لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> 10 تصمیم در سال جدید
10 تصمیم در سال جدید

10 تصمیم در سال جدید

سال جدید برای بسیاری از افراد زمان شروعی دوباره، نگاهی دقیق به 12 ماه گذشته و تصمیم برای ایجاد تغییر و در نتیجه داشتن یک زندگی رضایت‌بخش‌تر است. اما سفرِ همراه با تغییر نباید سخت و ترسناک باشد.

در حقیقت، هتل‌های سراسر دنیا فرصت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به لیست آرزوهایتان، از ماجراجویی‌های فرهنگی گرفته تا فعالیت‌های خانوادگی و کارگاه‌هایی با تمرکز بر روی سلامتی جامه عمل بپوشانید. فرقی نمی‌کند که تصمیمات‌تان برای سال 2019 چیست، مهم این است که شما می‌توانید با رفتن به یکی از این هتل‌های لوکس و مورد تأیید سایت فوربس تراول گاید(Forbes Travel Guide) لیست اهدافتان را عملی کنید. با این هتل‌ها آشنا شوید و با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

بیشتر استراحت کنید
چه چیزی آرامش‌بخش‌تر از یک اقامتگاه استواییِ all-inclusive(اتاق همراه با صبحانه، نهار، شام، عصرانه، میان وعده و نوشیدنی) در سواحل ماسه‌ای سفید پورتو والارتاست؟ البته اگر در اقامتگاهی فوق لوکس و مختص بزرگسالان اقامت داشته باشید.
با رزرو اتاقی با چشم‌انداز اقیانوس در هتل مجلل گرند فیِستا امریکانا پورتو والارتا(Grand Fiesta Americana Puerto Vallarta) برای چند روز حسابی استراحت کنید و دست به سیاه و سفید نزنید.

این واحه شیک با رستوران‌بوفه‌هایی با غذاهای بین‌المللی(تاکو که نوعی غذای مکزیکی‌ست از پرطرفدارترین غذاهای آنجاست)، اسپای هایکسا(با ماساژ شکلات) و استخر بسیار بزرگ و شگفت‌انگیز مشرف بر اقیانوس آرام، مکان ایده‌آلی برای استراحت است.

ماجراجوتر باشید
برای اینکه این تصمیم را به واقعیت تبدیل کنید به راکیز بروید و در هتل Westgate Park City Resort & Spa که مورد تأیید فوربس تراول گاید نیز می‌باشد اقامت کنید. این هتل یک هتل لوکس واقعی‌ست و موقعیت خود و شرایط مناسب برای اسکی، طراحی کلبه‌ای، اسپای 4ستاره و تفریحات مخصوص بعد از برف خود را به رخ گردشگران می‌کشد.

سوار هلی‌کوپتر شوید و عازم ارتفات کوهستان واساچ در یوتا شوید و ماجراجویی هلی‌اسکی(اسکی با هلیکوپتر) را در جایی دورافتاده تجربه کنید. اما فراموش نکنید که قبل از ماه آوریل، پیش از اینکه برف‌ها شروع به آب شدن کنند هتل خود را رزرو کنید.
Lose a Few Pounds

چند کیلو وزن کم کنید
به‌جای آنکه پایبند یک رژیم غذایی کسل‌کننده باشید، در شهر همیشه‌آفتابی کالیفرنیا با عادات غذایی سالم در تعطیلات وزن کم کنید.
هتل The Lodge at Sonoma Renaissance Resort & Spa که در مکانی دنج واقع شده، هر چیزی را که از یک اقامتگاه سلامتی در شمال کالیفرنیا انتظار دارید در اختیارتان خواهد گذاشت.

اتاق‌های پرنور و دلباز این هتل شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. بعد از خوردن صبحانه‌ای مقوی در رستوران Carneros Bistro & Wine Bar(فریتاتای تخم‌مرغ و انواع سبزیجات و کاسه صبحانه کلم کِیل و کینوآ زینت‌بخش این منوی صبحانه هستند) به دوچرخه‌سواری در تاکستان‌های اطراف، دویی آهسته پیرامون ملک 5.6 هکتاری یا گشت‌زنی در پلازای خیره‌کننده سونوما بروید.
Do More With Your Family

بیشتر با خانواده وقت بگذرانید
سفر گروهی بهترین راه برای برقراری ارتباطی مجدد با عزیزانتان است. شلوغی آزاردهنده شهربازی‌ها و شهرهای ساحلی را فراموش کنید و به‌جای آن به مقصدی جذاب‌تر سفر کنید.
کلیولند که آکواریومی درجه یک، باغ وحشی بسیار مشهور و مرکز علومی خیره‌کننده در آن واقع شده، مقصدی دوست‌داشتنی برای بچه‌هاست که هرگز فکر نمی‌کردید لازم باشد روزی از آن دیدن کنید.

اقامت خود را با رزرو اتاقی در هتل 4ستاره و شیکThe Ritz-Carlton Cleveland با فاصله‌ای 10 دقیقه‌ای از جاذبه‌های ذکرشده تکمیل کنید. این هتل زیبا تنها چند بلوک با زمین بیسبال Indian’s Progressive Field، استادیوم Cavaliers’ Quicken Loans Arena و تالار مشاهیر و موزه راک اند رول فاصله دارد.
Go Somewhere New

به جایی جدید بروید
مقصد همیشگی سفر خود را تغییر دهید و در ماجراجویی بعدی به Four Seasons Hotel Buenos Aires بروید.
این هتل 4ستاره، یک بنای فرهنگی در آرژانتین است و اگر 2 شب یا بیشتر در آن اقامت کنید از 20 درصد تخفیف بهره‌مند خواهید شد.

این هتل در محله شیک و پر از سیاحتگاه رِکولِتا واقع شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید در کنار استخر از آفتاب لذت ببرید، به مال Patio Bullrich(مالی با اجناس گران‌قیمت در نزدیکی هتل) بروید و یا در کنار شومینه فضای بازِ باغ مخفی استراحت کنید.
Acquire a New Skill

مهارتی جدید کسب کنید
برای رسیدن به این هدف در کلاس‌های سوارکاری هتل Tucson’s Hacienda Del Sol Guest Ranch Resort ثبت‌نام کنید و در کنار آن از آفتاب کویر لذت ببرید.
این هتل که از اقامتگاه‌های پیشنهادی سایت فوربس تراول گاید نیز می‌باشد میزبان افرادی چون کاترین هِپبورن، اِسپِنسِر تریسی و جان وین بوده است و آنها با اقامت در این هتل، خود را در زندگی به سبک کابویی غرق می‌کردند.

یاد بگیرید که چطور مانند ستاره‌های سینما در گردشی 1ساعته دربیابان اسب خود را زین کنید و در غروبی چشم‌نواز سوار بر اسب اصیل خود به گردش بروید؛ اگر تمایلی به اسب‌سوری به سبک فیلم‌های وسترن را ندارید، اسب‌سواری به‌همراه راهنما را تجربه کنید.
Learn About Another Culture

با فرهنگی دیگر آشنا شوید
چِنگدو که به غذاهای تندِ سبک سیچوآنی، بازارهای پر جنب و جوش و چای‌خانه‌های تاریخی مشهور است، مقصدی مناسب برای افرادی‌ست که می‌خواهند اطلاعات فرهنگی خود را در کشور چین بالا ببرند.
ماجراجویی خود را با اقامت در هتل مجلل The Ritz-Carlton, Chengdu آغاز کنید. این هتل به اغلب جاذبه‌های پرطرفدار شهر(میدان تیانفو با تندیس مائو در آن) و بسیاری از رستوران‌های محلی نزدیک است.

با رزرو پکیج کشف با شما(Discover with You) به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های آن منطقه یعنی مؤسسه تحقیقاتی پرورش پانداهای بزرگ بروید. از نزدیک این خرس‌های دوست‌داشتنی را در زیستگاه طبیعی‌شان تماشا کنید و با رفتن به موزه‌ای واقع در آنجا بیشتر در مورد این غول‌های بی‌آزارِ رو به انقراض بدانید.
Treat Yourself More

بیشتر به خودتان برسید
برج Marco Polo Ortigas Manila، هتلی 5ستاره و لوکس در پایتخت فیلیپین است.
با اقامت در اتاق‌های فوق لوکس کانتیننتال کلاب واقع در طبقات بیست و سوم و بیست و چهارم و با چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر، حسابی خودتان را تحویل بگیرید. از این اتاق‌ها دسترسی اختصاصی به کانتیننتال کلاب خواهید داشت. این کلاب استراحتگاهی با چک این و چک اوت مخصوص به خود، پذیرش اختصاصی و معرفی غذاهای مختلفی‌ست که به‌صورت رایگان می‌توانید آنها امتحان کنید.
اگر توانستید از اتاق لوکس‌تان دل بکنید، به طبقه بیست و دوم بروید و از شنا در استخر سرپوشیده یا ماساژ با سنگ داغ در اسپا لذت ببرید.
روزتان را هر طور که می‌خواهید سپری کنید ولی شب را حتماً به بار و استراحتگاه ووز(Vu’s) واقع در طبقه چهل و پنجم بروید. در این مکان می‌توانید از کوکتل‌های ابتکاری، تاپاس‌های(نوعی پیش‌غذای اسپانیایی) جدید و اجراهای زنده جذاب در هفت روز هفته لذت ببرید.
Show Your Romantic Side
جنبه رمانتیک خود را بروز دهید
یار خود را از سرمای زمستان دور کنید و او را به هتل رویاییGrace Bay Club در مجمع‌الجزایر تورکس و کایکوس ببرید. این هتل استوایی 4ستاره که به موقعیت خود در کنار سواحلی با ماسه‌های سفید، 3 استخر خیره‌کننده خود و باری به‌طول 27متر می‌بالد، اقامتگاهی ایده‌آل برای عشاق است.
فراموش نکنید اتاقی که می‌گیرید در قسمت مخصوص بزرگسالان هتل باشد تا بیشترین میزان آرامش را داشته باشید. اگر می‌خواهید با فرزندانتان سفر کنید، می‌توانید آنها را به شهر کودکان ببرید و حداقل بعدازظهرها را با یکدیگر خلوت کنید.

در هرصورت مطمئن باشید که یارتان عاشق ماساژ دونفره در اسپای آنانی، سفر یک‌روزه ماهیگیری از اعماق دریا یا صرف غذا در رستوران شیک کنار دریای اینفینیتی خواهد شد.
Try Solo Travel

سفر انفرادی را امتحان کنید
اگر همیشه در اینستاگرام خیال‌بافی و سفر می‌کردید، در سال 2019 تجربه‌ای جدید کسب کنید و به مقصدی که به پاسپورت و کلاس‌های زبان احتیاجی ندارد سفر کنید.
شهر پورتلند در ایالت اورگان با رستوران‌های خودمانی، بارهای شیک و جاذبه‌های فراوان، مقصدی ایده‌آل برای کسانی‌ست که می‌خواهند زیاد از محل زندگی خود فاصله نگیرند.
هتل دوسیِر(Dossier) که در قسمت شمالی مرکز شهر واقع شده دارای محیطی شیک و مدرن و پر از تولیدات آن منطقه است، از آثار هنری و مینی‌بارهای اتاق‌های هتل گرفته تا لوازم حمام و توالت ساخته شده در اورگان.
ولی اگر تنهایی سفر کردن شما را کمی نگران می‌کند، می‌توانید سگ خود را نیز با خود به هتلی که تمام امکانات لازم را در اختیارتان قرار خواهد داد، ببرید.

12 شگرد مسافرتی حافظ جان شما در سفر
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر