لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 11 مورد از روستاهای زیبای انگلیس
11 مورد از روستاهای زیبای انگلیس

11 مورد از روستاهای زیبای انگلیس

احتمالا موزه لندن را دیده اید، در لیورپول به بیتلز ادای احترام کرده اید و در سالن های زیبای دانشگاه مشهور آکسفورد قدم زده اید اما حتی اگر همه شهرهای بزرگ انگلستان را هم دیده اید کافی نیست. برای تجربه زندگی با سرعت آهسته و لمس زندگی روستایی از نزدیک، شما باید از روستاهای انگلیسی ذکر شده در این متن را ببینید چون هنوز بکر هستند و بخاطر نبود توریست شکل طبیعی خود را حفظ کرده اند.

از دهکده های ماهیگیری در کورنووال گرفته تا شهرهای دارای بازارهای محلی در یورکشایر شمالی ، ما نمونه هایی از زیباترین روستاها را گردآوری کرده ایم که خیابان های سنگفرش، کلیساهای جالب و میخانه های دنج دارند و خبری از شلوغی و مینی بوس سفری نیست پس با مطالعه دقیق اطلاعات داده شده با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.


روستای پینسویک در شهرستان گلاستر شایر واقع در جنوب غربی انگلستان

منطه کاتس ولد اولین منطقه مناسب برای عکاسی بین روستاهای انگلیسی است اما برخی از آن ها خیلی توریستی تر از این منطقه هستند. این مشکل تنها مختص پینسویک نیست، این روستا یک روستای ساکت در بالای تپه با خیابان های باریک و تعداد نسبتا کمی از بازدیدکنندگان است. حتما در باغ های رنگارنگ روکوکو که در دهه 1740 طراحی شده اند، توقفی داشته باشید. همچنین تعداد زیادی پیاده رو زیبا در این منطقه وجود دارد.

محل مناسب برای اقامت: مکانی در قلب این روستا با اتاق هایی که مشرف به تپه های کاتس ولد هستند، پینسویک زیباترین نقطه در این شهر است.


روستای پولپررو در کورنووال
Polperro
پولپررو یک روستای ماهیگیری است) و سرپناهی برای قاچاقچیان( و اکنون یکی از مکان های محبوب برای تعطیلات تابستانی است و هنوز هم همان جذابیت بکر را دارد. در پیاده روهای کنار ساحل در هر دو طرف بندرگاه قدم بزنید تا هوای شرجی را در سواحل خلوت و آرام احساس کنید و یا در شهر بمانید و گالری ها و فروشگاه ها را کاوش کنید. در اطراف شهر می توانید غذاهای دریایی خوشمزه و تازه پیدا کنید و نوش جان کنید.

محل مناسب برای اقامت: خانه پنرین تنها با 12 اتاق مکانی دنج و راحت با فاصله کم و قابل پیاده روی از بارها، فروشگاه ها و رستوران های پولبررو است.


روستای کتل ول در یورکشایر شمالی
Kettlewell
این روستا مکانی ایده آل برای پیاده روی در پارک ملی یورکشایر است اما به سهم خود یک روستای بسیار زیبا با بارها و کلبه های سنگی عجیب و غریب نیز است. بهترین زمان برای بازدید این روستا
در ماه اوت و در زمان جشنواره سالانه Scarecrow است یعنی زمانیکه توده مردم برای شکار موجودات ترسناک پنهان شده در اطراف شهر گرد هم می آیند.

محل مناسب برای اقامت: مهمان های قبلی مهمانخانه پنی کرافت همیشه بخاطر تخت های راحت و مهمان نوازی گرم، از این مهمانخانه تمجید می کنند.


روستای رای در ساسکس شرقی

Rye
این روستا با داشتن خیابان های آرام دارای سبک قرون وسطایی و ساختمان های تودور روستایی است که گویی زمان در قرن ها پیش توقف کرده است. یکی از بزرگترین تفریحات در این روستا قدم زدن و عکس گرفتن است اما شما همچنین می توانید قلعه ای را ببینید که قدمت آن به قرن 13 ام بر می گردد و همچنین می توانید از گالری های هنرهای محلی بازدید کنید. حتما کلیسای سنت مری را ببینید، می توانید از برج بالا بروید و مناظر اطراف شهر را تماشا کنید.
محل مناسب برای اقامت: اتاق های انفرادی هتل The George واقع در روستای رای دارای آینه های قدیمی، قفسه های کتاب و کاغذ دیواری های رنگی هستند. این هتل از سال 1719 در محل کنونی اش یعنی خیابان “های” قرار دارد.


خلیج رابین هود در یورکشایر شمالی
Robin Hood’s Bay, North Yorkshire
اگر عاشق پرسه زدن و پیاده روی هستید حتما از این روستای انگلیسی که مشرف به دریای شمال است خوشتان خواهد آمد. وسیله نقلیه خود را در پارکینگ خیابان اصلی قرار دهید و به پائین تپه بروید تا در امتداد مسیر ساحلی قدم بزنید، فروشگاه ها و گالری ها را ببینید و در ساحل شنی تمیز قدم بزنید و ممکن است یک یا دو فسیل هم در آن ببینید. شما همچنین می توانید درباره دریانوردی و تاریخچه قاچاق در موزه خلیج رابین هود اطلاعاتی به دست بیاورید. این روستا علیرغم نامش هیچ وابستگی و رابطه ای با رابین هود معروف ندارد و منشا این نام یک راز محلی است.

محل مناسب برای اقامت: خانه راونف خانه ای راحت با مناظر دریایی و صبحانه خانگی است.


روستای استمفورد در لینکلن شایر
Stamford
اگر این شهر باشکوه گرجستانی به نظر شما آشنا می رسد، ممکن ات به این دلیل باشد که برای فیلمبرداری فیلم “غرور و تعصب” کیرا نایتلی در سال 2005 مورد استفاده قرار گرفت. می توانید به راحتی یک روز را در میان کلیساها، مغازه ها و بارهایی که از رودخانه ول لند دید دارند، سپری کنید. همچنین خانه برگلی و ملک الیزابت بزرگ با چند دقیقه فاصله از مرکز شهر، ارزش دیدن دارند.

محل مناسب برای اقامت: ویلیام سسیل در استمفورد در زمین های ملک برگلی واقع شده است اما هنوز فاصله نسبتا کمی از جاذبه های اصلی استمفورد دارد.


روستای تورویل واقع در باکینگامشر
Turville
این روستا با جمعیت 100 نفری یک روستای کوچک انگلیسی است و مکانی آرام و به دور از شلوغی لندن است. کمتر از 90 دقیقه از پایتخت انگلیس فاصله دارد و برای رفتن به آکسفورد یک مسیر انحرافی و سریع دارد. برای دیدن مناظر روستا به سمت کوب استون حرکت کنیدف ناهار را در Bull and Butche که یک بار سنتی است میل کنید و از کلیسای مریم مقدس دیدن کنید.

محل مناسب برای اقامت: تورویل آنقدر کوچک است که هتلی ندارد اما شما می توانید با فاصله کمی از روستا در اقاماتگاه روبارگ که دارای تخت و صبحانه است، اقامت داشته باشید.


روستای هلمسلی در یورکشایر شمالی
Helmsley
این روستای زیبای انگلیسی ساختمان های سنگی تاریخی، یک باغ محصور و یک میدان دارد که هر روز جمعه می توانید به بازار سنتی بروید و همه این ها بازمانده از عصر قرون وسطایی است. حیات وحش دوست دارید؟ از مرکز ملی پرندگان دیدن کنید، جای که می توانید باز، شاهین و جغد را از نزدیک ببینید. همچنین در نزدیکی آن تپه های پیچ دار پارک ملی یورک مورس شمالی قرار دارد.

محل مناسب برای اقامت: هتل بلک سوان دارای 45 اتاق بیش از 50 سال است که میزبان مسافران است. اتاق ها یا باغ دارند یا نمای میدان اصلی که بازار هفتگی دارد از آن ها پیداست.

روستای هاکشد در کومبریا
Hawkshead
پیدا کردن جواهرات مخفی در منطقه معروف دریاچه انگلستان ناممکن است اما این منطقه هنوز بخاطر نبود توریست به همان حالت اصلی خود باقی است. چون ورود خودروها به روستا ممنوع است، بازدیدکنندگان می توانند از ساختمان های گچ کاری شده، خیابان های سنگفرش و میدان قرون وسطایی با همان سبک قرن ها پیش بازدید کنند. از مدرسه گرامر که ویلیام وردز ورس تحصیل می کرد هم دیدن کنید و نقاشی های نویسنده کودکان یعنی بتریکس باتر را در گالری که به افتخار او و با نام خودش در شهر برپا شده، ببینید.

محل مناسب برای اقامت: یک حیاط پر از گل در محل ورود به هتل قرار داردف این هتل یک ساختمان گرجستانی با شش عدد اتاق دنج و راحت است. میزبانان هر روز صبحانه کامل انگلیسی سرو می کنند.


روستای بولیو در همپشایر
Beaulieu
مجموعه ای از ساختمان های تاریخی مشرف به منظره زیبای رودخانه بولیو در این روستا که قدمت آن به قرن 13 ام بر می گردد، قرار دارند. جاذبه اصلی این روستا ملک بولیو است که محل موزه ملی موتور است که مجموعه ای از تقریبا 285 وسیله نقلیه کلاسیک است. همچنین در زمین های این ملک، عمارت و بولیو آبی قرار دارند. باید زمان زیادی سپری کنید تا بتوانید در خیابان های دهکده قدم بزنید، مغازه ها را ببینید و در امتداد مسیر کنار رودخانه پرسه بزنید.

محل مناسب برای اقامت: هتل مونتاگو آرم با افسون دنیای قدیم یعنی از باغ های انگلیسی کلاسیک گرفته تا کنسرواتوار که در آن چای بعد از ظهر سر می شود، معروف است. اتاق های آن دارای تخت خواب چهار دیرکی است.


روستای موزل واقع در کورنوال
Mousehole
تنها چند متر پائین تر از ساحل شهر شناخته شده پنزانس، روستای موزل یکی از زیباترین روستاهای کنار دریا در کورنوال است که دارای ساختمان های سنگی مشرف به بندرگاه پر از قایق های ماهیگیری است. پربازدیدترین زمان یکی در فصل تابستان است که شما می توانید در ساحل شنی استراحت کنید و دیگری از اواسط دسامبر تا اوایل ژانویه است یعنی زمانیکه بندرگاه با چراغ های چشمک زن آراسته می شود.
محل مناسب برای اقامت: بخاطر بارهای شلوغ با دسترسی آسان، مهمانخانه کشتی مرکز تمام فعالیت ها در موزل است. اکثریت هشت اتاق آن مشرف به بندرگاه هستند.

سفر در ارتفاعات جنگل‌های هیرکانی، دارمرز
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر