لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> بهترين شهرهاي تفريحي اروپايي در سال 2018
بهترين شهرهاي تفريحي اروپايي در سال 2018

بهترين شهرهاي تفريحي اروپايي در سال 2018

هیچ چیز شبیه گردش و پیاده روی در كوچه ها، زندگی شبانه و بناهای تاریخی یك شهر جدید نیست. برترین شهرهای تفریحی اروپایی، از كلانشهرهای با دیوارهای قرون وسطایی تا پایتخت هایی با مردمان علاقه مند به ورزش و شگفتی های اعماق دریا را برای سال 2018 انتخاب كرده ایم. با بهترین سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

هامبورگ، آلمان

بزرگترین مجتمع انباری جهان به نام اسپیشرسدات ، در كنار برجسته ترین نقاط هامبورگ قرار گرفته است.
شهر بندری هامبورگ، كه به “دروازه ای رو به جهان” معروف است، یكی از مكان های شگفت انگیز دریایی است. آبهای رودخانه اِلبه و آلستِر هرگز از مقابل چشمانتان ناپدید نمی شوند، اگرچه بسیاری از جاذبه های فرهنگی و معماری شهر در تلاش برای جلب توجه شما هستند.
در مونکبرگستراسه مركزی، خانه راثواس (سالن شهر ) و فروشگاه راروواس مارکت در مجاورت آن، كه همیشه برنامه های شادی تدارك می بینند، سیاحت كنید. در اسپیشرسدات كه بزرگترین ناحیه انباری جهان واقع در بندر می باشد، احساسی تاریخی خواهید داشت. بازدیدی از نمایشگاه راه آهن مدلسازی شده تأثیرگذار در سرزمین عجایب مینیاتور داشته باشید و شبی دیگر را در منطقه ریپربان كه شهرت جهانی دارد، میهمان باشید. علاقه مندان به رویدادهای فرهنگی می توانند در سالن كنسرت الفیلارمونی كه جدیدترین سالن اضافه شده به معماری تالار مشاهیر هامبورگ است، از موسیقی كلاسیك لذت ببرند.

براگا، پرتغال
Braga, Portugal

براگا مملو از سبك معماری زیباست، مانند كلیسای سن مارکوس هاسپیتال با سبك عجیبش.
براگا كه به دلیل معماری حائز اهمیتش، از آن با عنوان شهر رمِ كشور پرتغال یاد می شود، با كلیساهای حیرت آوری آراسته شده كه سج براگا ‌ (كلیسای جامع براگا) مربوط به قرن 12 و كلیسای چوبی تری آو لایفی شپل از آن جمله است. با اینكه ظاهراً تاریخ در همه جای شهر در جریان است، اما معماری ظریف و زیبای براگا، قصرهای باشكوه زینتی و كوچه های باریكی كه تنها برای عبور افراد ایجاد گردیده اند، قلبی جوان را در خود پنهان نموده اند.

مغازه ها و كافه های جذاب از دانشجویان پذیرائی می كند و شبها با باز شدن باشگاه ها، روح تازه ای در خیابان های سنگفرش شده دمیده می شود. از خوردن قهوه و ژلاتو در ایسپیریتو ، از غذای خوشمزه و نوشیدنی ها در براکی هیستورنجی و از سرگرمی های عصرانه در باشگاه و سالن موسیقی کواتورزی لذت ببرید. آنگاه برای بالارفتن از پله های دلپسند باروکی به سمت مكان زیارتی بوم ژسوس دمونچی صبح خیلی زود از خواب بیدار شوید.
بیشتر بخوانید:
كلو – ناپوكا، رومانی
كلو - ناپوكا، رومانی
آیا كنجكاوید كه بدانید مردم محلی قرن ها قبل چگونه زندگی می كرده اند؟ از موزه قوم شناسی ترانسیلوینیان بازدید كنید.

كلو – ناپوكا، شهری در هزاره كهن كه بوسیله تپه های اطرافش از بقیه بخش ها مجزا گشته است، انزوای كوهستانی خود را وسیله ای برای خلق فضای بوهمیایی غنی قرار داده است. جشنواره های موسیقی، باشگاه های شبانه و كافه های مختلفی كه امكان نوشیدن همه نوشیدنی ها در آن وجود دارد، به بازدیدكنندگان چیزی بیش از آنكه انتظارش را دارند، ارائه می دهند.
گشت و گذار خود را در اونیون اسکووِر شروع كنید، سپس از كلیسای سینت مایکل و قصر بانفی بازدید كنید، آنگاه در باغ های خوش منظره بوتانیکل و سنترال پارک استراحت كرده و در اطراف مزارع سنتی روستایی در خروجی موزه قوم شناسی ترانسیلوینیان گردشی داشته باشید. بازدید از ترانسیلوینیان بدون دیدن چیزهای ترسناك كامل نیست، بنابراین سفری به قبرستان لومینگ هاژنگارد را هم به برنامه خود اضافه كنید.
ترانسیلوینیان پر است از الماس هایی كه مهیای كشف شدن هستند – پس دست بكار شوید و دهكده های قرون وسطایی، چشم انداز كوه های زیبا و قلعه های تسخیر شده را با برنامه سفر ما در ترانسیلوینیان كشف كنید.

والنسیا، اسپانیا
والنسیا، اسپانیا

قصر آینده گرای هنرهای رِینا سوفیا ، بخشی از شهر هنرها و علم ها.
والنسیا با زیبایی باشكوه و گرم همچون خورشید آن، شانس به هیجان آوردن شما را هرگز از دست نمی دهد. از كلیسای جامع والنسیا، خانه جام مقدس، بالا رفته و از دیدن ردپای سبز شهر حیرت كنید. در لابه لای منظره، باغ های دوریا ، مكانی كنار رودخانه كه تبدیل به پارك شهری ارزشمندی گشته، شهر آینده گرای هنرها و علوم و سواحل زیبا قرار دارند كه محیط شهر را برجسته می نمایند. مغازه های باری دل کالمه را جستجو كنید، از دیدن سیلک اکسچینج ‌ گوتیك شگفت زده شوید، از مرکات سنترال خرید كنید و بخشی از دیوار مرزی قدیمی شهر یعنی دورِ زکوارت را از نزدیك ببینید.
جهت شركت در جشنواره فایاس ، با تولیدات عظیم پیپر ماچِی ‌ و آتش بازی های روزانه آن، در ماه مارس به این شهر سفر كنید.

زاگرب، كرواسی
زاگرب، كرواسی

دیدن كلیسای رنگارنگ سِتِ مارک را نباید از دست داد.
در سال های اخیر، پایتخت كوچك كرواسی با تلاش خود و بدون اتكا به كمك دیگران، از یك اقامتگاه بین راهی به مقصدی برای گردشگران تبدیل شده است. كلانشهری با سقف های قرمز رنگ جذاب بر روی رودخانه ساوا ، خیابان های سنگفرش شده، آتلیه ها و كافه های مملو از صدای موسیقی را برای گشت و گذاری دلربا همراه با رقص و پایكوبی گردهم آورده است.
فعالیت اصلی در هسته تاریخی شهر، در میان دهكده بالایی و دهكده پایینی اتفاق می افتد. در كنار دروازه قدیمی دهكده توقف كنید، از اجراهای خیابانی در استروسمایر پرومِنادِ لذت ببرید و عكس هایی از كلیسای كهن سِتِ مارک كه با سقف موزائیكی اش قابل شناسایی است، تهیه كنید. تعداد زیادی موزه، بعلاوه دریاچه های یارو اند بوندک وجود دارند كه جشن های روزانه در آنها برگزار می گردند.

سالزبورگ، اتریش
سالزبورگ، اتریش

قلعه نظامی هونزایسبورگ ، یكی از بهترین نقاطی در دهكده است كه كاملا توجه شما را به خود جلب می كند.
سالزبورگ تفرجگاه دلپذیری در اتریش و مقر میراث جهانی یونسكو است – و جایی نیست كه فقط عاشقان موزارت در آن گرد هم می آیند. دهكده ای قدیمی است كه جلوه گر معماری باروكی بوده و نیازمند سیاحتی سخت و پر از رنجی می باشد. از موزه هنرهای مدرن كه در بالای تخته سنگی در آن نزدیكی قرار دارد، نگاهی مختصر و سریع به آن بیاندازید. در بالای كوه، قلعه نظامی هونزایسبورگ چشم انداز مشابهی را فراهم می آورد و نیز كنسرت های عمومی شبانه در آن برگزار می شوند. محل تولد موزارت در گتهایدِگاسه شماره 9 و موزه اسباب بازی جزء مكان هایی در سالزبورگ هستند كه حتماً می بایست آنها را ببینید.
پس از بازگشت به دهكده، در باغ های قصر تابستانی اشلوسهه بوهوم ‌ گردش كنید و از گتهایدِگاسه كه كوچه ای قدیمی در نزدیكی رودخانه زایلساخ است، خرید كنید.

تولوس، ‌فرانسه
تولوس، ‌فرانسه

پل پوو نوف غوطه ور در چراغ های زیبا
تولوس، كه از سنگ های صورتی متمایزی ساخته شده و با عنوان شهر صورتی از آن نامبرده می شود، به شكل ظریفانه ای جمع و جور ساخته شده و به این دلیل برای گردش با پای پیاده مكان عالی ای است.
از عمارت های باقی مانده از غروب آفتاب به رنگ نیلی آن متحیر شوید – خصوصاً اوتل دی اسیزا . در حیاط کَپیتول كه مكان حیرت انگیزی است، گردش كرده و سپس در امتداد پل پوو نوف كه مربوط به قرن 15 است و بر بستر رودخانه گاغون بنا نهاده شده، قدم بزنید. همچنین می توانید با قایق در رودخانه گشتی بزنید. با حضور در كلیسای ژاکوبا ، از گذشته شهر در عصر جنگهای صلیبی آگاه شوید و صحنه نمایش هنرهای محلی را در موزه هنری مدرن و معاصر لیزِ بِتواغ در آغوش بگیرید.
آیا هدفتان از سفر، یافتن غذاهای جدید است؟ در رستوران دو ستاره میشلی غستغون میشل ساغون شام یا ناهار خود را میل كنید.

بوداپست، مجارستان
بوداپست

با قطار برقی سفر كرده و از معماری عالی آن حیرت زده شوید، مانند گالری ملی مجارستان.
پایتخت مجارستان، با قرارگیری در سواحل زانوبه ، درسی اجمالی است از معماری در دوره های مختلف. ساختمان های باروكی، نئوكلاسیك و هنری، خیابان های مشهور خود را با بسیاری از كافه ها و رستوران های قرار گرفته در آنها در یك امتداد قرار داده اند. به طرف قصر رویال كه اغلب بازسازی گردیده و مركز ساختمان های فرهنگی اصلیست، بروید، آنگاه به سمت خانه وحشت، كه ساختمان سابق افسران پلیس مخفی بوده است، حركت كنید. از سالن های موسیقی سنتی و مشهور شهر در اپرا هاوس و مجسمه های عالی و دیدنی در مومتو پارک بازدید داشته باشید.
پس از یك روز گردش طولانی، رفتن به گرمابه كه پر از چشمه های طبیعیست، جزء بایدهاست.

گوتنبرگ، سوئد
گوتنبرگ، سوئد

شب فراموش نشدنی را در سالن یوتِبُریو پرا بگذرانید.
شهر بندری جذاب گوتنبرگ كلاً مملو از همه سرگرمی های سالم و بی خطر است. حتی موزه ولوو هم در آن وجود دارد.
با قطار برقی سفر كنید و در مناظر لذتبخش سیاحت كنید. با بازدید از قلعه نظامی اسکانسن کرونن در بالای تپه با تاریخچه نظامی آشنا شده و بستنی بخورید، سپس برای دیدن خانه های چوبی عجیب و غریب بوهامیا به محله هاگا بروید. در پارك وسیع اسلوت اسکوگن كه مركز سرگرمی بچه ها و گیاهان آزالیاست، استراحت كنید. افرادی كه به دنبال هیجان هستند، بایستی از پارك لیزبای امیوزمنت بازدید كنند، درحالیكه علاقه مندان به رویدادهای فرهنگی، می توانند از حضور در سالن فوق مدرن یوتِبُریو پرا در یك بعدازظهر از سفر خود لذت ببرند.
آیا برای اقامتی طولانی تر در این كشور حوزه اسكاندیناوی برنامه ریزی می كنید؟

لیورپول، بریتانیا
لیورپول، بریتانیا

در اَلبرت داک ، غرق در گذشته های تاریخی اعماق آبها شوید.
لیورپول بیشتر برای فوتبال و زد و خوردهایش معروف است، و چیزی كه احتمالاً شما در مورد آن نمی دانید این است كه منزلگاه یك شهر دریایی درخشان و سرزنده با شش میراث یونسكو است.
به موقع به قدیمی ترین دهكده چینی جهان و نیز نواحی کنینگ اند رایپ واکس بازگردید. در موزه مرسی ساید مری تایم با تاریخ تجارت شهر آشنا شوید، سپس شیفتگی درونی خود را در موزه بیتلز استوری رها كنید. در استادیوم آنفیلد یك بازی، در سالن تئاتر لیورپول امپایر یك نمایش و در رویال لیورپول فیلهامورنیک یك اجرای موسیقی را به نظاره بنشینید.
كسانی كه علاقه مند به خرید هستند، از لیورپول وان ، کاورن واکس و مِتکوارتر خوششان خواهد آمد، درحالیكه علاقه مندان به میهمانی بایستی به لارک لِین سر بزنند.

تورین، ایتالیا
تورین، ایتالیا

قصر رویال تورین فقط یكی از چندین مكان با معماری برجسته است كه شما را جذب خود می كند.
تورین كه محل نصب طناب كابلی معروف است (پارچه كتانی با قدمت چندین قرن كه تصویری از مردی به صلیب كشیده شده را نشان می دهد و همگان بر این باورند كه تصویر حضرت عیسی مسیح است)، اولین پایتخت ایتالیا بوده – عنوانی شایسته برای زیبایی این ناحیه كوهپایه ای است.
همه جا مملو از زیبایی های باروكی و هنر نو است، اما با تعداد زیادی مراكز صنعتی. منزلگاه شركت هایی همانند فیات، نوتلا و بزرگان سینمای ایتالیا، توانایی های زیادی برای ارائه دارد. تاریخچه فیلم های ایتالیایی را در موزه ملی سینما واقع در ساختمان پراحساس مولِ آنتولنیانا جستجو كنید. در صورتی كه علاقه به خودروهای قدیمی دارید، به موزه دِل اتوموبیل مراجعه كنید.
در نهایت، در کوادریلاترو رومانو غذای خود را صرف كرده و برای خرید به ویا گریبالدی بروید و در ساختمان مجلل گالریا سوبالپینا عكس یادگاری بگیرید.

لوزان، سوئیس
لوزان، سوئیس

تنها پس از 20 دقیقه سفر با قطار در بیرون از لوزان، وارد تاكستان های پلكانی زیبایی می شوید.
لوزان، با آرامشی جذاب در سواحل دریاچه جنوا، احساسات تفریحی آرام را با ظرافتی بین المللی تركیب می كند. به دهكده قدیمی قرون وسطایی، كه منزلگاه كلیسای جامع حیرت انگیز گوتیك بوده و كوچه های باریك پر از كافه، آبمیوه فروشی ها و مغازه ها است، سر بزنید. همچنین در آن نزدیكی باشگاه شبانه و ناحیه نمایشگاهی فلون قرار دارد. در مجموعه ای از موزه ها از جمله بُئوت ، موداک و هِرمیتج گردش كنید. بازدید از بسیاری از آنها در اولین شنبه ماه رایگان هستند.
از مناظر جلو دریاچه آوچی لذت ببرید و یا یك سفر با قایق بخاری قدیمی را رزرو كرده و گردشی بر روی آبهای آرام داشته باشید. اگر زمان دارید، در جنگل زاوابِلین ، كه یك باغ وحش و یك برج مراقبت دارد،‌ پیاده روی نمایید.

ویلینیوس، لیتوانی
ویلینیوس، لیتوانی

ویلینیوس پر است از خیابان های سنگفرش شده جذاب.
ویلینیوس،‌ یك مقصد گردشگری مقرون به صرفه حوزه بالتیك، مركز احساسات قرون وسطایی را با فرهنگ كافه ای هنری تركیب كرده است. دشتی دنج و سنگفرش شده است كه توسط برج های كلیسا و یك تپه با قلعه ای بر قله آن بطور گسترده شكسته شده است.
به قلعه آپرکَسِل از کَثِدرال اسکووِر و یا از طریق طناب های كششی سحرآمیز صعود كنید. افراد خلاق به خیابان نویسندگان و منطقه اوزپیس كه منزلگاه و مركز افراد هنرمندی است كه آنجا را یك جمهوری غیررسمی می نامند، علاقه مند خواهند شد. از آن منطقه بازدید كنید و آن افراد روی گذرنامه شما مهر می زنند. قلعه معروف تغاکایی تنها 30 دقیقه از آنجا فاصله دارد – آن را به برنامه سفر خود اضافه كنید.

والتا، جزیره مالت
والتا، جزیره مالت

گنبد بیضی شكل باسیلیکا آو لِیدی آو مونت کارمل با قامتی بلند در پایتخت مالت قرار گرفته است.
پایتخت مالت كه میزبان الماس های معماری بوده و با هر شهر اروپایی بزرگ رقابت می كند، به همان میزانی كه كوچك است، باوقار و بلندمرتبه است. تاریخ والتا از طریق اوردِر آو نایتس آو سِین جان بر فونیكس ها احاطه داشته و به طرز شگفت آوری 320 بنای تاریخی را در بر می گیرد.
با توجه به احداث آن بر روی صخره،‌ تپه ای و پله پله است،‌ بنابراین آماده كمی عرق كردن باشید. از سِینت جانز کوکَثرال و موزه باورنكردنی اش كه مركز آثار کاراواجیو است، دیدن كنید. در باغ های آپر باراکا گردش كنید، از منظره های بندری لذت ببرید و در برنامه اجرای نمایش در سالن تئاتر تاینی مانوئل شركت كنید. بچه ها را به سِینت جورجز اسکووِر كه آبنماهای رنگارنگ دارد، ببرید.

لوواردن، هلند
لوواردن، هلند

واخ بازار قدیمی دهكده، یكی از زیباترین ساختمان های لِیوُردِ است.
لِیوُردِ مجموعه لذتبخشی از كانال های گسترده، كوچه های جذاب و كافه های جالب است – با قطار فقط دو ساعت از آمستردام فاصله دارد.
دوچرخه ای كرایه كنید و مناظر قرون وسطایی همانند کلیسای اصلی، بازار قدیمی دهكده واخا ‌ و برج كج اولدِهوفِ را نظاره كنید. از بلوکااسپور زندان سابق و محل كنونی هنرمندان شهر كه در سلولهای آن كار كرده و نمایش اجرا می كنند، بازدید كنید. كمی با تاریخ گذشته فریشلانت در موزه فریش كه 170000 محصول مصنوعی محلی در آن جای گرفته، آشنا شوید. با نزدیك شدن به شب همانند یك شاهزاده در رستوران یو اس هِیت واقع در قصر سابق اشتاتهولدِرز شام خود را صرف كرده و سپس در یك كافه همزمان با تماشای نووِستات ، نوشیدنی بنوشید.

پارک آبی سیام اسپانیا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر