لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> اماکن برتر برای سفر در سال ۲۰۱۹ ؛ پارت دو
اماکن برتر برای سفر در سال ۲۰۱۹ ؛ پارت دو

اماکن برتر برای سفر در سال ۲۰۱۹ ؛ پارت دو

کجا: لیوبلیانا٬ اسلوونی

انتخاب شده توسط: تیفانی داود یک کارشناس هتل لوکس در جهان و یکی از تاثیرگذاران سفرهای لوکس می باشد و با نام Luxe Tiffany مشهور است و بنیانگذار Luxe Social Media می باشد.

چرا: یکی از جذابترین مکان های اروپا را می توانید در لیوبلیانای اسلوونی پیدا کنید پس رزرو آنلاین هتل خود را هر چه سریع تر انجام دهید. شهری جوان و سرزنده است که باید در لیست مقاصد سفر همه باشد. برای داشتن تجربه ی منحصر به فرد و زیبا از شهر٬ در رودخانه ی لیوبلیانا روی قایق چوبی سنتی قایقرانی کنید. InterContinental Ljubljana جدید٬ مکانی عالی برای تجربه ی لوکس و مدرن است. این هتل موقعیتی عالی نزدیک به ایستگاه قطار دارد٬ Old Town and Park Tivoli. شما می توانید بعضی از چشم اندازهای خاص را در بالای سقف رستوران B-Bar and B by Alfredo Russo پیدا کنید.

کجا: مریدا٬ مکزیک
Mexico
انتخاب شده توسط: میچائلا گازی یک مجری رسانه٬ موسس شرکت و مجری برنامه ی تلویزیونی است. او همچنین تهیه کننده ی اجرایی دو نمایش تلویزیونی آنلاین٬ Michaela’s Map و OhThePeopleYouMeet می باشد.در شهر نیویورک ساکن است٬ او همچنین استاد راهنمای مطالعات حرفه ای در دانشگاه نیویورک می باشد. جایی که او درسی را تحت عنوان “ داستان گویی سفر: ایجاد محتوای ویدویی”.

چرا: یوگا در طلوع آفتاب ساحل مقدس Mayan؟ بله لطفا. این فقط یکی از عجایب جادویی است که در Chable Resort در جایی خارج از مریدای مکزیک پیدا خواهید کرد. ولی Chable بیشتر از فقط یک مکانی با چشمه ی آبگرم جهانی است. اینجا سنت های طبیعی Mayan و روش های درمانی مثل temezcal زیر نظر چشمان تیزبین Resident Abuela Ak’bal٬ که یک رهبر روحانی است٬ می باشد. بعد از ارتباط ذهن٬ بدن٬ روح به اعماق استخرهای حرارتی بروید. برای عاشقان گلف٬ Pitch & Putt در ژانویه ی ۲۰۱۹ افتتاح می شود. بازدید هیچکسی در مکزیک کامل نمی شود مگر اینکه غذاهای محلی را تست کرده باشد. تخمین زده می شود که حدود ۴۰ درصد از محصولات و گیاهانی که در Chable استفاده می شود٬ را با استفاده از تکنیک های سنتی Mayan در مزرعه ی خودشان پرورش می دهند. در رستوران Lxi’im لوئیس رونزون٬ سرآشپز اجرایی با جورج وایخو که به خاطر رستورانش Quintonilکه در مکزیکو سیتی واقع است و جایزه برده مشهور است٬ با یکدیگر همکاری می کنند. ضمنا شما نباید تورتیای دست سازی که در Palapa Maya درست می شود را از دست بدهید٬ جایی که Dona Eneida برای مهمانان با دستورالعمل خانوادگی خود برای مهمانان پخت می کند.

بهترین مقاصد سفر در سال ۲۰۱۹
ادامه مطلب

کجا: باهامار٬ باهاما
Baha Mar
انتخاب شده توسط: هیسلی اسمیت٬ معاون رئیس بازاریابی و توسعه و کسب و کار Brownell٬ آژانس منتخب برای مسافران نترس از سال ۱۸۸۷ می باشد. اسمیت به دنبال مکان هایی دارای شخصیت٬ کشتی های کروز با خلاقیت و تجربه هایی است که احساس هیجان را بوجود بیاورد.

چرا: بازدیدکنندگان ب انتخاب باهاما و باهامار جدید٬ هیجان زده خواهند شد. در اینجا برای همه ی سلیقه ها چیزهای کمی وجود دارد. هتل خود را بر اساس علاقه ی خود انتخاب کنید: Rosewood Baha Mar لوکس٬ SLS Baha Mar یا Grand Hytt Baha Mar خانوادگی. مجتمع مسکونی در سال جاری زودتر باز می شود. دولت باهاما اخیرا ۲۰۰۰ ویزای کار اضافی برای کمک به تکمیل شدن اقامتگاه ها صادر کرده است.

کجا: لهستان
Poland
انتخاب شده توسط: ناتالی بیورگارد یک راهنمای سفر در AFAR می باشد٬ جایی که سفرهای پیش رو و بهترین هتل ها را پوشش می دهد.

چرا: من خیلی لهستان را دوست دارم٬ جایی که اکنون پر از انرژی جوان است. در ورشو کلی چیزهای مختلف فرهنگی هنری وجود دارد مثل Raffles Europejski جدید که در نقطه ی مهمی قرار دارد و ساختمانی ۱۶۰ ساله است. یک شهر دیگر که پر از صحنه های هنری است٬ Katowice است. همچنین ارزش آن را دارد که از Szczecin که شهری در شمال غربی کشور است و خانه ی جدید ساختمان فیلهارمونیک می باشد. البته که بازدید از اینجا باید با توقف برای دیدن مکان های تاریخی مثل آشویتز همراه باشد. جایی که واقعا دلتان می خواهد آن را ببینید.

آیا سفر های کوتاه راهی جدید برای سفر کردن است؟
ادامه مطلب

کجا: کرابی٬ تایلند
Krabi
انتخاب شده توسط: جولیانا ا سعد یک نویسنده و سردبیر برزیلی است که متخصص در سفر٬ شیوه ی زندگی و خوشگذرانی است. شرکت او MMJX Comunicacao٬ تولید کننده ی مطالب و بهبود بخش محتویات و پروژه های شرکت های متعددی است.
چرا: کرابی مکانی خاص در جنوب تایلند می باشد که هنوز در لیست مسافران قرار دارد٬ شهری خلوت و آرام. جایی که می توانید بمانید Phulay Bay٬ Ritz-Carlton Reserve می باشد و درست در ساحل شن های سفید واقع است و دارای خانه های ییلاقی شبیه خانه های کوچک با استخرهای مسطح٬ حمام هایی به شکل گل نیلوفر و بزرگترین تخت هایی که می توانید ببینید٬ است. این هتل کباب های در ساحل باربکیو سرو می کند و شما را با قایق به دور جزیره می گرداند. اینجا شبیه Halong Bay در ویتنام است ولی خوشبختانه بدون سر و صدا. وقتی به کرابی بروید٬ دلتان نمی خواهد هیچوقت آنجا را ترک کنید.

کجا: مادیرا
Madeira
انتخاب شده توسط: ماریا پلیسر در دهه ی گذشته در صنعت سفر کار کرده است. سابقا سردبیر مجله ی Travesias بوده است. او اکنون به تمام مقالات شرکت نظارت می کند.

چرا: پرتغال همیشه در لیست مسافران قرار داشته است ولی من درباره ی روستایی که مشهور شده است٬ هیجان دارم. مادیرا یک مقصد طبیعی عالی و هنوز کشف نشده است. به علت موقعیت مکانی دور خود٬ همچنان حس عجیب و غریب و ایزوله بودن دارد ولی باز هم پرتغال است٬ پس غذا و فرهنگ همچنان وجود دارد. برای کسانی که عاشق طبیعت هستند٬ اینجا جایی است که باید به آن چشم داشت.

بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019
ادامه مطلب

کجا: آلیکانته٬ اسپانیا
Alicante
انتخاب شده توسط: یک مسافر مشتاق تانیا ال سواسبروک که در این صنعت بزرگ شده است. او در سفرهای فوق لوکس با اشتیاقی خاص برای سلامتی٬ عاشقانه و ماجراجویانه تخصص دارد.

چرا: آلیکانته که در منطقه ی والنسیا٬ جنوب شرقی اسپانیا واقع است٬ یک مقصد زیبا و خوش منظر با تپه های دریای مدیترانه بین ساحل Altea و پارک ملی Sierra Helada واقع است. در اینجا چشم اندازهای بی نظیری وجود دارد٬ به اضافه اینکه آب و هوا در کل سال عالی است. در اینجا٬ می توانید کلینیک سلامتی SHA را پیدا کنید که در نوع خودش درجه یک است و ترکیبی از شیک بودن٬ زیبایی و اقامت سرویس لوکس مدیترانه ای را با تیم متخصص حرفه ای پزشکی خود را به شما ارائه می کند. ترکیبی از پزشکی غربی و شرقی یک رویکرد دررست ۳۶۰ درجه ای برای سلامتی را فراهم می کند. SHA همچنین اخیرا “SHA Residences” را راه اندازی کرده است٬ ۱۱ سوییت لوکس که به شما اجازه می دهد تا خود را درحالی که در شرکت مورد علاقه یتان هستید٬ در سبک زندگی با سلامتی بیشتر ببینید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر