لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> جالب ترین مقاصد سفر در نوروز 98
جالب ترین مقاصد سفر در نوروز 98

جالب ترین مقاصد سفر در نوروز 98

در سایه شفاف سازی و آینده نگری به معرفی 19 سفری می پردازم که شما را به گردشگری بهتر تبدیل می کند. البته علاوه بر آن آرامش مضاعفی را هم برایتان به ارمغان می آورد. دوستانتان مطمئنا به شما حسادت خواهند کرد. این 19 سفر پیشنهادی یا با تورهایی با برند جدید و یا تحت شرایطی خاص انجام می شود.
آفریقا، سفر دریایی با تور western Africa در سنگال و گامبیا
بابرنامه سفر به آفریقای جنوبی با تور peregrine ، سفر دریایی را در رودخانه های بخش های کمتر شناخته شده قاره آفریقا شروع کنید. مطمئنا در طول این سفر شاهد حیات وحشی نظیر دلفین ها، کروکودیل ها و گاوهای دریایی خواهید بود. و در هنگام خروج از کشتی کروز شاهد حیات وحش بیشتری نیز خواهید بود. پس از رسیدن به خشکی و وارد شدن به پارک ملی گامبیا با شامپازه ها روبرو می شوید؛ اقامتی کوتاه در جزیره کونته کینته خواهید داشت. این همان جزیره ای است که آمریکایی ها نخستین بار تجارت برده را از آنجا شروع کردند. فرودگاه جدید داکار که امسال افتتاح شد سفر به این مناطق را آسانتر ساخته است.


تماشای کوچ عظیم فیل ها

برای لذت بردن از تجربه گردش در حیات وحش بهتر است تور جدید حیات وحش گردی the elephant migration را رزرو کنید. این تور یازده روزه همزمان با کوچ فیل ها ( تنها در ماهای جولای و آگوست) در پارک ملی هووانگ تنظیم شده است. همچنین فرصت خواهید داشت به تماشای پلنگ ها، شیرها، کفتارهای خالدار، شغال ها، بوفالوها، زرافه ها، بزهای کوهی و سمورها بنشینید و حتی می توانید در برنامه های تماشای شبانه حیوانات نیز شرکت کنید. امکانات رفاهی نظیر کمپ های لوکس کوزوما و زامبری نیز فراهم شده است.
آسیا- چادرنشینی در مغولستان
Asia

زندگی چادرنشینی در مغولستان را همراه با تور ده روزه در نواحی شمال کشور مغولستان تجربه کنید. با این تور می توانید در ییلاقات به اسب سواری بپردازید و در طول شب در کمپی خانوادگی در جای خوابی معروف به ger به استراحت بپردازید. با این تور در مغولستان به گردش بپردازید. مغولستان در حال حاضر یکی از مقصدهای گردشگری بکر و دست نخورده است. جدیدا دولت مغولستان اعلام کرد که قصد دارد تعداد گردشگران را تا سال 2020 به یک میلیون نفر در سال افزایش دهد.

پیاده روی در نقاط پنهان هیمالیا

به سمت دولپو نقطه ای در هیمالیا بروید، نقطه ای که تنها با پیاده روی می توان به آنجا رسید. تور 13 روزه طبیعت گردی wilderness travel شما را به مسیرها و روستاهای بکر این منطقه از نپال خواهد برد. در طول مسیر شاهد طرز زندگی تبتی های باستان خواهید بود. در واقع این بخش از نپال از نظر فرهنگی نزدیک به منطقه تبت است. از جمله این آثار می توان به دریاچه فوکسوندو، معابد کاتماندو و البته تعداد زیادی از دیواره های mani و معابد مختلف اشاره کرد.

تماشای ژاپن از منظری دیگر

بسیاری از گردشگران برای تماشای شکوفه های گیلاس در فصل بهار و لذت بردن از برگریزان فصل پاییز راهی ژاپن می شوند. ژاپن بدلیل برگزاری المپیک پیشرو در سال 2020 در حال حاضر در کانون توجه قرار گرفته است. . احتمالا در آن زمان شمار گردشگران ژاپن بسیار زیادتر نیز خواهد شد. اما شما بهتر است برنامه دیگری را انتخاب کنید و در فصل زمستان با تور هفت روزه زمستانی ژاپن تور topdeck سفری به این کشور داشته باشید. فرصت اسکی کردن در تفرجگاههای معروف کشور، بازدید از پارک موضوعی تاریخی و لذت از چشمه های آبگرم سولفوری و گردش در شهر کمتر شناخته شده suppro از جمله مزایای سفر با این تور است.
آمریکای مرکزی- تماشای روی دیگر مکزیک
Central America
سرزمین اصلی مکزیک در معنای واقعی کلمه پر از روح و جان فرهنگ اصیل مکزیکی است. سواحل مکزیک بسیار چشم نواز هستند. بهتر است برای کسب تجربه ای جدید و لذت بخش تر با تور 15 روزه intrepid جهت گردش در بخش های مرکزی مکزیک همراه شوید. در طول این تور pueblo magice را از نزدیک خواهید دید و بهتماشای شهر مدرن گوآدالاجارا و مکزیکوسیتی و نیز هرم خورشید در تئواوکان نیز خواهید رفت.


آفریقای شمالی/ خاورمیانه – کشف ناشناخته های عمان
North Africa/Middle East

smarter travel عمان را در سال گذشته بعنوان مقصد گردشگری در حال شکوفایی معرفی کرد. این کشور بدلیل غنای فرهنگی، چشم انداهای طبیعی و سواحل بی نظیرش روزبه روز میزبان گردشگران بیشتری است. تور G adventures گردش هشت روزه ای را ترتیب داده است که شما را به تماشای وادی کاکهر( نسخه عمانی گرند کانیون )، کمپ زدن در میان شن های واهیبا، گردش در میان پناهگاه لاک پشتها و نیز گردشی در پایتخت کشور یعنی شهر مسقط خواهد برد.

اقیانوسیه- کشف استرالیا بدون رفتن به سیدنی
Oceania
سیدنی یکی از شهرهای شگفت انگیز استرالیاست ولی به غیر از سواحل شرقی چیزهای بیشتری در این کشور وجود دارد. تور بصرفه شما به جنوب همراه با G adventures شامل بازدید از بخش های بکر پارکهای ملی در شمال کشور و اقامت شبانه در جاهای دورافتاده در آلیس اسپرینگ و الرو می باشد. سپس به سمت منطقه گرم شهری در جنوب استرالیا یعنی آدلاید حرکت می کنید. بیشتر امکانات رفاهی در طول این سفر برای مقرون بصرفه بودن در سطح ابتدایی فراهم شده اند . این امکانات شامل کمپ زدن در مناطق دوردست و خوابیدن در زیرزمین یک شهر معدنی است.
اروپا- غذا خوردن و کوهنوردی در ایتالیا
Europe
اگر از طرفداران آنتونی بورداین هستید مسلما فینال فصل دهم را بخاطر دارید که در اواخر سال 2017 روی آنتن رفت. آخرین قسمت در جنوب ایتالیا تهیه شد و همین امر گردشگران را ترغیب به سفر به این شهر کرد. تور جدیدی برای کوهنوردی در پوگلیا و کالابریا و نیز گردش در برخی شهرهای عرفانی برنامه ریزی شد. در آینده نزدیک بوردابین مسلما به یکی از مقصدهای گردشگری محبوب تبدیل خواهد شد. فعالیتهایی نظیر تجربه آشپزی، تست روغن زیتون و صخره نوردی و غارنوردی برنامه ریزی شده است. همچنین می توانید از 2 آثار ثبت شده در یونسکو نیز بازدیدی داشته باشید: خانه های غاری ماترا ( پایتخت فرهنگی اروپا در سال جاری) و خانه های معروف trulli در آلبروبلو.

حرکت به سمت دانوب در کروز دریایی REINVENTED RIVE
سفر دریایی از راه رودخانه یکی از بهترین راهها برای گردش در اروپاست. UNIWORD همه چیز را در این صنعت تغییر داده است. با برنامه ها و کشتی هایی که برای ” جوانان” طراحی شده اند این سفر مناسب افراد پیر و مسن نمی باشد. انتخاب من کروز double flow است. در طول این کروز از 3 کشور آلمان، اتریش و مجارستان در طول 8 روز گذر خواهیم کرد. روزهای آغاز حرکت همزمان با مناسبتهای خاصی چون جشن oktoberfest، sziget و بازارهای مختص تعطیلات کریسمس و جشن سال نو برنامه ریزی شده است.

10 سفر انفرادی در سال 2019

قدم زدن در سواحل انگلستان

پس از طی 192 مایل در طول 9 روز می توانید در مهمان خانه ای دنج در ییلاقی زیبا به استراحت بپردازید. برنامه سفر England coast to coast hiking با تور rei adventures شما را در سه پارک ملی lake district، Yorkshire doles و north York mars همراهی خواهد کرد. در این پارکها شاهد گوسفندهای در حال چرا، روستاهایی شبیه به کتاب داستانها و چشم اندازهایی بی نظیر خواهید بود. در طول مسیر در چای خانه ها و رستورانهای بین راهی توقف خواهید داشت. همچنین بازدیدی از خانه ویلیام ووردورس، قلعه ریچموند، ایسبی ابی و چندین خانه و عمارت دیگر هم خواهید داشت.

دوچرخه سواری در سواحل cause away:

ماجراجویی با تور فردی در ایرلند شمالی ممکن است یک هفته طول بکشد. برنامه سفر خودگردان cause away coast cycle با تور viator برای افرادی ایده آل است که به سفر انفرادی علاقه دارند ولی برای برنامه ریزی آن به کمک نیاز دارند. این برنامه سفر تور دوچرخه سواری در شهر بلفست شروع می شود. بلفسا شهری است با چشم اندازهای نمادین. پس از عبور با دوچرخه از این شهر همچنان در مسیر ساحلی به پیش رفته و برای استراحت و خواب در مهمان خانه های کوچک اقامتی کوتاه خواهید داشت. در طول مسیر توقف هایی در روستاها و قلعه ها نیز خواهید داشت. این تور شامل کشتی سواری تا جزیره راسلین، گذرگاه Giant، پل cerrick a rede و سفری انتخابی به دارک هجز و برگشت به دوبلین می باشد.


اکتشاف در جزایر اسپانیایی و پرتقالی که هرگز در مورد آن نشنیده اید
کشور پرتقال در سال 2018 پرتوجه ترین مقصد گردشگری بوده است. و هیچ علامتی از افول این رشد در سال 2019 به چشم نمی خورد. با سوار شدن بر کشتی و آغاز سفر خود در جزایر اسپانیایی و پرتقالی، با این سفر 18 روزه از هیاهو و شلوغی دور شوید. امسال برنامه سفر اکتشاف آتلانتیک، با تور hurtigruten تور جدیدی است که در طول آن از جزایر قناری، مادیرا و آزورس عبور خواهید کرد. این سفر از لیسبون شروع و در همین شهر به پایان می رسد. بنابراین زمان زیادی برای گردش در پایتخت خواهید داشت. همچنین در سه نقطه از مجمع الجزایر آتشفشای یعنی گیرینلند، بلوآیلند و پرپل آیلند و نیز جزایر پورتوسانتو و مادیرا پرتقال و دو جزیره قناری یعی سانتا کروزد تنرفی و سن سباستین دلاگومرا _جزیره ای کمتر شناخته شده، توقف هایی کوتاه خواهید داشت.

آمریکای شمالی- تماشای جنگل های بارانی در کانادا
North America
ایالت بریتیش کلمبیای کانادا خواستگاه جنگل های بارانی، حیات وحش نایاب و فلاتهای زیباست. برنامه سفر به جنگل های بارانی با تور maple leaf adventures گردشی همراه با قایقرانی است. در طول این سفر فرصت بسیاری برای تماشای خرس های گیریزلی، خرس های سیاه، نهنگ های بی دندان، خرس های روان، نهنگ های قاتل، گرگهای خاکستری و عقابهای طاس خواهید داشت. این برنامه سفر شامل تجربه های فرهنگی نیز می باشد؛ در طول این سفر می توانید از روستاهای بدوی و چشمه های آبگرم بازدید داشته و از کایاک سواری هم لذت ببرید.

کانادا برای همیشه- برنامه سفر “اوج تطیلات کانادا” در هر ماه
ماجراجویی و برف بازی

اگر به ورزشهای برقی علاقه دارید پس باید این سفر را هم در برنامه های خود جای دهید. تور ده روزه gret white north شما را به تفرجگاههای اسکی whistler, big white و big three در بانف خواهد برد. با این برنامه با آغاز تور با ماشین می توانید از چشم اندازهای زیبای کانادا لذت ببریدو در طول مسیر از بزرگراه see to sky ، دره fraser، گذرگاه conquihalla، گذرگاه hicking horse و continental divide عبور خواهید کرد.


آمریکی جنوبی-تور کشور شیلی
South America
شیلی در سال 2019 یکی از مقصدهای گردشگری توریستها خواهد بود و دلیل آن هم خورشیدگرفتگی و نیز محبوبیت شهر پاتاگوناست. ولی دلیل دیگری هم وجود دارد و آن هم دره کازابلانکاست. نوشیدنی های chardonnay, sauvignon و pinot noir این منطقه شهرت دارد ولی بدلیل تفاوت آب و هوایی که در بخش های این منطقه وجود دارد امکان تولید نوشیدنی های دیگری نظیر merlot و Malbec نیز وجود دارد. این سفر 90 دقیقه با ماشین از سنتیاگو طول می کشد. برای برنامه ریزی سفری بی نظیر در منطقه، تور upscape travel را انتخاب کنید. از جمله سرگرمی ها و تفریحات رایج در این منطقه هلیکوپترسواری و دوچرخه سواری است.

پنج نقطه مخفی در بولیوی

بدلیل شهرت تخته نمک های در بولیوی این کشور در حال تبدیل شدن به یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری در آمریکای جنوبی است. برنامه سفر bella billivia با تور 13 روزه کونتیکی از لاپاز پایتخت بولیوی شروع و در سنت دیاگوی شیلی پایان می یابد. 9 روز اول در بولیوی سپری خواهد شد و در روز یازدهم به سنتیاگو پرواز خواهید داشت. در طول این سفر شاهد همه اینها خواهید بود: کلیسای جامع لاپاز، بازار witches، ساختمانهای whitestone در سوکر، ( تخته نمک های) salar de uyuni، ذخایر ملی avaroa، صحرای Salvador dali و چشم اندازهای بیشتری که این سفر را برای شما بیادماندنی خواهد کرد.


سفر به جزایر دورافتاده Falkland

سفر به این جزایر دورافتاده و تقریبا قطبی کار آسان و البته ارزانی نیست. ولی امسال اولین مسیر هوایی به این قلمرو انگلیسی پس از اواخر دهه 90 شروع به کار کرده است. گرچه هیچ تاریخی برای این پرواز اعلام نشده است ولی مسیر پرواز مطمئنا از آرژانتین به این جزایر با خطوط هوایی latam خواهد بود. تور intrepid برنامه سفر هشت روزه ای را برای این اکتشاف طرح ریزی کرده است. در طول این سفر از سواحل، منابع طبیعی و میدانهای جنگ باقی مانده از سال 1982 بازدید خواهید داشت. ضمنا حیات وحش هم فراموش نشود. این جزایر خواستگاه پنگوئن های امپراتوری، ماژلان و گنتو است.


قطب-گذران یک شب در یک یخچال در فلات قطبی
Polar

اگر سفر به فلات قطبی نروژ را در لیست سفرهایتان قرار داده اید یک گام بیشتر بگذارید و سفر به اسوالبارد را هم به لیستتان اضافه کنید. سفر تابستانی “off the map travel” به این مجمع الجزیره شامل سورتمه سواری با سگ، کایاک سواری، صعود از یخچال، خوابیدن بر روی یخچال یخی در لژ wordenskiold خواهد بود. توجه داشته باشید که این وقت سال نورهای شمالی را نخواهید دید ولی تا حدی غروب ” خورشید در نیمه شب” را خواهید دید و شانس تماشای خرس های قطبی را هم خواهید داشت. اگر بدنبال تماشای نورهای شمالی هستید تور چهار روزه all day aurora برای بازدید از همین منطقه در آن زمان برنامه ریزی شده است. پس بهتر است با جمع آوری اطلاعات بیشتر و انتخاب آگاهانه مقصد سفر خود، با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

کم جمعیت ترین شهر های جهان که شما را شگفت زده خواهد کرد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر