لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> برترین آکواریوم های ایالت متحده امریکا
برترین آکواریوم های ایالت متحده امریکا

برترین آکواریوم های ایالت متحده امریکا

افراد زیادی دوست دارند حیوانات را از نزدیک تماشا کرده و جانوران خطرناکی مانند کوسه یا پرتو ماهی گزنده را لمس کنند، یا وال بلوگا، نهنگ درشت و سپید دندان نيوانگلند را از نزدیک ببینند. با سفر به امریکا و رزرو آنلاین هتل، راز ها و اسرار دریا را می توانید در بهترین آکواریوم های ایالت متحده آمریکا جستجو کنید.
1 – آکواریوم آمریکایی اودبان در نیو اورلئان – Audubon Aquarium of the Americas (New Orleans)
حیات دریایی در تانک آب بزرگ 400 هزار گالنی، مملو از حیواناتی همچون پرتو ماهی ها، لاک پشت های دریایی و کوسه ماهی ها با طول 17 فوت می باشد که یکی از جاذبه های تماشایی و دوست داشتنی نیو اورلئان به شمار رفته و گردشگران می توانند از نزدیک زندگی این حیوانات را تماشا کنند. گفتنی است که آکواریوم آمریکایی اودبان در نیو اورلئان بخشی از نمایشگاه خلیج مکزیک به شمار می رود. این آکواریوم بزرگ زندگی و حیات آبزیان را در شمال و جنوب آمریکا به نمایش گذاشته است.
2 – آکواریوم ایالت تگزاس، کورپوس کریستی – Texas State Aquarium (Corpus Christi, TX)
Texas State Aquarium
گردشگران می توانند در آکواریوم ایالت تگزاس در شهر ساحلی کورپوس کریستی دلفین های پوزه دراز اقیانوس اطلس را در نزدیکی سطح آب و زیر آب تماشا کنند. گفتنی است که فضای زیر آبی پنجره ای بزرگ در اندازه ی 70 فوتی دارد که لذت تماشای جانوران آبزی را چند برابر می کند.
3 – آکواریوم ریپلی در گتلنبرگ، ایالت تنسی – Ripley’s Aquarium (Gatlinburg, TN)
Ripley’s Aquarium
گفتنی است که در دل کوه های بزرگ اسموکی آکواریوم بزرگ ریپلی قرار دارد. این امکانات و تجهیزات گسترده در شهر توریستی گتلنبرگ در ایالت تنسی واقع شده است و زیستگاه بیش از 10 هزار جانور آبزی می باشد، بیش از 350 گونه در میان این حیوانات به چشم می خورد که برای نمونه می توان به پرتو ماهی های گزنده بزرگ، سرخو ماهی ها و کوسه ماهی های بسیار بزرگ که اندازه ای 13 فوتی دارند، اشاره کرد. این آکواریوم یکی از بهترین های دنیا نیز می باشد.
4 – آکواریوم کارولینای شمالی در قلعه فیشر (کور بیچ، ایالت کارولینای شمالی) North Carolina Aquarium at Fort Fisher (Kure Beach, NC)
North Carolina Aquarium
آکواریوم کارولینای شمالی در قلعه فیشر در میان محیط ترسناکی قرار دارد گردشگران و کودکان آنها با لحظات ترسناکی روبرو خواهند شد: یک کوسه ی زنده را لمس خواهند کرد، هنگام بازدید از حیوانات آکواریوم با وحشی ترین حیوان شکارچی، با تمساح روبرو خواهند شد. گردشگران شجاع و ماجراجو اغلب می توانند از این مجموعه بازدید کنند.
5 – آکواریوم ملی در شهر بالتیمور – (National Aquarium (Baltimore)
National Aquarium (Baltimore)
گفتنی است که آکواریوم ملی بالتیمور یکی از بهترین آکواریوم های جهان می باشد که در آن هر گونه و انواع مختلفی از ماهی ها به چشم می خورند. این آکواریوم در سال 1981 میلادی افتتاح گشته و مجموعه ی عظیم و باشکوهی از حیات دریایی را در خود جای داده است: می توان گفت حدود 20 هزار نمونه از 660 گونه ی مختلف در این آکواریوم زندگی می کنند.
6 – آکواریوم ساحلی اورگن در نیوپورت ایالت اورگن – (Oregon Coast Aquarium (Newport, OR))
Oregon Coast Aquarium
گردشگرانی که از آکواریوم ساحلی اورگن بازدید کنند هنگام عبور از تونل زیر آب هیجان زیادی را تجربه خواهند کرد، و حسی مانند قدم زدن در زیر آب را خواهند داشت. چشم انداز و زیبایی های موجود در این محوطه نشان دهنده ی اعتبار و ارزش بالای آکواریوم ساحلی اورگن و انتخاب این آکواریوم به عنوان یکی از ده آکواریوم برتر آمریکای شمالی توسط مجله ی کوستال لیوینگ می باشد.
7 – آکواریوم اقیانوس آرام در شهر لانگ بیچ، کالیفرنیا –Aquarium of the Pacific (Long Beach, CA)
Aquarium of the Pacific
آکواریوم اقیانوس آرام در شهر لانگ بیچ کالیفرنیا در محیطی به مساحت 5 هکتار واقع شده است. گردشگران در بازدید از این آکواریوم لحظات خوش و جالبی را سپری خواهند کرد. کودکان می توانند کوسه ها و پرتو ماهی های گزنده را لمس کنند و به طوطی های معروف به لوری کیت دانه دهند.
8 – آکواریوم مونتری بی در شهر مونتری کالیفرنیا -Monterey Bay Aquarium (Monterey, CA)
Monterey Bay Aquarium
افراد زیادی مرجان ها را به عنوان موجودات زنده و حیوانات تصور نکرده و آنها را در راسته ی گیاهان حساب می کنند. کودکان در این آکواریوم و در قلمرو صخره های مرجانی می توانند در مورد زندگی این موجودات و نیز درباره حقایق زندگی دیگر حیوانات یاد بگیرند. این موجودات زیبا را در میان زیستگاه رنگارنگی که در آن زندگی می کنند تماشا کنند و همچنین از دیگر جاذبه ها و حیوانات این آکواریوم دیدن کنند که برای نمونه می توان به پرتو ماهی ها، عروس دريايی و سمور های آبی اشاره کرد.
9 – آکواریوم نیو انگلند در شهر بوستون – New England Aquarium (Boston)
New England Aquarium
گردشگرانی که از آکواریوم نیو انگلند بازدید می کنند، می توانند در قسمت جذاب مخزن لمسی حیوانات آبزی مانند پرتو ماهی ها که در سطح آب شنا می کنند را لمس کنند. کودکان و بزرگسالان همچنین می توانند در آکواریوم نیو انگلند در شهر بوستون، گونه های مختلفی از کوسه ها و پرتو ماهی های مدل بادبادکی را مانند سفره ماهی بینی گاوی، سفره ماهی جنوبی و گربه کوسه ماهی ها را لمس کنند.
10 – آکواریوم فلوریدا در شهر تمپا، ایالت فلوریدا – The Florida Aquarium (Tampa, FL)
The Florida Aquarium
آکواریوم فلوریدا در شهر بندری تمپا واقع شده است. گفتنی است که این آکواریوم زیستگاه بیش از 20 هزار گونه ی آبی گیاهان و جانوران از سراسر جهان می باشد. در این آکواریوم بزرگ گردشگران موجودات زیبایی را مشاهده خواهند کرد.

11 – آکواریوم جان جی شِد در شهر شیکاگو – John G. Shedd Aquarium (Chicago)

آکواریوم جان جی شِد بزرگ ترین آکواریوم جهان در فضای سرپوشیده به شمار می رود که در شهر شیکاگو و در فضای پارک گرنت واقع شده است. گفتنی است که آکواریوم جان جی شِد بیش از 5 میلیون گالن آب داشته و 25 هزار ماهی در این آکواریوم زندگی می کنند.
12 – آکواریوم جورجیا در آتلانتا – Georgia Aquarium (Atlanta)
Georgia Aquarium
آکواریوم جورجیا یکی دیگر از بزرگ ترین آکواریوم های جهان به شمار می رود که در شهر آتلانتا واقع شده است و در حدود 100 هزار تا 120 هزار نوع ماهی و دیگر موجودات آبزی را در خود جای داده است. گردشگران ماجراجو می توانند به تماشای وال های کوسه ای بپردازند. این آکواریوم پس از آسیا تنها جایی است که این گونه کوسه ها را می توانید مشاهده کنید.

13 – آکواریوم تنسی در شهر چاتانوگا در ایالت تنسی –Tennessee Aquarium (Chattanooga, TN)

در شهر چاتانوگا در ایالت تنسی با بازدید از آکواریوم تنسی می توانید با کوسه ها روبرو شوید. کوسه های زندانی شده شاید خطرناک به چشم بخورند اما در حقیقت خطری برای انسانها ندارند. گفتنی است که گونه ی نیزه ماهی ها که خطرناک نیز می باشند در این آکواریوم وجود ندارند.
14 – آکواریوم واکی کی در شهر هنولولو – Waikiki Aquarium (Honolulu)
Waikiki Aquarium (Honolulu)
آکواریوم واکی کی در شهر هنولولو واقع شده است و سومین آکواریوم قدیمی ایالت متحده امریکا محسوب می شود. در مدرسه و آموزشگاه رسمی ماهی، کودکان کم سن و سال 5 ساله می توانند در مورد موجودات دریایی و سازگاری فوق العاده جالب و متفاوت آنها با محیط اطراف اطلاعات خوبی به دست آورند. علاوه بر آموزش امکان شکار در این نمایشگاه بزرگ نیز برای کودکان فراهم شده است.


15 – آکواریوم نیوپورت در شهر نیوپورت، ایالت کنتاکی – Newport Aquarium (Newport, KY)

انواع مختلف کوسه ها را می توانید در این آکواریوم مشاهده کنید از کوسه ببری گرفته تا کوسه تل شنی، کوسه باله سفید کوچک مرجانی، کوسه ماهی خال مشکی و انواع دیگر همگی در آکواریوم نیوپورت بر فراز سر گردشگران دیده می شوند. با عبور از تونل زیر آب می توانید تجربه ای متفاوت از تماشای این موجودات به دست آورید. همچنین بهتر است از دیگر جاذبه های این آکواریوم مانند گالری و قسمت عروس دریایی، قسمت قورباغه ها که 20 نوع گونه قورباغه در آن زندگی می کنند و تمساح ها بازدید کنید.
16 – آکواریوم نیویورک در بروکلین – New York Aquarium (Brooklyn, NY)
New York Aquarium
می توانید شاهد زیبایی و جذابیت پنگوئن ها در آکواریوم نیویورک باشید که در جزیره ی کانی واقع شده است. گفتنی است که این آکواریوم یکی از قدیمی ترین آکواریوم های ایالت متحده امریکا به شمار می رود. این آکواریوم انواع مختلف حیوانات را در خود جای داده و پستانداران دریایی و حیات آبزی گونه های مختلف را می توانید در این آکواریوم معروف تماشا کنید.

17 – آکواریوم دانتاون شهر دنور – Downtown Aquarium Denver

آکواریوم دانتاون شهر دنور یکی دیگر از معروف ترین آکواریوم های ایالت متحده می باشد که علاوه بر انواع آبزیان می توانید پری های دریایی را نیز در این فضا تماشا کنید. پری های دریایی در زیر آب نمایش های جالبی برای گردشگران اجرا می کنند. همچنین بهتر است که از صخره های مرجانی، جنگل های انبوه، اسکله و صحرای این آکواریوم نیز دیدن کنید.
18 – آکواریوم دانتاون شهر هیوستن – Downtown Aquarium Houston
Downtown Aquarium Houston

آکواریوم دانتاون هیوستن با مساحت 6 هکتاری زیستگاه جانوران آبزی بیشماری می باشد. مارماهی برقی، کوسه پرستار و سفره ماهی ها در میان دیگر 200 گونه ی متفاوت به چشم می خورند. در میان بخش های مختلف آکواریوم می توانید با زندگی و حیات آبزیان مختلف آشنا شوید و همچنین به تماشای تمساح ها بپردازید.

هشت کاری که باید در اکوادور انجام داد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر