لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> سفر نوروزی به بمبئی در نوروز 98
سفر نوروزی به بمبئی در نوروز 98

سفر نوروزی به بمبئی در نوروز 98

مسافران دلایل اغوا کننده زیادی برای سفر به بمبئی دارند، شهری که 21.6 میلیون جمعیت دارد و بزرگترین شهر هندوستان به شمار می آید. اول از همه، یک غروب زیبا در امتداد دریای عرب که با حس بودن در یک کلان شهر پر سر و صدا در می آمیزد و سپس مراکز خرید، رستوران ها و فرهنگ فوق العاده نظر را به خود جلب می کنند.

جاذبه های تاریخی بی شمار بمبئی شامل سه مکان تاریخی جهان از نظر یونسکو می باشد: غارهای الفنتا، ایستگاه راه آهن ویکتوریا ترمینوس و مجموعه ساختمان های ویکتوریایی و دکو آرت. بر اساس گفته شاهرخ کامباتا که در هنگام تولدش به این شهر آورده شده و سرگروه اجرایی گریوز ایندیاست که یک شرکت ارائه دهنده خدمات برای تعطیلات است بمبئی گرانترین مقصد هند تا کنون است و مناسب افرادی است که به دنبال یک سفر لوکس هستند.

اما خبر خوب این است که در مقایسه با شهرهای بزرگ دیگر مانند هنگ کنگ و لندن، بمبئی مقرون به صرفه تر است و راه های زیادی برای پول خرج کردن در آن وجود دارد، کامباتا می گوید.
فیونا کالفیلد مولف سری کتاب های مسافرت به هند به نام راهنمایی برای سفر عشق فکر می کند که ممکن است این یک سفر بسیار با ارزش باشد. او می گوید شما باید راه و چاه سفر به آن را بدانید اما این کار سختی نیست. موارد زیر رازهایی درباره این است که چطور با کمترین هزینه یک سفر لوکس به بمبئی داشته باشیم که کامباتا و کالفیلد به ما می گویند:

هتل مناسب انتخاب کنید
هتل های پنج ستاره در همه جای بمبئی پیدا می شوند اما آن هایی که در بمبئی جنوبی هستند مانند قصر تاج محل و اوبروی در مقایسه با هتل های مناطق دیگر گرانتر هستند. در اینجا انتخاب های دیگر معرفی شده اند:
-منطقه باندرا همچنین دارای یک (هتل) تاج ( این یکی پایان سرزمین های تاج نام دارد) می باشد.
-ورلی که برای چهار فصل مناسب است و سنت رجیس
-جوهو که یک هتل شیک به نام جی دبلیو ماریوت دارد و همچنین مکان جدید خانه سوهو می باشد.
 Mumbai
بیرون بودن از بمبئی جنوبی ممکن است به این معنا باشد که شما در جایی که قلب شهر به حساب می آید نیستید اما این مناطقی که ذکر شد مثل یک اتفاق غافلگیر کننده هستند و همچنین رفتن به جنوب بمبئی از آنجا از روی پل جدید پیوند دریای ورلی باندرا زیر یک ساعت طول می کشد، کامباتا می گوید. قبل از این که این پل ساخته شود این سفر دو برابر بیشتر طول می کشید.
 Mumbai
کامباتا همچنین می گوید که هتل های بمبئی موارد جذاب دیگری را بدون هزینه اضافه در کل طول سال ارائه می دهند حتی به هنگام زمان پیک که از نوامبر تا مارچ طول می کشد. این خدمات شامل ترانسفر فرودگاه، صبحانه، جا به جایی محلی و حتی تورهای شهری می شوند. کامباتا می گوید ارزش دارد که نگاهی به چند هتل بیندازید تا قبل از رزرو هتل بفهمید که چه کسی چه چیزی را ارائه می دهد.

قزحه؛ غذایی فلسطینی که بعد از تحمل اولین لقمه شیفته آن خواهید شد
ادامه مطلب

از غذا خوردن در هتل اجتناب کنید
بعد از این که یک هتل پنج ستاره مناسب در بمبئی پیدا کردید نباید بودجه خود را با غذا خوردن در رستوران گران قیمت آن هدر دهید، تعداد زیادی رستوران خوب وجود دارد که قیمت آن کسری از قیمت رستوران های گران قیمت هتل است و همچنین جایی دلپذیر برای غذا خوردن است، کالفیلد می گوید.
Avoid hotel dining
رستوران های مورد علاقه او شامل غذاخوری بمبئی است که غذاهای محلی معاصر هندی را سرو می کند، اگر غذای خیابانی می خواهید اسواتی اسنک خوب است و سوام که یک رستوران با غذاهای گیاهی در منطقه گوجاراتی و رجستانی واقع است.
همچنین کافه های ایرانی تاریخی شهر نباید فراموش شوند که مکان های مورد علاقه کالفیلد کمپانی بریتانیاست که در آن توت وحشی را از دست نمی دهید و همچنین زمان به پایان رسید بمبئی که مکان مناسبی برای غذا خوردن می باشد.

اسپاهای محلی را فراموش نکنید

هندوستان به خاطر درمان هایش توسط اسپا در دنیا معروف است مانند سیستم درمانی آیورودا که سه هزار سال عمر دارد و همراه با ماساژ و سر و بدن است. اگرچه که این درمان ها در اسپاهای لوکس هتل ها هزینه های گزافی دارد اما کالفیلد می گوید که می توانید به جای آن از خدمات اسپاهای محلی استفاده کنید. او می گوید هزینه اسپای هتل پنج برابر بیشتر است.
او اسپای پالمز، متا فوت (که سی دقیقه جلسه درمان رفلکس آن کمتر از پنج دلار هزینه دارد) و روا اسکیپ که در کنار دریای عرب قرار دارد را پیشنهاد می دهد.

هتل soneva jani اقامتگاهی بی نظیر و سازگار با طبیعت
ادامه مطلب

برای تفریح شبانه به هتل های پنج ستاره بروید
کامباتا می گوید مومبایکار ها که به محلی ها گفته می شود از بارها و کلاب های شبانه هتل های پنج ستاره تقلید می کنند و مسافران باید طعم صحنه های هندی را پس از صحنه های تاریک بچشند. شما پول زیادی را برای پوشش هزینه ها صرف نمی کنید و شما می توانید یک یا دو نوشینی را بدون این که هزینه زیادی پرداخت کنید سفارش دهید. بارها و کلاب های معروف شهر عبارتند از بار پشت بامی ائر چهار فصل، دوم که بر روی دریا قرار دارد و بار بندر در قصر تاج محل.
1683289109 4 سفر نوروزی به بمبئی در نوروز 98
بمبئی و هندوستان به طور کل در زمینه مشروبات خارجی قوی هستند. کامباتا می گوید وقتی شما در یک بار یا رستوران هستید احتمالا چهار برابربیشتر از وقتی که در آمریکا هستید پول خرج می کنید. پول خود را پس انداز کنید و نوشیدنی ها و شراب های محلی را امتحان کنید که به طور مهیجی طی چند سال اخیر بهبود یافته اند و در واقع بسیار ارزانتر از مشروبات وارداتی هستند. برندهای محلی مانند بهتر از جین، سولا و شراب های گرور زامپا و ویسکی امپراتوری آبی می باشند.

با یک خریدار شخصی مشورت کنید
Consult a personal shopper

استخدام یک خریدار شخصی هنگامی که می خواهید در خرج خود برای خرید صرفه جویی کنید ممکن است متناقض باشد اما کامباتا می گوید که مسافران باید مراقب باشند پول کم نیاورند. خرید کردن یکی از بزرگترین جاذبه های بمبئی است اما پیدا کردن مغازه هایی که پارچه، لباس، زیورآلات و کفش اصل داشته باشند ممکن است سخت باشد، کامباتا می گوید. یک خریدار شخصی نه آنطور گران که شما تصور می کنید می تواند شما را در گردش ها همراهی کند و شما را به جاهایی ببرد که خود محلی ها می روند. یک همراه مانند گریو ممکن است ارزش هزینه اضافه را داشته باشد، با این حال شما می توانید از دربان هتل اسم فروشگاه ها را بپرسید.

گشت و گذار رایگان یا فرهنگ ارزان
Seek free or cheap culture

کالفیلد می گوید کارهای فرهنگی سطح بالا در بمبئی همچنین رایگان است یا قیمت کمی دارد. سازمان هایی مانند یادگیری در آوید، مرکز هندوستان در انجمن آسیا، جناواپراواها بمبئی و آزمایشگاه فرهنگ هند گادرج میزبان مطالعات نویسنده ها، نمایشگاه های هنری، اجراهای موسیقی و رقص، اپرا، تئاتر و … می باشند.

گشتی در فرودگاه چانگی؛ جدیدترین جواهر سنگاپور با بلندترین آبشار داخلی جهان
ادامه مطلب

مانند یک محلی رفت و آمد کنید
مومبایکارها با تاکسی رفت و آمد می کنند که هم امن است و هم ارزان یا از آبر استفاده می کنند که مقرون به صرفه است.
همچنین سه چرخه های ریکشاو بسیار ارزان هستند اگرچه آن ها در جنوب بمبئی یافت نمی شوند.
اگر به اتوموبیل و راننده علاقه مند هستید شما با پایین ترین قیمت با استخدام یک نفر برای کل طول سفر قبل از شروع بازدید خود و توسط آژانس مسافرتی خود یا یک شرکت مسافرتی محلی می توانید راننده خود را داشته باشید.

رفتن به بمبئی
Gem of India

کمباتا بر اساس تجربه اش می گوید بسیاری از مسافران فکر می کنند رفتن به بمبئی چالش برانگیز و گران است. اگرچه مسئله ساده ای نیست. شرکت هوایی ایر ایندیا و متحده پروازهای بدون توقف از نیویورک به بمبئی را ارائه می کند که شما می توانید یک بلیط رفت و برگشت را با کمتر از 1000 دلار تهیه کنید. همچنین بسیاری از ایرلاین ها مانند امارات، بریتیش ایرویز و لوفتانزا پروازهای مقرون به صرفه ای را از ایالات متحده به بمبئی با ارتباطاتی در اروپا و خاورمیانه به فروش می رسانند. همچنین بعضی از کمپانی های مسافرتی مانند گریوز، دارای بخش های ایرلاین هستند که دارای قیمت های ویژه برای رفتن به شهر هستند. برای سفر آسان از رزرو آنلاین هتل بهره ببرید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر