لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> هتل های زیر آب دنیا
هتل های زیر آب دنیا

هتل های زیر آب دنیا

 

سفر به اعماق اقیانوس ها و مشاهده حیات زیر آب، همواره برای ما انسان ها جالب و هیجان انگیز بوده است. اگر شما هم مایلید با پنج هتل زیر آب که جزو هتل های خاص هستند آشنا شوید، در این سفر شگفت انگیز، با ایران هتل آنلاین همراه شوید.

1-هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل پنج ستاره آتلانتیس پالم دبی( هتل زیر آب دبی) واقع در جزیر نخله جزیرا، از مناظر چشم نوازی برخوردار است. برخی سوئیت های این هتل زیر آب هستند و نمای بسیار زیبایی از زندگی دریایی آب های این منطقه را به تصویر می کشد.

2-تفرجگاه مانتا

1683376563 693 هتل های زیر آب دنیا

این هتل در آب های اقیانوس هند واقع در جزیره پمبا کشور تانزانیا قرار دارد. این هتل دارای سه طبقه است که دو طبقه آن در عمق چهار متری اقیانوس هند قرار دارد و تنها طبقه سوم آن روی سطح آب قرار دارد.

3-مسافرخانه یوتر (Utter Inn)

1683376563 827 هتل های زیر آب دنیا
این مسافرخانه توسط میکائیل گنبرگ ساخته شده و واقع در دریاچه مالارن کشور سوئد می باشد. مسافرخانه یوتر دارای ظرفیت محدود برای دو نفر می باشد که در دو طبقه بنا شده است. طبقه اول زیر آب و طبقه دوم روی سطح آب قرار دارد.
بیشتر بخوانید:

 

4-هتل کنراد مالدیو

1683376563 931 هتل های زیر آب دنیا

1683376563 9 هتل های زیر آب دنیا هتل کنراد مالدیو زیباترین هتل زیر آب در مالدیو است که در جزیره رانگالی واقع است که با برخورداری از رستورانی با نمای منحصر به فرد از حیات دریایی این منطقه، پذیرای گردشگران است.

هتل های مخصوص زوج های جوان در کشور جامائیکا
ادامه مطلب

5-لژ زیر آبی جولز

1683376564 381 هتل های زیر آب دنیا

لژ جولز واقع در ایالات فلوریدا، هتلی است که دارای دو اتاق است که به طور کامل زیر آب قرار گرفته است. دسترسی به این لژ تنها از طریق غواصی امکان پذیر است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر