لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل soneva jani اقامتگاهی بی نظیر و سازگار با طبیعت
هتل soneva jani اقامتگاهی بی نظیر و سازگار با طبیعت

هتل soneva jani اقامتگاهی بی نظیر و سازگار با طبیعت

این جهان زیبا و شگفت انگیز مملو از پدیده های دیدنی است. نقاش و خالق طبیعت در هر گوشه از آن پدیده ی نابی را به تصویر کشیده که بینندگان را شیفته ی خود می کند، این زیبایی های بکر و طبیعی، آن قدر تماشایی و خیال انگیز هستند، که گاهی گردشگران تمام دنیا را پشت سر می گذراند تا به آن جا برسند و با طبیعت بکر و زیبای آن همنوا شوند. از آن جایی که دست یافتن به آرامش عمیق در این دنیای پیچیده و مدرن، یکی از اولویت های زندگی انسان امروز به شمار می رود، در زیباترین جاهای دنیا، هتل هایی ساخته شده که تمام نیازها و رویاهای گردشگران را در نظر گرفته و به آن ها واقعیت می بخشند. یکی از این مکان ها، هتل سونوا جانی (Soneva jani) مالدیو می باشد، هتلی که در بهشت زیبای کره ی زمین مالدیو ساخته شده است. مالدیو کشوری است در اقیانوس هند و در جنوب غربی هند واقع شده است.

این کشور جزیره ای که چیزی از بهشت کم ندارد، یکی از زیباترین مقاصد گردشگری است. مناظرآن زیبا و آسمان آبی فیروزه ای آن بسیار خیال انگیز و بی همتاست. آب دریا در این جزیره ی مرجانی آن قدر زیبا و شفاف است که ماهی های کف دریا را در آن می توان دید. ماهی های رنگارنگ و مرجان های ناب این جزیره باعث شده، که آن را به عنوان یکی از جذاب ترین مکان های غواصی دنیا بشناسند. اما از آن جا که این طبیعت بکر به همان اندازه که زیباست، آسیب پذیر نیز هست، حفظ اکوسیستم آن بسیار مهم است ودر ساخت هتل هایی مانند سونوا جانی این نکته کاملا در نظر گرفته شده است. با ما همراه شوید تا با یکی از لوکس ترین و خاص ترین هتل های مالدیو بیشتر آشنا شویم. ایران هتل آنلاین با رزرو آنلاین هتل های ایران و هتل های تهران در این سفر همراه شماست.
soneva jani
هتل سونوا جانی/ Soneva jani
هتل 5 ستاره ی Soneva Jani یکی از جدیدترین و لوکس ترین هتل های جزیره ی مالدیو محسوب می شود. این هتل که در یک خلیج نیلگون واقع شده، سومین هتلی است که توسط تیم سونوا طراحی و ساخته شده است. سونوا با تجربیاتی که در زمینه ی ساخت هتل در جزایر مالدیو داشت، توانست بزرگترین هتل را در جزیره ی Medhufaru که درشمال جزیره ی Noonu Atoll واقع شده افتتاح کند. Medhufaru در 200 کیلومتری پایتخت این کشور(Male) قرار دارد و کاملا سازگار با محیط زیست طراحی و ساخته شده است.
soneva jani
در واقع موسس این هتل توانسته با تلفیق عناصری مانند مدرنیته و محصولات ارگانیک، محیط شیک و دلپذیری به وجود بیاورد که در هارمونی و هماهنگی کامل با محیط زیست است. در ساخت این هتل بسیار شیک و شگفت انگیز به شکلی زیبا از مصالح طبیعی بهره گرفته شده است، حتی دیوارهای ویلا، چوبی و کفپوش های آن از هم عناصرطبیعی ساخته شده است. روشنایی فضاهای آن بسیار زیاد و دکوراسیون آن جذاب و جالب توجه می باشد. اتاق ها طوری طراحی شده اند که چشم انداز دریا مقابل شماست و وسایل به کار رفته در آن نه تنها هماهنگی زیادی با هم دارند، بلکه در عین سادگی، شیک و دلپسند نیز هستند.
soneva jani
استفاده از رنگ غالب سفید در رنگ آمیزی اتاق ها آرامش عجیبی را به گردشگران القا می کند و تخت خواب ها و حمام های آن که در محیط باز قرار دارند از چوب ساخته شده اند. این هتل لوکس و زیبا، عناصر مدرن و طبیعی را به زیباترین شکل در هم آمیخته و فضایی برای گردشگران به وجود آورده که در آن می توانند طبیعت و رفاه را در کنار هم داشته باشند و لحظات نابی را تجربه کنند که در هر جایی امکان پذیر نیست. هتل سونوا هم ویلاهای روی آب دارد و هم ویلاهای واقع در خشکی.
soneva jani
هر ویلای روی آب محوطه ی دریایی و تالاب خاص خودش را دارد و میهمانان آن ویلا می توانند به راحتی از ویلای خود به داخل آب رفته و شنا کنند. همچنین هر یک از ویلاها یک استخر اختصایی دارند و سقف اتاق ها طوری طراحی شده که میهمانان می توانند به میل خود آن را کنار زده به تماشای آسمان شب و ستارگان بپردازند. برخی از ویلاها یک سرسره دارند که به داخل دریا منتهی می شود.
soneva jani
داخل ویلاها علاوه بر یک تختواب بزرگ، یک اتاق برای بچه ها نیز در نظر گرفته شده است. سرویس اتاق ها کامل و زیباست و در حمام هر اتاقی دوش و وان وجود دارد. این حمام ها به دریا راه دارند، راه مستقیم به دریا از ویژگی های خاص این هتل است. زیرا حتی نشمین های آن نیز به دریا راه مستقیم دارند. دکوراسیون این نشمین ها در اوج سادگی و زیبایی است، و تماشای چشم انداز دریا و طلوع و غروب خورشید از آن ها و حتی اتاق ها شاعرانه و رویایی است. وجود یک تراس اختصاصی برای آفتاب گرفتن در این ویلاها، آن ها به راحت ترین هتل های مالدیو تبدیل کرده است.
soneva jani
از امکانات قابل توجه این ویلاها مینی باری است که در هر ویلا وجود دارد. میهمانان مستقر در ویلاها از اینترنت رایگان نیز بهره مند هستند. رستوران، اسپا و فروشگاه های مخصوص خرید سوغات در یک ساختمان سه طبقه قرار دارند و با این که هتل دارای چند رستوران است، اما رستوران اصلی هتل با انواع غذاهای انگلیسی و ایرلندی از میهمانان پذیرایی می کند، سر آشپز این رستوران در صورت درخواست غذای مورد علاقه ی میهمانان را نیز تهیه می کند.
soneva jani
کافی شاپی برای نوشیدن آب میوه نیز در مقابل رستوران قرار دارد و اتاق پنیر، اتاق شکلات و بستنی به میهمانان این امکان را می دهند که خودشان برای خود بستنی و دسر تهیه کنند. در کنار این ساختمان یک پل چوبی قرار دارد که تلسکوپی بالای آن قرار دارد. امکانات منحصر به فردی ماند سینمای صامت روی آب، باغ پر پیچ و خم، یک زمین تنیس، یک باغ پرچم دار، یک محیط زیست مرکزی و یک دنیای کودک نیز در جزیره اصلی وجود دارند.
soneva jani
این ریزورت 40 دقیقه از فرودگاه بین اللملی ماله (پایتخت مالدیو) فاصله دارد. این فاصله را می توان با قایق های تندرو طی کرد. این قایق های پرسرعت می توانند در مدت یک ساعت میهمانان را به جزیره برسانند. امکانات و خدمات این هتل فوق العاده نظر گردشگران را به شدت به خود جلب کرده است. به طوری که در نظر سنجی ها توانسته امتیاز 9.6 را کسب کند.

26 نکته‌ای که باید پیش از سفر به پلاسِنسیا بدانید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر