لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> یک هتل ژاپنی که کاملا به پخت ماکارونی اودون اختصاص یافته است
یک هتل ژاپنی که کاملا به پخت ماکارونی اودون اختصاص یافته است

یک هتل ژاپنی که کاملا به پخت ماکارونی اودون اختصاص یافته است

به گزارش ایران هتل آنلاین مسافران علاقه مند به غذا که به ژاپن می آیند می توانند بدون نیاز به ترک هتل یکی از مشهورترین غذاهای این کشور را بخورند و دلی از عزا در بیاورند.
خانه اودون یک مدرسه آشپزی و یک خانه قابل سکونت در Kagawa یعنی کوچکترین قلمرو ژاپن در جزیره Shikoku است.

فراتر از چشم انداز آن، این منطقه به خاطر رشته های ماکارونی های کلفت اودون مشهور است.
تختخواب، صبحانه، ناهار و شام

مهمانان در خانه اودون از استادان آشپزی مستقر در طبقه پایین آشپزی یاد می گیرند، سپس در اتاق های مشترک واقع در طبقه بالا می خوابند. اما نگران نباشید چون فرصت هایی برای برای خروج از خانه وجود دارد مانند گشت در مزارع محلی، قایقرانی و اسکی روی تخته شنا در نزدیکی دریای داخلی ستو. قبل از سفر اطلاعات زیر را بخوانید تا با بهترین سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
پروژه خانه اودون همکاری مشترک بین دو کارآفرین به نام های Hima Furuta و Kanako Harada است.
اگرچه هیچکدام از این افراد اصالتا اهل Kagawa نیستند، اما هر دو در طول سفرشان به شدت به این منطقه علاقه مند شدند.
Harada یک مشاور است که با آژانس های مسافرتی برای ترویج مناطق کم بازدید در ژاپن کار می کند. Furuta مدیر عامل شرکت Umari است که شرکت در زمینه طراحی است که روی پروژه های اجتماعی کار می کند.

قبل از سرمایه گذاری در خانه اودون، Harada آشپزخانه صلح را تاسیس کرد که یک پروژه غذایی ژاپنی است که جوامع مختلف را از طریق دوره های آشپزی، گفتگوها و تجربه های غذایی گرد هم می آورد.
Courtesy Udon House
تبدیل شدن از یک خانه به یک اقامتگاه
زمان بندی خوب بود.

در سراسر ژاپن به ویژه هنگامی که کشور برای سامان دهی هجوم عظیم بازدیدکنندگان پیش از المپیک سال 2020 توکیو آماده می شود، تلاش زیادی برای ترویج و تبلیغ مناطق کمتر بازدید شده صورت می گیرد.
بخشی از این تلاش از طریق فرهنگ ماسکوت ) شخص یا چیزی که خوش شانسی می آورد( ژاپنی صورت می گیرد که در آن شهرهای کوچک یا برخی مناطق از نمادهای شانس آوری کوچک برای جلب گردشگر استفاده می کنند. خانه اودون نیز از این موضوع بهره می برد و از یک نماد شانس آوری که رشته های ماکارونی اودون مفید برای مغز دارد، استفاده می کند.

این خانه جایی فراتر از یک اقامتگاه است.
Courtesy Udon House

هرچقدر که جمعیت ژاپن پیرتر می شود و افراد جوان برای یافتن شغل به شهرهای بزرگتر می روند به همان اندازه خانه های متروکه که آکیا نام دارند و نیازمند تعمیرات هستند در سراسر کشور بیشتر می شوند.
اکنون یکی از این خانه ها، خانه اودون است. دلیل انتخاب این خانه از طرف Furuta و Harada این بود که پی خوب و فضای زیادی داشت و نزدیک ایستگاه قطار بود. بعد از آن، آن ها نوسازی انجام دادند و وسایل جدید و فناوری های دیگری مانند اینترنت بی سیم را اضافه کردند تا بیشتر مورد پسند مهمانان باشد.

فراتر از تصور
Courtesy Udon House

تنها خارجی ها نیستند که از وجود خانه اودون بهره می برند. یک دستگاه اودون پلاس یعنی یک انکوباتور برای صاحبان کسب و کار محلی که ایده هایی راجع به خانه اودون دارند و می خواهند آن ها را عملی کنند، وجود دارد مثلا اخیرا یک کافی شاپ شروع به آزمایش راه هایی برای مخلوط کردن تفاله قهوه و سوپ اودون کرده است.
همچنین گاها ارائه نمونه کار و رویدادهایی هم وجود دارند.
امید است این خانه چندین هدف که یکی از آن ها آموزش هنر تولی رشته های اودون است را تحت پوشش قرار دهد تا نسل های آینده بتوانند از آن لذت ببرند و همچنین از این طریق گردشگران را به سمت مناطق کمتر شناخته شده ژاپن بکشند.
و اگر تا کنون حس سیری کامل بعد از صرف غذای مفصل را تجربه کرده اید و به سختی از پشت میز بلند شده اید، خبر خوبی داریم و آن اینکه در خانه اودون لازم نیست برای خوابیدن بعد از صرف غذا مسافت دوری بروید.

مسجد جامع دهلی هند| مسجد جهان نما
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر