لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> غذاهای خوشمزه سراسر جهان
غذاهای خوشمزه سراسر جهان

غذاهای خوشمزه سراسر جهان

غذا یکی از مهم ترین بخش های جستجو در فرهنگ یک کشور و راهی مناسب برای خوشگذرانی و استراحت است. غذا خوردن پس از گذراندن یک روز سیاحت، یکی از بهترین چیزها در مورد مسافرت است. پس با دقت به مکان هایی که مملو از جمعیت برای تهیه وتجربه ی بهترین غذاها هستند توجه کنید.
1 | مالزی

مالزی توقفگاهی بسیار مناسب برای کسانی است که می خواهند طعم های آسیایی را امتحان کنند. غذا اینجا ترکیبی از مالایی، هندی و چینی است که در عین سادگی خوشمزه هم هست. می توانید غذا را در دکه های خیابانی یا بارهای دارای محوطه ی سرباز و رستوران ها امتحان کنید.
حتما باک کوت تِه، سوپ گوشت آرام پز فوق العاده را امتحان کنید. همچنین چار کوای تِیو، که غذایی محبوب با نودل های های دراز است. ساتای که گوشت تازه¬ی گریل شده روی سیخ چوبی است و کاری می، سوپ کاری پر ادویه که با رشته فرنگی، تخم مرغ، شیر نارگیل، برگ های نعنا و انتخاب شما از بین توفو، مرغ، میگو یا ماهی مرکب درست می شود.
2 | دوبی
غذای دوبی
اگر عاشق غذا خوردن در بوفه های چند ملیتی هستید، یک سفر تفریحی به دوبی برای شما بسیار مناسب است! غذا در دوبی به معنای واقعی چند ملیتی است و می توانید انواع غذاها از سرتاسر جهان را پیدا کنید.
سرآشپز ها از اقصی نقاط جهان رستوران های معرکه ای در این شهر باز کرده اند. حتما اسنک های مختلف را در دکه های خیابانی امتحان کنید، در یک بار برای خوردن غذای دلچسب و مقوی توقف کنید و در یک هتل 7 ستاره ناهار یا شامی خوشمزه را تجربه کنید.
3 | اسپانیا
غذای اسپانیا
اسپانیا مکانی عالی برای عاشقان غذاست و طعم هایی که تجربه می کنید منطقه به منطقه تفاوت می کند. حتما چوروس ( خمیر کاملا سرخ شده به همراه شکر) را امتحان کنید و طعم کیک اِنسِیمیدا را برای آغاز یک روز فوق العاده بچشید.
اگر در مناطق غربی کشور هستید حتما ” Tostas de tomate y jamón” (نان برشته با گوج فرنگی و ژامبون) که غذایی ست با مهارت پخته شده با گوشت حیواناتی که رژیم اصلی غذاییشان میوه درخت بلوط بوده است.
تاپاس غذایی واقعا محبوب است پس حتما بخاطر داشته باشید انواع پر طرفدار آن مثل گامباس آل آکیو (نوعی خوراک میگو) و پاتاتاس براواس، خوراک سیب زمینی سرخ شده با سس تند گوجه فرنگی را مزه کنید.

غذاهای سنتی سراسر جهان در هنگام سال نو
ادامه مطلب

4 | ایتالیا
غذای ایتالیایی
ایتالیا برای پیتزا، پاستا، پنیر، گوشت های دودی، بستنی و نوشیدنی های محلی فوق العاده اش شناخته شده است. محصولات خاص هر منطقه با هم تفاوت دارند، پس پیشاپیش مقداری تحقیق کنید. در منطقه ی توسکانی می توانید از مزرعه های محلی دیدن کرده و بهترین غذاهای آن محدوده را تجربه کنید.
مزرعه داران و دامداران محلی در کنار یکدیگر تلاش می کنند بهترین گوشت پرورده شده ی محلی، خوراک دریایی تازه، قارچ های وحشی، پنیر و انواع نوشیدنی ها را عرضه کنند.
می توانید در کلاس های آشپزی نیز ثبت نام کرده و تکنیک های جدید آشپزی را بیاموزید یا به یک تور ویژه غذای ایتالیایی بروید، جاییکه می توانید فرهنگ ناحیه را به شکل کامل از طریق یادگیری تاریخچه ی غذاهای محلی و بویژه تجربه ی آن فرا بگیرید. اگر عاشق کاربونارا هستید، باید به رم سفر کنید!

5 | یونان
غذای یونانی
غذای یونانی در سرتاسر دنیا محبوب است و اغلب بعنوان مخلوطی از غذای ایتالیایی و ترکی معرفی می شود. آجیل، انواع بذرها، روغن زیتون، آویشن، ریحان و سیر مواد افزودنی هستند که با مهارت زیاد به خوراک های دریایی، گوشت های پرورده شده محلی و دیگر محصولات تازه ی محلی افزوده می شوند.
چاشنی های معرکه ای از جمله تاراموسالاتا و زات زیکی موجود است که به همراه نان پیتا فوق العاده خوشمزه می شوند. اسپانوکاپیتا نوعی خمیر لوله ای پر شده با اسفناج، انواع ادویه و پنیر است که در دهانتان آب می شود.
یونان همچنین برای پنیرش معروف است پس حتما پنیرهای نمکین که از شیر بز و گوسفند تهیه شده مثل فتا، میزینرا و گراویِرا را بچشید. مردم یونان 6500 سال است که نوشیدنی درست می کنند پس حتما بخاطر داشته باشید نوشیدنی های خاص محلی را از دست ندهید.

بزرگترین وعده های غذایی در سراسر آمریکا که با خوردن آن ها نیاز به کمربند بزرگتر دارید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر