لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> جزیره لرد هاوو استرالیا
جزیره لرد هاوو استرالیا

جزیره لرد هاوو استرالیا

همیشه جزیره ها به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارند تماشایی و جذاب بوده اند. قسمتی از خشکی با درختان سبز در احاطه دریا مطمئنن تصویری زیبا را به نمایش می گذارد. اما بعضی از جزیره ها هستد که از هم نام خود پیشی گرفته اند و مناظر دیدنی تر و متفاوتی را در معرض نمایش گذاشته اند که جزیره لرد هاوو استرالیا از همین نمونه می باشد بنابراین با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید. این جزیره که در کشور کانگوروها واقع شده است، با مرجان های خوش رنگ و درختان سربه فلک کشیده اش دنیایی از حیرت و شگفتی را نمایش می دهد. این بهشت رویایی همواره، مکانی برای دوستداران ابی دریا و سبزی جنگل می باشد و تبدیل به مکانی حیرت انگیز در استرالیا شده است.

جزیره لرد هاوو استرالیا:

یک جزیره هلالی شکل به طول 11 کیلومتر و عرض 2.8 کیلومتر بر اثر فرسایش و پدیده اتشفشان در7 میلیون سال قبل از زمین سربراورده است و تبدیل به جاذبه ای تماشایی در دل استرالیا گشته است. هلالی بودن این جزیره باعث سالم ماندن مرجان های دریاچه این منطقه شده است. وجود کوهی بسیار گسترده در جنوب دریاچه، زیبایی منطقه رو دوچندان کرده است. از ویژگی های بارز این منطقه می توان به وجود 400 گونه مختلف ماهی و 80 گونه مرجان اشاره کرد. این مکان بی نظیر در سال 1982 به عنوان ثروتی جهانی به ثبت جهانی رسیده است. از سالیان دور تنها راه دسترسی به این جاذبه تماشایی، هواپیمای آب نشین و از طریق خلیج رز در سیدنی و فرود در تالاب بوده است، اما با گذشت زمان استقبال گردشگران از این جزیره زیبا بیشتر شد و پرواز های روزانه نیز به مقصد جزیره لرد هاوو مهیا گشت. این جزیره روزانه فقط میزبان 400 گردشگر می باشد و با جمعیت 350 نفری اش تبدیل به منطقه ای بکر و ارامش بخش شده است. گردشگران در سکوت مطلق و اب و هوایی بکر و مناطقی ورای تصور، سیر می کنند و به گشت وگذار می پردازند و انرژی مضاعف را به بدن خود منتقل می نمایند، و از انجایی که هیچ گوشی موبایلی در این منطقه انتن نمی دهد، فرصت مناسبی برای گردشگران است که به دور از هیاهوی دنیای مجازی از طبیعت بکر و رویایی لرد هاوو لذت ببرند. بی شک قدم گذاشتن روی شن های داغ ان هم در کنار ابی خوش رنگ و زلال دریا، لذتی متفاوت را به گردشگران القا خواهد کرد. رشد خزه های فراوان در کنار مرجان های خوش رنگ و نخل های سربه فلک کشیده بوم نقاشی دیدنی را به وجود امده است.
1683371065 444 جزیره لرد هاوو استرالیا
تفریحات جزیره لرد هاوو
شما می توانید علاوه بر قدم زدن روی شن های طلایی و تنفس اکسیژن خالص، با دوچرخه نیز دورتادور این جزیره چشم نواز بچرخید و لحظات خوشی را سپری کنید و یا از صخره های کنار جزیره عبور کنید و هیجان قرار گرفتن در ارتفاعی که زیر پایتان تا چشم کار می کند ابی دریا است وتفریحی مهیج را تجربه کنید. همچنین شما می توانید لذت غواصی با دستگاه اکسیژن را هم در دریای این جزیره تجربه و از زیر دریا با دنیای حیرت انگیز موجودات ابزی و دریایی مواجه شوید.
بی شک دیدن ماهی های رنگارنگ در اندازه های گوناگون شما را مجذوب خود خواهد کرد و لحظات رویایی را برای شما خواهد ساخت و یا انجام ورزش های ابی از قبیل: شنا، موج سواری و کایاک سواری برایتان بسیار دلنشین خواهد بود. به دلیل اب و هوای بسیار خوب این منطقه و به وجود امدن زیستگاه مناسب، انواع پرندگان از سراسر دنیا به این جزیره می ایند و این منطقه تماشایی را به عنوان مامن و خانه خود برمی گزینند و باعث به وجود امدن منظره و صحنه های دل انگیز و تماشایی می شوند. پرواز دسته جمعی پرندگان برفراز ابی اسمان این جزیره تصاویر لذت بخشی را به وجود می اورد. امکان سفر به جزیره لرد هاوو منحصر به فرد در همه فصول سال وجود دارد و در هر ماه از سال سفر به این منطقه هیجان و لذتی وصف نشدنی را به شما هدیه خواهد داد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
10 جزیره بسیار زیبای جهان را بشناسید
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر