لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> پیست های اسکی جذاب برای گذراندن تعطیلات زمستانی با خانواده
پیست های اسکی جذاب برای گذراندن تعطیلات زمستانی با خانواده

پیست های اسکی جذاب برای گذراندن تعطیلات زمستانی با خانواده

پیست های اسکی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری به شمار می روند، تفرجگاه های کوهستانی در کنار پیست ها خدمات مناسبی برای خانواده ها ارائه می دهند و گردشگران می توانند به ورزش های برفی بپردازند. با سفر به مناطق معروف کوهستانی می توانید از آموزش ها و خدمات مرتبط با اسکی خانوادگی بهره مند شوید. انجمن اسکی ملی 472 ناحیه ی مناسب اسکی در سراسر 37 ایالت آمریکا را شناسایی و معرفی کرده است، اما افرادی که به کیفیت و خدمات این ورزش اهمیت می دهند، می توانند تفرجگاه های کوهستانی مناسب ورزش های زمستانی در ایالت متحده یا خارج از مرز های این کشور را انتخاب کنند. برای راحتی و انتخاب مناسب در ادامه حرفه ای ترین و مناسب ترین پیست های اسکی را که خدمات خوبی برای کودکان نیز ارائه می دهند را معرفی می کنیم تا با رزرو آنلاین هتل و برنامه ریزی، سفر خانوادگی به یاد ماندنی را تجربه کنید.
1 – اسپن اسنوماس: کلرادو، آمریکا (Aspen Snowmass: Aspen, Colorado)
پیست اسکی اسپن در دهکده اسنوماس، مکان اعیانی برای تفریح ثروتمندان به شمار می رود. این ناحیه ی معروف اسکی خدمات خوبی در مدارس بی نظیر اسکی، امکانات و غذا های خوشمزه را در شهر معدنی و مرفه اسپن ارائه می دهد. گفتنی است که این منطقه یکی از مشهور ترین پیست های اسکی امریکا محسوب می شود. اقامتگاه های بزرگ و مناسب خانواده ها به همراه خدمات نگهداری از کودکان را می توانید در این ناحیه بیابید و آسوده خاطر به اسکی بپردازید. نوجوانان عبور از 4 کوه خواهر و خدمات رایگان رفت و آمد را دوست دارند و لحظات جالبی را در کنار خانواده می توانند تجربه کنند.
2 – بکیرا – برت: لریدا، اسپانیا (Baqueira-Beret: Lérida, Spain)
Baqueira-Beret
پیست اسکی اعیانی و شیک بکیرا – برت در مسافت تقریبی 170 مایلی در شمال غرب بارسلون اسپانیا قرار دارد. گردشگران می توانند از چشیدن طعم غذا های محلی معروف کاتالونیایی لذت ببرند و در روستا های تماشایی و زیبای اطراف این منطقه گردش کنند. خانواده هایی که علاوه بر اسکی مهارت های دیگری نیز دارند، در سه قله ی بزرگ بکیرا می توانند به فعالیت های دیگر نیز بپردازند. شیب های این کوهستان که رو به اقیانوس اطلس می باشد بارش برف را در کنار لحظات آفتابی به همراه دارد. از پارک کودکان بکیرا بازدید کنید، این پارک قطار های زیبایی برای کودکان 2 تا 7 ساله دارد و کودکان از بازی در این محیط لذت خواهند برد.
3 – کوهستان کریستال: تامبسون ویل، میشیگان (Crystal Mountain: Thompsonville, Michigan)
Crystal Mountain
کوهستان کریستال در کمتر از 14 مایلی شرق دریاچه ی میشیگان و در 125 مایلی در شمال شهر گرندرپیدز واقع شده است. گفتنی است که کوهستان کریستال یکی از مرتفع ترین تفرجگاه های کوهستانی به شمار می رود. این مکان برنامه های مختلفی همچون اسکی بین کشور ها، اسکی روی یخ، درشکه سواری با اسب، اسنوشوئینگ یا پیاده‌ روی با کفش‌ های مخصوص برف را برگزار می کند. همچنین خدمات اسپا و آب گرم در این ناحیه برای گردشگران وجود دارد و مسافران از گردش در روستا های تماشایی و زیبای این ناحیه که دارای امکانات مناسب اقامتی نیز می باشند، لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. در این کوهستان توریست ها 58 مسیر مختلف را خواهند دید و 8 بالابر نیز در اختیار گردشگران و مبتدیان این ورزش می باشد. همچنین شب هنگام، همزمان با فعالیت و سرگرمی های کودکان در گردهمایی خودمانی و تماشای فیلم، خانواده ها می توانند به اسکی بپردازند.
4 – تفرجگاه دییِر ولی: پارک سیتی، ایالت یوتا (Deer Valley Resort: Park City, Utah)
Deer Valley Resort
تفرجگاه لوکس دییِر ولی به خاطر امکانات رفاهی عالی و شرایط مناسب نگهداری از کودکان، در میان یکی از برترین پیست های اسکی جهان رتبه بندی شده است. در این ناحیه انواع غذا های خوشمزه را می توانید تهیه کنید و در مساحت دو هزار هکتاری به اسکی بپردازید. گردشگران می توانند در این تفرجگاه کوهستانی هفت شب اقامت رایگان داشته باشند یا در هتل لاکچری لاج استین اریکسن دییِر ولی، با پرداخت هزینه های بالا لحظات خوشی را سپری کنند. امکانات زیادی در سپتامبر 2018 میلادی به این مجموعه افزوده شد که برای نمونه می توان به استخر مناسب خانواده ها، اتاق بازی 3500 فوت مربع، رختکن بزرگ اسکی، اتاق غربالگری و محیط نشیمن در فضای بزرگ به همراه آتش اشاره کرد. گفتنی است که اقامتگاه های فوق لوکس نیز به این مجموعه افزوده شده است.
5 – کلوپ مید: فرانسه (Club Med: France)
Club Med
برای تجربه ی اسکی و سفری بدون استرس که بتوانید در آرامش استراحت کنید بیدار شوید و به سوی شیب های بی نظیر اسکی قدم بردارید، بهتر است به سوی جاذبه ی معروف کلوپ مید فرانسه بروید. گفتنی است که 15 تفرجگاه لوکس و کوهستانی در این ناحیه در خدمت توریست ها می باشند. بخش زیادی از فعالیت های این ناحیه مختص کودکان 4 تا 17 سال بوده و آنها می توانند در اتاق هایشان سرگرم شوند. علاوه بر این گردشگران می توانند خدمات کرایه تجهیزات اسکی و نگهداری از نوزادان را قبل از سفر رزرو کرده و به صورت آنلاین پرداخت نمایند. یکی از تفرجگاه های معروف این منطقه کلوپ مید ل آرک پانوراما می باشد که در ارتفاعات رشته کوه آلپ در پارادیسکی واقع شده است. این ناحیه ی اسکی در امتداد سه کوه گسترده شده است و 139 بالابر توریست ها را با مهارت های مختلف به سوی مسیر های پارک هدایت می کند. در این منطقه همچنین رستوران متفاوتی وجود دارد که در آن کودکان به کمک آشپز ها می توانند غذا بپزند و از پدر و مادر شان پذیرایی کنند.
6 – لیفتورباند فیلد برگ: فیلدبرگ، آلمان (Liftverbund Feldberg: Feldberg, Germany)
Liftverbund Feldberg
قله ای به ارتفاع 4593 ، صخره نوردان کوهستانی را تحت تاثیر زیادی قرار نمی دهد اما گردشگرانی که به همراه خانواده و کودکان به سوی جنوب غرب آلمان و جنگل سیاه سفر کرده اند خاطراتی فراموش نشدنی را می توانند تجربه کنند. لیفتورباند فیلد برگ دارای شیب های بی نظیری بوده و مختص اسکی و اسنوبُرد سواری و همچنین مسابقات بین کشور ها می باشد. در اقامتگاه های اطراف کوهستان مانند فمی لوتل فیدلبرگ، می توانید دو اتاق یا آپارتمانی با چندین اتاق خواب که مناسب 6 نفر می باشد را انتخاب نمایید. در این مجموعه می توانید دسترسی کامل به مرکز سرگرمی ها، به همراه استخر و برنامه های نظارت شده برای کودکان 6 ماهه تا 11 ساله را داشته باشید.
7 – تفرجگاه گرند تارگه: آلتا، ایالت وایومینگ امریکا (Grand Targhee Resort: Alta, Wyoming)
Grand Targhee Resort:
این تفرجگاه مجموعه ی با ارزشی است که با ارائه خدمات مناسب نسبت به دیگر پیست ها و تفرجگاه های اسکی، هزینه کمتری دارد. تفرجگاه گرند تارگه نسبت به اقامتگاه کوهستانی جکسون هول که در 45 مایلی جنوب شرقی و در مرتفع ترین منطقه مخصوص اسکی قرار دارد، کوچک تر می باشد اما چشم انداز های طبیعی فراوانی دارد. این اقامتگاه در میان خانواده ها محبوبیت زیادی دارد و گردشگران رفتار صمیمانه کارکنان مجموعه را دوست دارند. در مرکز نگهداری کودکان این تفرجگاه از کودکان دو ماهه تا 5 ساله مراقبت و نگهداری می شود و کلاس های آموزشی برای کودکان بین 3 تا 14 ساله برگزار می گردد. گفتنی است که کودکان 5 ساله و کم سن بدون پرداخت هزینه به اسکی می پردازند و در صورتی که فرزندتان سن بالا تری دارد می توانید با خرید آنلاین بلیط 25 درصد تخفیف دریافت کنید.
8 – هالیدی ولی: روستای الیکاتفیل، نیویورک (Holiday Valley: Ellicottville, New York)
Holiday Valley
هالیدی ولی در 185 مایلی شهر کلیولند، شهر پیتزبورگ و بوفالو در ایالت نیویورک واقع شده است.این تفرجگاه اسکی با امکانات گسترده و کارکنان مهربان و همچنین با دارا بودن تجهیزات مقرون به صرفه، توجه خانواده ها را به خود جلب می کند. از سوم فوریه تا 14 مارس سال 2019 میلادی، هزینه اقامت یک خانواده چهار نفری از 549 دلار برای اقامت دو شب شروع می شود. در این منطقه کوهستانی فرصت بازدید از ترن هوایی و لوله های برفی را از دست ندهید، کودکان 6 ساله و کوچک تر می بایستی از هیجان بازی عبور از لوله های برفی جا نمانند. در مرکز روستای الیکاتفیل که در چند مایلی جنوب شرقی واقع شده است و محلی برای تجمع توریست ها و اسکی باز ها می باشد، می توانید مغازه ها و رستوران های زیادی بیابید.
9 – جی پیک ریزورت: روستای جی، ایالت ورمانت (Jay Peak Resort: Jay, Vermont)
Jay Peak Resort
ناهمواری های تفرجگاه جی پیک با بارش های سالانه برف در قسمت شمال شرق آمریکا شناخته شده است. این تفرجگاه در میان روستای جی و کوهستان سبز واقع شده است. گفتنی است که این تفرجگاه نسبت به دیگر رقیب ها امکانات کمی ارائه می دهد اما بازدیدکنندگان از هیجان گلید اسکی، پارک آبی در فضای سرپوشیده و هزینه اقتصادی و مقرون به صرفه ی اتاق ها راضی بوده و این اقامتگاه را ترجیح می دهند. افراد مبتدی 13 ساله و بزرگ تر با هزینه 129 دلاری در سه جلسه آموزش دریافت می کنند همچنین لوازم اسکی را می توانند به صورت امانت تهیه کرده و در خرید بلیط تخفیف بگیرند. علاوه بر این موارد کارکنان این تفرجگاه به دو زبان تسلط داشته و غذا های کوهستانی بومی، به این منطقه ورمانت رنگ و طعم فرانسوی بخشیده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
فوتبال به کاتالیزوری برای رشد گردشگری در اسپانیا تبدیل شده است
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر