لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> بزرگترین سوپرقایق جهان
بزرگترین سوپرقایق جهان

بزرگترین سوپرقایق جهان

درست همان زمانی که فکر می کنید طراحی سوپرقایق ها دیگر نمی تواند از این عجیب و غریب تر شود، موردی پیش می آید که تمام پیش بینی ها را نقش برآب می کند. اگر می خواهید هوشمندانه سفر کنید، با بهترین سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه شوید.
پروژه Valkyrie در حال طراحی کشتی باشکوه و صاف و صیقلی است که دارای ویژگی های تفریحی لوکس و بسیار خاصی باشد. این قایق که 299 متر طول خواهد داشت، احتمالا بزرگترین سوپرقایق دنیا خواهد بود. بهترین قمست ماجرا اینجاست که شما نباید حتما میلیاردر باشید تا سوار این کشتی شوید.
Valkyrie کاری از چلهون پارک، طراح ارشد شرکت لتونیایی Latitude Yachts است.

پارک در گفتگویی با سی ان ان تراول گفت: مصمم بودم تا قایقی خاص طراحی کنم که از بقیه کشتی ها متمایز باشد. این طراح اهل کره جنوبی کازینو، سالن تئاتر، آرت گالری و مرکز همایش نیز برای داخل کشتی در نظر گرفته است که همگی برای عموم مردم قابل دسترسی خواهند بود.
پارک اضافه می کند: اکثر مردم تصور می کنند که سوپرقایق ها مختص میلیاردرهایی هستند که می خواهند ثروت خود را به نمایش بگذارند. اما این قایق صرفا یک اثر معماری شناور است که عموم مردم قادر به استفاده از آن خواهند بود. اگر این قایق غول پیکر ساخته شود، آزما، بزرگترین سوپرقایق فعلی دنیا ( که می گویند متعلق به حاکم امارات متحده عربی، خلیفه بن زائد ال نهیان است) و 180 متر طول دارد، در کنارش گم می شود.

طراحی دیوانه وار و عالی

هواپیمای مافوق صوتی جدید در آسیا
ادامه مطلب

چلهان پارک Valkyrieرا به عنوان یک مرکز تفریحی شناور طراحی کرد. ایده Valkyrie زمانی به ذهن پارک رسید که در حال تحصیل در مقطع ارشد در رویال کالج هنر در لندن بود. این ایده تبدیل به پایان نامه پارک شد و پالمر جانسون، طراح قایقی که در موناکو سکونت دارد، از آن حمایت کرد. جانسون قبل از اینکه پارک به شرکت Latitude Yachts برود، او را استخدام کرد.

پارک با پالمر جانسون در ساخت قایق هایش مشارکت داشته است. پروژه Valkyrie بر اساس بدنه قایق سه بعدی تحت قانون کپی رایت پالمر جانسون است. آنگونه که پارک می گوید، این سازه در سرعت بالا نیروی بازدارنده و پس ران کمتر و تعادل و پایایی بیشتری دارد. پارک توضیح می دهد: قسمتی از قایق که پایین تر از خط آب دریاست، توسط Palmer Johnson Yachts طراحی شده و قسمتی از آن که بالاتر از خط آب دریاست، توسط چلهون پارک طراحی شده است.
Valkyrie توانایی میزبانی از 52 مهمان در 26 کابین و 92 خدمه کشتی در 46 کابین را داراست، اگرچه، طبق گفته پارک این قایق توانایی گردشگران بیشتری که به برای بازدید روزانه می آیند را نیز دارد. ماده اصلی برای ساخت بدنه این قایق فولاد یا آلمینیوم و برای بنای فوقانی از فیبر کربن استفاده خواهد شد. این قایق در حال حاضر تنها یک طرح است اما پارک معتقد است که روزی به واقعیت تبدیل خواهد شد.
او می گوید: علاقه خالص و حقیقی برای ساخت این پروژه وجود دارد. البته پروژه ی ارزانی نخواهد بود. تخمین طراح قایق برای ساخت این اثر 800 میلیون دلار است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر