لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> ۱۱ هتل شگفت انگیز در یونان
۱۱ هتل شگفت انگیز در یونان

۱۱ هتل شگفت انگیز در یونان

دلایل زیادی برای اقامت در یونان وجود دارد. این کشور محل تولد دموکراسی٬ المپیک ها و میزبان افسانه های خدایان٬ الهه ها و قهرمانان است. در هرگوشه ای از این کشور٬ ویرانه های تماشایی و قطعات هنری برای اکتشاف وجود دارد که هزاران سال عمر دارند.
مردم اینجا اهل جشن و خون گرم هستند و برای جشن گرفتن اینکه در اینجا زندگی می کنند٬ غذا و فرهنگ خود را دارند. زیبایی دریای مدیترانه و جزیره های نفسگیر مثل Santorini٬ Mykonos و Crete این کشور را به یکی از زیباترین مکان های جهان تبدیل کرده است. دامنه ی انتخاب هتل در یونان کاملا وسیع است و گزینه های کاملا مناسبی برای خانواده ها یا کسانی که تنها سفر می کنند٬ افرادی با بودجه ی محدود و یا مسافرین تجملاتی وجود دارد. محدوده ی تجهیزات هتل ها نیز از ساده تا تجملاتی و از قدیمی تا فوق مدرن می باشد. مکان ها نیز می توانند دور از یونانی که می شناسید٬ برشی از کشور خودتان در سرزمینی بیگانه با تمامی امکانات مورد نیاز یا مکانی کاملا شهری و پر از ماجراجویی های تازه باشد.
یکی از جنبه های نفسگیر بعضی از هتل های جزیره ای این است که دقیقا بر روی صخره ها ساخته شده اند و اطراف آن ها را دریای فیروزه ای احاطه کرده است. در اینجا به بعضی از هتل های ویژه و بی نظیر یونان نگاهی انداخته ایم تا بتوانید با دید باز هر چه سریع تر رزرو آنلاین هتل خود را انجام دهید.

۱۱. Astra Suites, Santorini

این اقامتگاه صخره ای چند طبقه به عنوان تفسیری مدرن از روستای Cycladic طراحی شده است. اینجا چشم انداز زیبایی به کوه آتشفشان آرام در دریای اژه دارد. این هتل به طور مداوم جزو ۲۵ هتل برتر دنیا و جزو هتل های لوکس قرار می گیرد که استخر شنای آب گرم دارد. مکان آن نزدیک به شهر کوچکتر Imerovigli قرار دارد که همان فرهنگ یونان را ولی با جمعیت کمتری دارد. اینجا برای کسانی که خواستار حریم خصوصی عاشقانه با فرصت هایی برای ماجراجویی هستند٬ مناسب است.

۱۰. Bill & Coo Suites And Lounge, Mykonos
Bill & Coo Suites And Lounge, Mykonos
این هتل بوتیک٬ چند مایل با شهر Mykonos فاصله دارد و ۲۴ سوئیت لوکس با یک استخر بی پایان در ساحل Megali Armos دارد. اسم آن از عبارت عامیانه ی
«to bill and coo» گرفته شده است که به معنی نوازش نجوا است و در اینجا چند معنی دارد که می تواند به معنی این باشد که برای زوج ها مکانی مناسب است و هر گوشه از این اقامتگاه از اتاق ها گرفته تا آب گرم و رستوران مهیج مدیترانه ای اش٬ به گونه ای طراحی شده است که باعث می شود مهمان ها احساس کنند به آن ها اهمیت داده می شود.

10 جاذبه توریستی برتر کشور لهستان
ادامه مطلب

۹. Anemi, Folegandros
Anemi, Folegandros
این هتل شامل چند ساختمان با گچ سفید است که در بین صخره های خاکستری ساحل جزیره ی Folegandros قرار دارد. در طراحی مدرن و زیبای این ساختمان ها از بیان سنگ های جزیره برای بوجود اوردن یک زیبایی شناسی طبیعی٬ تمیز . ظریف استفاده شده است. هتل برای خانواده ها مناسب است و برنامه هایی برای بچه ها در نظر دارد٬ مثل سینما و استخر کودکان. امکانات ویژه مثل بالش ها برای جلوگیری از مشکلات گردنی تعبیه شده است و برای مهمانانی با نیازهای ویژه در دسترس است.

۸. Sani Asterias Suites, Halkidiki
Sani Asterias Suites, Halkidiki
این هتل بوتیک خانوادگی در در شن های سفید دریای اژه قرار دارد و روش خود را برای جلب نظر کودکان دارد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ هستند و برای گروه های خانوادگی بزرگ اتاق های زیاد و بزرگتری نیز دارند. زمین های آن پر از چمنزار است و مناسب بازی کردن می باشد. استخرهای کم عمق برای ایمنی نزدیک شدن به آب و مراقبت از کودکان به صورت سازمان یافته و یا خدمات نگهداری از کودکان از دیگر امکانات این هتل بوتیک است.

۷. Mystique Santorini
Mystique Santorini
این هتل ۵ ستاره ی استاروود در تپه های Oia واقع شده است و برای مهمانان تمامی انواع زندگی لوکس را مهیا کرده است. دسترسی به فعالیت های فضای باز مثل اسب سواری و غواصی٬ استخر بی انتها و اسپای آسیایی و اروپایی تنها شروع امکاناتی است که در Mystique Santorini وجود دارد. مشتری های لوکس می توانند پیش خدمت داشته باشند و با هلی کوپتر شخصی به مکان اصلی بروند. اتاق ها شامل سوئیت ها و ویلاها هستند و جکوزی داخلی دارند. به هرحال امکانات این هتل رو به افزایش است.

هتل های بیمارستانی
ادامه مطلب

۶. Lindos Mare Hotel
Lindos Mare Hotel
این هتل که در دامنه کوه واقع است٬ در جزیره ی Rhodes قرار دارد و با شهر Lindos تنها یک پیاده روی کوتاه فاصله دارد ولی بخاطر موقعیت مکانی ای که دارد و بالای ساحل Viha است٬ احساس تنها بودن را به شما می دهد. این هتل می تواند یک راه فرار از شلوغی ها باشد و شما با اقامت در یکی از ۱۰۰ اتاق آن و داشتن شانس لذت بردن از ساحل٬ استخر آب تازه٬ زمین های تنیس٬ رستوران ها و اسپاها می توانید لذت ببرید. با این حال٬ یک پیاده روی یا رانندگی نزدیک ممکن است فرصت های زیادی مثل دیدن آکروپولیس یا Rhodes تاریخی را برای شما به همراه داشته باشد.

۵. Mykonos Grand Hotel
Mykonos Grand Hotel
طراحی هنر معماری یونان لوکس و مدرن با طراحی هنر معماری یونان کلاسیک در این اقامتگاه ساحلی پنج ستاره ملاقات می کنند. این هتل در ساحل Aiyos Yannis و در بیرون شهر Mykonos واقع شده است. محدوده ی اتاق ها از ساده تا کاملا اشرافی است و مهمان ها می توانند از تعداد رستوران های در محل غذا انتخاب کنند و یا حتی می توانند نوع غذاخوردن شخصی خودشان را به عنوان غذای ساحلی با شمع٬ یا کبابی و یا پیک نیکی پیش سفارش دهند. امکانات ورزشی نیز مثل اسپا و کلاس های تناسب اندام همگی به خوبی در دسترس هستند.

۴. Katikies Hotel, Santorini
Katikies Hotel, Santorini
معماری Katikies چشمگیر و منحصر به فرد است. در داخل صخره های سفید Santorini اتاق هایی در سطوح مختلف و بی نظیر با سوئیت هایی با سقف های ساده و قوس دار وجود دارد. در قسمت جلویی هتل چشم انداز زیبایی از دریا و جزیره را می بینید و استخرهای فیروزه ای در بالکن هایی که در بالای آب قرار گرفته اند و گذرگاه طاقدار سفید تراشیده شده دارند. رستوران و اسپای در محل بالکن بیرونی این مکان را برای استراحت کردن در زیبایی با شکوه و لوکس بی نظیر کرده است.

مهمانسرای جهانگردی
ادامه مطلب

۳. Hotel Grande Bretagne, Athens
Hotel Grande Bretagne, Athens
این مکان برجسته در قلب آتن و فقط چند قدم با آکروپولیس٬ میدان Syntagma و Parliament فاصله دارد. این هتل در اصل یک دهه بعد از استقلال از امپراطوری Ottoman برای یک تاجر یونانی ساخته شده است. این ساختمان٬ شکوه برجسته ی توانگری و طراحی قرن ۱۹ را ادامه داده است و به مهمانان فرصتی برای ماندن در اتاق ها و سوئیت هایی را می دهد که مناسب با شکوه آنهاست. یک باغ پشت بامی و تشکیلات غذاخوری به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا آتن باستانی را از بالا مشاهده کنند.

۲. Blue Palace Resort, Elounda, Crete
Blue Palace Resort, Elounda, Crete
استخرهای بی انتها و اسپاهای کنار ساحل سطح جدیدی را به این الماس Crete اضافه کرده است. این اقامتگاه استخر طولانی ای دارد که به دریا می رسد. شما می توانید بین استخر و اقیانوس انتخاب کنید و فقط یک فوت یا یکدیگر فاصله دارند. طاق های ایوان یونان کلاسیک از استخرها در روزهای بارانی محافظت می کند. چشم اندازها و سفرهای دریایی به جزیره ی باستانی Spinalonga به آسانی در اینجا پیدا می شوند و اقامتگاه هم اتاق های خصوصی دارد و هم سوئیت هایی برای دورهمی های عمومی و سالن های عروسی دارد.

۱. Perivolas, Santorini
Perivolas, Santorini
زیبایی کامل اینجا هم به مکان و هم به معماری آن تکیه دارد. در داخل صخره ها ساخته شده و چشم اندازی به دریای اژه دارد. این هتل زیبایی استخر بی انتها را که به نظر می رسد به این آبهای باستانی ریخته می شود را دارد. این هتل تجدید سنت خانه های غاری Santorini می باشد که منزل ماهی گیران و کشاورزان بوده و تجلیل از معماری سنتی با پیچ و تابی لوکس است. درب های مدور و تو رفتگی هایی برای تخت ها و میزها٬ حمام های داغ در کف اتاق ها و بالکن ها با چشم انداز آبی٬ فقط تعدادی از چیزهایی است که در اینجا پیدا خواهید کرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر