لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 11 مجتمع تفريحی تمام انحصاری و لوكس در جهان
11 مجتمع تفريحی تمام انحصاری و لوكس در جهان

11 مجتمع تفريحی تمام انحصاری و لوكس در جهان

یك جزیره اختصاصی در تاهیتی، یك زمین اختصاصی بازی در كنیا و یك ایالت ویژه در كوهستان های ورمونت چه وجه مشتركی می توانند با یكدیگر داشته باشند؟ همه این ها مركز و منزلگاه مجتمع های تفریحی تماماً انحصاری و مجلل می باشند. بسیاری از این مكان های تفریحی به میهمانان خود محل اقامت، وعده های غذایی، نوشیدنی ها و فعالیت های مختلف ارائه می دهند. بسیاری از آنها لوكس و با حداقل تأثیر منفی بر شرایط زیست محیطی بوده و اساس فعالیت آنها مبتنی بر پایداری و حفظ منابع طبیعی می باشد. میهمانان تجمل طلب در برخی از زیباترین جزایر جهان و در ویلاهایی لوكس اقامت می گزینند. فرقی نمی كند كه این مجتمع های تفریحی در كارابیئن باشند یا در كنیا، همه آنها خدماتی شخصی را در درجات انحصاری ارائه می دهند، بنابراین شما می توانید بدون نگرانی و حتی بدون داشتن پول به این مكان ها سفر كنید. از خانه ها و كلبه های ییلاقی بر روی آب در یكی از بهترین جزایر فیجی گرفته تا مجتمع های تفریحی دوستدار محیط زیست در استرالیا و اندونزی و نیز امكانات صحرانوردی در افریقای جنوبی، لیست زیر كه شامل بهترین مجتمع های تفریحی تماماً انحصاری و لوكس می باشد، فوق العاده ترین مناطق تفریحی و مجلل را حتی برای نكته بین ترین میهمانان معرفی می نماید. بنابراین با آشنایی با این مناطق، می توانید با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر كنید.

1. جزیره نیهی زومبا، اندونزی

این جزیره كه قبلاً مكانی برای موج سواری بوده است، به نوعی دوستدار محیط زیست و به شكل فوق العاده ای زیبا است، در میان بهترین مجتمع های تفریحی جهان، جایگاه برتر را به خود اختصاص داده است. این جزیره با فضایی جنگلی در حاشیه آن در منطقه ای وحشی و دست نخورده از سواحل دوردست جزیره زومبا در اندونزی واقع شده است كه از بالی با پروازی یك ساعته قابل دسترس است. این جزیره با در نظر گرفتن فلسفه مربوط به مجتمع تفریحی واقع در آن، شایستگی داشتن لقب “لبه حیات وحش” را دارد. این منطقه تفریحی در یك منطقه طبیعی تحت حفاظت قرار گرفته است و یك ساحل حدود 5/2 كیومتری از شن های سفید در قسمت پایین مناطق صخره ای و كوهستانی با امكانات فوق العاده موج سواری، ماهیگیری و غواصی توجه ها را به خود جلب می نماید. شما در اینجا تلویزیونی پیدا نمی كنید، فقط نسیم خنك اقیانوس جذاب، ماجراجوئی در جزیره، كاركنانی صمیمی و خونگرم و مناظر و چشم اندازهایی با شكوه از دریا، تمام آن لذت هایی هستند كه در اینجا وجود دارند.
33 ویلا با سیستم تهویه هوا، به شكلی فوق العاده فضای این تفریحگاه استوایی را به تسخیر خود درآورده اند؛ ویلاهایی با پشت بام های كاهگلی كه از میان چشم اندازهای اقیانوس سربرآورده اند. دسته بندی ویلاها از 1 اتاق خواب تا 5 اتاق خواب متغیر بوده و دارای ویژگی ها و امكاناتی مانند اتاق های نشیمن بزرگ، استخرهای اختصاصی، دوش های فضای باز و خدمات پیشخدمتی بی عیب و نقص می باشند. خانواده ها می توانند كلبه های درختی سه طبقه ای را رزرو كرده و از اقامت در آنها لذت ببرند.
اگر بتوانید كه از ویلا و ساحل و لذت های آن مانند موج سواری، شیرجه و ماهیگیری دل بكنید، می توانید به فعالیت اسب سواری نیز مشغول شوید (این مجتمع تفریحی دارای یك مركز اسب سواری اختصاصی است)، برای تورهای بازدید از دهكده های اطراف ثبت نام نمایید، كاوشی در آبشارهای پنهان این منطقه داشته باشید، در كوهستان دوچرخه سواری نمایید، با یك خودروی لندرور صحرانوردی نمایید، از یك كارخانه تولید شكلات دیدن كنید و یا در یكی از باشگاه ها یا استخرهای ساحلی به استراحت بپردازید. برای اینكه غافلگیری شما كامل شود، می توانید به یك اسپای روزانه با انواع روش های درمانی و وعده های غذایی سالم مراجعه نمایید. یوگای رایگان روزانه نیز در محیطی رو به دریا برای شما مهیا می باشد.
درجه بندی ها شامل انواع وعده های غذایی، اسنك ها، نوشیدنی ها و فعالیت های تفریحی دیگر می باشد. از كودكان نیز پذیرایی می گردد و قسمتی از سود حاصل از اقامت شما صرف پروژه های انجمن بنیاد زومبا می گردد كه فعالیت هایی از جمله تأمین آب پاك، مراقبت های پزشكی و احداث مزارع دسته جمعی برای مردمان محلی را در بر می گیرند، بنابراین می توانید در مكانی فوق لوكس اقامت داشته و همزمان احساس خوبی نیز كسب كنید.

2. براندو، تاهیتی
The Brando

اگر در رویای حضور در یك بهشت استوایی با یك نگرش حساس به محیط زیست و با حداقل تأثیر بر آن هستید، به جائی غیر از براندو فكر نكنید. به جزیره ای شخصی، طبیعی و دست نخورده سفر كنید كه تالابی به طول سه مایل را در بر گرفته است، این مجتمع تفریحی خالی از كربن (طرفدار محیط زیست) در زمینه لوكس و آرام بودن در بالاترین درجه قرار دارد. مجتمع مورد بحث توسط اسطوره سینما و صحنه، مارلو براندو احداث شده تا زیبائی های این جزیره و تنوع زیستی آن تحت مراقبت قرار گرفته و به عنوان مدلی از پایداری زیستی بكار برود – انرژی خورشیدی، سیستم تهویه هوا با آب دریا و دیگر فناوری های تجدید انرژی به تمام جزیره نیرو بخشیده است. جای تعجب ندارد كه عاشقان و علاقه مندان به طبیعت در این مكان احساس حضور در یك بهشت را داشته باشند. صخره های مرجانی سرسبز قرار گرفته در تالاب توجه ها را به خود جلب می نمایند، پرندگان دسته دسته به سمت ساحل پرواز می كنند، نهنگ ها در مهاجرت های سالانه خود به كنار ساحل می آیند و لاك پشت های دریایی در سواحلی با شن های سفید آشیان می گیرند.
ویلاهای با پشت بام های كاهگلی كه كمی دورتر از ساحل قرار گرفته اند، به شكلی ساده و بی آلایش از میان درختان پاندانوس و نخل سر برآورده اند. مبلمان ها و تزئینات مدرن بدون زحمت و با مواد ساختمانی بازیافت شده و بومی مانند كاهگل، سنگ و چوب تركیب گردیده اند. این ویلاها دارای استخرهای شیرجه اختصاصی، وان های رو باز و اتاق های چندرسانه ای با تلویزیون و اینترنت وای فای هستند. ویلاهای دو اتاق خوابه همراه با آشپزخانه و محل صرف غذا وجود داشته و ویلاهای بزرگ سه اتاق خوابه برای دورهمی های خانوادگی بزرگ مناسب و عالی هستند. تمام ویلاها دارای دوچرخه هستند، بنابراین می توانید با نیروی پدال زنی كاوشی در اطراف جزیره داشته باشید.
غذای این مجتمع در تركیب با سبك فرانسوی، پولینزیایی و غربی – شرقی فوق العاده بوده و با استفاده از مواد تازه تولیدی در باغ های ارگانیك خود جزیره تهیه می گردند. غذای دریایی محلی كه به شكلی قابل توجه شیرینی های رولتی ورقه ورقه ای مخصوص صبحانه را در بردارد، مطلوب میهمانان است. گزینه های غذایی مخصوص گیاهخواران نیز مهیا می باشند.
همانطور كه انتظار داشتید، فعالیت های تفریحی در این منطقه پیرامون تفریح های آبی می باشند و مجتمع تفریحی تمام تجهیزات از جمله تخته شنا، لوازم غواصی، ‌شیرجه و كایاك مورد نیاز شما برای استفاده در آب های زلال و شفاف را در اختیارتان می گذارد. اگر علاقه مند به كسب اطلاعات بیشتر در مورد بوم شناسی و روش حفاظت از این منطقه هستید، می توانید از ایستگاه محیط زیستی مربوطه دیدن كرده و با محققین این رشته از نزدیك گفتگویی داشته باشید. این مجتمع همچنین سخنرانی هایی در خصوص فرهنگ و تاریخ پولینزیایی را برای میهمانان برگزار می نماید. مدرسه واقع در تالاب این منطقه كودكان را سرگرم می نماید و تنیس، ماهیگیری در اعماق دریا،‌ رقص و كلاس های تناسب اندام گزینه هایی فعال تر برای انتخاب هستند. درجه بندی تماماً‌ انحصاری، اختیاری می باشد، اما امتیاز استفاده از این گزینه این است كه تمام فعالیت های موجود در این جزیره و نیز معالجه های جامع در اسپای پر احساس و پرنشاط آن توسط این برنامه سفر كامل تحت پوشش قرار می گیرد.

3. خلیج جامبی، جزیره آنتیگوا
Jumby Bay, Antigua

این جزیرة شخصی به نام جامبی با درختان نخل موجود در آنتیگوا دارای سواحلی خیره كننده در حاشیه های آن بوده و در بهترین حالت آن یكی از زیباترین مناطق استوایی می باشد. تمام جزیره خالی از خودرو می باشد، اما می توانید توسط دوچرخه در آن گشت و گذاری داشته باشید و با آرامش ناشی از آن از اوقات خود در اینجا لذت ببرید. به طور ویژه، خلیج جامبی به خاطر كاركنان متمایز آن مشهور است،‌كاركنانی كه خدماتی با كیفیت پنج ستاره را با لبخندی جذاب به میهمانان ارائه می دهند. غذاهای در كلاس جهانی در تركیب با چاشنی ها و ادویه جات استوایی در ساختمان دلپذیر آن می درخشند، اما می توانید در كنار استخر و یا ساحل نیز غذای خود را صرف نمایید.
علی رغم جو آرامش بخش اینجا، می توانید با جهان خارج نیز همچنان در ارتباط باشید. 40 اتاق و ویلای مجهز به سیستم تهویه هوا و لوكس این مجتمع دارای تمام امكانات مدرن راحتی، همچون تلویزیون های صفحه تخت و بزرگ، سیستم های صوتی عالی، قهوه سازهای اسپرسو و اینترنت وای فای می باشند اما در عین حال دارای امكاناتی عاشقانه و بدون محدودیت زمانی همانند تختخواب های چهار ستونی با پارچه های كتانی ایتالیایی، بالكن های دور تا دور شیشه ای و باغ های شخصی مجهز به دوش های بارانی نیز هستند.
ویلاها و خانه های با پشت بام های قرمز رنگ با داشتن سرآشپزهای شخصی و پیشخدمت ها و استخرهای انفرادی حالت لوكس بیشتری به این منطقه بخشیده اند. زمانی كه نخواهید در ساحل و در زیر درختان نخل حمام آفتاب بگیرید، می توانید در باشگاه به ورزش كردن بپردازید؛ در استخرهای فوق العاده مشغول شنا شوید؛ تنیس یا گلف بازی كنید و یا در اسپای عالی این مجتمع خود را به دستان ماساژورهای ماهر بسپارید. میهمانانی كه طرفدار حفاظت از محیط زیست هستند، از حضور در برنامه بازیافت و پروژه های محافظت از محیط زیست لذت خواهند برد، مانند برنامه حفاظت از لاك پشت هاكسبیل. از كودكان نیز در اینجا پذیرایی به عمل می آید و بخش “رزبادز” ماجراجوئی هایی سفارشی را برای سرگرم كردن آنها مهیا نموده است.

4. رویال میلوین، افریقای جنوبی
Royal Malewane, South Africa

یكی از مكان های برتر برای صحرانوردی در افریقای جنوبی به نام رویال میلوین در مجتمع تفریحی ثورنی بوش در حاشیه پارك ملی كروگر می باشد كه حضور در آن برای مسافرانی كه می خواهند ردپای علاقه مندان جهانی به حیات وحش غنی این نقطه از جهان را دنبال نمایند، بسیار دلپذیر است. ظرافت و زیبایی های استعماری جهان قدیم كیفیت این مكان را تعیین می نماید و حیوانات در كانون توجهات قرار دارند – خصوصاً شیرهای نسبتاً متعدد ساكن در این منطقه.
هشت سوئیت مجهز به سیستم تهویه هوا همراه با دكوراسیونی بی نظیر، یادآور روزگاران باستان ارنست همینگوی (نویسنده امریكایی) هستند،‌ سوئیت هایی دارای انواع قالی و فرش شرقی، وسایل آنتیك و باستانی، پشت بام های كاهگلی و تختخواب های چهار ستونی مجهز به پشه بند. دوش ها و استخرهای فضای باز در محوطه هایی گسترده با حیات وحش پیرامونی ادغام می شوند، حیات وحشی كه در آن فیل ها و دیگر حیوانات وحشی بخشی از چشم اندازها و مناظر را تشكیل داده اند. سوئیت های رویال دو اتاق خوابه برای خانواده ها بسیار مناسب و عالی است و حتی گروه های بزرگتر به شكلی انحصاری تر می توانند یك ویلای 6 اتاق خوابه را همراه با یك سرآشپز در افریقا هاوس رزرو نمایند.
فعالیت های روزانه پیرامون بازی های صبح و عصر می باشند، زمانی كه راهنماها و مسیریاب های متخصص، شما را به سمت حیات وحش با ارزش ملی از نظر جغرافیایی هدایت می نمایند. همچنین می توانید در یك اسپای فوق العاده كه برنده انواع جوایز بوده است به استراحت بپردازید و اوقات فراغت خود را در باشگاه سپری نمایید. از كودكان در تمام رده های سنی در سوئیت های رویال و افریقا هاوس پذیرائی به عمل می آید، اما برای اینكه بتوانند در سوئیت های لوكس اقامت داشته باشند، باید سن آنها بیشتر از 10 سال باشد.

5. مجتمع تفریحی كوهستانی جید، سِینت لوسیا
Jade Mountain Resort

سِینت لوسیا به خاطر چشم انداز به شدت زیبای آن بسیار معروف است و مجتمع تفریحی كوهستانی جِید كه فقط ویژه افراد بزرگسال است با داشتن مناظری تماشایی از اقیانوس و قله های دوقلو و آتشفشانی سِینت لوسیا به نام پیتونز در آن منطقه قرار گرفته است. این مجتمع كه چسبیده به بخش صخره ای است، یك سری از اتاق های كنار باز و نواحی معمولی با چشم اندازهای نفس گیر و هیجان انگیز را در بر دارد، بنابراین شما خود را به عنوان بخشی از فضای اطرافتان احساس می كنید. این سوئیت ها علی رغم چشم اندازهای گسترده و فراگیری كه دارند، یك حریم شخصی كامل را برای كسانی كه برای سپری كردن ماه عسل خود به اینجا سفر كرده اند، فراهم می آورند.
24 اتاق كنار باز این مجتمع كه از آنها تحت عنوان پناهگاه یاد می شود، با سقف های بلند و 15 فوتی و اتاق های نشیمن بزرگ و انواع صنایع چوبی بادوام استوایی و بخش های سنگی محلی، دارای فضای بزرگ و دلپذیر می باشند. بخش های عمومی این مجتمع دارای استخرهایی عالی، تختخواب های چهار ستونی، حمام های سنتی محلی همراه با حوله، پیشخدمت هایی 24 ساعته و بادگیرهای كركره ای می باشند كه از طریق آن نسیم ملایم استوایی آزادانه می وزد. به جای استخرهای شخصی، جكوزی هایی با حمام های آب گرم مهیای استفاده هستند. اینترنت وای فای در سراسر مجتمع در دسترس است، اما هیچ تلویزیون و تلفنی در اینجا نمی توانید پیدا كنید، فقط صدا و منظره دریا است كه در دسترس می باشد.
غذا در باشگاه كوهستانی جِید، ادویه ها و چاشنی های تازه این جزیره را همراه با مواد مختلف تولیدی از مزارع ارگانیك مجتمع به تسخیر درآورده است، همچنین می توانید در آنس مامین یا آنس چاستانت كه مجتمعی 600 هكتاری بوده و در ساحل شن های نقره ای در بخش پایین این كوهستان واقع شده، غذاهای مورد علاقه خود را میل نمایید. زمان های آزاد شما می تواند صرف استراحت و یا فعالیت های مختلف گردد. شنا، كشتی رانی، قایق سواری كایاك و شیرجه، همه و همه فعالیت هایی ویژه گذراندن زمان در امتداد ساحل آنس چاستانت می باشند، ساحلی كه از طریق یك پیاده روی روی منطقه ای شیب دار و یا از طریق اتوبوس قابل دسترس می باشد. همچنین می توانید كوهنوردی كرده و یا با دوچرخه از مزرعه 600 هكتاری این مجتمع دیدن كنید؛ به تماشای پرندگان بنشینید؛ به انجام یوگا بپردازید؛ در استخرهای فوق العاده آن شنا نمایید؛ و یا در تورهای بازدید از باغ های گیاهشناسی، كوه های آتشفشانی و چشمه های گوگردی شركت نمایید. یك مركز تناسب اندام و اسپا نیز مهیای استفاده هستند. درجه بندی تماماً انحصاری، اختیاری اما با ارزش می باشد – خصوصاً كه هتل نیز در ناحیه ای دوردست احداث گردیده است.

6. مزرعه های دوقلو، ایالات متحده امریكا
Twin Farms

این مزرعه های دوقلو كه در منطقه روستایی ورمونت و در منطقه ای 300 هكتاری واقع شده، در فاصله ای 3 ساعته از بوستون قرار دارد و به مثابه خانه ای دور از محل زندگی شما برای به واقعیت پیوستن تخیلاتتان در زمینه حیات وحش می باشد. آثار هنری عجیب كلكسیون شخصی مالك این مكان، خانه اصلی وی را كه مربوط به سال 1795 است،‌ آراسته است، خانه ای كه مردم به هنگام قدم گذاشتن و ورود به آن با صدای آتش روشن و چشم اندازهایی دیدنی روبه رو می شوند. خدماتی انفرادی در تمام سطوح در اینجا وجود دارند و خدمات فوق العاده در اسپا و غذاهای خوشمزه باعث شده تا این مجتمع در بالاترین جایگاه از نظر استانداردی قرار بگیرد.
20 اتاق موجود در این مجموعه كه دكوراسیونی منحصربفرد داشته و توسط معماران قابل احترامی طراحی گردیده اند، دارای درجات مختلفی هستند، از اتاق های دنج میهمان گرفته تا كلبه های چوبی، كلبه های چند سطحی به سبك اسكاندیناوی و پناهگاه های قرون وسطایی. آتشگاه ها،‌ عتیقه جات، هنرهای سفارشی و سنتی و وان های سنگی گرم احساس حضور در خانه ای راحت و آسوده را مهیا كرده و با حضور در این اتاق ها، چشم اندازهایی بسیار زیبا از محیط پیرامون مجتمع به چشم می خورد. تمام وعده های غذایی در درجه بندی های كیفی این مجتمع قرار دارند و غذاهای تهیه شده بر بكارگیری ادویه جات سالم و تازه تأكید داشته و در منوهایی سفارشی و شخصی و با سیستم اصطلاحاً مزرعه به میز ارائه می گردند. كلوچه های پف كرده لیمویی همراه با توت فرنگی های ورمونت جزء بهترین گزینه های صبحانه می باشند.
فعالیت ها در این مجتمع بسته به فصل تغییر می كنند. در ماه های گرم سال، می توانید كوهنوردی كرده و در داخل جنگل ها و از میان گل و گیاهان به دوچرخه سواری بپردازید، تنیس بازی كنید، ماهیگیری نمایید، ‌شنا كنید و یا در استخرهایی آرام به قایق رانی مشغول شوید. تصاویر باورنكردنی از رنگ های موجود در فصل پاییز در ورمونت،‌ باعث شده كه این فصل یكی از بهترین زمان ها برای سفر به این منطقه باشد. در فصل زمستان، می توانید اسكیت سواری كنید، با كفش های مخصوص برفی پیاده روی نمایید و یا بر روی زمین ها و مسیرهای شیب دار و زیبا سرگرم اسكی شوید. اگر توانستید از مجتمع دل بكنید و آنجا را ترك نمایید، می توانید گردشی در یكی از مزارع تحت كشت داشته باشید و یا برای خرید عتیقه جات به بازار بروید و یا از صنعتگران و محل های تاریخی بازدید كنید و یا حتی یكی از خودروهای BMW مجتمع را كرایه كرده و چرخی در منطقه بزنید. یك باشگاه كاملاً مجهز نیز در دسترس شما می باشد. میهمانان می بایستی بیشتر از 16 سال سن داشته باشند، تنها استثنا دو هفته در طول سال است كه تحت عنوان هفته خانواده از آن یاد می شود و همه می توانند حضور داشته باشند و سگ ها نیز اجازه ورود به برخی از كلبه ها را در ازای پرداخت هزینه دارند.

7. كمپ صحرانوردی دهه 1920 كوتار، كنیا
Safari Camp

در یك مجتمع تفریحی 6000 هكتاری شخصی در نزدیكی مرز این كشور با تانزانیا و در كمپ صحرانوردی دهه 1920 كوتار زیبایی ها و ظرافت های افریقا به نمایش گذاشته شده است. این كمپ در كنار پارك ملی حیات وحش سرنگتی و مجتمع تفریحی ملی ماسای مارا واقع شده كه دو تا از بهترین مجتمع های تفریحی افریقا هستند و به لطف تعهد به پایداری محیط زیست و اجرای پروژه های كمك رسانی به انجمن های محلی در این حوزه، یكی از 10 بخش معتبر جهانی در زمینه زیست شناسی می باشد. شنیدن عبارت كمپ جهانی خیلی شما را از بقیه موارد دور نكند. چادرها و سایبان های لوكس اینجا به شدت با چادرهایی كه شما موقع گردش و اردوهای خانوادگی از آنها استفاده می كنید، ‌متفاوت است و حضور كاركنان مراقب باعث می شوند كه شما احساس حضور در یك مكان سلطنتی را داشته باشید. راهنماهای متخصص ماسای بهترین های این كسب و كار هستند كه شما را برای رفتن به محل زیست شیرها، پلنگ ها، كرگدن ها، بوفالوها و فیل های وحشی افریقایی راهنمایی و هدایت می كنند. در فاصله بین ماه های جولای و نوامبر، اینجا مكانی فوق العاده برای دیدن مهاجرت گروهی گوزن های یالدار افریقایی نیز می باشد.
این ده چادر مجلل كه به شكلی استراتژیك برای حفظ حریم شخصی در محلی دورتر احداث شده اند، این امكان را برای شما فراهم آورده اند كه احساس حضور كامل در طبیعت را داشته باشید، بدون اینكه هیچ چیز از لوكس بودن حضور در یك مجتمع تفریحی كم شود. در حالی كه بر روی تختخواب چهار ستونی موج مانند خود لم داده اید، می توانید گورخرها و زرافه ها را تماشا كرده و در طول شب با شنیدن صدای كفتارها و غرش شیرها در دوردست به خواب بروید. مبلمان آنتیك و قدیمی، فرش های بافت شرقی،‌ شمعدانی ها و چلچراغ ها و صندوق های بزرگ باعث تقویت احساس حضور در دوره ای همانند دوره ارنست همینگوی می شود و سرویس های بهداشتی اختصاصی با توالت ها و دوش های آب گرم عالی همراه هستند. اما اگر واقعاً می خواهید به طبیعت بازگردید، می توانید تجربه منحصربفرد یك دوش صحرایی را درست در وسط ساوانا داشته باشید. سوئیت های چادری شكل خانوادگی دارای دو حمام و اتاق نشیمن به همراه اجاق ها و شومینه هایی می باشند. همچنین می توانید یك سوئیت و یا ویلای كوتارز بوش را برای ماه عسل خود رزرو نمایید كه دارای یك استخر شخصی 25 متری می باشد.
سرآشپز غذاهای عالی را از مواد تازه در خود كمپ تهیه می نماید. وعده های غذایی معمولاً به سبك جمعی در چادرهای بزرگ مخصوص غذاخوری و یا در موقعیت هایی هیجان انگیز در محیط اطراف سِرو می گردند. بعلاوه برای بازی ها و پیاده روی های عالی، می توانید از دهكده ماسای دیدن كنید، در استخرها به شنا كردن مشغول شوید و یا در اسپاها تحت درمان قرار بگیرید. كودكان در تمام سنین اجازه ورود دارند.

8. كلبه اقیانوس جنوبی، استرالیا
Southern Ocean Lodge

كلبه اقیانوس جنوبی كه به شكلی بسیار زیبا با صخره های دریایی شیب دار در جزیره كانگرو در مرز جنوبی استرالیا تركیب شده است، به طبیعت اجازه می دهد كه خود راوی این داستان تفریحی زیبا باشد. منظره اقیانوس های طوفانی را می توانید از پشت دیواره های شیشه ای و منحنی وار ساختمان های این مجتمع ببینید و از همین راه است كه نور وارد تمام فضای این ساختمان می گردد.
از طریق دیوارهای سراسر شیشه ای 21 اتاق میهمان در این مجتمع می توانید دریا را تماشا كنید، قطعاً دكوراسیون در این مجتمع به شكلی دوستدار محیط زیست طراحی شده است به طوری كه از لوازم چوبی بازیافت شده، آثار هنری بومی، سطوح آهكی، شن و ماسه ای و پارچه های سفید تشكیل شده اند. دیگر امكانات عمومی شامل بخش های مخصوص نشستن در اعماق آب،‌ سطوح داغ و تراس های بیرونی دارای تختخواب های طول روز می باشد، بنابراین می توانید استراحت كرده و غرق در تماشای این چشم اندازهای هیپنوتیزم كننده گردید. برخی از اتاق ها، اجاق ها و شومینه هایی هوشمند از نظر زیست محیطی و نیز تلویزیون و دستگاه پخش DVD دارند.
غذاهای اینجا كه پیچیده و تازه هستند، شامل بسیاری از خوراكی های جزیره ای می گردند، از جمله عسل لیگوریان، پنیرهای محلی و غذاهای دریایی تازه. یكی دیگر از امتیازات ویژه در این مجتمع تفریحی برنامه ریزی روزانه سفرهای هدایت شده در جزیره می باشد كه در درجه بندی های این مجتمع لحاظ شده است. گردش های ساحلی در پارك های ملی حومه، مناطق مستعمره ممنوعه و پناهگاه های حیات وحش گردش های معمولی موجود در این سفر می باشند. همچنین می توانید در اسپای سلامتی به استراحت بپردازید،‌ جائی كه كودكان هم می توانند در آن به كارگاهی ویژه برای ساختن مواد تغییر شكل پذیر و نیز مواد بهداشتی بپیوندند.

9. لیكولیكو، فیجی
Likuliku

این مجتمع مخصوص افراد بزرگسال كه در جزیره مالولو واقع در مجمع الجزایر مامانوكا قرار دارد و منزلگاه خانه های ییلاقی روی آب است، به خاطر میهمان نوازی گرم و صمیمانه فیجیانی دارای شهرت است. مواد بومی و محلی مانند كاهگل، چوب و سنگ در ساخت این كلبه های ییلاقی استفاده شده اند و احساسی واقعی از حضور در یك جزیره را كه در منطقه ای استوایی و جنگلی واقع شده، به مسافران القا می نماید. تلویزیون و تلفن را فراموش كنید. به جای آن می توانید در اینجا با سیستم زندگی در مناطق جزیره ای آشنا شوید، غواصی كنید و با كاركنان صمیمی گپ بزنید.
كسانی كه برای ماه عسل به اینجا می آیند، از كلبه های روی آب اینجا، با تراس های بزرگ بیرونی، اتاقك های جداگانه مخصوص حمام، سیستم تهویه هوا و چشم اندازهای قابل دیدن از داخل وان های تخم مرغی شكل لذت خواهند برد. بسیاری از میهمانان از حضور در كلبه های رو به ساحل نیز لذت می برند، كلبه هایی كه هزینه های پایین تر، استخرهای غوطه ور در آب، تختخواب های بزرگ و دوش های شخصی فضای باز از جمله امكانات آنها می باشند. این كلبه ها همچنین دسترسی مستقیم به اقیانوس را برای میهمانان فراهم آورده اند، دسترسی كه گاهی اوقات و در زمان هایی كه موج ها پایین هستند، مهیا است.
غذاهای اینجا شگفت آور هستند و انواع غذاهای دریایی تازه و نیز میوه های استوایی خوشمزه در دسترس بوده و این خوراكی ها از مزرعه های ارگانیك آبكشتی واقع در خود جزیره تهیه می شوند. كاناپه های طول روز كه تحویل اتاق های شما می شوند، این علامت را به شما می دهند كه زمان صرف غذاهای خوشمزه فرارسیده است. در اوقات فراغتتان می توانید به زوج های دیگر ملحق شوید و به اسپا و باشگاه بروید، چگونگی بافت برگ درختان نخل را فرا بگیرید، و یا برای تورهای گردشگری در دهكده و یا استفاده از كشتی های تفریحی برای گردش در جزیره ثبت نام نمایید. درجه بندی های این مجتمع شامل اقامت، ورزش های آبی غیر موتوری، وعده های غذایی، قهوه،‌ چای و آب را شامل می شوند اما برای نوشیدنی های دیگر هزینه های جداگانه محاسبه می گردد.

10. مجتمع ساحلی تفریحی و اسپای لیلی، مالدیو
Lily Beach Resort

این مجتمع محصور در آب های نیلگون، لذت های خانوادگی و لوكسی را بر روی آب برای میهمانان مهیا نموده است. مجتمع تفریحی لیلی بر روی جزیره هوواهندو در مالدیو احداث شده،‌ جزیره ای مرجانی با انواع صخره های اینچنینی و برخی از بهترین مكان های شیرجه كه دارای شهرت جهانی است. ویلاهای مجهز به سیستم تهویه هوا كه بر فراز آب ها قرار گرفته اند و یا در مناطق ساحلی احداث شده اند، دارای مبلمان و تزئینات شفاف و براق سبك معاصر و لوازم آسایش مدرنی همانند سیستم سینمای خانگی، تلویزیون های مسطح ماهواره ای و حمام های فضای باز همراه با جكوزی می باشند. ویلاهای ساحلی،‌ درختان نخل زیبایی را در امتداد ساحل شن های سفید در بر دارند، حال آنكه ویلاهای بر روی آب حریم شخصی بهتر و دسترسی مستقیم تری را به دریای هیپنوتیزم كننده اطراف فراهم می آورند. اگر همراه با كودكان به این منطقه سفر می كنید،‌ ویلاهای خانوادگی دارای اتاق های بهم مرتبط، گزینه فوق العاده برای انتخاب می باشند. ویلاهای دلوكس روی آب دارای كف های تماماً شیشه ای هستند،‌ بنابراین می توانید دریایی زلال زیر پای خود را تماشا كنید، سوئیت های روبه غروب آفتاب هم دارای استخرهای شخصی غوطه ور در آب و نیز سیستم خدمات رسانی 24 ساعته می باشند.
میهمانان می توانند از بین انواع سالن های غذاخوری كه همه چیز، از غذاهای تركیبی چینی،‌ هندی و تایلندی گرفته تا غذاهای ژاپنی را سِرو می نمایند انتخاب كنند. ورزش های آبی در اینجا جزء ورزش های اصلی هستند و با جزیره های فوق العاده ای كه در فاصله نزدیكی از ساحل وجود دارند، غواصی یكی از هیجان انگیزترین آنهاست. همچنین می توانید در دو استخر به شنا كردن بپردازید، والیبال و تنیس بازی كنید، در باشگاه ورزش نمایید و یا به اسپای روی آب تامارا مراجعه نمایید. برنامه سفارشی تماماً انحصاری هم جزء گزینه های اختیاری در این مجتمع تفریحی می باشد. این برنامه بسیار با ارزش است و غذا (به سبك بوفه ای و سفارش جداگانه)، نوشیدنی و 2 سفر به ازای هر نفر در طول هر اقامت را شامل می شود، مانند غواصی، سفرهای دریایی هنگام غروب آفتاب، بازدید از دهكده های اطراف و ماهیگیری.

11. جزیره شمال، سیشلز
North Island

اگر می خواهید كه همانند رابینسون كروز باشید، این مجتمع تفریحی طرفدار محیط زیست را دوست داشته باشید، مجتمعی كه در بین قله های گرانیتی بر روی جزیره ای دوردست در سیشلز آشیان گرفته است، اما این را نیز در نظر بگیرید كه با وجود تعداد زیادی از پرسنل مراقب در اینجا، هرگز احساس تنها بودن نخواهید كرد. شعار این جزیره، “لوكس بدون با پاهای برهنه” است و محافظت از محیط زیست كلید اصلی سفر به اینجا می باشد. مأموریت مالك این جزیره، بازسازی آن و برگرداندن آن به همان حالت طبیعی قبلی می باشد و میهمانان می توانند در برنامه های محافظت مشاركت كرده و با زیست شناسی منحصربفرد این جزیره جالب آشنا شوند. می توانید از میان دو ساحل با چشم اندازهای متفاوت و عالی یكی را برگزینید، سواحلی كه لاك پشت ها در نزدیكی آب آشیان گرفته اند.
یازده ویلای شخصی و با برنامه آزاد به وسیله تجهیزات محلی كه در طول بازسازی جزیره تهیه شده اند، ساخته شده و در حاشیه نواره ای تماشایی از ساحل كه درختان نخل زیبایی نیز در خود دارند، قرار گرفته اند. شیك بودن پیچیده ساحلی، بهترین عبارت برای توصیف دكوراسیون آنها می باشد كه از انواع متعددی از اجزاء و مواد طبیعی تشكیل شده است. استخرهای غوطه ور در آب در محوطه هایی بزرگ، تختخواب های شبكه ای و وان های عمیق جزء امكانات عمومی این مجتمع می باشند. ویلای مجلل جزیره شمالی كه در فاصله دور در انتهای ساحل قرار گرفته، مكانی فوق العاده برای كسانی است كه می خواهند ماه عسل خود را در این مجتمع سپری نمایند.
غذاها با استفاده از ادویه جات تركیبی تهیه شده از آخرین محصولات برداشت شده در جزیره، پخت می شوند و سرویس دهی فراگیر باعث شده كه در هر نقطه ای كه مایل باشید غذای خود را میل نمایید. تعدادی ورزش آبی، پیاده روی های همراه با راهنما و سفر به جزایر دیگر در بالاترین رده بندی فعالیت های این مجتمع قرار داشته و یوگا و درمان های جامع همانند “مراسم های با پای پیاده” در اسپا نیز از جمله دیگر فعالیت های تفریحی می باشند. كودكان می توانند از طریق برنامه های سفارشی ویژه آنها كه فعالیت هایی همانند یافتن گنج و آموزش تهیه پیتزا از جمله آنها هستند، كاملاً سرگرم گردند.

آرامش بخش ترین مکان های تفریحی جهان
ادامه مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر