لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> بازار رضا مشهد
بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

عطر زعفران و زرشک از یک طرف فضا را پر کرده و صدای تراش خوردن سنگ در کارگاه فیروزه تراشی، از گوشه ای دیگر به گوش میرسد. اینجا بازار رضا مشهد است. یکی از معروفترین و قدیمی ترین بازارهای شهر مشهد. بازاری که وقتی به داخلش پا می گذاری، انواع فروشنده ها را می‌بینی که با صدای بلند متاع خود را به عرضه گذاشته اند. از انواع عطرجات تا اقسام جانمازهای ترمه و گلدوزی شده ی زیبا. از مهر و سجاده;هایی منقش به نام و گنبد مطهر امام هشتم تا سوغاتی های نفیس و کار دست از جمله طلا و نقره و انواع سنگ های قیمتی. این بازار که در نزدیکی حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) قرار گرفته، در تمام طول سال شاهد رفت و آمد زیاد زائران و مجاوران است.

در کنار بازدید از جاهای دیدنی مشهد و دیدنی های نزدیک حرم، خالی از لطف نیست که سری به این بازار بزنید. بازاررضا مشهد، حدود یک کیلومتر طول دارد و از ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس(فلکه آب) تا میدان هفده شهریور ادامه پیدا می کند. همسایگی این بازار با حرم مطهر رضوی باعث شده مورد توجه زائران زیادی قرار بگیرد و خیلی از مسافران بخواهند محل اقامتشان نزدیک بازار رضای مشهد بوده و به آن دسترسی آسان داشته باشند. برای برآورده شدن این خواسته و رزرو هتل مشهد، کافی است سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید.
سایت ایران هتل آنلاین، با ارائه بخش جدید و مبتکرانه خود، این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا برای یافتن هتل مورد نیاز و دلخواهشان، پیش از سفر، اطلاعات کاملی از محل اقامت خود به دست بیاورند. هتلی که شاید مسافران مشهد بخواهند به مکان خاصی مثل بازار رضا یا هر مکان دیگری نزدیک باشد. انتخاب و رزرو هتل در مشهد پیش از سفر و از طریق سایت ایران هتل آنلاین، به زائران این امکان را می دهد که فارغ از هر گونه دغدغه و سردرگمی، سفری خاطره انگیز و زیارتی دلچسب داشته باشند. در غیر این صورت، پس از رسیدن زائرین به مشهد، ممکن است میان ازدحام این کلان شهر، در انتخاب مکان اقامتی خود دچار مشکل و دردسرهای فراوانی شوند. پس به ایران هتل آنلاین اعتماد کنید تا با سفری هوشمندانه، زیباترین خاطرات در مشهد مقدس برایتان رقم بخورد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی هتل ساوین مشهد | بهترین هتل سه ستاره در نزدیکی حرم امام رضا
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر