لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> رستوران های جدید و عالی هنگ کنگ برای سال 2019
رستوران های جدید و عالی هنگ کنگ برای سال 2019

رستوران های جدید و عالی هنگ کنگ برای سال 2019

هنگ کنگ شهری که بیش از 25000 رستوران و محل برای غذا خوردن را داراست و همیشه در حال خراب کردن رستوران هاست بدون اینکه افتتاح رستوران های جدید قطعی شود. با این وجود، الهامات، اجزا و نوآوری های رستوران های جدید در هنگ کنگ از پرویان آندس گرفته تا شمال انگلستان، در سال 2019 جاذبه این شهر را حتی بیشتر هم می کند. در اینجا 11 رستوران جدید معرفی شده اند که هنگام مسافرت به آنجا دنیایی از طعم را به شما ارائه می دهند:

ایچو پرو:

ویرجیلیو مارتینز که قطعا از مشهورترین سرآشپزهاست مسئول این رستوران برنده جایزه در مرکز لیما و سایر نقاط دنیاست. نام رستوران هنگ کنگی جدید او ایچو پرو، از یک گیاه منتسب به پرویان آندس برگرفته شده که تنها در شرایط خاص رشد می کند.
این اولین رستوران آسیایی اوست که غذاهای دریایی پرویی را سرو می کند و به علت طعم خوب و آرامش بخشش بسیار هیجان انگیز است. سرآشپز سنگ جئونگ در کنار مارتینز در رستوران مرکزی کار می کرد اما به آشپزخانه جدیدی در محله مرکزی هنگ کنگی رفت.
فضای داخلی با طراحی جویس وانگ به اندازه 80 نفر جا دارد اما تراس خارجی از قبل به عنوان یک مکان محبوب فضای باز شناخته شده است.

کیتالی:
Kytaly
این یک ادعای بزرگ و شاید دور از ذهن باشد اما «بهترین پیتزای دنیا» باعث مشهور شدن این رستوران شده است. مردی که پشت این اسم غیر معمول (کیتالی که ترکیبی از سمبل انرژی زندگی ژاپنی ها «کی» و «ایتالی»ست.) قرار دارد فرانکو پپه سرآشپز معروف پیتزاست.
اولین رستوران خارجی او در مرکز یکی از مکان های زندگی شبانه جزیره هنگ کنگ در خیابان ویندهام واقع شده است. پپه نانوای نسل سوم است و یک خمیر پیتزای جدید با آرد مخصوص به خودش را درست کرده که جزییات آن 99 درصد از ایتالیا وارد می شود مانند گوشت خوک که از کازرتا و موزارلای بوفالو که از کامپانا وارد می شود.
این مسئله احتمالا قیمت 208 دلار هنگ کنگ (معادل 26 دلار) را برای مارگریتای اسباگلیاتای ( به معنی ماگریتای اشتباهی!) او که یکی از 19 پیتزای موجود در منوست را توجیه می کند.
پای های پپه که در کیازوی ایتالیا در رستوران «پپه این گرانی» او سرو می شوند تعدادی جایزه جهانی برده اند که به ما اطمینان می دهد که رستوران هنگ کنگی او همیشه شلوغ است.

روگانیک:
Roganic

سایمون روگان به لطف 5 رستورانش در بین رستوران های انگلیسی نیازی به معرفی ندارد و رستوران های او 4 ستاره میشلین را دارا هستند.
او دو رستوران مجاور در منطقه خلیج گذرگاه هنگ کنگ افتتاح کرده است. منطقه آزمایشی اولیس در هنگ کنگ با تنها 12 صندلی و رگانیک مدرن با 40 صندلی بر غذای دریایی که مستقیم از مزرعه روی میز آورده می شود و الهام گرفته از منطقه دریاچه انگلیسی و بهترین جزییات آن است، تمرکز دارد.
رستوران روگان همیشه بسیار خیال انگیز و از زمان خودش جلوتر است و غذاهای آن هر سطح و لولی را دربرمی گیرد و همچنین رستوران های هنگ کنگی و سرآشپزهایشان را یادآور می شود که هنوز جای بسیاری برای پیشرفت دارند.

شی:
SHÈ

شی یک کاراکتر چینی است که نماینده مهمان نوازی است و همچنین نام یک رستوران چینی مدرن است که در یکی از ساختمان های منحصر به فرد و تاریخی هنگ کنگ «لین کرافورد» واقع شده که درون فروشگاه بزرگ IFC قرار دارد.
بشقاب های آن زمینه کلاسیک چینی دارد و با روش های مبتکرانه و سالم همانطور که مد نظر مشتریان آگاه به مد است پر می شوند.
همه چیز آن از گوشت رست کانتونی (شهری در چین) کلاسیک تا دیم سام (نام غذایی است) و بشقاب های نودل و چای های عصرانه همراه با کوکتل ها در دسترس می باشند.
تراس رستوران که مشرف به بندر ویکتوریاست به سرعت به یک مکان دیدنی و دیده شدنی تبدیل شده است.

واگیومافیا:
Wagyumafia

اگر شما به گوشت گاو علاقه دارید رستورانی بهتر از این رستوران پیدا نمی کنید که به تازگی در وان چایی افتتاح شده است. و این به خاطر کلاب قصابی و غذاخوری 18 صندلی است که در اصل در توکیو و توسط هیساتو هامادا راه اندازی شد و تنها گوشت واگیوی ژاپنی از کوبه و تاجیما را سرو می کرد.
فقط یک منوی طعم دار وجود دارد که تنوع برش ها و تکنیک ها شامل شابو شابو و یاکینیکو را مشخص می کند.
معروف ترین ویژگی آن به خصوص در اینستاگرام ساندویچ های کتلت آن است که توجه ها را به خود جلب می کند. قطعه گوشت گاو ضخیم که در خرده نان پانکوی ژاپنی سرخ می شود و همراه با نان شیری ژاپنی و سس مخصوص رستوران سرو می شود.
بقیه بشقاب های منو شامل تن که مستقیم از توکیو می آید و مانند 1 درصد گوشت گاو بسیار عالی کوبه گرانقیمت هستند به این معنی هستند که غذاهای منوی امضادار طعم دار آن به ازای هر نفر حدود 230 دلار قیمت دارد.

جان آنتونی:
John Anthony

یک رستوران مشهور دیگر به خصوص در زمینه رستوران های چینی، جان آنتونی است که در خلیج گذرگاه در فروشگاه بزرگ شهر، لی گاردن واقع شده است. غذاهای دریایی مناطق چینی مانند چچوان، هونان و شاندونگ ستاره های منو هستند اما کانتونی هم نقش مهمی را در منو ایفا می کند.
در 7000 فوت مربع فضا گریل های باربیکیوی سفارشی که غذاهای متنوعی را سرخ می کنند خودنمایی می کنند. باربیکیوی تخت گوشت های رست سنتی سیو شامل گوشت خوک ایبریکو و دنده کوتاه انگس و فیله استرالیایی واگیو را می پزد.
انتخاب های زیادی برای دیم سام نیز وجود دارد همراه با پیراشکی خرچنگ آلاسکایی که با دست درست شده و رول های برنجی بخارپز شده با خرچنگ نرم صدف و هشت پا که بیشتر از یک لقمه طلب می کند. بار نیز یک بخش دیگر است که نظر را به خود جلب می کند.

هتل کلومبو:
Hotal Colombo

این یک اشتباه تایپی نیست، هتال کلمبو عمدا به این نام، نام گذاری شده تا تلفظ محلی در سریلانکا، کشوری که در غذای دریایی غنی است را نشان دهد. این مکان الهام گرفته از تعداد بیشماری از غذاخوری ها در سرتاسر پایتخت کلومبوی سریلانکاست جایی که کارگران صبحانه، ناهار و شام سرو می کنند.
دکور آبی و صورتی پاستلی آن و لباس های پیشخدمت های آن هر دو حس خوب استوایی جزیره را تداعی می کند در حالی که موزیک متناسب با آن در حال پخش است. تنها 40 رستوران است که سرآشپز گیسلا آلسبروک در آن ها عشق عمیقش به غذاهای دریایی کشورش را به اشتراک می گذارد.
از غذاهای معروف آن مغز استخوان واروال با پل راتی است که مغز استخوام آرام پز شده گوساله همراه با نان خوشمزه و تازه راتی است و هپر که از پنکیک های سریلانکایی پرطرفدار است و در هر وعده سرو می شود و مناسب آن است که مانند ماهی دودی معطر در کاری غلتانده شود و همراه با شیر نارگیل و برگ تازه کاری سرو شود.

آرتمیس و آپولو:
Artemis and Apollo

برای شهری که غذاهای دریایی تمام دنیا را ارائه می دهد یک غذای یونانی عالی که همواره و در طول تاریخ در هنگ کنگ ارائه می شده است عالی است. به غذاخوری یونانی آرتمیس و آپولو توجه کنید که روح بهترین غذاهای کشور را به رستوران های منطقه وان چایی می آورد.
اتاق های غذاخوری فشرده دوقلو، دوقلوهای افسانه ای یونان را به یاد می آورند که رستوران به نام آنها نام گذاری شده در حالی که موزیک در حال پخش از موزیک سنتی بوزوکی اجتناب می کند و به جای آن موزیک های یونانی و موزیک های مشهور دنیا پخش می شوند.
سرآشپز آندره لفیول در سوولا در سانفرانسیکو کار کرده است و رزومه کاملی را برای درست کردن یک تراماسالاتای بی عیب و نقص که با خاویار شاه ماهی یونانی یا یک تکه پنیر سگنکی فاسد درست می شود، را داراست.
کالاماری، هشت پا و گوشت بره دیگر اجزای اصلی غذاهای یونانی هستند که به لول های جدید راه می یابند در حالی که فهرست متنوع نوشیدنی های یونانی برخی از گنجینه های دیگر پنهان آن را آشکار می کند.

کنگ:
KONG

نان و گوشت که اصالتا از وان چایی است ساندویچ های خوشمزه محبوبی را بین محلی ها و بازدید کننده ها مشهور کرده است اما رستورانی که اخیرا باز شده است و کنگ نامیده می شود این غذا را به کلی دگرگون کرده است و تکنیک قدیمی کانتونی را با یک تکنیک غیر معمول عوض کرده است.
بعد از تاریکی این رستوران غذای کلاسیک کانتونی را با فنون شگفت انگیزی درمی آمیزد مانند رول های نودل چیونگ که با پنیر چدار کشدار پوشیده می شوند، ماکارونی و پنیر. پنکیک پیازچه ترد که برای کبد خوب است و با شراب هوا دیائو درست می شود و «کاولی عصبانی» که متناسب با اسمش با روغن چیلی و آبگوشت توبان جان (خمیر لوبیای تند) درست می شود.
همچنین دارای یک بار عالی با کوکتل های چینی است که محلی ها با آن ها آشنایی دارند و بازدید کننده ها نیز از ایستادن در خیابان ساکت آن لذت می برند.

خانه گریل ممنوعه ماریوت:
Prohibition Grill House Marriott

در جنوب جزیره هنگ کنگ هتل پارک اقیانوسی ماریوت دیده می شود دقیقا بیرون از دیزنی لند. خانه گریل و بار ممنوعه با بازگشت به دهه 1920 با پرده های قرمز مخملی، دیوارهای آجری، نیمکت های چرمی و لوله کشی مسی مشخص بوده است.
سرآشپز اجرایی جیسون آر لوید منو را بازبینی کرده و غذاهای کلاسیک مانند آبگوشت های دریایی مقوی و یا کوکتل میگو با آبزیان وحشی که از کانادا وارد می شوند و با ژله لیمو ترش سرو می شود را وارد منو کرد.
البته گوشت آن مرکز توجهات است که توسط علاقه مندان به گوشت از بین کل دنیا انتخاب شده است. واگیوی ژاپنی m4 در صدر است و ریبه ی استرالیایی نیز یک انتخاب بسیار محبوب است. منظره بی عیب و نقص و دسرهای خاص محبوبیت این رستوران را کامل می کند.

اکریتور:
Ecriture

اکریتور در فرانسه به معنی «نوشته» است و این اتاق غذاخوری در طبقه بالا یکی از جذاب ترین مقاصد در هنگ کنگ است که با دنیای غذاهای پختنی پس از افتتاح در سال 2018 و گرفتن دو ستاره میشلین فقط در هفت ماه بعد درخشان شده است.
سرآشپز ماکسیم گیلبرت با بازی با ویژگی های فرانسوی و آسیایی طعم های بی نظیری را پدید می آورد. بره سرخ شده تابه ای به عنوان مثال همراه با چوی سام سرو می شود و کلم شانگهایی و کلم بهاری تایوانی با لیمو و جلبک دریایی سرخ می شود. سپس بشقاب با بره و ترافل سیاه مزین می شود.
دسرها شامل گاناچه شاه بلوط که با سه میوه متفاوت پر شده است و با حلقه های شکلات تزیین می شوند نیز بسیار تحسین برانگیزند. با رزرو آنلاین هتل آسوده سفر کنید.

رستوران فیش هات دبی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر