لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> داستان گمشدن عروسک تدی خرسه در هتل گرند هیات کاوایی پنج ستاره در هاوایی
داستان گمشدن عروسک تدی خرسه در هتل گرند هیات کاوایی پنج ستاره در هاوایی

داستان گمشدن عروسک تدی خرسه در هتل گرند هیات کاوایی پنج ستاره در هاوایی

وقتی سال ۲۰۱۹ با گمشدن یک اسباب بازی دوست داشتنی و گریه های یک کودک آغاز شد ماه ژانویه برای آنا پیکارد بسیار سخت و افسرده کننده شد. مدیر خلاق سان فرانسیسکو به تازگی از یک تعطیلات خانوادگی در هاوایی آفتابی برگشته بود که متوجه این موضوع وحشتناک شد که یک نفر از اعضای خانواده اش به پرواز نرسیده است.
سوترو، خرس عروسکی پسرش در هتل پنج ستاره گرند هیات کاوایی که در آنجا اقامت گزیده بود، به جا مانده است. هر کسی که اسباب بازی محبوبی را از دست داده، می داند که گاهی اوقات این تنها پایانی غم انگیز داستان می باشد. اما پیکارد تسلیم نشد. او در ایمیلی به هتل نوشت: ” وقتی متوجه شدیم که پسرم خرس عروسکی اش را در اتاق هتل جا گذاشته است، اشک های زیادی ریختیم.”

برای آرام کردن او، پیکارد پاسخ مثبتی از جولین ووئرپل، مدیر امور تمیزکاری هتل هیات دریافت کرد. کارکنان هتل، سوترو را به همراه دوست خزی اش کاوایی، یک عروسک فوک دریایی تازه خریداری شده پیدا کرده بودند.

ووئرپل که خود پدر دو فرزند یک و سه ساله می باشد می گوید از ایمیل پیکارد و حس همدلی این ایمیل منقلب شده بود. او گفت: ” آنا خیلی خوب بود و من کاملا درک می کنم که کودکان چقدر ناراحت می شوند وقتی متوجه می شوند که دوست آنها گم شده است.”
ووئرپل تصمیم گرفت که با کمک راشل بوور، دستیار مدیر اجرایی تمیزکاری هیات کمک کند تا سوترو اقامت بیشتری در این مکان داشته باشد.
او توضیح می دهد: ” من و ریچل فکر کردیم که این موضوع را مفرح کنیم و نشان دهیم که خرس اش در حال گذراندن بهترین تعطیلات کاوایی است و قصد دارد که مدت زمان بیشتری اقامت داشته باشد”.
هتل پنج ستاره گرند هیات کاوایی در شن های طلایی ساحل پویپو واقع شده و به خدمات رسانی عالی به مشتریان به خود می بالد، اما ووئرپل و تیم او این هتل را به سطح دیگری رسانند.

سوترو، این خرس خوش شانس، به یک مهمان و شخصیت مهم تبدیل شد و در یک ماجراجویی در اطراف این اقامتگاه برده شد و همه این تجربیات در مجموعه ای از عکس های دلگرم کننده مستند شده اند که همگی به پیکارد فرستاده شده بودند تا به پسرش اطمینان خاطر دهند که حال سوترو خوب است.
تجربه VIP
VIP experience

پیکارد گفت: ” او ناگهان ایمیل عالی به همراه تمام تصاویر تدی خرسه برای ما ارسال کرد”. این عکس ها سوترو و کاوایی را نشان می دادند که از اتاق لباس شویی دیدن می کنند، با کارمندانی که در اصل اسباب بازی را پیدا کرده اند، صحبت می کند. سپس این دو نفر وقت خود را در اسپای هتل گذراندند، و جایی که سوترو حتی مانیکور هم انجام داد.
تعطیلات این دو عروسک به شدت حسادت برانگیز است. سوترو و کاوایی هر سرویسی که این هتل ارائه می دهد را تجربه کردند، لم دادن در یک کابانای فانتزی، رفتن به یک پیاده روی زیبا در اطراف اقامتگاه و استراحت کردن در کنار استخر.

دیان هارتمن، مدیر ارتباطات بازاریابی در گراند هیات، می گوید: ” ما این عروسک را در همه جای این هتل بردیم از جایی که می توانست پرسنل را ملاقات کند، به محوطه سازی و لباس شویی کمک کند، یک اسپا داشته باشد و در نهایت قبل از رفتن به خانه بتواند تسویه حساب کند.”
The bear and his new companion had the vacation of a lifetime.

پیکارد این تصاویر را بر روی رسانه های اجتماعی پست کرد و این داستان قابل ستایش از مهربانی غریبه ها، قلب توییتر باز ها را روشن کرد. در همین حال، پیکارد یک کارت پستال از سوترو را بر روی بالش پسرش قرار داد و توضیح داد که خرس او زمان خود در هاووایی را بسیار دوست داشته است و تصمیم گرفته تا چند روز دیگر هم در آنجا بماند، اما به زودی برخواهد گشت.

اما نتیجه اخلاقی داستان؟ همیشه فرستادن یک ایمیل دوستانه و مودب بودن نسبت به کارمندان هتل ارزشمند است. و بله، گمشدن یک اسباب بازی ناراحت کننده است، و همچنین امکان پذیر نیز هست که یک عروسک تدی تعطیلاتی به اندازه یک عمر داشته باشد. پس در سفرهای بعدی به یاد داشته باشید که با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
بیشتر بخوانید:

1/5 - (2 امتیاز)
5 دلیل برای سفر به ازبکستان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر