لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> جزیره آئوشیما در ژاپن مهد گربه های جهان
جزیره  آئوشیما در  ژاپن  مهد گربه های جهان

جزیره آئوشیما در ژاپن مهد گربه های جهان

كشور های بسیاری در دنیا وجود دارد كه هر كدام به دلیلی مورد توجه گردشگران و مسافران در جهان می باشند. برخی كشور ها همانند كشور ایران به دلیل آب و هوای چهار فصل و همچنین فرهنگ و تاریخ غنی همه ساله مهد گردشگران بسیاری از داخل و خارج كشور می باشد. كافیست در یكی از فصل های سال دوست داشته باشیم آب و هوای فصل دیگری را تجربه كنیم. بی شك كشور ایران از معدود كشور هایی می باشد كه در كنار آب و هوای سرد و برفی در سواحل خود آب و هوای گرم و مرطوب را دارد. برای سفر و دیدن این زیبایی ها كافیست یكی از هتل های ایران را رزرو كرده و سفری خاطره انگیز را آغاز كنید. برای مثال با اقامت و رزرو هتل در تهران از میان هتل های تهران كه از برترین هتل های كشور به شمار می آیند، می توان از دیدنی های شهر “تهران” لذت برد. برخی از كشور های دیگر نیز هر كدام به دلیلی سالانه گردشگران و مسافران را به خود جذب می كنند. در این مقاله گردشگری شما را با یكی از جزایر زیبای كشور “ژاپن” كه جزیره ای معروف به پایتخت گربه های جهان است آشنا می كنیم.

جزیره "آئوشیما" در "ژاپن
كشور های آسیایی به ویژه كشور های جنوب شرق آسیا یكی از بزرگترین و پر گردشگر ترین مناطق جهان می باشد. كشور “ژاپن” كه از جزایر بسیاری تشكیل شده است، سالانه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب می كند. در این مقاله شما را با یكی از جزایر این كشور كه به جزیره گربه ها معروف است آشنا می كنیم. جزیره “آئوشیما” یكی از جزایر مجمع الجزایر كشور “ژاپن” می باشد كه به دلیل وجود گربه های بسیار در آن مورد توجه مردم جهان به ویژه جهانگردان قرار گرفته است. جزیره ای آتشفشانی و كوچك كه در میان جزایر بی شمار این كشور از ویژگی منحصر به فردی برخوردار می باشد.

جزیره  آئوشیما در  ژاپن

جزیره  آئوشیما در  ژاپن
جزیره “آئوشیما” در اوایل قرن بیستم در دل خود بومیان بسیاری را جای داده بود. مردمی سخت كوش كه اغلب به ماهیگیری مشغول بوده و زندگی خود را با صید ماهی می گذرنانند. به دلیل تردد كشتی ها برای حمل و نقل بومیان و به ویژه جابجایی و خرید و فروش ماهی ها مردم این جزیره كم كم با مشكلی بزرگ روبه رو شدند. موش هایی كه با این كشتی ها وارد این جزیره شدند كم كم به مشكلی بزرگ برای روستائیان تبدیل شدند. تمام آذوقه و خشكبار مردم این جزیره در معرض خطر قرار گرفت. از طرفی نیز بیماری هایی كه از موش ها به محلی ها منتقل می شد آن ها را به فكر راه حل واداشت. آن ها تصمیم گرفتند كه از شهر ها و جزایر اطراف تعدادی گربه به جزیره آورده تا آن ها را از دست این موش ها خلاص كنند.

جزیره  آئوشیما در  ژاپن

جزیره  آئوشیما در  ژاپن
پس از ورود گربه ها به این جزیره زیبا كم كم موش ها كم شده و به تعداد گربه ها افزوده شد. تا جایی كه مردم این جزیره از دست گربه ها به جزایر اطراف مهاجرت كرده و این جزیره محل مناسبی برای این حیوانات تبدیل شد. این اتفاق تا جایی ادامه پیدا كرد كه هم اكنون این جزیره به جزیره امپراتوری گربه ها تبدیل شده است. همه ساله گردشگران توریستان بسیاری از گوشه گوشه جهان خود را به این جزیره رسانده و از این جاذبه كم نظیر دیدن می كنند. جزیره ای تقریبا خالی از سكنه و محلی برای گردش گردشگران كه ساعت ها در میان این حیوانات پرسه می زنند.
بیشتر بخوانید:

جزیره  آئوشیما در  ژاپن

جزیره  آئوشیما در  ژاپن
جز تعداد اندكی از سالخوردگان و بومیان در این جزیره شخص دیگری زندگی نمی كند. گربه ها تنها ساكنان این جزیره بوده كه آزادانه برای خود پرسه می زنند و به بازیگوشی می پردازند. گربه های این جزیره غذای خود را از گردشگران و توریستان و البته بومیان این جزیره طلب می كنند. مردم بسیاری از سرتاسر جهان گروه های دوستی با حیوانات را تشكیل داده و برای این گربه ها غذاهایی آماده كرده و به این جزیره ارسال می كنند.

آدرس: ژاپن – استان میازاكی – جزیره آئوشیما

غارهای باتو کوآلالامپور
ادامه مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر