لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> چگونه در اتاق هتل خوش بگذرانیم
چگونه در اتاق هتل خوش بگذرانیم

چگونه در اتاق هتل خوش بگذرانیم

شما دور از خانه٬ رزرو آنلاین هتل انجام داده اید و در حال حاضر در یک هتل هستید و حوصله ی شما سر رفته است. چه می کنید؟ خوشبختانه٬ چه تنها و چه با خانواده یا دیگران باشید٬ راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید در هتل خوش بگذرانید.

روش اول- بازی کردن در اتاق هتل

۱. بازی های کارتی یا تخته ای انجام دهید.
اگر در اتاق هتل تنها نیستید و مخصوصا اگر با بچه ها هستید٬ یک بازی تخته ای می تواند بسیار لذت بخش باشد.

. حتی اگر تنها هستید٬ می توانید بازی کنید. اگر یک دست کارت دارید می توانید می توانید بازی یک نفره انجام دهید! همچنین می توانید به صورت آنلاین این بازی را انجام دهید. اگر افراد دیگری نیز در اتاق هتل باشند٬ می توانید بازی های زیاد دیگری انجام دهید مثل پوکر یا جین رامی. همچنین می توانید بازی تخته ای خود را بسازید.
. بعضی از هتل ها بازی های تخته ای دارند و شما می توانید آن را قرض بگیرید. از پذیرش بپرسید! اگر بازی تخته ای را فراموش کرده اید٬ می توانید بازی حدس با نقاشی را با خودکار یا مداد و کاغذ انجام دهید. هدف این است که شما عکسی را بکشید و بقیه باید آن را حدس بزنند.
. بازی جالب دیگر٬ بازی دیکشنری است. تنها چیزی که نیاز دارید یک دیکشنری است. شما کلمه ای را انتخاب می کنید و بقیه ی افراد باید حدس بزنند که معنی آن چیست و سپس شما تک تک آن ها را که شامل جواب درست نیز هست را می خوانید و بقیه باید حدس بزنند که جواب درست کدام است. اگر کسی معنی شما را حدس زد٬ شما امتیاز می گیرید حتی اگر تقلبی باشد و اگر معنی کلمه را بدانید نیز امتیاز می گیرید.

۲. بازی هایی را انجام دهید که به موارد اضافی نیاز ندارند.
Play games that don't require extra items
بگذارید فرض کنیم که شما نمی توانید بازی های تخته ای انجام دهید. چند بازی وجود دارد که تا وقتی کسی در اتاق هست٬ نیاز به وجود چیز خاصی ندارد.

. پانتومیم بازی کنید. اسم فیلم٬ کتاب٬ چیزها و مکان ها را روی کاغذ بنویسید و و یک نفر باید سعی کند آن را به بقیه بفهماند و دیگران باید حدس بزنند.
. پانتومیم با تعداد زیاد افراد لذت بخش تر است و می توانید به چند تیم تقسیم شوید. در این بازی اجازه ی حرف زدن ندارید.
. آن چیست که بازی کنید. یک شی انتخاب کنید. در این بازی فردی می گوید «آن چیست که..» و توضیحاتی در مورد آن چیز می دهد و بقیه باید حدس بزنند که منظور او چیست.

۳. جنگ بالش انجام دهید. حواستان باشد تا چیزی را نشکنید!
Have a pillow fight
ولی جنگ بالش می تواند خیلی لذت بخش باشد. همچنین پریدن روی تخت ولی اگر چند اتاق زیر شما هست٬ این کار پیشنهاد نمی شود. شما همچنین باید یک چادر یا سنگر با پتو برای خودتان درست کنید.

. این کار باعث می شود تا کودکان انرژی خود را آزاد کنند و هتل را پر از لذت ببینند چون آن ها کاری را انجام می دهند که در خانه نمی توانند انجام دهند.
. اگر با یک فرد بالغ دیگر در اتاق هستید٬ یک جنگ بالش سرزنده٬ یک راه عالی برای سرزنده بودن و خوش گذراندن با یکدیگر است. همچنین می توانید جوراب های خود را گره بزنید و ببینید چه کسی می تواند بهتر از بقیه آن ها را در سبد بیاندازد.

4-با حوله حیوان درست کنید.
Make towel animals
بچه ها با حیوان درست کردن با حوله بسیار لذت می برند. بعضی اوقات پیشخدمت های هتل این کار را برای شما انجام می دهند.

. وقتی همه این کار را انجام دادند٬ باید حیوانات را نقاشی کنند یا حدس بزنند چه جیوانی است. همچنین می توانید با سایه ی دستانتان روی دیوار حیوانات مختلف درست کنید.

5. یک Savenger Hunt درست کنید. این می تواند برای کودکان لذت بخش باشد.
Create a scavenger hunt
اشیا را در داخل اتاق هتل یا تالار ورودی پنهان کنید.

. سرنخ ها را برای هر مورد بنویسید تا ببینید آیا آن ها می توانند معما را حل کنند و اشیا را پیدا کنند.
. مواظب قانون های هتل و ایمنی باشید. هیچوقت اجازه ندهید تا بچه ها در مکان هایی که نظارت نشده اند بدوند.

مقایسه هتل پارسیس و هتل نوین پلاس مشهد
ادامه مطلب

روش دوم- خودتان٬ خودتان را در اتاق هتل سرگرم کنید.

۱. آنلاین شوید.
Go online
امروزه بیشتر هتل ها وای فای رایگان ارائه می دهند٬ پس از پیشخوان پسوورد آن را بپرسید. آیا به سراغ کامپیوتر رفتن لذت بخش است؟ وقتی در هتل گرفتار شده اید می تواند لذت بخش باشد.

. کتاب آنلاین بخوانید٬ یک فیلم یا برنامه ی تلویزیونی آنلاین ببینید یا با دوستانتان در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. امکانات بی پایان هستند.
. بازی های آنلاین انجام دهید٬ ایمیل بنویسید٬ سعی کنید یک کتاب بنویسید. یک چیز عالی درباره ی اتاق های هتل این است که استرس های روزانه ی زندگی در آنجا وجود ندارد٬ پس می توانید تمرکز داشته باشید.

۲. مجله ها یا بروشورهای داخل هتل را بخوانید.
 Read the magazines or brochures in the hotel
شما می توانید از فرصت برای شناخت مکانی که در آن هستید٬ استفاده کنید!

. اگر با خود کامپیوتر ندارید یا به سادگی نمی توانید آنلاین باشید٬ خواندن مجلات یا بروشورها می تواند راهی برای گذراندن وقت باشد. یا در مغازه ی هتل چند مجله بخرید.
. درباره ی محیط یاد بگیرید. شاید یک تور یا یک رستوران جدید پیدا کنید که بخواهید آن را تست کنید.

۳. یک سرویس اتاق سفارش دهید.
 Order room service
سفارش دادن از سرویس هتل می تواند جالب باشد و احساس لوکس بودن به افراد بدهد. یک بار برای خود پول خرج کنید.

. چیزی را از منو سفارش دهید که تا حالا سفارش نداده اید تا سفارشتان را جذاب تر کنید. چند مورد را سفارش دهید تا برای خودتان مهمانی خوش مزه ای گرفته باشید.
. همچنین می توانید داخل اتاق سفارش دهید. بسیاری از هتل ها پیتزاهای محلی یا سرویس دلیوری غذاهای چینی را به سشما پیشنهاد می دهند. پیتزا خوردن در اتاق هتل می تواند جالب باشد.

۴. بنویسید.
Write
می توانید برای فردی نامه بنویسید. هنر نامه نویسی قبلا در جامعه خیلی مهم بوده است و امروزه غیر معمول به نظر می رسد و این نشان می دهد که به آن افراد بسیار اهمیت می دهید چون فکر زیادی را برای نوشتن آن صرف می کنید.

. همچنینی می توانید سعی کنید تا کتاب یا شعر بنویسید. اگر شما اینگونه نیستید٬ شاید با نوشتن شرح وقایع سفرتان بتوانید نوشتن یک مقاله ا شروع کنید. اگر اهل نوشتن نیستید٬ همچنین می توانید نقاشی کنید. احتمالا در هتل ایستگاه هایی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.
. بعضی افراد در نوشتن غرق می شوند. این یک راه بسیار خوب برای گذراندن وقت و کمتر احساس تنهایی کردن است چون کلمات شما می تواند شما را به مکان دیگری ببرد یا یک ارتباط صمیمانه با افرادی که دلتان برایشان تنگ شده است ایجاد کند.

۵. با خودتان گزینه های سرگرمی ببرید.
Bring along entertainment options
وقتی وارد هتل می شوید با خود گزینه هایی برای سرگرم شدن داشته باشید٬ حالا این تجهیزات می خواهد ساز باشد یا بازی های ویدیویی.

. فیلمی که هنوز ندیده اید را به هتل ببرید و در هتل آن را تماشا کنید. اگر در آنجا دی وی دی پلیر داشتند٬ احتمالا هتل جدیدترین ورژن آن را نیز دارد٬ از پیشخوان سوال کنید.
. کامپیوتر٬ Mp3 پلیر یا آیپاد خود را پر از فیلم و موزیک کنید. همچنین می توانید به رادیو گوش کنید. بیشتر هتل ها یک رادیو دارند.
. اگر می توانید کنسول بازی با خود ببرید. می توانید آن را به تلویزیون وصل کنید و بازی کنید. بعضی از هتل ها سیستم بازی تعبیه می کنند و می توانید از آن ها استفاده کنید ولی نیازمند است تا هزینه ی آن را بپردازید.

چگونه با فرزندان به سفرهای طولانی برویم
ادامه مطلب

روش سوم- راه های دیگری برای لذت بردن در اتاق هتل پیدا کنید

۱. رمانتیک شوید.
Get romantic
بسته به این دارد که آیا با همسرتان به مسافرت رفته اید و آیا در اطراف شما بچه وجود دارد یا نه ولی شما می توانید برای رمانتیک شدن شانس داشته باشید.

. از هتل بخواهید تا از استخر چرخشی آن استفاده کنید یا حداقل از وان چرخشی. در شرایط مناسب٬ این می تواند باعث شود تا بازدید شما لذت بخش تر شود!
. اگر به تنهایی در اتاق هتل هستید٬ حمام چرخشی می تواند آرامش بخش باشد. اگر فقط یک جمام معمولی دارید٬ حمام حباب را امتحان کنید.

۲. فرد دیگری را آرایش کنید.
Give someone a makeover
این برای بچه ها بسیار جذاب است. اجازه دهید تا آن ها پدر مادر یا خواهر برادر خود را آرایش کنند.

. به این معنی است که شما اجازه می دهید تا شما را آرایش کنند یا موهای شما را دم اسبی ببندند. این کار باعث حواس پرتی کودکان می شود و فکر می کنند که جالب است.
. در هتل سلفی بگیرید. شاید این مورد کمی عجیب به نظر برسد ولی نورپردازی هتل باعث می شود تا عکس های شما زیباتر شود چون نور تیره تری دارد.

۳. فیلم اجاره کنید.
Rent a movie
بیشتر هتل ها با توجه به درخواست مسافران در تلویزیون فیلم پخش می کنند. چه تنها هستید و چه با خانواده٬ اجاره کردن فیلم راهی مناسب برای گذراندن وقت است.

. همچنین می توانید در بسیاری از هتل ها تلویزیون های کابلی را تماشا کنید. اگر فیلم اجاره کرده اید٬ از دستگاه فروش خودکار تنقلات خود را بخرید تا در هنگام تماشای فیلم میل کنید.

سعی کنید فیلمی ببینید که خارج از ژانر معمول مورد علاقه یتان است. از زمانتان در هتل برای یادگیری شخصی و انجام کارهای جدید استفاده کنید. هرکسی می تواند پیژامه بپوشد و در همان تخت دراز بکشد.
۴. مدیتیشن کنید.
Meditate
فعلا و موقتا استرس ها از بین رفته اند. پس از زمانتان برای فکر کردن استفاده کنید. برنامه های آینده یتان را روی کاغذ بنویسید. به حل کردن مشکلاتتان بیاندیشید.

. اقامت در هتل را به عنوان استراحت در نظر بگیرید و نیازی به انجام دادن کاری ندارید. خودتان را با انجام ندادن کار خاصی نازپرورده کنید. بدون نگرانی٬ بدون ضرب العجل. بدون فشار.
. چرت بزنید٬ کتاب بخوانید٬ فیلمی ببینید که زیاد نیاز به فکر کردن ندارد٬ تلفنتان را خاموش کنید یا فقط تکیه بدهید و فکر کنید. اگر هتل آب گرم دارد٬ می توانید برای گرفتن ماساژ یا سایر خدمات به آنجا بروید.

۵. یک مهمانی مخفی بگیرید.
بعضی از افراد این کار را انجام می دهند. آن ها در اتاق های هتل مهمانی های مخفیانه می گیرند. اگر زیر سن قانونی هستید این کار را انجام ندهید.

. اگر این کار را انجام دهید٬ سعی کنید مهمان هایتان حداقل باشند و اتاق هتل را خراب نکنید یا کاری نکنید که توجه پلیس را جلب کند.
. مهمانی های مخفی در اتاق هتل ها معمولا از دو هفته ی قبل برای انتخاب افراد دعوت می فرستند. شما مجبور هستید به طور قاچاقی غذا و نوشیدنی با خود به هتل ببرید و افرادی که به می آیند را محدود کنید. این کار را با مسئولیت خودتان انجام دهید! مراقب باشید تا زیاد سر و صدا نکنید تا باعث بوجود آمدن شکایت از سرو صدا نشوید.

۶. مردم را تماشا کنید.
Watch people
این ممکن است کاملا دیوانه وار به نظر برسد ولی درواقع می تواند جالب باشد. بهتر است این کار را از پشت پنجره انجام دهید چون وقتی به مردم خیره شده اید کسی متوجه شما نمی شود.

. یک یا دو نفر را برای نگاه کردن انتخاب کنید و ببینید آن ها با افراد و موضوعات چگونه برخورد می کنند.
. ببینید با طرز راه رفتن افراد٬ کارهایی که انجام می دهند٬ چیزهایی که می خورند و می نوشند و چیزهای دیگر٬ چقدر می توانید شخصیت افراد را حدس یزنید. انسان ها مخلوقات شگفت انگیزی هستند.

هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسر بدانید!
ادامه مطلب

4.3/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر