یک جزیره ی غنی است که به قرن ۱۵ میلادی برمیگردد و با شن های صورتی رنگ و آب گرم بی نظریش٬ محلی برای استراحت و داشتن آرامش می باشد. در همسایگی Tivat٬ Regent Porto Montenegro یک مکان اصلی برای خرید٬ روابط اجتماعی٬ کلاب های ساحلی و قایقرانی است. ضمنا هتل تازه بازگشایی شده ی Chedi Lustica Bay قسمتی از روستای جدید Lustica Bay Marina می باشد و یکی از هفت هتلی است که در این منطقه ساخته شده است و زمین گلفی با ۱۸ چاله دارد و همراه با One & Only Portonovi که در انتهای سال به بهره ورداری می رسد. مونته نگرو با امکانات لوکسی که در حال حاضر دارد٬ قادر به مطابقت با محیط خیره کننده ی اطراف خود است و جایی است که در سال جدید می توانید آن را در لیست سفر خود قرار دهید.

کجا: پلاسنسیا٬ بلیز
belize
انتخاب شده توسط: جری کلازینگ سردبیر Travel Weekly می باشد.

چرا: وقتی به بلیز فکر می کنید٬ شما به جزیره های کوچک آن و اقامتگاه های آن فکر می کنید ولی در جایی دورتر و در سرزمین اصلی پلاسنسیا٬ یک روستای ماهیگیری ساحلی زیبا با خانه های روشن و ساختمان هایی است که به آرامی کشف شده اند. اینجا همچنین خانه ی Itz’ana اولین اقامتگاه لوکس در این منطقه است. مالک اینجا ساخته های مصنوعی Mayan را جمع آوری می کند و اینجا دومین هتل مستقل در بلیز می باشد ( اولین Ka’na در SanIgnacio می باشد ). در Itz’ana٬ لابی طوری طراحی شده است که شما احساس کنید در مهمان خانه هستید و نه در هتل. علاوه بر اتاق های خیره کننده٬ همچنین ویلاهایی با استخرهای خصوصی وجود دارد.


کجا: بوتان
Bhutan

انتخاب شده توسط: جولیانا سعد یک نویسنده و سردبیر برزیلی است که متخصص در سفر٬ شیوه ی زندگی و خوشگذرانی است. شرکت او MMJX Comunicacao٬ تولید کننده ی مطالب و بهبود بخش محتویات و پروژه های شرکت های متعددی است.

نکاتی مفید برای سلامتی در سفر
ادامه مطلب

چرا: بوتان برای هرچیزی ایده آل است. مکانی در آرامش و آرام که هیچ جای دیگری آن را احساس نکرده اید. شما را به فرهنگ دیگری با ارزش های متفاوتی می برد. همچنین می توانید خود را با رفتن به مکان هایی مثل Tiger Nest و صعود از صخره ی معبد Buddhist مورد چالش قرار دهید. در این جا هتل های بسیار عالی مثل Taj Tashi در Thimphu وجود دارد که به صورت معبد Bhutanese مدل شده است و امکانات شگفت انگیزی دارد مثل چشمه ی آب گرمی که نفت خود را از هیمالیا می گیرد. Amankora در Paro به شکل ویژه ای زیبا است و کلبه های موجود در بوتان به شکل یک دنباله می باشند.

کجا: آزور
The Azores
انتخاب شده توسط: میشل وایز یک مشاور سفر در KK Travels Worldwide می باشد. میشل به صورت مداوم سفر می کند٬ به دنبال چیزهای جدید است٬ مقاصد بی همتا را برای مشتریانش معرفی می کند که خانواده ها٬ زوج ها٬ گروه های سنی متفاوت و دوست ها و همچنین مسافران سلامتی و انگیزشی می باشند.

چرا: اکنون همه پرتغال را به عنوان یک مقصد سفر در نظر می گیرند٬ با این حال آزور مجموعه ای از جزایر زیبا است که در وسط اقیانوس اطلس واقع شده است. با وجود پروازهای فصلی و بدون توقف خطوط هوایی Delta Air از JFK نیویورک٬ آزور اکنون به راحتی قابل دسترس است. آزور اکنون برای ماجراجویی در فضای باز و جذابیت های تاریخی و فرهنگیش شناخته شده است. این جزایر برای همه جذاب هستند: تاکستان ها٬ دریاچه های دهانه ی آتشفشان٬ وال های با کلاس جهانی٬ بهاری داغ٬ مناظر محافظت شده توسط یونسکو٬ استخرهای شنای طبیعی٬ چشمه ی آب گرم حرارتی٬ شیرجه٬ موج سواری٬ آبشارها- این مقصد یک زمین بازی بزرگ است که پر از زیبایی های طبیعی است. در هتل دوست داشتنی Furnas Botique استراحت کنید٬ که استخر شنای حرارتی دارد که خوب است بعد از یک روز کامل گشت و گذار کردن٬ به درون آن بروید. همچنین می توانید از هتل آزور در Ponta Delgada دیدن کنید و در استخری که در سقف دارد٬ استراحت کنید و این استخر منظره ای بی نظیر از شهر و بندر دارد. به دنبال چیزی به دور از راه خسته کننده هستید؟ هتل Santa Barbara Eco روی صخره ها و با نمایی از دریای آتلانتیک و موج سواران مشهورش٬ در حالی که White Suites & Villas یک نقطه ی صمیمی روی قسمت جنوبی جزیره با چشم اندازی نفس گیر از استخری بدون انتها دارد.

کجا: بوتسوانا
Botswana
انتخاب شده توسط: فرناندا کوستا گاما لوگمان یکی از بنیانگذاران بنیاد مسافرتی Spice up the Road می باشد که بر روی به اشتراک گذاردن تجربه های سفری مخصوص در سراسر دنیا و بهترین راهکارها برای غذا٬ هتل ها و جاذبه ها متمرکز است. Spice up the Road همچنین ستونی در مجله ی Revista Donna دارد.

چرا: من همیشه به دنبال ماجراجویی های فراموش نشدنی و تجربه های قابل اعتماد هستم. گلمپینگ شیوه ای است که من به شدت درباره ی آن هیجان زده ام. این بهترین راه برای خارج شدن از روتین زندگیتان و اتصال به حیات وحش و طبیعت است ولی هنوز فرصت هایی برای لذت بردن از آسایش و خوش گذرانی وجود دارد که در اقامت تفاوت ایجاد کند. آیا می خواهید راهی عالی برای تجربه ای عالی و دنیای بی نظیر گلمپینگ را تجربه کنید؟ Belmond Savute Elephant Lodge به تازگی دوباره بازگشایی شده و در قلب پارک ملی Chobe در بوتسوانا وقاع شده و اقامتگاه های زیبا و مناظر حیات وحش شگفت انگیز در ساوانا را ارائه می دهد.

افزایش سندیت بسته های مسافرتی
ادامه مطلب

کجا: مکزیکو سیتی
Mexico City
انتخاب شده توسط: ماریا پلیسر در دهه ی گذشته در صنعت سفر کار کرده است. سابقا سردبیر مجله ی Travesias بوده است. او اکنون به تمام مقالات شرکت نظارت می کند.

چرا: مکزیکوسیتی در حال قوی شدن است و این را به این علت نمی گویم که چون خودم یکی از محلی ها هستم. فقط تعداد هتل هایی که در حال بازشدن در این شهر هستند را چک کنید. امروزه Ritz-Carlton and Park Hyatt٬ Kimpton and Sofitel هردو قرار است در پایتخت مکزیک افتتاح شوند. این به طور واضح می گوید که تعداد توریست ها برای بازدید کردن از شهر ما افزایش می یابد و من کاملا مطمئن هستم که غذاهای ما بسیار با این قضیه مرتبط هستند.

کجا: ایسلند
Iceland
انتخاب شده توسط: یک مسافر مشتاق تانیا ال سواسبروک که در این صنعت بزرگ شده است. او در سفرهای فوق لوکس با اشتیاقی خاص برای سلامتی٬ عاشانه و ماجراجویانه تخصص دارد.

چرا: از آبشارها و یخچال ها تا تماشای وال ها و طوطی های دریایی٬ ایسلند یک مکانی است که دومی ندارد. در سال ۲۰۱۹ راه دیدن آن با Silversea است که از طریق Silver Cloud به ایسلند می رود و مناسبترین و شیک ترین راه برای سفر با کشتی است. او در ماه اوت سال ۲۰۱۹ سرزمین آتش و یخ را دور خواهد زد و تنها ۲۵۰ مهمان خوش شانس می توانند زیبایی این کشور اسرارآمیز را در این ابعاد تجربه کنند.

کجا: هاوانا٬ کوبا
cuba
انتخاب شده توسط: حیل کی رابینسون درباره ی سفر٬ ماجراجویی٬ غذا و نوشیدنی برای AFAR٬ National Geographic Traveler٬ Travel +Leisure٬ Robb Report و غیره مینویسد. مقالات مجله ای و روزنامه ای او برنده ی جایزه های Lowell Thomas٬ Society of American Travel Writers و American Society of Journalists و Authors awards شده است.

چرا: یکی از چیزهایی که توجه مرا اخیرا به خود جلب کرده است٬ اعلام اولین SO/مالکیت در آمریکا بود. انتظار می رود So/ Havana Paseo del Prado در اوایل سال ۲۰۲۰ در تقاطع Paseo de Marti و Malcon در قلب هاوانا بازگشایی شود. این املاک از امضای طراح خلاق اسپانیایی Agatha Ruiz de la Prada که از دنیای رقص کوبایی برای هتل پر زرق و برق و با شکوه الهام گرفته است٬ بهره می برد. باید اهتراف کنم که اولین برخورد من با این موضوع خودخواهانه بود چون من برای ماه عسل در سال ۲۰۰۱ به کوبا سفر کرده بودم پس من از قبل برنامه ریزی کرده بودم تا در افتتاحیه و سالگرد ازدواجم در هاوانا جشن بگیرم.

کجا: کارتاخنا٬ کلمبیا
Colombia
انتخاب شده توسط: هیسلی اسمیت٬ معاون رئیس بازاریابی و توسعه و کسب و کار Brownell٬ آژانس منتخب برای مسافران نترس از سال ۱۸۸۷ می باشد. اسمیت به دنبال مکان هایی دارای کاراکتر٬ کشتی های کروز با خلاقیت و تجربه هایی است که احساس هیجان را بوجود بیاورد.

چرا: کارتاخنا پر از رنگ٬ غذا و فرهنگ است. کجا بمانیم؟ Casa San Agustin در مرکز فعالیت درون دیوارهای شهر واقع شده است. این یک دروازه ی رمانتیک با ویژگی های خاص است. مثل استخری که در زیر قنات قدیمی چند صدساله کار می کند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر