لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین رستوران های یزد
بهترین رستوران های یزد

بهترین رستوران های یزد

یکی از نیاز های مهم واساسی بشر غذا می باشد که کیفیت ان با کیفیت زندگی فرد رابطه مستقیمی دارد. حالا اگر در سفر باشیم و کمتر دست رسی به غذای خانگی داشته باشیم، این نیاز بیشتر از پیش خود نمایی خواهد کرد و ممکن است که طعم یک غذایی انقدر لذیذ باشد که تا مدتها طعمش برایمان ماندگار شود. بعد از بررسی هتل های ایران و رزرو هتل در یزد به سراغ بهترین رستوران های شهر کویری یزد رفته ایم، شهری که تا به امروز معماری های خشتی اش نمادی برای این شهر به شمار می رفت اما امروز با یکی دیگر از جاذبه های خوشمزه یزد نیز اشنا خواهید شد.

معرفی بهترین رستوران های یزد:

از انجایی که معماری سنتی یزد باعث شهرتش شده است، رستوران های سنتی بی شماری در کنار رستوران های مدرن و امروزی در این شهر، غذاهای لذیذی را به افراد ارائه می دهند.

رستوران ترمه و ترنج یزد: اگر دنبال میل کردن چلو کبابی با طعم بی نظیری می گردید پس ” رستوران ترمه و تدرنج یزد” را در الویتتان قرار دهید.

ادرس: محله فهادان یزد

کافه و رستوران فوکا: یک کافه و رستوران سنی و مدرن که با غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی اش و دکوراسیون بسیار زیبا، تمام سلیقه ها را پوشش داده است. در این رستوران- کافه، دو منو فارسی و فرنگی همراه با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و کیک های خوشمزه وجود دارد که، شبی دلنشین را برای شما رقم خواهد زد.

ادرس: خیابان مسجد جامع- نرسیده به مسجد جامع

رستوران مارکوپولو: اگر در کنار طعم غذا منظره و دکوراسیون رستوران برایتان خیلی مهم است پس رستوران مارکوپولو را انخاب نمایید، زیرا میل کردن غذا در رستوران بسیار زیبای مارکوپولو لذت دوچندانی را به شما خواهد داد. از غذاهای معروف این رستوران می توان به نون و کباب داغ و عدسی اشاره کرد که طرفداران بسیاری را جذب کرده است.

ادرس: خیابان مسجد جامع
رستوران سزار
رستوران سزار یزد: بی شک خوردن غذایی از دل اروپا در شهر سنتی یزد تجربه ای خاص به دنبال خواهد داشت. تخصص این رستوران غذاهای ایتالیایی می باشد. اما در کنار غذاهای ایتالیایی منو ایرانی نیز برای شما در نظر گرفته شده که طعم بی نظیری را به شما هدیه خواهد داد.
ادرس: میدان ابوذر- خیابان سنبل

تالار یزد: رستوران حاجی اشپز: ” حاجی اشپز” یا اقای ” قهوه چی” نام های دیگر رستوران تالار یزد می باشد که در شهر یزد از شهرت خوبی برخوردار است. اگر هوس باقالی پلو وماهیچه کرده اید پس همین الان راهی رستوران تالار یزد بشوید که یک دنیا طعم بی نظیر منتظر شما است.

ادرس: بلوار جمهوری- نرسیده به دروازه قران

کافه خانه دوست یزد: یکی از اقامتگاه های بوم گردی بسیار زیبای یزد در خود رستوران سنتی با غذاهای بی نظیری را داراست که بی شک روز خوبی را در ان سپری خواهید کرد.

ادرس: خیابان سید گل سرخ- کوچه حسینه شاه ابوالقاسم- جنب کافی شاپ مروارید
رستوران هتل جاده ابریشم

رستوران هتل جاده ابریشم: در یکی از بافت های قدیمی و سنتی شهر یزد هتل و رستورانی قرار دارد که بی شک میل کردن غذا همراه با مشاهده مناظر زیبا، لحظات خوشی را برایتان به ارمغان خواهد اورد.

ادرس: خیابان مسجد جامع- کوچه نو

رستوران مشیر الممالک: یک هتل باغ با معماری سنتی بسیار چشم نواز با غذاهای بسیار خوش طعم و خوش رنگ انتظار شما را می کشد. بی شک میل کردن غذا در حیاط باصفا و تماشایی این باغ رستوران شما را به خاطرات شیرین کودکی خواهد برد.

ادرس خیابان انقلاب- بلوار مشیر الممالک

رستوران سنتی خوان دوحد یزد: یکی دیگر از رستوران های سنتی که با معماری این شهر کویری هم خوانی دارد، رستوران سنتی خوان دوحد یزد می باشد که در کنار غذاهای سنتی خوشمزه اش غذاهای فست فودی را نیز به شما ارائه خواهد داد. یکی از غذاهای لذیذی که در این رستوران به بهترین نحو طبخ می شود، اش شولی یزدی می باشد.

ادرس: بلوار عاصی زاده- کوچه سنگریزه

کافه رستوران بام یزد: تا حالا به خوردن غذا در کنار بادگیر های یزد اندیشیده اید؟ این تجربه را می توانید در رستوران سنتی بام یزد به دست بیاورید. ودر کنار نوش جان کردن غذاهای بسیار خوش طعم از مناظر بی نظیر یزد نیز بهره ببرید.

ادرس: ابتدای خیابان مسجد جامع- بعد از بانک ملی
1683380143 931 بهترین رستوران های یزد

رستوران ایتالیایی دراگون: یکی از بهترین پیتزاها و ساندویج های ایتالیایی در رستورانی به نام دراگون سرو می شود. اگر به دنبال طعم بی نظیر پیتزا ایتالیایی می باشید پس دست دست نکنید و همین حالا سری به رستوران دراگون بزنید.

ادرس: بلوار دانشگاه- خیابان مجد العلما

کافه و رستوران ایرانی قدیمی یزد: یکی از رستوران های سنتی شهر یزد، کافه و رستوران قدیمی یزد می باشد که فضای کاملا سنتی و غذاهای سنتی و لذیذش دلیل معروفیتش شده است.

ادرس: خیابان مسجد جامع- انتهای بازارچه صرافها

رستوران هتل ملک التجار: یک هتل سنتی که رستورانی با انواع غذاهای ایرانی و خارجی را در خود جای داده است و قهوه خانه این رستوران نیز با معماری سنتی اماده خدمت رسانی به شما می باشد.

ادرس: خیابان قیام- بازارچه پنجه علی

رستوران سنتی مظفری یزد: یکی دیگر از رستوران باغ های شهر یزد در هتل سنتی مظفری واقع شده است که با حیاط با صفا و غذاها ایرانی و انگلیسی، انواع نوشیدنی ها و دمنوش هایش تبدیل به رستورانی درجه یک شده است. شما می توانید غذاهای خوشمزه این رستوران را روی تخت های چوبی که دورتادور حوضچه حیاط چیده شده اند میل نمایید. همچنین امکان رزو میز و یا پذیراهی گروهی نیز در این رستوران باغ سنتی وجود دارد.

ادرس: خیابان مظفری- کوچه شهید بکاحی- جنب مخابرات- هتل سنتی مظفر یزد

رستوران سنتی حمام خان یزد: یک رستوران سنتی در یک بافت سنتی با غذاهای محلی همچون: چلو کباب، کشک بادمجان، قیمه یزدی، اش شولی، دیزی سنگی و انواع دمنوش ها و نوشیدنی ها مجموعه بی نظیری را تشکیل داده است. خوش برخورد بودن کارکنان این رستوران و تسلط انان به زبان انگلیسی در کنار غذاهای خوشمزه شان یک ویژگی مثبت برای این رستوران به شمار می رود.

ادرس:یزد- میدان خان- جنب مسجد ملا اسماعیل
رستوران هتل جاده ابریشم

رستوران سنتی شاطر عباس یزد: یکی دیگر از رستوران های خوب و سنتی یزد، رستوران شاطر عباس یزد می باشد که با سرو غذاهای لذیذی از جمله: دیزی سنگی، چلو خورشت قیمه یزدی، چلو کباب، چلو جوجه، چلو قفقازی و کوفته تبریزی لحظات دلپذیری را برای شما خواهند ساخت.

ادرس:خیابان کاشانی- چهارراه فاطمیه- روبروی پاساژ ازادی- رستوران سنتی شاطر عباس یزد

ودر پایان یادوار می شویم که این رستوران ها گلچینی از صدها رستوران درجه یک یزد می باشند که در سراسر شهر کویری یزد اماده ارائه بهترین غذاهای سنتی و فست فودی در مکان هایی بسیار زیبا و دیدنی در زیر اسمان پرستاره یزد می باشند.

مجموعه امیر چخماق در یزد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر