لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> افتتاح بزرگترین ترن هوایی حلقه ای جهان در شهر بازی ایلینویز آمریکا
افتتاح بزرگترین ترن هوایی حلقه ای جهان در شهر بازی ایلینویز آمریکا

افتتاح بزرگترین ترن هوایی حلقه ای جهان در شهر بازی ایلینویز آمریکا

با سوار شدن بر ترن هوایی Six Flags Great America و ایستادن در ارتفاع هزارپایی و وارونه شدن به شکل های مختلف، رکورد معلق بودن در هوا را زده و هیجانی را تجربه میکنید که در هیچ جای دیگرنمیتوان آن را بدست آورد.

مدیر Six Flags Great America ، بزرگترین شهر بازی در ایلینویز آمریکا ،خبر داد که بزرگترین ترن هوایی حلقه ای که تا کنون در جهان وجود داشته است در بهار 2018 افتتاح خواهد شد. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

مطمئنا کسانی که سرگیجه دارند، نمی توانند از آن استفاده کنند.این ترن 100 پا بلندی دارد و آنهایی که سوار می شوند می توانند قبل از اینکه کاملا در هوا معلق شده و وارونه شوند ،نیرویی را احساس کنند که در یک حلقه غول پیکر آنها را به جلو و عقب میبرد. همچنین قبل از اینکه درجهت مخالف قرار بگیرد به مسافران خود زمان تعلیق بسیار طولانی را در آسمان میدهد که میتواند دیوانه کننده باشد.

32 صندلی که به شکلی منحصر بفرد طراحی شده اند، در روبروی هم قرار گرفته اند ومهمانان پشت سر هم و رو در رو می نشینند، بنابراین می توانند در حالیکه سرعت و حرکت دورانی 360 درجه ای را تجربه می کنند، عکس العمل همراهان خود را ببینند.
ترن هوایی

هنک سالمی رییس پارک می گوید:
ایستادن در ارتفاع 100 پایی ، تجربه ای است که مهمانان ما در هیچ جای دیگر در روی این سیاره نمی توانند بدست اورند، با وارونه شدن به شکل های مختلف و رکورد معلق بودن در هوا ،این ترن جدید تاثیر بسیار زیادی داشته و یکی از بهترین جاذبه های ما خواهد شد.

این شانزدهمین ترن Six Flags Great America خواهد بود. این شهر بازی در اگوست 2017 ترن هواییTHE JOKER Free Fly Coaster را راه اندازی کرد .این دستگاه 4 بعدی برای اینکه چرخش غیر قابل پیش بینی و پرشها و فرود ها را ایجاد کند، ومسافر تجربه جدیدی بدست آورد از تکنولوژی برش لبه استفاده می کند.
بیشتر بخوانید:
ترن هوایی جوکر
ترن هوایی

پارک Six Flag در خارج از مرکز شهرشیکاگو در گورنی واقع شده است و دارای 15 ترن هوایی ، پارک آبی 20 هکتاری، نمایش های جذاب و 4 منطقه موضوعی مختص کودکان با بیش از 30 دستگاه سواری بازی است.

10 ماجراجویی وحشتناک در ایالت متحده امریکا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر