لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> ساخت هتل یخی با الهام‌گیری از سریال بازی تاج و تخت
ساخت هتل یخی با الهام‌گیری از سریال بازی تاج و تخت

ساخت هتل یخی با الهام‌گیری از سریال بازی تاج و تخت

با به پایان رسیدن ماه ژانویه کمی دیر است که بار دیگر نقل قولی از سلسله منفور نِد اِستارک در سریال موفق شبکه اِچ‌بی‌او داشته باشیم.

ولی برای اینکه یک بار دیگر به هتل یخی جدید و خیره‌کننده الهام‌گرفته از سریال «بازی تاج و تخت» در دهکده برفی لاپلَند بروید خیلی دیر نشده است. مجموعه هتل‌های دهکده برفی لاپلند که 193 کیلومتر بالاتر از قطب شمال قرار گرفته‌اند با همکاری شبک اِچ‌بی‌او نوردیک، اقامتگاه موقت و حیرت‌انگیز دیگری را از 20 میلیون کیلو برف و 350000 کیلو یخ طبیعیِ شفاف به افتخار حماسه خارق‌العاده جرج آرآر مارتین کنده‌کاری کرده‌اند. بیشتر با این هتل یخی آشنا شوید و هوشمندانه سفر کنید. با برپایی جشنی(یا شاید یک عزاداری) به منظور پایان این فصل از سریال بازی تاج و تخت، با استفاده از ذوق و هنر مجسمه‌سازهای حرفه‌ای روسی، لهستانی، لتونیایی، اوکراینی، لیتوانیایی و البته فنلاندی نتایج جذابی خلق شد. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.
هر اتاق این هتل مزین به شخصیت‌ها و وقایعی‌ست که بازی تاج و تخت را به چنین سریال فوق‌العاده‌ای بدل کرده، از درخت نیایش با برگ‌های قرمز گرفته تا روح عظیم‌الجثه دایر ولف با چشمان قرمز. هر کس می‌تواند مطابق با شخصیت، صحنه یا هیولای محبوب خود، از بین 16 اتاق برفی، اتاقی را برای خود برگزیند.
The Game Of Thrones Ice Hotel
The Game Of Thrones Ice Hotel
با وجود مجسمه‌های نایت کینگ با چشمان آبی یخی، وایت واکر و وون وون و تخت‌هایی از مکعب‌های یخی عظیم‌الجثه، دمای منفی پنج درجه سانتی‌گرادی اتاق‌ها که تا مغز استخوان را می‌سوزاند را فراموش خواهید کرد. البته نگران نباشید- کیسه خواب‌های گرم و نرم با آستر خز و آب‌میوه‌های داغ شما را گرم خواهند کرد. به میهمانان توصیه می‌شود که تنها یک شب را در این هتل سپری کنند. اگرچه اتاقک‌هایی در این هتل تعبیه شده‌اند که دمای بالاتری دارند و گرم‌تر هستند و میهمانان می‌توانند اقامت طولانی‌تری در آنها داشته باشند.
The Game Of Thrones Ice Hotel
پیش از اینکه هتل را ترک کنید به‌جز اتاق از چیزهای فراوان دیگری نیز می‌توانید دیدن کنید. در کنار تخت آهنین یخی، تخت دراگون اِستون قرار گرفته که مجسمه عظیم‌الجثه و با ظرافت ساخته‌شده اژدهایی که شاید خیره‌کننده‌ترین بخش هتل است از آن نگهبانی می‌کند. همچنین یک رستوران یخی با نام سِپت بیلور که غذاهای لذیذ محلی مانند ماهی قزل‌آلا و استیک گوزن شمالی در آن سرو می‌شود، یک کلیسای یخی که مکانی ایده‌آل برای آشنایی با دیگران است و یک بار یخی برای نوشیدن به سلامتی این آشنایی جدید وجود دارد- خوشبختانه در اینجا خبری از عروسی خونین نیست.
The Game Of Thrones Ice Hotel
The Game Of Thrones Ice Hotel

یک‌بار دیگر دهکده برفی و هتل یخی بازی تاج و تخت که در نزدیکی شهرستان پرطرفدار کیتیلا(با هواپیما تنها 90 دقیقه با هلسینکی فاصله دارد) واقع شده، شما را به یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی و پیست‌های اسکی لِوی و ایلاس می‌کشاند. این دهکده برفی تا 21 آوریل 2019 دایر است و مبلغ ورودی آن برای افراد بزرگسال، 17.50 یورو(در حدود 20 دلار) و برای کودکان، 10 یورو(در حدود 11.50 دلار) است. هزینه اقامت در سوئیت‌ها نیز از شبی 320 یورو(درحدود 365 دلار) به بالاست.

هیجان آلپاین؛ لیختنشتاین برای دوستداران فضای باز
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر