لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین رستوران های مشهد
بهترین رستوران های مشهد

بهترین رستوران های مشهد

مشهد یکی از قطب های گردشگری ایران است و مهم ترین شهر مذهبی کشور محسوب می شود. وجود بارگاه امام رضا (ع) در این شهر جذابیت خاصی به آن بخشیده و سبب شده گردشگران به آن توجه ویژه ای داشته باشند. به مرور زمان اشتیاق و توجه خاص گردشگران و زائران این شهر را به یکی از مدرن ترین و جذاب ترین شهرهای ایران تبدیل کرده است. شهری که بهترین امکانات رفاهی و جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است. ازجمله جاهای دیدنی مشهد می توان به مراکز خرید لوکس و مدرن، هتل ها و رستوران های بی نظیری که می توانند سفر خاطره انگیزی را برای شما رقم بزنند اشاره کرد. مشهد شهری است که در آن به نیازها و خواسته های تمام افراد توجه شده است، از نیازهای روحی و معنوی گرفته تا خواسته های رفاهی و مادی. در ادامه مطلب پیش رو همراه ما باشید تا با بهترین رستوران های مشهد بیشتر آشنا شوید.
سفر به مشهد برای همه جذاب است و هر نوع قشر اعم از افراد مذهبی، گردشگران طبیعت دوست، کودکان، تاریخ دوستان و علاقمندان به پاساژگردی و رستوران گردی می توانند از سفر خود به این شهر لذت ببرند. هتل ها و رستوران های فوق العاده مشهد نیز نقش مهمی در رسیدن به یک احساس خوب و مسرت بخش ایفا می کنند. خوشبختانه شما در این شهر با انتخاب های زیادی روبرو هستید، اما با آگاهی از لیست بهترین هتل ها و رستوران ها قطعا گزینه های بهتری را انتخاب خواهید کرد. ما در این مقاله بهترین رستوران های مشهد را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید رستوران های مورد نظر خود را شناخته و سریع تر آن ها را پیدا کنید. اگر قصد سفر به شهر یاد شده را داشته باشید می توانید با رزرو یکی از بهترین هتل های مشهد مانند هتل هما 2 مشهد آسوده خاطر و هوشمندانه سفر کنید.

1. رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم
رستوران پسران کریم مشهد از معروف ترین و قدیمی ترین رستوران های مشهد است که در محیطی دنج و شیک به سرو غذاهای ایرانی می پردازد. غذاهای این رستوران بسیار باکیفیت بوده و سرویس دهی آن عالی است. فضای زیبا و لوکس رستوران های کریم برای مهمانی های خانوادگی طراحی شده و ظروف و سرویس های شیک آن با سرویس دهی بی نظیر رستوران کاملا متناسب است. اولین شعبه رستوران که در سال 1359 بازگشایی شد، در حال حاضر شعبه مرکزی آن است و با وجود نقل مکانی که در سال 1376 به خیابان فرهاد داشته، معمولا بسیار شلوغ است. رستوران پسران کریم در طبخ غذاها از بهترین و سالم ترین مواد غذایی استفاده می کند و فضاهای تهیه، تولید و نگه داری مواد غذایی آن در نهایت پاکیزگی است. در این رستوران چلوکباب، جوجه کباب، شیشلیک، و چلو ماهیچه سرو می شود و غذای محبوب آن چلو ماهیچه است. سرو غذاهای خوشمزه و باکیفیت در محیطی زیبا و دوست داشتنی و قیمت مناسب غذاها، این رستوران را جز بهترین و اولین رستوران های مشهد در لیست (TripAdvisor) قرار داده است. رستوران پسران کریم در مجتمع مروارید و برج آلتون مشهد نیز شعبه دارد.

آدرس شعبه مرکزی: مشهد مقدس؛ بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد 22، انتهای کوچه سمت راست

هتل های مشهد با قیمت مناسب
ادامه مطلب

2. رستوران باغ زیتون 2 (شعبه سجاد)

رستوران باغ زیتون
یکی از رستوران های معروف مشهد باغ زیتون است که به دلیل طبخ غذاهای ایتالیایی بسیار محبوب است. فضای آرام و دکوراسیون جالب توجه آن محیطی گرم و دلپسندی را به وجود آورده که پذیرایی و سرویس دهی خوب پرسنل این رستوران را دلپذیرتر می کند. انواع پاستا، پیتزا، لازانیا و بیف استروگانف از غذاهای رستوران باغ زیتون هستند، اما خوشمزه ترین و محبوب ترین غذای این رستوران استیک فوق العاده و عالی آن است.

آدرس: بلوار سجاد، بهار 10، خیابان 3/10

3. رستوران شایان مشهد

رستوران شایان مشهد
یک سرویس دهی عالی و بی نقص و شیشلیکی هایی که نظیر ندارند، نظر مشتریان درباره رستوران شایان است. باغ زیبا، سرویس دهی خوب و سرو غذاهای ایرانی خوشمزه، به خصوص شیشلیک آن، باعث شده رستوران شایان روزهای تعطیل و آخر هفته شلوغی داشته باشد.

آدرس: مشهد، نرسیده به شاندیز

4. رستوران ایتالیایی لیو

رستوران ایتالیایی لیو
رستوران دنج و آرام با دکوراسیونی ساده اما جذاب و مدرن با یک منوی فوق العاده و سرو انواع غذاهای ایتالیایی در آن مسلما رضایت شما را جلب خواهد کرد. بی شک برای چشیدن یک پیتزای خوشمزه ایتالیایی، رستوران لیو یکی از بهترین رستوران های مشهد است. استارترهای عالی این رستوران مانند انواع سالاد و سوپ در نوع خود بی همتا و لذیذ هستند و در کمتر جایی می توانید آن ها را پیدا کنید. کیفیت و طعم منحصر به فرد غذاها، سرویس دهی عالی و قیمت مناسب لیو را به گزینه ای عالی برای رستوران گردان و فست دوستان مبدل کرده است. از محبوب ترین غذاهای رستوران لیو می توان به چیکن پاستا و چیکن پیتزای آن اشاره کرد.

آدرس: بلوار احمد آباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرای 19

پنیر پارمیجیانو؛ مقوی ترین وکامل ترین غذای جهان در ایتالیا
ادامه مطلب

5. رستوران معین درباری

رستوران معین درباری
رستوران معین درباری یک رستوران قدیمی و معروف است و با اینکه در آن از فضای فانتزی یا رومانتیک خبری نیست، اما سال ها است که در زمره بهترین رستوران های مشهد است. این رستوران چند پله از سطح زمین پایین تر است، ستون ها و دیوارهای آن با آیینه های کوچک و بزرگ تزئین شده و روی سقف آن گچ بری هایی نقش بسته است. با این وجود سرویس دهی خوب و غذای معروف این رستوران که چلو شیشلیک است، مشتریان زیادی را به سمت آن می کشاند؛ به همین دلیل روزهای تعطیل و آخر هفته رستوران بسیار شلوغ و پر مشتری است.

آدرس: مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک ملت

6. کافه رستوران تراس

کافه رستوران تراس
تمام چیزهایی که شما را جذب یک رستوران می کند، در این رستوران می توانید پیدا کنید؛ فضا و ویو عالی و زیبا، غذاهای متنوع و باکیفیت، سرویس دهی عالی و نحوه پذیرایی به صورت سلف سرویس با قیمت مناسب، رستوران تراس را به یکی از بهترین رستوران های مشهد تبدیل کرده است. این محیط دلپذیر و لوکس با انتخاب های زیادی که پیش روی شما قرار می دهد، برای مهمانی های رسمی و غیررسمی گزینه مناسبی است. قیمت غذاهای این رستوران با اینکه از لحاظ طعم و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند، از قیمت منطقی و مناسبی نیز برخوردارند.

آدرس: بلوار وکیل آباد، بلوار امامت، بین امامت 6 و 8

7. رستوران الماس

رستوران الماس
سرو غذاهای ایرانی و خارجی در محیطی زیبا، لوکس و آرام با منویی متنوع و غذاهای خوشمزه از ویژگی های رستوران الماس است که این رستوران را شاخص کرده است. صرف شام و میهمانی های خانوادگی در این رستوران بسیار دلپذیر بوده و لحظات زیبا و نابی را در آن خواهید گذراند.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بعد از امام رضای 29

8. رستوران شبدیز

رستوران شبدیز
این رستوران یک رستوران عالی در طبخ پیتزاهای ایتالیایی در مشهد به شمار می رود. رستوران شبدیز با مهمان نوازی بی مثال و ارائه پیتزاهای فوق العاده که دارای بهترین طعم، اندازه و قیمت هستند، نام خود را در لیست بهترین های (TripAdvisor) قرار داده است. بدون تردید با خوردن پیتزاهای شبدیز طعم همه ی پیتزاهای دیگر من جمله پیتزاهای رم را از یاد خواهید برد؛ این جمله ای است که یکی از مشتریان در تعریف از شبدیز بیان کرده است. فضای دلنشین و دکوراسیون چوبی و زیبا که متناسب با سرو پیتزای ایتالیایی است، گرما و صمیمیت خاصی را به مشتریان القا می کند.

آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر، نبش چهارراه هفت تیر

شش خوراکی سیاه عجیب و غریب از سراسر جهان
ادامه مطلب

9. رستوران سنتی بابا قدرت

رستوران سنتی بابا قدرت
یک رستوران دوست داشتنی درون یک مجموعه که با سبک سنتی طراحی و ساخته شده است. در این مجموعه یک رستوران، قهوه خانه و بازارچه سنتی قرار دارد. هر چند رستوران بابا قدرت یکی از بهترین های مشهد است، اما این رستوران دنیای متفاوتی است که میهمانان علاقمند به این سبک و سیاق را مجذوب خود می کند. این رستوران برترین و باکیفیت ترین غذاها را در محیطی کاملا سنتی و نوستالژیک سرو می کند و برای دور شدن از فضاهای رسمی و مدرن، گزینه مناسبی است.
آدرس: مشهد، انتهای بازار رضا (ع)، میدان هفده شهریور، بلوار صدر، نبش صدر 16

10. رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز
رستوران ارم شاندیز یکی دیگر از رستوران های شهر مشهد بوده و دارای سه بخش VIP، فضای باز و فضای سنتی است. فضای داخلی و دکوراسیون آن بسیار شیک و لوکس بوده و هماهنگی زیادی با پرده ها، میزها و صندلی ها دارد. سرویس های زیبا و سرویس دهی عالی این رستوران را برای میهمانی های رسمی و خاص به یک انتخاب عالی و بی همتا تبدیل کرده است. نحوه ارائه دسر و سالاد به صورت سلف سرویس است. منوی آن شامل شیشلیک، جوجه کباب، چلوکباب، چلو گوشت و چلو ماهیچه است. محصولات لبنی این رستوران تولید خود بوده و مانند غذاهایش از کیفیت بالایی برخوردار است.

آدرس: شاندیز، نرسیده به میدان دوم

11. رستوران راستگو

رستوران راستگو مشهد
یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد رستوران راستگو نام دارد که بسیاری از افراد آن را با کباب های برگش می شناسند. لازم به ذکر است سایر غذاهای این رستوران نیز طعم و عطر مخصوص به خود را دارند و لذیذ هستند. اگر به دنبال رستورانی داخل شهر مشهد هستید و می خواهید طعم غذایی منحصر به فرد را امتحان کنید رستوران راستگو بهترین گزینه خواهد بود.
آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بعد از پل هاشمیه، بین وکیل آباد ۲۳ و ۲۵

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر