لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> 10 فرودگاه در ایالات متحده که حیواناتی برای کاهش استرس مسافر دارند
10 فرودگاه در ایالات متحده که حیواناتی برای کاهش استرس مسافر دارند

10 فرودگاه در ایالات متحده که حیواناتی برای کاهش استرس مسافر دارند

اگر چه بیشتر افراد از سفر کردن لذت می برند ولی همه دوست ندارند تا سوار هواپیما شوند و چندین ساعت را در چنین محیط کوچک و تنگی بگذارنند. این کار می تواند برای این افراد تجربه ای ترسناک و سراسر از اضطراب باشد. خبر خوب اینکه سفر هوایی قرار نیست به این ترسناکی باشد. شما با کمک از حیواناتی که نقش درمانگر را ایفا می کنند، می توانید به آرامش برسید و قبل از سوار شدن به هواپیما احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

این فرودگاه های ایالات متحده حیواناتی را به خدمت گرفته اند تا افراد، قبل از پرواز، با ترسشان کنار بیایند. در ادامه با این حیوانات درمانگر آشنا شوید و با وبسایت ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.


فرودگاه بین المللی سن جونز

فرودگاه سن جونز اولین فرودگاه ایالات متحده است که کمی بعد از 11 سپتامبر، سگ های درمانگر را معرفی کرد. اوریون، سگ درمانگر اصلی شان، که ترکیبی از نژاد باکسر و دانمارکی بزرگ بود، بهترین این سگ ها بود. در طول این سالها، تعداد سگ های درمانگر فرودگاه سن جونز افزایش پیدا کرده است و امروزه 23 سگ در تمام ترمینال ها در حال پرسه زدن هستند.


فرودگاه بین المللی سن فرانسیسکو
با لیلو اولین خوک درمانگر فرودگاهی آشنا شوید. لیلو در فرودگاه بین المللی سن فرانسیسکو به مسافران کمک می کند تا قبل از پرواز، احساس راحتی بیشتری داشته باشند. لیلو یکی از چندین حیوان درمانگر فرودگاه سن فرانسیسکوست. این حیوانات بخشی از پروژه “WAG Brigade” هستند که درهمکاری با پناهگاه حیوانات SPCA است. این حیوانات دوست داشتنی جلیقه هایی با شعار “منو ناز کن” می پوشند و آماده اند تا با لیس زدن، بغل کردن، و مقدار زیادی دلبری به استقبال مسافران بروند.

متن عکس: دفعه بعد که به Bay Area رفتید، دنبال لیلو، عضوی از پروژه WAG Brigade هم بگردید.
فرودگاه بین المللی دالاس/ فورت ورث
فرودگاه دالاس فورت ورث دارای 12 سگ درمانگر است که به مسافرانی که در این فرودگاه شلوغ هستند کمک می کنند تا استرسشان را کم کنند. سگها در نقاط خاصی از ترمینال B، قبل و بعد از بخش بازرسی امنیتی، مستقر شده اند. این دوستان پشمالو در سراسر فرودگاه هم پرسه میزنند. هر کدام از این سگ ها هنگام کار، یونیفرم رسمی فرودگاه دالاس خود را به تن دارند تا شما بتوانید آنها را پیدا کنید.

فرودگاه بین المللی فونیکس اسکای هاربر

تعداد زیادی سگ درمانگر در فرودگاه بین المللی فونیکس اسکای هاربر وجود دارد. برنامه Navigator Buddies، برنامه ی داوطلبانه ای است که به مسافران کمک می کند تا با افراد محلی و حیوانات آنها ارتباط برقرار کنند. صاحبان سگهای درمانگر و دوستان پشمالوی داوطلبشان هفته ای یکبار به فرودگاه می آیند و با آمدنشان خنده و آرامش را به مسافران هدیه می دهند.


فرودگاه بین المللی میامی

فرودگاه بین المللی میامی حیوانات درمانگر خود را در تابستان پارسال معرفی کرد. این برنامه که به Miami Hound Machine معروف است، با استفاده از سگ های درمانگر شادی را به مسافران هدیه می دهد. این موجودات چهارپا در نقاط شلوغ فرودگاه میامی پرسه می زنند.

فرودگاه بین المللی دنور
در دنور با دارودسته ی سگ های درمانگر فرودگاهی یا CATS رو به رو خواهید شد. بیش از 100 سگ و یک گربه به نام Xeli اعضای تشکیل دهنده این گروه دوستان درمانگر حیوانی هستند. این حیوانات در سراسر فرودگاه حضور دارند. آنها آماده اند تا خنده و شادی را به شما هدیه دهند.

متن عکس: Xeli گربه ای است که ساکن فرودگاه بین المللی دنور است. اگر به سگ ها علاقه ی بیشتری دارید نگران نباشید. تعداد زیادی توله سگ برای خوش آمدگویی به شما در این فرودگاه وجود دارد.
Denver International Airport

فرودگاه بین المللی سن آنتونیو
حیوانات درمانگر فرودگاهی در تگزاس هم در حال نمایان شدن هستند. در فرودگاه سن آنتونیو پروژه ی Pups and Planes (هاپو و هواپیما) در حال اجراست. داوطلبان و حیوانات خانگی درمانگرشان در سراسر فرودگاه پرسه می زنند و شادی را با خود به همراه می آورند. شناسایی توله سگ های درمانگر آسان است. همه ی این سگ ها یک دستمال کردن آبی دور گردنشان بسته اند.

دلایل منع ورود مسافر به هواپیما 2
ادامه مطلب

فرودگاه بین المللی مینیاپولیس – سنت پائول

زمانیکه در فرودگاه بین المللی مینیاپولیس – سنت پائول هستید می توانید با سگ های درمانگر آشنا شوید. برنامه The MSP Animal Ambassadors (سفیران حیوانی فرودگاه بین المللی مینیاپولیس – سنت پائول) امیدوارند تا بتوانند سفر را برای همه مسافران لذت بخش تر کنند. تمام توله سگ های این برنامه برای اراتباط برقرار کردن با تمام سنین، گواهینامه دارند و آموزش دیده هستند.
Denver International Airport

فرودگاه بین المللی سیسیناتی/کنتاکی شمالی

در فرودگاه بین المللی سیسیناتی/کنتاکی شمالی چیز عجیبت تر ولی به همان اندازه بامزه ای ارائه می شود. این فرودگاه با مزرعه سون اوکس و اسب های مینیاتوری درمانگرشان در برنامه Lift همکاری می کند. این اسب ها دو بار در ماه به فرودگاه می روند و به مسافران عازم سفر، لبخند هدیه می دهند. اگرچه شاید استفاده از اسب های مینیاتوری انتخاب متداولی برای حیوانات درمانگر فرودگاهی نباشد ولی این برنامه به افتخار تاریخ اسب سواری ممتاز کنتاکی اجرا می شود.

فرودگاه بین المللی شارلوت داگلاس
خدمه سگی فرودگاه بین المللی شارلوت داگلاس آماده خدمت به مسافران مضطرب یا ناراحت فرودگاه شارلوت داگلاس هستند. تمام این سگ ها گواهینامه دار هستند و حداقل به مدت یکسال به عنوان حیوان درمانگر مشغول به کار بوده اند. هر کدام از این حیوانات، 2 تا 3 بار در ماه به فرودگاه می روند تا لبخند را به مسافران هدیه دهند. این خدمه سگ سان به آسانی قابل شناسایی هستند. آنها جلیقه هایی با علامت “منو ناز کن” به تن دارند و کسانی که آنها را کنترل می کنند نیز بلوز خدمه سگی فرودگاه بین المللی شارلوت داگلاس را پوشیده اند.
اینها تعدادی از فرودگاه های ایالات متحده هستند که با ارائه برنامه های حیوان درمانی، سعی در راحتی و شادی مسافران دارند. مشخص است که حیوانات لبخند را به لب هم کودکان و هم بزرگسالان می آورند. جالب است بدانید که این فرودگاه ها در حال یافتن راه هایی هستند که همه مسافران قبل از پرواز، احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

هنگام پرواز با بچه ها چه چیزی را در کیف دستی به داخل هواپیما ببرید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر