لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> نمایشگاه یخ زده (frosted fairground)، جشنی دیگر در دریم لند مارگیت
نمایشگاه یخ زده (frosted fairground)، جشنی دیگر در دریم لند مارگیت

نمایشگاه یخ زده (frosted fairground)، جشنی دیگر در دریم لند مارگیت

دریم لند شهر کنت با تغییر شکل به نمایشگاه یخ زده، تبدیل به مقصد شماره یک گردشگران در ایام کریسمس شد.
از زمان بازسازی پارک، این اولین دوره نمایشگاه یخ زده است که در این مکان برگزار می شود. پیست پاتیناژ (اسکیت روی یخ) 450 متری این مجموعه با ظرفیت 150 نفر، هر روز باز است. این پیست پاتیناژ با سقف و دیوارهای شفاف پوشیده شده تا هم از سوز و سرمای زمستان به دور باشید و هم بتوانید از مناظر پارک که با اشکال زمستانی تزیین شده، لذت ببرید.
برای بازدیدکنندگان جوانتر، تجربه ای جادویی در انتظار خانواده ها و افرادی است که از غار دریم لند بازدید می¬کنند.
در این غار بچه ها در کنار پری ها و کاردستیها همراه با بابانوئل آواز می خوانند و به هر بچه از میان کادوهایی که تا سقف غار روی هم چیده شده اند، کادویی داده میشود. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

ربکا الیس، تهیه کننده خلاق ارشد دریم لند مارگیت، می گوید: “امسال سال هیجان انگیزی برای دریم لند بود و برای ما خیلی مهم است که امسال را با تجربه برگزاری این جشن خارق العاده به پایان برسانیم. بیصبرانه منتظر بازگشایی پیست پاتیناژ در مارگیت هستیم تا دوباره مردم را، در خارج از فصل تابستان، به اینجا بکشانیم. مردم محلی مجبور نیستند تا برای تجربه کریسمسی جادویی به لندن یا جایی دیگر سفر کنند. این حس جادویی در دریم لند قابل تجربه است.”

با جاذبه ها و رویدادهای زیادی که برای این پارک برنامه ریزی شده و همچنین با غذاها و نوشیدنی های فصلی و موسیقی و سرگرمی های بسیار بیشتری که هنوز باید اعلام شوند،”نمایشگاه یخ زده” محلی فوق العاده برای تجربه ی چنین جشنی است.

دریم لند با جذب سرمایه 25 میلیون پوندی از شرکت “اروگراس کپیتال پارتنزز (Arrowgrass Capital Partners)”، توانست در می سال 2017 مجددا بازگشایی شود.
بیشتر بخوانید:

محوطه این پارک مجددا طراحی شد و تمام مکانهای ذیل با دقت زیاد تعمیر شدند: محل سواری به سبک قدیمی، فضاهای تفریحی در سطح جهانی، چیدمانهای هنری مدرن و انفعالی، غذاهای خیابانی مدرن، بارهای برگزیده و تفریحات زنده که ساحل مارگیت را در پس زمینه¬ خود دارند.
این نمایشگاه با قطار 90 دقیقه با لندن فاصله دارد و از ایستگاه قطار مارگیت تا خود نمایشگاه با پای پیاده تنها 5 دقیقه فاصله است.

غذاهای سنتی سراسر جهان در هنگام سال نو
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر