لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> افتتاح 10 هتل بسیار لوکس و جدید آسیا در سال 2019
افتتاح 10 هتل بسیار لوکس و جدید آسیا در سال 2019

افتتاح 10 هتل بسیار لوکس و جدید آسیا در سال 2019

با بیش از نیمی از جمعیت کره زمین، پروژه های زیرساختی بزرگ و متعدد و رشد فزاینده در ارتباطات هوایی با دیگر نقاط جهان، منطقه آسیا-پاسیفیک بیش از هر زمان دیگری در حال جذب گردشگران بین المللی است و تعداد گردشگرانی که تعطیلات خود را در این منطقه می گذرانند بیش از هر جای دیگری در کره زمین است. بر اساس گزارش سازمان گردشگری جهانی، در سال گذشته درآمد کشورهای آسیایی از محل صنعت گردشگری بیش از 390 میلیارد دلار بوده است که بخش اعظم آن در بخش هتلداری به دست آمده است. اما این موضوع جای تعجب ندارد زیرا این منطقه از جهان بسیاری از بهترین و لوکس ترین هتل های جهان را در اختیار داشته و هر ساله هتل های جدید دیگری به آن ها اضافه می شوند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با برخی از هتل های لوکس و منحصربفرد جدیدی که در سال 2019 در آسیا افتتاح خواهند شد آشنا کنیم. اگر قصد سفر به کشورهای آسیایی در تعطیلات آینده را دارید می توانید رزرو هتل خود را در یکی از این هتل ها که بزودی افتتاح خواهند شد انجام دهید.
1- هتل Raffles، سنگاپور
هتل Raffles سنگاپور که یکی از شناخته شده ترین نام ها در عرصه مهمان پذیری و هتلداری است قرار است در اواسط سال 2019 بعد از یک نوسازی کامل بار دیگر گشایش یابد. از تغییراتی که در نسخه جدید این هتل خواهید دید می توان به منوهای غذایی جدید توسط سرآشپزان مشهوری مانند آلن دوکاس، سوییت های جدید و مرکز آب درمانی جدید آن با عنوان Raffles Spa اشاره کرد. همچنین هر اتاق به صورت 24 ساعت یک مستخدم در اختیار خواهد داشت و مسافران به محض ورود به هتل با بهترین نوشیدنی ها مورد استقبال قرار خواهند گرفت. از دیگر جاذبه های جدید این هتل می توان به گالری تاریخ آن اشاره کرد که تاریخچه هتل که به سال 1887 باز می گردد را به نمایش می گذارد. اگر چه هتل هنوز بازگشایی نشده اما رزرو آنلاین سوییت های آن آغاز شده است.
2- هتل Barracks، سنگاپور
The Barracks Hotel, Singapore
یکی دیگر از هتل های قدیمی و تاریخی سنگاپور که مورد بازسازی دقیق و کامل قرار گرفته هتل Barracks است که در گذشته یک پاسگاه پلیس بوده که تاریخچه آن به سال 1904 باز می گردد. هتل Barracks در منطقه سنتوسا، که جزیره ای در ساحل جنوبی سنگاپور است، دارای 40 اتاق بزرگ و سوییت است که از دکوری بسیار مجلل برخوردار بوده و خدمات آن بسیار لاکچری است. یکی از جالب ترین تجهیزات این هتل استخر بزرگ آن است که در میان باغ هایی پر از آرامش قرار گرفته است. سوییت های طبقه پایین هتل به این استخر دسترسی مستقیم دارند.
3- هتل Capella Bangkok ، بانکوک، تایلند
Capella Bangkok
بانکوک یکی از شناخته شده ترین شهرهای جهان در زمینه هتلداری است و بسیاری از بهترین هتل های جهان در این شهر واقع شده اند که برای هر مقدار بودجه ای اتاق ها و سوییت هایی در خود دارند. در صدر این هتل ها، هتل بسیار لوکس Capella Bangkok ، قرار دارد که در سواحل رود Chao Phraya واقع شده است. این هتل که قرار است در سه ماهه پایانی سال 2019 افتتاح شود دارای بیش از 100 سوییت بزرگ و ویلا خواهد بود که همگی نماهایی خیره کننده از فضای آبی اطراف خواهند داشت. در میان رستوران های متعدد این هتل می توان به رستورانی دارای ستاره میشلین اشاره کرد که مائورو کولاگرکو رهبری آشپزخانه آن را بر عهده دارد. از دیگر امکانات این هتل لوکس می توان به مرکز آب درمانی بسیار بزرگ آن اشاره کرد که اوقات خوشی را برای مهمانن هتل فراهم خواهد کرد.
4- هتل Rosewood Bangkok ، بانکوک، تایلند
Rosewood Bangkok
یکی دیگر از هتل های بسیار لوکس جدید پایتخت تایلند هتل Rosewood Bangkok است که در مکرز بخش تجاری شهر و در احاطه ساختمان سفارت ها و فروشگاه های متعدد این قسمت از بانکوک واقع شده است. این هتل دارای 159 سوییت بزرگ است که ویلاهای موسوم به Pool Sky Villas را شامل می شوند که هر یک دارای تراس های بسیار بزرگ و استخرهای خصوصی لاکچری هستند. سه رستوران و کافه بزرگ، مکان های برگزاری گردهمایی و مرکز آب درمانی اختصاصی و بزرگ و نماهای خیره کننده از فضای بالای شهر بانکوک که از سقف هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرد نیز از دیگر جاذبه های این هتل بسیار لوکس هستند.
5- هتل Four Seasons Bangkok ، بانکوک، تایلند
Four Seasons Bangkok at Chao Phraya River
سه ماهه سوم سال 2019 زمانی است که هتل Four Seasons Bangkok در کنار رودخانه Chao Phraya خدمت رسانی خود به مهمانان را آغاز خواهد کرد. این هتل 9 هکتاری که رو به این رودخانه ساخته شده دارای طراحی معماری بسیار خیره کننده است که نمای کلی هتل را با فضای اطرافش هماهنگ ساخته است. با 229 اتاق و سوییت که نمونه آن ها در کمتر هتلی در جهان یافت می شود، این هتل تجربه ای جدید در زمینه اقامت در هتل را برای مهمانانش فراهم می سازد. در تمامی بخش های این هتل از حیاط های سرسبز و پر از درخت و گیاه استفاده شده است. سه رستوران این هتل بر روی غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و چینین متمرکز بوده و کلوب ها و کافه های آن نیز از فرهنگ آمریکای لاتین تاثیر پذیرفته اند.
6- هتل Waldorf Astoria Maldives Ithaafushi ، مالدیو
Waldorf Astoria Maldives
مالدیو خانه بسیاری از زیباترین و منحصربفردترین جزایر و سواحل جهان است. جدیدترین عضو املاک و هتل های لوکس این کشور نیز هتل Waldorf Astoria Maldives Ithaafushi است که از 121 اقامتگاه ویلایی بسیار بزرگ در 3 جزیره در جنوب منطقه Malé Atoll تشکیل شده است. هر یک از این ویلاها دارای استخری بزرگ و اختصاصی و نماهایی بسیار زیبا از اقیانوس است. در میان 10 رستوران بزرگ این هتل عظیم نیز می توان به رستوران درختی آن اشاره کرد که مورد توجه عکاسان اینستاگرامی قرار گرفته است. بازی های آبی و مراکز آب درمانی نیز در تمامی نقاط این بهشت کوچک در دسترس خواهند بود. خبر خوب این که هتل مذکور در ماه ژانویه امسال افتتاح شده و برخلاف بسیاری از دیگر هتل های مالدیو، نیازی به سفر با هواپیما برای رسیدن به این هتل نیست و با سوار شدن بر قایق های مسافرتی از فرودگاه بین المللی Male در عرض 30 دقیقه به این هتل خواهید رسید.
7- هتل Lelewatu Sumba ، اندونزی
Lelewatu Sumba Island Indonesia
جزیره سومبا در اندونزی شاید مقبولیت و شهرت بالی و لومبوک را نداشته باشد اما همین ناشناخته بودن باعث شده که به یک تجربه جدید و منحصر بفرد برای گردشگران تبدیل شود. فرهنگ غنی، سواحل متروکه و خلوت و برخی از بهترین مکان های کشور برای موج سواری بخشی از اقامتگاه بزرگ جدید این منطقه با نام Lelewatu Resort Sumba است که اواخر سال 2019 در این جزیره افتتاح خواهد شد. تنها 27 ویلا در این اقامتگاه بزرگ قرار داشته که مساحتی در حدود 10 هکتار را در بر می گیرند. هر یک از این ویلاها با استفاده از مصالح طبیعی محلی، همراه با صنایع دستی و تکنیک های محلی ساخته شده اند. هر ویلا روی یک تپه یا صخره بلند واقع شده که نمایی خیره کننده از تالاب زیر پای مجموعه و اقیانوس هند را در اختیار مهمانان قرار می دهد.
8- هتل Howard Smith Wharves، بریزبین، استرالیا
Art Series Hotel Brisbane
برند هتلداری Art Series Hotels اخیراً جدیدترین هتل خود را در شهر بریزبین با نام Howard Smith Wharves ساخته که هشتمین هتل این مجموعه بوده و در ماه مارس افتتاح خواهد شد. گفته می شود که بیش از 60 میلیون دلار برای ساخت این هتل هزینه شده که بخشی از آن روی یک صخره در زیر پل Story Bridge شهر بریزبین قرار دارد. این هتل دارای 166 سوییت بزرگ، 4 رستوران و یک استخر بزرگ اختصاصی روی سقف مجموعه است که به رودخانه بریزبین مشرف خواهد بود. در اتاق هایی که در طبقه ششم هتل واقع شده اند نیز می توان نماهای خیره کننده ای از آسمان مرکز ایالت کویینزلند را مشاهده کرد، اتاق هایی که هر کدام از آن ها با الهام از کارهای هنرمندان مشهور معاصر کشور تزیین شده اند.
9- هتل Mandarin Oriental Wangfujing، پکن، چین
Mandarin Oriental Wangfujing, Beijing
برند بزرگ هتلداری Mandarin Oriental قرار است اولین هتل لوکس خود را در اواسط سال 2019 در پایتخت چین افتتاح کنند. این هتل بسیار لوکس با نام Mandarin Oriental Wangfujing در طبقات بالای مجتمع بزرگ و جدید WF Central قرار داشته که نمای منحصربفردی از دیگر سازه های منحصربفرد شهر از جمله Forbidden City را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل از 74 سوییت بسیار بزرگ تشکیل شده که به سبک خارق العاده ای تزیین شده اند، همراه با تراس هایی رو به باغ که در طراحی آن ها از معماری و طراحی بسیار قدیمی و سنتی چین بهره گرفته شده است. از گزینه های غذاخوری این هتل می توان به رستوران اختصاصی Mandarin Grill + Ba و سرو غذاهای آسیایی در Café Zi اشاره کرد.
10- هتل St. Regis ، هنگ کنگ
St. Regis Hong Kong

برند هتلداری St. Regis اولین هتل خود در هنگ کنگ را در منطقه شلوغ و پرطرفدار Wan Chai افتتاح خواهد کرد. آندره فو، طراح مشهور دکوراسیون داخلی اهل هنگ کنگ، تزیینات و مبلمان داخلی 129 سوییت این هتل را طراحی کرده که قرار است در اواسط سال 2019 افتتاح شود. یکی از ویژگی های منحصربفرد این هتل نماهای اختصاصی آن از بندر Victoria Harbor و Kowloon Bay خواهد بود اما نباید از دو رستوران بزرگ و لوکس چینی و فرانسوی آن، به ترتیب با نام های Rùn و L’Envol نیز غافل شد. از دیگر امکانات این هتل در هنگ کنگ می توان به یک استخر بزرگ اختصاصی، تراس های روباز و کافه St. Regis ارائه کننده بهترین نوشیدنی های بین المللی اشاره کرد. هر سوییت مستخدم خصوصی خود را داشته که از سال 1904 و با افتتاح اولین هتل این برند در شهر نیویورک همواره از ویژگی های اصلی این برند هتلداری بوده است.

سلبریتی های هتلدار؛ از هیو جکمن تا کلینت ایستوود
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر