لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بازگشایی خانه لینث ویت در بهار سال 2018
بازگشایی خانه لینث ویت در بهار سال 2018

بازگشایی خانه لینث ویت در بهار سال 2018

گروه هتل های لیو جزئیات بیشتری راجع به بازسازی 10 میلیون پوندی هتل تحسین برانگیز خانه ی لینث ویت در منطقه لیک دیستریکت انگلستان افشا کرد که به زودی در بهار سال 2018 مجددا افتتاح خواهد شد.
کار بازسازی اتاق های مهمان که در باغ های پهناور این ملک تحت عنوان سوئیت وودلند قرار دارند تا ماه های اول سال 2018 به اتمام می رسد. قرار بر این بود که در حین تکمیل این اتاق ها، خانه لینث ویت در ماه جاری مجددا کار خود را آغاز کند.

اما اخیرا تصمیمی گرفته شد مبنی بر اینکه تا زمان اتمام کار صبر شود تا بتوان در ابتدای ماه مارس پذیرای میهمانان بود.

سوئیت های شش گانه وودلند که دو تای آن ها به هم متصل هستند دارای پنجره هایی با ارتفاع کف تا سقف هستند که مناظر وسیع جذابی از دریاچه ویندرمر و مناطق بکر اطراف را به تصویر می کشند.
سوئیت ها بسیار وسیع و بطور متوسط دارای اتاق هایی با مساحت 66 متر مربع هستند. این سوئیت ها دارای اتاق خواب طرح باز هستند که دارای تخت خواب های بزرگ و حمام های اختصاصی بهمراه وان و دوش لوکس هست و متصل به فضای نشیمن بزرگی با تمام اسباب و اثاثیه ی مورد نیاز می باشد.
بعلاوه تمام اتاق های میهمان در ساختمان اصلی بازسازی شده اند و اکنون دارای امکانات مجللی هستند و سرتاسر مبله شده اند.

بازدیدکنندگان می توانند در رستوران خلاقانه ی جدید استلا بهترین دست پخت های لیک دیستریکت که از مرغوبترین محصولات ارگانیک محلی در منطقه کامبری و چاشنی های آن پخته شده اند را بچشند. این دست پخت ها متاثر از ستاره جهانی آشپزی ریتو دالمیا و علاقه ی او به آشپزی ایتالیایی هستند.
Linthwaite

علاوه برساخت سوئیت های وودلند، تغییرات قابل توجه ای در عرصه ی آزین بندی شده ی این عمارت به چشم می خورد.
گویی عرشه ی چوبی ویندمیر تازه تاسیس شده در کنار دریاچه ی کوچک و خصوصی لینث ویت آرام گرفته و از چشم اندازهای شمال دریاچه ویندمیر و کوه های پشت آن لذت می برد و جنگلی درختی می نمایاند که می توان در آن از میان وعده های سبک میل کرد و هنگام غروب آفتاب از نوشیدنی ها لذت برد.
کافه ی نوشیدنی طرح باز، مشرف به چمنزار مقابل لینث ویت هست و فضائی دوستانه ای را برای گفتگوهای صمیمانه راجع به نوشیدنی ها فراهم می کند. میهمانان قبل از اینکه در صندلی راحت خود استراحت کنند و از مناظر زیبای لیک دیستریکت لذت ببرند، قادر خواهند بود در کافه مخصوص از خود پذیرایی کنند.
به جای آن، میهمانان شاید دوست داشته باشند در سالن ورزشی حفاظت شده ی هتل توانایی خود را در بازی بولینگ محک بزنند یا با استفاده از تخته شطرنج غول پیکرچشم نوازی که در بیرون قرار دارد مهارت خود در بازی شطرنج را ارزیابی کنند.
سایبان سفارشی عرصه ی عمارت، مکان منعطفی فراهم خواهد کرد و اصطلاحا بیرون را به خانه می آورد و در هر شرایط آب و هوایی، محوطه ی سرسبز زیبایی ایجاد می کند.
این محوطه ی خوش نقشه که تا 240 نفر را می تواند در خود جای دهد مفتخر به داشتن بهترین و به روز ترین تجهیزات صوتی و تصویری است و می توان آن را بر طبق ویژگی ها و سلایق میهمانان مهیا کرد.

مهمانسرا چیست؟
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر