لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> طبیعی ترین و باور نکردنی ترین پیست های یخی در جهان
طبیعی ترین و باور نکردنی ترین پیست های یخی در جهان

طبیعی ترین و باور نکردنی ترین پیست های یخی در جهان

نگران نباشید اگر نمی توانید حرکت سالچو ) پرش از لبه داخلی یک پا با چرخش کامل درهوا و برگشت روی لبه خارجی پای دیگر …( را انجام دهید و یا حتی اگر نمی دانید این حرکت چیست. حتی اسکیت بازان تازه کار هم می توانند در اطراف این پیست های یخی طبیعی برای تنفس هوای تازه و تمرین و یا فقط برای لذت بردن از زیبایی این یخ ها حضور داشته باشند.
چه دراطراف کوه های دور دست و یا در استخر یخ زده در یک پارک عمومی اسکیت بازی می کنید، قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که سطح یخی امن است، پس باید با سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید. از مقامات و مسئولین مربوطه بپرسید که در موارد اضطراری چه کاری باید انجام دهید. به یاد داشته باشید که بارش برف می تواند یخی که در حال ذوب شدن است را پنهان کند. و در حالیکه اسکیت بازی زیر نور ستاره ها بسیار رمانتیک به نظر می رسد، اگر نمی توانید مسیر را تشخیص دهید می توانید روی واریزه یخی ضربه بزنید.

پیست های یخی در آلبرتای کشور کانادا
مناطق اسکیت روی یخ طبیعی در سراسر آلبرتا وجود دارند. درFairmont Chateau دریاچه لوئیس برای اسکیت بازان سطح یخی وجود داد و هر ساله یک تیم یک قلعه یخی از بلوک های بزرگ یخ درست می کنند) شما حتی می توانید داخل و بیرون قلعه اسکیت سوای کنید(. تماشای مناظر از این پیست بسیار زیباست و شما می توانید قله های برفی کوه های راکی را ببینید. بازدیدکنندگان می توانند از اواسط ماه دسامبر تا آوریل تا زمانی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد و نور هوای آزاد سطح یخ را تا ساعت 11 بغد از ظهر روشن نگه دارد، اسکیت سواری کنند.
کانادا
در طی ماه های آخر زمستان می توانید مکان های بیشتری را در پارک های ملی آلبرتا برای اسکیت سواری پیدا کنید. اگر زیر پاهای خود را نگاه کنید می توانید ماهی ها را در نقاط بسیار عمیق ببینید و یا حتی می توانید تخته سنگ های معلق در یخ شفاف را ببینید. از دیگر مکان های اسکیت سواری که حتما باید بروید رودخانه میلدرت و تالبوت در پارک ملی جاسپر و رودخانه های کریک و جانسون در پارک ملی بانف است.
نیویورک
دریاچه میرور و دریاچه پلاسید در نیویورک
دریاچه میرور واقع در روستای کوهستانی دریاچه پلاسید در کوه های آدیرون داک، 122 هکتار سطح اسکی و دیگر تفریحات مربوط به آب و هوا سرد را دارد. یک مسیر یخی 2 مایلی در اطراف دریاچه وجود دارد اما فقط زمانی باز است که یخ به اندازه کافی ضخیم و ایمن باشد. در این صورت برای استفاده عموم آزاد است. بخش پارک های دریاچه پلاسید یک منطقه برای مشتاقان اسکیت و هاکی نزدیک ساحل شهر دارد.
نیویورک
منطقه دریاچه چمپلین در آدیرون داک، جای خوبی برای اسکیت سواری است. دریاچه به ورمونت، نیویورک و کبک وصل است.

بهترین مسیرهای طبیعت‌نوردی در سوئیس
ادامه مطلب

دریاچه وانرن در جنوب غربی سوئد
بزرگترین دریاچه سوئد به سه ایالت دالسلند، واسترگوتلاند و وارلند می ریزد. همچنین سومین دریاچه بزرگ اروپاست که حدود 2183 مایل مربع و بیش از 22000 جزیره را پوشش می دهد. یخ روی این دریاچه باقی نمی ماند اما زیبایی طبیعی این منطقه آن را تبدیل به بهشت اسکیت بازی کرده است. اگر می توانید غروب آفتاب را در اینجا تماشا کنید چون ترکیب رنگ ها بسیار تماشایی هستند.

پیست یخ در سوئیس
دریاچه جوکس در منطقه دریاچه ژنو در محدوده کوهستانی جورا مابین جنوب غربی سوئیس و فرانسه واقع است. زمانی که دما افت می کند، قایق رانان و اسکی بازان روی آب می روند و جای خود را به اسکیت سواران می دهند. این دریاچه مساحتی حدود 6 مایل مربع دارد و در یک دره با همان نام قرار دارد بنابراین شما می توانید زیبایی های بکر زیادی را در تچه ها و بیشه زارها ببینید.
سوئیس

وقتی دریاچه سیلواپلانا واقع در پریسون یخ می زند، مشتاقان ورزش را از سراسر سوئیس و جهان به سمت خود جلب می کند. برای اسکیت سواری بازدیدکنندگان یخ باید عاری از برف باشد اما در طول شب نورافکن ها روی یخ ها می تایند تا تا اسکیت سواران ساعات طولانی از این ورزش لذت ببرند. در اواسط روز در اطراف دریاچه بادهای قوی می وزد و زمان کایت سواری روی برف فرا می رسد.

دریاچه ویس سنسی واقع در کارینتیا اتریش

از مبتدیان اسکیت سواری در دریاچه ویس سنسی در کوه های آلپ شرقی واقع درجنوب اتریش یعنی جایی که مربیان با تجربه مدرسه اسکیت روی یخ طبیعی فصلی و آکادمی اسکیت را مدیریت می کنند، استقبال می شود. این سطح یخ طبیعی معمولا برای اسکیت از اواسط دسامبر تا اوایل مارس در دسترس است. حدود 2-1/2 مایل مسیر اسکیت سواری، همچنین پیست اسکی روی یخ، مسیرهای ورزشی، دوره های آموزشی برای اسکی روی یخ دارد.

دریاچه شیچاهای واقع درشهر پکن کشور چین

این منطقه اسکیت سواری که در قسمت شمال غربی پکن واقع شده است، سه دریاچه دارد و بخاطر سرسره یخی 18 فوتی اش محبوب بچه ها است. شگفت زده نشوید اگر چیزهایی بیشتر از اسکیت سواران را در این منطقه ببینید. دوچرخه های یخی، اتومبیل های یخی، قایق های یخی و حتی صندلی های یخی هم بسیار محبوب هستند. همچنین امکان اسکیت سواری در شب هم وجود دارد. در اسل 2013 شبکه سی ان ان پیست یخی این دریاچه را که معمولا ازاواسط تا اوخر دسامبر باز است را به عنوان یکی از 10 پیست زیبای دنیا معرفی کرد.


پارک میل پوند واقع در ریچموند هیل استان اونتاریو کشور کانادا
استخرهای کوچک به شگفتی دریاچه های یخ زده نیستند و به آن اندازه یخ ندارند ولی هنگام ورود به آن ها مراقب یخ ها باشید. پارک میل پوند واقع در ناحیه یورک استان اونتاریو و همچنین بخشی از منطقه تورنتو بزرگ، مکانی محبوب برای اسکیت روی یخ یا بازی هاکی روی یخ است. فقط حتما علائم را که در حال حاضر در انتهای جنوبی استخر قرار داده شده اند را بررسی کنید تا مطمئین شوید آیا یخ برای اسکیت سواری امن است یا خیر.
کانادا
اطلاعات بیشتر در مورد ایمنی یخ را از شورای امنیت ملی و صلیب سرخ کانادا دریافت کنید و یا اطلاعات درج شده توسط کشورهای معروف برای ورزش های زمستانی مانند مینسوتا را مطالعه کنید.

پیست های اسکی جذاب برای گذراندن تعطیلات زمستانی با خانواده
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر