لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> بهترین هتل اصفهان
بهترین هتل اصفهان

بهترین هتل اصفهان

اصفهان پایتخت تاریخی ایران دنیایی بی پایان از زیبایی ها است که گنجینه ای ارزشمند از هنر و معماری را در دل خود جای داده است. شهری که در هر گوشه اش بناهای تاریخی بسیاری قد علم کرده است و به دلیل غنای تاریخی و فرهنگی لقب نصب جهان را گرفته است. اصفهان آنقدر غرق در زیبایی و شکوه است که بی شک بازدید از آن یکی از به یادماندیترین سفرهای آدمی خواهد شد. بسیاری از افراد می خواهند با اقامت در بهترین هتل های اصفهان سفر خود را به بهترین شکل تکمیل کنند تا همیشه در گوشه ذهنشان جای گیرد.

اصفهان | نگین شهرهای تاریخی ایران

مکان های دیدنی اصفهان بیشمار است. میدان نقش جهان آن که یکی از آثار جهانی ایران است و نامش در فهرست یونسکو قرار دارد و اقامت در هتل های نزدیک میدان نقش جهان میتواند گزینه مناسبی برای علاقه مندان به آثار تاریخی باشد زیرا مسجد امام یا مسجد شاه نیز در این میدان قرار دارد. پل های تاریخی مانند سی و سه پل و پل خواجو که موجب شده اند زاینده رود چهره ای تماشایی تر به خود بگیرند نیز از جاهای بسیار دیدنی به شمار می روند که سالانه گردشگان زیادی را به سوی این شهر روانه می کنند. یکی دیگر از بناهای شناخته شده در شهر اصفهان عمارت عالی قاپو است که تاریخچه آن به قرن یازدهم بازمی‌گردد. این عمارت که به دستور شاه عباس صفوی ساخته شده محلی برای دیدار شاه با بزرگان بوده است.
انتخاب بهترین هتل اصفهان و اقامتی رویایی می تواند سفر به این شهر و زیبایی های آن را تکمیل کند. بهترین راه انتخاب، خواندن نظرات واقعی مهمانان می باشد که این گنجینه ارزشمند در سایت ایران هتل آنلاین قابل دسترس می باشد. با مراجعه به این سایت می توانید تمامی نظرات مردم درباره هتل های اصفهان را مشاهده و طبق معیارهای خود بهترین هتل در اصفهان را انتخاب و اقدام به رزرو هتل در اصفهان کنید.با ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید .

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
کریاس پالاس میبد یزد، اقامتی لوکس در شهر خشت خام
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر